HAHAHA IK KEN EEN GOEIE GRAP ALS JE DAT ZIET MOET JE ZEGGEN "HE GA JE OP VAKANTIE OFZO??" ZEGGEN ZE "WAAROM DAN?" "NOU JE HEBT JE HANDEN AL INGEPAKT AHHAHAHAHA HAHAH HAquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 07:22 schreef Het_hupt het volgende:
Mensen die hun handen in hun broekzakken hebben......
Of vragen als ze koude ballen hebbenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:51 schreef boskameel het volgende:
[..]
HAHAHA IK KEN EEN GOEIE GRAP ALS JE DAT ZIET MOET JE ZEGGEN "HE GA JE OP VAKANTIE OFZO??" ZEGGEN ZE "WAAROM DAN?" "NOU JE HEBT JE HANDEN AL INGEPAKT AHHAHAHAHA HAHAH HA:
:D:D:D
![]()
D
: D
![]()
:
![]()
"!!!!
quote:wat wordt er genotuleerd?
Omgquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:11 schreef boskameel het volgende:
Maar het is erg triest ja. Ik zag het vorige week, allemaal hadden ze van die felle gekleurde vestjes aan, nike air max eronder je kent het wel, allemaal aan 1 kant een ipod oordopje in![]()
. En dan heel stoer hun hand onder de kin, terwijl ze leunden tegen een muur
!
weet niet waar jij je druk om maak,maar adem in adem uit!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:30 schreef Grimmjoww het volgende:
Zit ik laatst te wachten bij vakkenvullervoorbespreking komt een jongen die daar ook werkt aangelopen begint tegen meisjes te praten met koffie in zijn ene hand en de andere hand in zijn broekzak leunend tegen de muur!!! Weet zeker dat iedereen dat soms wel ziet ik vind het achterlijk
Tsja, wat valt er voor te bespreken? C'est simple: Vrachtwagen komt binnen, als de bliksem uitladen die handel en zo snel mogelijk de winkel in raggen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
vakkenvullenvoorbespreking, gewoon die rolcontainer inpakken zielige werknemer!
Mensen die beginnen te schelden tegen cassieres bij een foutquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:19 schreef Marseille het volgende:
mensen die nerd zijn en jaloers zijn op "stoere" mensen..
wel kansloos als je op je 50e nog steeds vakken vult btw (ik wil niemand beledigen)quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:35 schreef RMD het volgende:
en dan met een voet plat tegen de muur vlak onder de kont en dus zo met de knie naar voren... en dan gewoon ook kerels van tussen de 40 en 50 die dat nog doen...
dat is inderdaad super kansloosquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:24 schreef Grimmjoww het volgende:
Herinner me net dat er bij mij op school op het plein tijdens de pauze allemaal van die gabbers staan en dan zo stoer tegen hun scooter aanleunen met een muziekje op in die scooter die een dikke speaker heeft
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:19 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
wel kansloos als je op je 50e nog steeds vakken vult btw (ik wil niemand beledigen)
Woont het voltallige personeel in een gesloten inrichting ofzo?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:41 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
We geven iedereen ook een eigen pad maar iedereen moet verzamelen en dan gaan ze een beetje opfrissen met: *wijst willekeurig persoon aan* kan jij ons vertellen wat spiegelend vullen is
Ja ik word jaloers omdat mensen kansloos doenquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:10 schreef senderrr het volgende:
moet dit niet in KLB?
(TS is jaloers offc)
Ik vind het juist niet stoer daarom ook dit topicquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:00 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
Wat stoort je nou? Dat hij wel met meisjes durft te praten of omdat hij zo staat? Ik sta ook wel eens zo, een voet van de grond en rug tegen de muur; zorgt voor wat minder druk op die locaties. Het zegt meer over jou als je dat stoer vindt.
the harpoons!, man them!quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:03 schreef classpc het volgende:
Wordt de onderstaande houding ook als 'stoer' gezien of als 'normaal'?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:51 schreef boskameel het volgende:
[..]
HAHAHA IK KEN EEN GOEIE GRAP ALS JE DAT ZIET MOET JE ZEGGEN "HE GA JE OP VAKANTIE OFZO??" ZEGGEN ZE "WAAROM DAN?" "NOU JE HEBT JE HANDEN AL INGEPAKT AHHAHAHAHA HAHAH HA:
:D:D:D
![]()
D
: D
![]()
:
![]()
"!!!!
Held!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:33 schreef PrinceLu het volgende:
Doe jij maar lekker vakken vullen, dan doet hij de cassieres.
Ben je weer bijdehand bezig?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |