Ok ok editquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:31 schreef GGMM het volgende:
Jij zelf vind het persoonlijk achterlijk?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:33 schreef PrinceLu het volgende:
Doe jij maar lekker vakken vullen, dan doet hij de cassieres.
Mocht hij willenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:33 schreef PrinceLu het volgende:
Nicequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:33 schreef PrinceLu het volgende:
Dat gaat niet, als iedereen gewoon een eigen pad heeft gaat het veel sneller.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
vakkenvullenvoorbespreking, gewoon die rolcontainer inpakken zielige werknemer!
Zoooooo... stoer hoor hey. Wat een uitslover. Doe es paint van hand in broekzak leunend tegen de muurquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:30 schreef Grimmjoww het volgende:
tegen meisjes te praten met koffie in zijn ene hand en de andere hand in zijn broekzak leunend tegen de muur!!! Weet zeker dat iedereen dat soms wel ziet ik vind het achterlijk
Geef iedereen dan een eigen pad, voorbespreking overbodig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:36 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Dat gaat niet, als iedereen gewoon een eigen pad heeft gaat het veel sneller.
Anders moeten we elke keer naar een ander pad en dat word maar een chaos
We geven iedereen ook een eigen pad maar iedereen moet verzamelen en dan gaan ze een beetje opfrissen met: *wijst willekeurig persoon aan* kan jij ons vertellen wat spiegelend vullen isquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:39 schreef Remake het volgende:
[..]
Geef iedereen dan een eigen pad, voorbespreking overbodig.
vmbo vullers...
Denk dat het dik gedrukte de werkelijke klacht van de ts is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:30 schreef Grimmjoww het volgende:
Zit ik laatst te wachten bij vakkenvullervoorbespreking komt een jongen die daar ook werkt aangelopen begint tegen meisjes te praten met koffie in zijn ene hand en de andere hand in zijn broekzak leunend tegen de muur!!! Weet zeker dat iedereen dat soms wel ziet ik vind het achterlijk
Hmm nee? Ik zou niet weten waarom ik meisjes niet zou durven benaderen dus nee....fail!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:42 schreef NotYou het volgende:
[..]
Denk dat het dik gedrukte de werkelijke klacht van de ts is.
De ts kan er niet mee omgaan en is jaloers op (het lef van) deze jongen.
un-freakin-believablequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:41 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
We geven iedereen ook een eigen pad maar iedereen moet verzamelen en dan gaan ze een beetje opfrissen met: *wijst willekeurig persoon aan* kan jij ons vertellen wat spiegelend vullen is
Idd waar is dat voor nodig?...quote:
quote:
Als ze het thuis(om de een of andere reden) doen zie ik het niet dus heb ik er geen last vanquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:52 schreef GGMM het volgende:
In het openbaar.
Dus je hebt er geen moeite mee als het niet in het openbaar gebeurt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |