Offensive is er niet veel verschil tussen Paul en Williams. Verdigend vind ik Williams beter. Paul pakt meer steals maar Williams is de betere man-to-man defender.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:47 schreef dennis00 het volgende:
Chris Paul heeft toch 3 punten, 2 steals, 2 assists meer dan Deron Williams.
Chris Paul is in mijn ogen gewoon beter dan Deron Williams, defensive, offensive, als point guard. Williams kan nog op shooting guard spelen, dat is eventueel een voordeel.
In mijn ogen is Chris Paul sowieso één van de top-5 franchise spelers nu. De personen die zeiden dat hij MVP had verdiend in 2007-2008 hadden zeker een punt. Jammer dat New Orleans er niet van kan profiteren.
Chris Paul is een top-5 speler in een NBA samen met mijn held Dwyane Wade, Kobe, Dwight Howard en Lebron. Deron Williams misschien top-20, omdat er zoveel goede speler in de NBA zijn.
Stats zeggen niet alles. Paul moet meer doen voor zijn team, Williams heeft betere teamgenoten.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:51 schreef Os__ het volgende:
Volgens mij is Paul in elke statistiek beter dan D. Williams. Paul is ook nog ziekelijk efficient voor een PG met vorig jaar een percentage van .503! Dit jaar zit hij vooralsnog rond de 60 en is 77% van de 3punt lijn.
Ook is zijn man on man defending vorig jaar enorm gegroeit en zeker niet veel zwakker dan die van D.Williams die door zijn kracht een klein voordeel heeft.
Ik zie echt werkelijk geen enkele indicatie dat DWil beter is dan CP3, deze twee zijn echter wel de onbetwiste 1 en 2. In deze PG rijke periode waar steeds meer jonge PG's opstaan. (Rose, Jennings, Flynn, Evans)
En Rondo is een leuke speler maar zal nooit een franchise player worden, hij is ook nog is veels te arrogant.
Door die betere teamgenoten ja.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:57 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Stats zeggen niet alles. Paul moet meer doen voor zijn team, Williams heeft betere teamgenoten.
In bijna alle onderlinge wedstrijden is Williams de betere van de 2.
Bedoelde hun eigen onderlinge matchupsquote:Op donderdag 5 november 2009 15:58 schreef Os__ het volgende:
[..]
Door die betere teamgenoten ja.Is Williams ook niet 2 jaar ouder? Niet dat dat iets zegt over het niveau van nu, maar wel over het talent van Chris Paul.
Het gaat hier over slechts normale wedstrijden. 8 wedstrijden zijn niet representatief over de 328 wedstrijden die gespeeld zijn. Op die manier kun je nog bewijzen dat TJ Ford beter is dan Kobe Bryant.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:57 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Stats zeggen niet alles. Paul moet meer doen voor zijn team, Williams heeft betere teamgenoten.
In bijna alle onderlinge wedstrijden is Williams de betere van de 2.
Ik denk zelfs dat hij na Garnett, Allen, Pierce en Sheed de belangrijkste van de Celtics is.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:10 schreef Barca het volgende:
Rondo zal misschien arrogant zijn. Hij is erg belangrijk voor de Celtics!
lol, dat is nog eens een revolutionair statement.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:44 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat hij na Garnett, Allen, Pierce en Sheed de belangrijkste van de Celtics is.
Meningen hè. Daarbij: de kans dat Williams of Paul dit seizoen kampioen wordt, is toch een stuk kleiner dan de kans dat Rondo kampioen wordt. Of Williams en Paul betere spelers zijn, is niet zo interessant.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:29 schreef ShaoliN het volgende:
Rondo is geen prutser, maar van een heel ander niveau dan de twee eerder aangehaalde. (Williams en Paul)
Daarnaast heeft Rondo voor mij al een onuitwisbare indruk nagelaten voor dit seizoen in de eerste wedstrijd.![]()
PG is ook overratedquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:29 schreef Barca het volgende:
[..]
Meningen hè. Daarbij: de kans dat Williams of Paul dit seizoen kampioen wordt, is toch een stuk kleiner dan de kans dat Rondo kampioen wordt. Of Williams en Paul betere spelers zijn, is niet zo interessant.
Dat zegt echt niets. Boston had namelijk ook geen goede center en alle kampioenen tot nu toe hadden slechts 2 of 3 goede spelers. Rondo kan onmogelijk opboxen tegen Allen, Pierce en Garnett. Dat heeft echt niets met zijn positie te maken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:33 schreef Colplay het volgende:
[..]
PG is ook overrated. Laatste kampioenen hadden Fisher, Rondo, Parker en Williams als startende PG. Alleen Parker was op dat moment een elite PG, maar wel pas derde optie binnen zijn ploeg.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:24 schreef Colplay het volgende:
Was ook niet heel serieus.
Al is de taak van de PG de laatste jaren wel geworden: breng de bal over de middenlijn, lever het in bij de ster en zorg er vervolgens voor dat je vooral niet in de weg staat. Toch is de PG-positie als je naar de laatste jaren kijkt de positie met de minste echte sterren. C: O'Neal, PF: Duncan, SF: LeBron, SG: Wade, Kobe. Top PG is Nash, maar die vind ik toch een klasse minder dan de anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |