No shit! Jij bent de nieuwe Sherlock Holmes of wat?quote:
Hé dat gaat een boete voor je worden, 3 keer achter elkaar posten is ten strengste verboden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:57 schreef Zeroku het volgende:
Dus ga maar weer terug op je eigen account.
Gastquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
No shit! Jij bent de nieuwe Sherlock Holmes of wat?
Wat is er mijn jongen?quote:
Wist je het nog nietquote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:02 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Klote klote klote klote klote klote klote wout.
Klapjes kan je dan verwachten ja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:05 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
en nou dan?
een paar klapjosti's met rubbere knuppeltjes
Jij gaat de komende tijd op water en brood jongemanquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:05 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
en nou dan?
een paar klapjosti's met rubbere knuppeltjes
Maar je kan er ook kwijtschleden... oftewel,, Ik heb er een van 60 euro hier liggen voor jequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:06 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
[..]
Jij gaat de komende tijd op water en brood jongeman
D'r uit De Cock.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:06 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
[..]
Jij gaat de komende tijd op water en brood jongeman
Held.quote:
heb goede advocaat, wat is uw aanklacht?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:08 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
[..]
Ja lach maar![]()
[ afbeelding ]
Wat heb je uitgespookt?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:08 schreef falco18 het volgende:
[..]
Maar je kan er ook kwijtschleden... oftewel,, Ik heb er een van 60 euro hier liggen voor je
Hij ging verkleed als Casper de straat op en liet iedereen schrikken.quote:
Was echt zo gay he,,, reed om 6uur! in de ochtend over de weg met me scooter,,, alleen moest ik over het fietspad,,, 6 uur in de ochtend he!! 1 auto op de weg en dat was de politiequote:
Terechte boete dus, beetje mensen stuipen op het lijf jagen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:10 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hij ging verkleed als Casper de straat op en liet iedereen schrikken.
Je mag dan ook helemaal geen scooter rijden als 15 jarigequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:11 schreef falco18 het volgende:
[..]
Was echt zo gay he,,, reed om 6uur! in de ochtend over de weg met me scooter,,, alleen moest ik over het fietspad,,, 6 uur in de ochtend he!! 1 auto op de weg en dat was de politie
Ik geef je carte blanche om alle scooterrijders een boete te geven. Straattuig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:12 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
[..]
Je mag dan ook helemaal geen scooter rijden als 15 jarige
Nou grappig joh,,, eigenlijk denk je: ''tja, best wel kinderachtig van die agenten, hadden ze niks beters te doen om 6 uur?''quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:12 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
[..]
Je mag dan ook helemaal geen scooter rijden als 15 jarige
Absoluut niet, mijn collega's zijn alles behalve kinderachtig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:14 schreef falco18 het volgende:
[..]
Nou grappig joh,,, eigenlijk denk je: ''tja, best wel kinderachtig van die agenten, hadden ze niks beters te doen om 6 uur?''
ok,, ''rijp voor TBS'' kun je het ook noemenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:15 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
[..]
Absoluut niet, mijn collega's zijn alles behalve kinderachtig.
hahahaa allemaal mensen zonder ambitie !!quote:
Bekeur hem dan! Het is ook mijn belastinggeld!quote:
Ik heb nog geen antwoord gekregen op bovenstaande vraag.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:03 schreef ScudRaket het volgende:
Dus jij bent die geheimzinnige boetenegert in 020?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:22 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Staat ie er nogquote:
Zo dicht als een Belgische gevangenisquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:52 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
Dit topic zal op last van de Politie gesloten worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |