abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71697832
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71697904
Zag er wel goed uit.
pi_71698677
volgende week roda..ben benieuwd!
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71698831
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:34 schreef Dragorius het volgende:
Wat een wedstrijd heb zitten genieten

Enige minpuntje was de EHBO...ligt er iemand met een epileptische aanval, komen ze op hun dooie gemakje aangekakt...
Ik schrok me kapot. Iemand enig idee hoe het nu met hem gaat? (was vlak naast me).

Mooie wedstrijd gezien. Wat een held is die Vleminckx. Na de wedstrijd lekker pilsjes drinken in de Eendracht.
pi_71698917
goede prestatie

jammer genoeg kon ik er niet bij zijn
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 00:25:09 #6
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_71699489
Kon er niet bij zijn
damnit..

Goede pot!!
Forza NEC + Vleminckx
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_71701232
De loftrompet voor Vleminckx is meer dan terecht, maar ik heb vanavond ook genoten van Radomski

Wat speelde deze man fantastisch, onbegrijpelijk dat hij vorig seizoen amper mee mocht doen. Hij was echt geweldig!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 02:45:51 #8
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71701684
Goed resultaat jongens, speelden echt goed vanavond, met name Radomski en die Belg. Hopelijk winnen wij zondag van die rijnjankers.
pi_71703077
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 01:55 schreef De_Hypotheker het volgende:
De loftrompet voor Vleminckx is meer dan terecht, maar ik heb vanavond ook genoten van Radomski

Wat speelde deze man fantastisch, onbegrijpelijk dat hij vorig seizoen amper mee mocht doen. Hij was echt geweldig!
En dan te beseffen dat NEC van hem af wou en dat hij eigenlijk al bij Lech Polanski (ofzo) had getekend....

ik zeg: contract verlengen zsm.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 11:07:04 #10
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_71704216
Heerlijke wedstrijd. Had een gezapig potje verwacht gezien de hoge temperatuur maar het begon meteen goed Vooral Erton nogwat vond ik erg goed spelen. Goede balaanname, technisch en best snel. Kabir speelde ook wel aardig al had hij zeker wel een kans mogen benutten.

Heerenveen was dan ook wel erg slecht, ze leken er absoluut geen zin in te hebben.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 11:31:58 #11
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_71704629
Erton is een briljantje
Vleminckx is 80 kilo aan briljantheid
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:18:21 #12
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71708778
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:07 schreef Zero2Nine het volgende:
Heerenveen was dan ook wel erg slecht, ze leken er absoluut geen zin in te hebben.
Behalve Beerens was er weinig dreiging (ja, van een kapotgeschopte NEC'er).
Onbegrijpelijk ook dat de coach dan een Kalou of Paulo Henrique niet (eerder) inzet.

Van Boekel deed de eerste helft trouwens een prima poging niet als thuisfluiter gezien te willen worden.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_71710263
Ik ben nog aan het nagenieten
pi_71712616
Een uitslag die staat zeg. Een topschutter in huis dus.
pi_71716638
dat moet gaan blijken dit seizen.
  zondag 9 augustus 2009 @ 01:21:15 #16
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71722164
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:18 schreef Mark het volgende:

[..]

Behalve Beerens was er weinig dreiging (ja, van een kapotgeschopte NEC'er).
Onbegrijpelijk ook dat de coach dan een Kalou of Paulo Henrique niet (eerder) inzet.

Van Boekel deed de eerste helft trouwens een prima poging niet als thuisfluiter gezien te willen worden.
Zat op de tribune
pi_71722400
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:27 schreef BasNijmegen het volgende:
dat moet gaan blijken dit seizen.
Klopt, misschien is het wel zo'n typische thuisscorer. Maar beter dan de Beuk zal die wel zijn
pi_71725298
Tja, in het eerste jaar van Beuk bij NEC scoorde hij er 11. Alleen vorig jaar speelde hij ongemotiveerd en was het niet meer de Beuk waarvoor hij bij NEC is gehaald. Nu is Vleminckx in mijn ogen wel een klasse beter dan Beuk, maar op dit moment kijken we door een roze bril. Het zou fantastisch zijn als onze Belg dit heel lang vol kan houden. Met het hoofd is Bjorn beter en bovendien lijkt Bjorn de duels sterker aan te gaan en vaker te winnen. Hij toont meer wilskracht en dat maakt hem tot een held. 90 minuten vechten heb ik Beuk nog nooit zien doen.
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:24:33 #19
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71736813
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:21 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Zat op de tribune
Had wel zo'n vermoeden, maar me niet verdiept in Heerenveen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_71759937
Volgende week tegen Roda JC. als we de vorm van afgelopen vrijdag en de week ervoor (tegen Feyenoord) voort kunnen zetten, dan voorspel ik een overwinning. Echter heeft NEC wel altijd moeite met een uitwedstrijd in Kerkrade. Vorig jaar kregen we een zeperd van 3-0 om de oren.
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:04:27 #21
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71759977
Het blijven Duitsers
Dommage arachide-fromage
pi_71760062
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:04 schreef Mark het volgende:
Het blijven Duitsers
Maar dan zonder Danke/Bitte.
Wel toffe actie van het Roda publiek om die massaal te scanderen na het doelpunt
pi_71760475
Roda-uit zal altijd wel lastig blijven, vorig jaar zijn we daar ook al weggespeeld. In het gouden jaar 07/08 hebben we er wel twee keer gewonnen.

Ik ben voorzichtig met een 3-tje in de toto.
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:28:07 #24
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_71760777
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:06 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Maar dan zonder Danke/Bitte.
Wel toffe actie van het Roda publiek om die massaal te scanderen na het doelpunt
vorig jaar kapot aan geïrriteerd
pi_71761010
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:28 schreef numero_uno het volgende:

[..]

vorig jaar kapot aan geïrriteerd
Ja maar ook aan dat iritante beeldscherm links van het uitvak
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:40:37 #26
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71761139
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:36 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Ja maar ook aan dat iritante beeldscherm links van het uitvak
Kan je nog best leuke dingen mee doen hoor.

maandag 10 augustus 2009 @ 14:45:43 #27
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_71761289
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:40 schreef Kopbal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

En voor de vorm ik zat bij de businessclub van Roda met het werk dus ik heb mn verdriet toen maar verdronken. Maar dat scherm inderdaad wat een teringherrie komt daarvan af...
pi_71761370
Volgens mij zijn er nu zo'n 100 a 150 kaartjes verkocht.
hoop dat er nog wel iets meer meegaat.
pi_71766048
De geruchtenstroom gaat weer op gang.
Er zouden 20 scouts bij NEC - Heerenveen geweest zijn. En volgens die geruchtenstroom kwamen ze voor Vleminckx en Schöne.

Baal dat 31 augustus nog zo lang duurd.
pi_71766702
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:44 schreef BasNijmegen het volgende:
De geruchtenstroom gaat weer op gang.
Er zouden 20 scouts bij NEC - Heerenveen geweest zijn. En volgens die geruchtenstroom kwamen ze voor Vleminckx en Schöne.

Baal dat 31 augustus nog zo lang duurd.
20 scouts klinkt niet geloofwaardig
pi_71767356
Bovendien heeft Vleminckx scouten niet heel veel zin. Nouja, nu nog niet iig. Je mag maar één keer van club veranderen per transferperiode.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_71770282
Schone heeft toch helemaal niet zo'n geweldig seizoen gedraaid?
pi_71770505
Schone was vorig jaar wel de beste aanvallende speler. Heeft zeker ook zijn mindere potten gehad maar hij heeft duidelijk wel een bepaalde klasse.

Speelde tegen Heerenveen echter niet goed behoudens de laatste 20minuten dus die scouts zullen niet veel wijzer zijn geworden.
pi_71774026
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:36 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Bovendien heeft Vleminckx scouten niet heel veel zin. Nouja, nu nog niet iig. Je mag maar één keer van club veranderen per transferperiode.
Je mag bij 2 clubs per seizoen spelen, dus in principe mag het wel. Alleen moeten ze denk ik de Jackpot betalen.
pi_71776894
Leuk interview van Filip Joos met onze Superbelg net op de Belg. Voor de liefhebbers: http://www.sporza.be/cm/s(...)6668/2.6752/1.578289.

Vleminckx is trouwens al erg geïntegreerd bij NEC. Zo blijkt na circa 5 minuten interview, als hij Joos, die steevast Nek zegt, verbetert met de woorden: 'Nek zit hier (wijzend naar zijn nek) en NEC zit in je hart."
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 03:04:11 #36
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_71780058
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:38 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Leuk interview van Filip Joos met onze Superbelg net op de Belg. Voor de liefhebbers: http://www.sporza.be/cm/s(...)6668/2.6752/1.578289.

Vleminckx is trouwens al erg geïntegreerd bij NEC. Zo blijkt na circa 5 minuten interview, als hij Joos, die steevast Nek zegt, verbetert met de woorden: 'Nek zit hier (wijzend naar zijn nek) en NEC zit in je hart."
Wat een baas
Echt.. wat een cultheld, dit wordt wat mario been vorig jaar voor ons was; de beste ambassadeur!

Youssouf met z'n "meneer Been" heeft heel Nederland nu z'n buik van vol, Jhonny is ook niet echt hot meer en over "het neefje van Davids" hoor je ook niemand, dus dit wordt onze mascotte

Vooral in vergelijk met bikkel
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:10:12 #37
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_71782851
Haha, leuke gozer inderdaad .
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
pi_71782975
Mooi interview. Hij is zo lekker nuchter en volgens mij goud eerlijk.
We mogen trots zijn dat hij bij NEC voetbalt, we gaan er nog veel plezier aan beleven.
pi_71783090
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:40 schreef Kopbal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wel weer jammer dat dat 1,50 per bericht kost
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_71783291
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:21 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Wel weer jammer dat dat 1,50 per bericht kost
Vorig jaar tegen NEC waren volgens mij de spelers uit de dugout en op de tribune masaal een speler omhoog aan het smsen. Hij werd daardoor man of the match, zonder gespeeld te hebben.
pi_71819352
quote:
13:17 12 Augustus 2009
NEC-fans weggestuurd uit Amsterdam
Bij de Amsterdam Arena is een bus met NEC-supporters weggestuurd. Tientallen supporters uit Nijmegen waren met de bus naar Amsterdam gekomen, kennelijk met de bedoeling om te vechten met hooligans van andere Nederlandse clubs en met Engelse voetbalsupporters.

In verband met de interland Nederland- Engeland mag de politie fouilleren in het centrum en in een gebied rond de Arena. De politie is massaal aanwezig.

Er zijn aanwijzingen dat Ajax-hooligans en hooligans van andere clubs uit zijn op confrontaties. Er worden meer dan 10.000 Engelsen verwacht. Van hen hebben er 7000 een kaartje voor de wedstrijd.
hmmmm
pi_71820705
Dat zijn geen NEC-supporters maar kneuzen.
Mr. Prolapse 2009
pi_71822389
Voor de mensen die het meegekregen hadden:

Met de jongen die een epilepsieaanval had gehad tijdens de wedstrijd NEC - Heerenveen is alles goed.
Dit weet ik omdat ik die jongen ben.
Het ziet er helaas erger uit dan dat het is.
Ik wilde al eerder terug naar boven om naar de wedstrijd verder te kijken maar dat mocht niet van die mensen mja.....

Kzie jullie wel weer bij de volgende thuis wedstrijd

Groet Kevin
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:32:17 #44
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71822491
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:28 schreef kevinfl het volgende:
Dat is op zich wel een goede bron ja.

Heb het niet meegekregen maar goed om te horen dat het weer goed met je gaat Kevin. Ik zou als NEC-supporter ook behoorlijk schrikken als ik voor het eerst in een half jaar een grote thuisoverwinning zou zien.
Gourmetten of steengrillen?
pi_71822998
quote:

Met de jongen die een epilepsieaanval had gehad tijdens de wedstrijd NEC - Heerenveen is alles goed.
Ik wilde al eerder terug naar boven om naar de wedstrijd verder te kijken maar dat mocht niet van die mensen mja.....

Groet Kevin
pi_71825754
Fejzullahu gescoord voor Jong Zweden
pi_71825784
quote:

Groet Kevin
pi_71826178
quote:

Groet Kevin
mooi om te horen groetjes ook aan elle en tommy van angelique en tim
Mr. Prolapse 2009
pi_71826208
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:32 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat is op zich wel een goede bron ja.

Heb het niet meegekregen maar goed om te horen dat het weer goed met je gaat Kevin. Ik zou als NEC-supporter ook behoorlijk schrikken als ik voor het eerst in een half jaar een grote thuisoverwinning zou zien.
quote:

Groet Kevin
zag er wel heftig uit toen het gebeurde!

En voor ons heeft dit weer voordelen, een nieuwe fokker erbij
pi_71828691
Tof dat je reageert Kevin!
Super dat Erton gescoord heeft.
pi_71837693
schone ook gescoord voor denemarken
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_71841963
Ik vrees dat we Lasse nog wel kwijtraken voor 1 september..

Schijnt nogal indruk gemaakt te hebben gister..

"Schöne mocht in de 62e minuut invallen en scoorde één minuut later de 1-1 op aangeven van Poulsen. Het mocht echter niet baten want Denemarken verloor alsnog met 1-2.

Desondanks beloonde Onside.dks de Deense speler met een 10 als waardering en ontving Schöne veel lof van zowel bondscoach Morten Olsen als de Deense media."
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_71844344
Mocht hij inderdaad verkocht worden voor de 31e, dan kunnen we nu meer transfergeld vragen. Een scorende international is natuurlijk meer waard.
pi_71899501
quote:
De "zaak Saidi", Hoofdstuk 5:

Het verhaal Saïdi is weer een hoofdstuk rijker. Waarschijnlijk was Saïdi bang om een trainingsachterstand op te lopen en daarom heeft hij afgelopen week getraind in Oostenrijk, bij Red Bull Salzburg, de club van Huub Stevens.

Nadat Carlos Aalbers eergisteren tevergeefs contact heeft geprobeerd te krijgen met Ntibazonkiza blijkt nu dus de reden voor zijn onvindbaarheid. 'Wij kregen vrijdag een tip en zijn dit gaan uitzoeken. Deze informatie bleek te kloppen', verklaarde technisch directeur Carlos Aalbers aan Infostrada Sports.

Volgens Aalbers is de club van trainer Huub Stevens niet goed voorgelicht over de beschikbaarheid van Ntibazonkiza. 'Zij hebben daarop hun excuses aangeboden.' NEC hoopt opnieuw contact te krijgen met de Burundese speler. 'Saidi komt zijn verplichtingen niet na en daar willen we het met hem over hebben.'

Voor Aalbers is het 'boek Saidi' nog niet gesloten. 'We zien de komende weken hoe dit zich ontwikkelt. Ik heb hem opnieuw uitgenodigd voor een gesprek. Het is nu wachten of Saidi hier gehoor aan geeft', aldus Carlos.

Wordt ongetwijfeld vervolgd!
Wat een k-n-e-u-s
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:44:22 #56
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71901054
Ah, vond het al zo lang duren. Meneer heeft het goed verbruid, zonder openlijk door het stof te gaan is het denk ik einde verhaal
Dommage arachide-fromage
pi_71901108
Hij krijgt wel kans na kans zeg..lijkt het kabinet wel
Morgen 3 puntertje...moet gewoon...al is Roda uit altijd lastig.
Mr. Prolapse 2009
pi_71906430
Nu dat geouwehoer met Saidi maar door blijft gaan leek het me beter mijn avatar te wijzigen, mag ik u voorstellen:

Emiel de Verlosser

Een held met eeuwigheidswaarde!
pi_71906995
Pfff wordt een flinke soap zo met Saidi.
pi_71914315
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:59 schreef BasNijmegen het volgende:
Pfff wordt een flinke soap zo met Saidi.
zonde v/d energie..vandaag winnen, staan we 5 punten voor op die arnhemmers!
Mr. Prolapse 2009
pi_71915471
Maandag gaat NEC over op Juridische stappen tegen Saidi. Laat 't dan maar afgelopen zijn.
Over uurtje met de bus naar Kerkrade. Heb er zin in. Moet toch weer eens mogelijk zijn om Roda de spreekwoordelijke das om te doen.
pi_71915750
Veel plezier daar, ik heb Eredivisie Live aan staan
Mr. Prolapse 2009
  zondag 16 augustus 2009 @ 11:07:46 #63
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_71915843
Tot vanmiddag iig.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_71915964
Las net dat Saidi gesignaleerd is bij RedBull Salzburg, waar hij aan het mee trainen is.
Wat een eikel.
pi_71924804
Komt dit door die Saidi zelf, of heeft ie ook zo'n "slimme" zaakwaarnemer? Hij weigert te trainen/spelen omdat ie meer geld wil? daar komt het op neer, toch?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_71925459
NEC #38: Met een vertiefd slecht NEC in kerkrade
pi_71925498
Tsja, niet veel van te maken nee. Vond het er nogal doods uitzien, komt ook wel door dat anti-voetbal van Roda maar Vleminckx heeft geen kloot waargemaakt deze wedstrijd. Nul actie. En die rode kaart Sowieso, Braamhaar die man moet hockey gaan fluiten, daar fluiten ze de wedstrijden sowieso al kapot.
Mr. Prolapse 2009
pi_71925508
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:02 schreef Triptamine het volgende:
Komt dit door die Saidi zelf, of heeft ie ook zo'n "slimme" zaakwaarnemer? Hij weigert te trainen/spelen omdat ie meer geld wil? daar komt het op neer, toch?
Zijn zaakwaarnemer had aangegeven verrast te zijn door zijn handelen. Dat was toen hij weigerde te spelen tegen Feyenoord.
Het lijkt dus niet het idee van zijn zaakwaarnemer te zijn.
pi_71925528
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:33 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Zijn zaakwaarnemer had aangegeven verrast te zijn door zijn handelen. Dat was toen hij weigerde te spelen tegen Feyenoord.
Het lijkt dus niet het idee van zijn zaakwaarnemer te zijn.
En hij weigert omdat hij meer geld wil, of kan ie ergens anders voor een hele kwak geld tekenen? Had iig geen lastpost in hem gezien
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zondag 16 augustus 2009 @ 17:11:03 #70
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_71926320
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:32 schreef Dragorius het volgende:
Tsja, niet veel van te maken nee. Vond het er nogal doods uitzien, komt ook wel door dat anti-voetbal van Roda
Anti voetbal van Roda? Welk duel heb je gekeken? Roda ging voor de punten, vocht voor elkaar en bij 1-0 bleef het tot het einde jagen op de 2-0 ipv. alles dicht te gooien.
quote:
maar Vleminckx heeft geen kloot waargemaakt deze wedstrijd. Nul actie.
Ik blijf me afvragen of hij de hoge verwachtingen überhaupt kan waarmaken.
quote:
En die rode kaart Sowieso, Braamhaar die man moet hockey gaan fluiten, daar fluiten ze de wedstrijden sowieso al kapot.
Braamhaar, en zijn assistenten, had niet veel verkeerde beslissingen. De verkeerde beslissingen vielen zowel aan beide kanten.

De rode kaart is gewoon een optelsom, en als je al geel op zak hebt ben je ook een enorme mongool als je dan een dergelijke actie maakt die je je 2de geel oplevert.

[ Bericht 0% gewijzigd door DarkShine op 16-08-2009 22:04:33 (tiepvaudje) ]
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_71929505
Bah wat een dikke teleurstelling.
pi_71943943
Wat een draak van een wedstrijd. Roda JC heeft gewonnen en daarmee is eigenlijk ook meteen alles gezegd. Beiden teams speelden als een natte krant, en daar moet gezegd worden dat Roda iets alerter voetbalden. De enige die positief opviel bij NEC vond ik Wellenberg, echter jammer dat hij tegen de tweede gele kaart opliep. Het was inderdaad een verdiende tweede gele kaart, maar het was eerder de verdienste van de Roda speler (weet ff niet wie het was), die slim tegen hem aan loopt.

Wat vooral opviel was het feit dat de passes niet aankwamen. Alles was te hard of te zacht. Geen enkele bal was zuiver. Davids en Zomer waren op een ongekend laag niveau aan het voetballen. Ik weet niet waarom Zomer bukte om de bal over zich heen te laten gaan, maar dat was totaal onnodig. En volgens mij had Babos de bal wel kunnen vangen ipv in de voeten van Mats te gooien. De kracht van Davids zit 'm in het bal afpakken, maar dit lukte niet. Goed dat Dwight hem wisselde, alleen jammer dat Kivuvu ook niet veel meer kon brengen. Alhoewel ik vond dat er sinds de wissels van Kivuvu en Worm, NEC aanvallender ging spelen en er kwam zowaar weer wat dreiging. Dit was echter maar van korte duur.

Ik kan me wel vinden in wat er hier boven eerder werd geschreven. Roda JC heeft een klassiek voorbeeld gegeven van Anti Voetbal. Tijdrekken na de 1-0. Castro had zo vaak de bal langer dan 6 tellen in zijn handen, vreemd dat Braamhaar dit niet zag. Twee ballen in het veld, hopla spel wordt stil gelegd. Speler van Roda pakt de bal en gooit 'm weg....... binnen de lijnen. Hoppa nog weer een half minuutje gerekt.
Continue op het veld gaan liggen om de medici weer het veld op te laten stormen. Niets werd buiten de lijnen behandeld. Maar ach...... elke ploeg die voorstaat dmv slecht voetbal halen dit soort geintjes uit. NEC had precies hetzelfde gedaan. En zeg nou niet dat Roda JC de aanval bleef opzoeken na de voorsprong. Deze kans kregen ze van NEC, omdat de heren van NEC zo slecht speelden.

Braamhaar floot ook als een banaan. En dit was inderdaad richting beiden teams niet correct. Hij had Rens rood moeten geven, dit omdat hij een doorgebroken speler vloerde (wat ik me eigenlijk afvraag). Maar Braamhaar geeft geel. De grensrechter staat met opgetrokken schouders omdat hij niets gezien heeft. Bij twijfel..... niets geven, maar Braamhaar pakt weer geel. Hij floot niet consequent.... had hij dit wel gedaan, dan had Roda ook wel iets meer kaarten gekregen, want het was een waar overtredingenfestijn.

Ik hoop dat Dwight de mannen flink aanspreekt en het snoepreisje naar Tenerife schrapt.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:13:19 #73
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71944138
Verliezen van Duitsers blijft klote, net zoals het jammer blijft dat ze vorig jaar niet gedegradeerd zijn.
Dommage arachide-fromage
pi_71944209
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:13 schreef Mark het volgende:
Verliezen van Duitsers blijft klote, net zoals het jammer blijft dat ze vorig jaar niet gedegradeerd zijn.
Ik had er nog met een maat van me over. Ik speel 10x zo lief in Doetinchem dan bij die Duitsers.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:17:48 #75
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71944253
Wie niet?
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')