abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15521853
Dat scheelt . Van die Peter moesten er meer rondlopen, zou een hoop schelen
Zu'j net zien met dit weer, wul de waag'n niet pakk'n
  Redactie Frontpage donderdag 18 december 2003 @ 20:32:21 #177
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_15523014
quote:
Op donderdag 18 december 2003 19:44 schreef Damzzz het volgende:
Wat kunnen we vanavond weer verwachten bij Peter? Vorige week was idd meesterlijk met die oplichter hier uit Twente Dat mensen zo glashard blijven volhouden he, ongelooflijk
Niets, het komt niet.
  donderdag 18 december 2003 @ 20:48:28 #178
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_15642842
quote:
Vanavond in NOVA/Den Haag Vandaag

De politieke ambities van Peter R. de Vries
Misdaadverslaggever Peter R. de Vries wil Nederland veilig en de politiek onveilig maken. De Vries wil een eigen partij oprichten. Hij zit vanavond in de studio.

Ned3, 22.20.
pi_15814883
DINSDAG 30 DECEMBER 2003
21:00 uur, SBS6
Peter blikt samen met Charlie da Silva terug op de
geruchtmakende affaire rond Mabel Wisse Smit en
Klaas Bruinsma...
  dinsdag 30 december 2003 @ 09:55:04 #181
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_15817687
Van de week werd er nog gemeld dat er nieuwe onthullingen zouden komen, nu lijkt het inderdaad alleen op een terugblik...
  dinsdag 30 december 2003 @ 14:49:55 #182
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_15825744
Misschien dat Charlie nog een foto heeft...
Hamelen
pi_15837361
Nog 10 minuutjes en het is weer Charlie da Silva time...
pi_17809472
Nu op SBS...
  donderdag 18 maart 2004 @ 20:53:40 #185
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_17810078
is toch met die gasten die gevolgd zouden worden met de auto?

die KLPD bazen.
pi_17810315
Ja, die verborgen camera actie komt zometeen en heeft te maken met het aan de laars lappen van verkeersregels (foutparkeren) door de top van justitie
Terwijl bestuurders van andere foutgeparkeerde auto's op de bon worden geslingerd, bekommeren parkeercontroleurs zich niet om de dienstauto's van o.a. mr. Joan de Wijkerslooth (voorzitter van het college van procureurs-generaal)
Terwijl deze mensen juist het goede voorbeeld moeten geven...
pi_17811303
Nu dus...
pi_17812349
Interessante aflevering.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 18 maart 2004 @ 22:08:40 #189
88620 Compile
Cannon Project
pi_17812415
Gemist helaas
pi_17812608
15 moorden kwamen ter sprake. Volgens z'n vader allemaal (mede) gepleegd door Bart Heesbeen!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 18 maart 2004 @ 22:30:39 #191
88620 Compile
Cannon Project
pi_17813023
pff

Ze gingen toch ook die smeerlappen van justitie enzo toch ff snappen die te hard reden?
pi_17813236

Erg hypocriet dat geflits. Zelfs zijn ze nog de meest asociale wegpiraten.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 16:35:38 #193
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_17827692
was idd een interresante aflevering, zeker voor de Bosschenaren onder ons
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_17842588
Wat ik nooit meer vergeet is toen die ene keer dat Peter R de Vries die Steve Braun even zou ontmaskeren.
Lui vechten met elkaar en die Steve Braun maar schreeuwen terwijl die in de houtgreep lag. lol
pi_17846460
Dat was ook een leuke aflevering ja. Dat was toen toch met die doordeweekse afleveringen van Peter R. Kwam er elke dag een stukje over Steve Brown.

Geweldig
  donderdag 11 november 2004 @ 22:00:49 #196
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23252758
Hebben jullie net de aflevering gezien over de moord op Nienke?

Het is onvoorstelbaar wat er in die zaak is misgegaan. Ik moet zeggen dat ik nog nooit eerder zoiets stuitends heb gehoord. Het is overduidelijk dat de man die nu vastzit het niet gedaan heeft (meer dan 5 overduidelijke aanwijzingen!!!). Hij lijkt zelfs totaal niet op de beschrijving van het jongetje die het overleefde. En toch is hij tot 3 keer toe veroordeeld. Godzijdank is er nu dus een andere man die de moord bekend heeft en wél op de beschrijving lijkt. Er zijn zelfs meerdere mensen geweest die de identiteit van deze nieuwe dader toen al meteen als mogelijke verdachte bij de politie hebben gemeld.

Ik ben hier gewoon stil van. Dat dit in ons land mogelijk is geeft me wel een heel erg onrustig gevoel. De wil om iemand te veroordelen is blijkbaar zo enorm groot dat er niet of nauwelijks meer op aanwijzingen wordt gelet. SCHANDALIG!!!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_23253205
quote:
Op donderdag 11 november 2004 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Hebben jullie net de aflevering gezien over de moord op Nienke?

Het is onvoorstelbaar wat er in die zaak is misgegaan. Ik moet zeggen dat ik nog nooit eerder zoiets stuitends heb gehoord. Het is overduidelijk dat de man die nu vastzit het niet gedaan heeft (meer dan 5 overduidelijke aanwijzingen!!!). Hij lijkt zelfs totaal niet op de beschrijving van het jongetje die het overleefde. En toch is hij tot 3 keer toe veroordeeld. Godzijdank is er nu dus een andere man die de moord bekend heeft en wél op de beschrijving lijkt. Er zijn zelfs meerdere mensen geweest die de identiteit van deze nieuwe dader toen al meteen als mogelijke verdachte bij de politie hebben gemeld.

Ik ben hier gewoon stil van. Dat dit in ons land mogelijk is geeft me wel een heel erg onrustig gevoel. De wil om iemand te veroordelen is blijkbaar zo enorm groot dat er niet of nauwelijks meer op aanwijzingen wordt gelet. SCHANDALIG!!!
Tja, dat krijg je met die tendenieuze berichtgeving van Peter R. de Vries. Het beinvloedt de mening van mensen die geen letter uit het dossier zelf hebben gelezen. Dat heet tegenwoordig entertainment...

De telastelegging tegen Kees B. is wettig en overtuigend bewezen door zowel rechtbank als hof. De Hoge Raad heeft voorts geen dwaling kunnen herkennen en heeft niet gecasseerd. Let wel, het wettig en overtuigende bewijs is geen waterdichte garantie voor de waarheid. Ook al zou komen vast te staan dat Kees B. het niet gedaan heeft, dan nog is daarmee niet gezegd dat hij niet veroordeeld had mogen worden op grond van het bewijs waarvan sprake was. Allemaal heel vervelend, maar het is niet anders.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  donderdag 11 november 2004 @ 22:19:33 #198
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_23253368
anders zit ik ff een oud topic te lezen
pi_23253848
quote:
Op donderdag 11 november 2004 22:14 schreef Argento het volgende:

[..]

Tja, dat krijg je met die tendenieuze berichtgeving van Peter R. de Vries. Het beinvloedt de mening van mensen die geen letter uit het dossier zelf hebben gelezen. Dat heet tegenwoordig entertainment...

De telastelegging tegen Kees B. is wettig en overtuigend bewezen door zowel rechtbank als hof. De Hoge Raad heeft voorts geen dwaling kunnen herkennen en heeft niet gecasseerd. Let wel, het wettig en overtuigende bewijs is geen waterdichte garantie voor de waarheid. Ook al zou komen vast te staan dat Kees B. het niet gedaan heeft, dan nog is daarmee niet gezegd dat hij niet veroordeeld had mogen worden op grond van het bewijs waarvan sprake was. Allemaal heel vervelend, maar het is niet anders.
Ik zie het als volgt:

Het is wettig en overtuigend bewezen doordat er zaken niet zijn onderzocht of zijn vermeld in het dossier.... Zwaar rukwerk van die recherche daar.
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_23253856
quote:
Op donderdag 11 november 2004 22:19 schreef Het_Biertje het volgende:
anders zit ik ff een oud topic te lezen
Geeft nix
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: