Deze meneer slapt echt alles. Dat vind ik persoonlijk nogal vermoeiend maar hij heeft wel zo'n beetje als enige van alle slappers z'n eigen sound.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:58 schreef wyccie het volgende:
Dan weet ik het niet. Ik kijk voornamelijk naar filmpjes van amateurs, vind ik leuker.
Allrightquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:07 schreef wyccie het volgende:
Ik zag nog wel ergens een naam: Marcus Miller?
Oh, vertelquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
'Slapper' betekent in Engeland heel wat anders, hè.
Ik heb wel een gitaar, maar dat zit onder een dikke laag stof. Ben gewoon zo toondoof als een goudvis.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Die "basles" van Flea in 6 deeltjes is ook de moeite waard hoor.
Dat bleek laatst wel, toen je vond dat Mariah Carey niet zo heel erg vals zongquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:23 schreef wyccie het volgende:
Ik heb wel een gitaar, maar dat zit onder een dikke laag stof. Ben gewoon zo toondoof als een goudvis.
Klaverjas is heel gezellig!quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:24 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenacht![]()
Ja, we zijn nog opvanavond mn ouders op bezoek gehad en net gekaart. En nee geen poker, maar klaverjassen.
Ik speel ook niet meer maar ik heb wel goede oren.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb wel een gitaar, maar dat zit onder een dikke laag stof. Ben gewoon zo toondoof als een goudvis.
Heb je gewonnen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:24 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenacht![]()
Ja, we zijn nog opvanavond mn ouders op bezoek gehad en net gekaart. En nee geen poker, maar klaverjassen.
Je hebt mij verslagen. Ik probeer het meestal tot aan die 3 minuten spannend te maken door te vragen naar de bekende weg.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
Victor Reinier.
Ja, ik heb drie minuten gewacht. Voor niks
Je wist zogenaamd al wie het was?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt mij verslagen. Ik probeer het meestal tot aan die 3 minuten spannend te maken door te vragen naar de bekende weg.
Ik denk dat ze dat verslag niet wil schrijven...quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
Komt Diaan nog verslag doen van de klaverjas? Veel interessanter dan poker.
Victor en ik? Wij zijn dikke buddy's. Had ik dat nooit verteld?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je wist zogenaamd al wie het was?
Heb je je echtgenote (financieel) uitgekleed?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat verslag niet wil schrijven...
Dan zou ik - al het ware - mijzelf uitkleden...quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je je echtgenote (financieel) uitgekleed?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
Victor Reinier.
Ja, ik heb drie minuten gewacht. Voor niks
Ze is dronken?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:39 schreef peaceman het volgende:
Ik denk dat ze dat verslag niet wil schrijven...
Van verdriet wellicht...quote:
Maar waarom zou je?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:46 schreef peaceman het volgende:
Overigens.. nu Diaan niet meer in OUD wil posten, mag ik er wel posten...![]()
Ik ben net een uurtje thuis, ik heb even wat in te halenquote:
Pas maar op met al die pasgeboren moedersquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:46 schreef peaceman het volgende:
Overigens.. nu Diaan niet meer in OUD wil posten, mag ik er wel posten...![]()
Misschien kun je alvast wat plaatjes in het vooruit zoeken voordat je daartoe niet meer in staat bent.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben net een uurtje thuis, ik heb even wat in te halen
Ik was nog even de Feedback in OUD aan het lezen. Ik heb een hele rel ontketendquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Klaverjas is heel gezellig!
Waarom kom je niet meer in OUD, bleven ze daar zeuren of is het meer in het verlengde van wat je gister zei?
Angst is een slechte raadgever.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pas maar op met al die pasgeboren moeders
Goed zo! Ik ga het even zoeken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik was nog even de Feedback in OUD aan het lezen. Ik heb een hele rel ontketend![]()
Kútmods daar, ik zei het toch!quote:Maar er waren vanmorgen 2 posts verwijderd en discussieren mocht niet meer alleen nog via pm...
quote:toen was voor mij de maat vol en heb gedag gezegd.
quote:Veel medestanders inmiddels heb ik gelezen en lieve pm-etjes. Doet me toch wel goed.
Waren er (euro)centen in het spel?quote:Maar het klaverjassen ging niet zo goedmijn moeder en ik tegen mn vader en Peace, geen onverdeeld succes voor ons, dik verloren 2x!!
Een half topic FBquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was nog even de Feedback in OUD aan het lezen. Ik heb een hele rel ontketendMaar er waren vanmorgen 2 posts verwijderd en discussieren mocht niet meer alleen nog via pm... toen was voor mij de maat vol en heb gedag gezegd. Veel medestanders inmiddels heb ik gelezen en lieve pm-etjes. Doet me toch wel goed.
Dan was je toch nog tweedequote:Maar het klaverjassen ging niet zo goedmijn moeder en ik tegen mn vader en Peace, geen onverdeeld succes voor ons, dik verloren 2x!!
Je moest eens weten hoeveel plaatjes ik hier in kennelijke staat heb gepostquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien kun je alvast wat plaatjes in het vooruit zoeken voordat je daartoe niet meer in staat bent.
Niet allemaal. Van 2 mods kreeg ik veel bijval en pm-etjes. 1 post is zelfs door een andere mod weer teruggezet, las ik.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goed zo! Ik ga het even zoeken.
[..]
Kútmods daar, ik zei het toch!![]()
[..]
Nee, wij kaarten niet om geldquote:![]()
[..]
[..]
Waren er (euro)centen in het spel?
Inderdaad...quote:
Tweede van twee is niet echt een prestatie hè? Jouw prestatie is dan beter.quote:Dan was je toch nog tweedeIk was derde vanmiddag.
Dat vermoeden had ik al eens eerder uitgesprokenquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel plaatjes ik hier in kennelijke staat heb gepost![]()
Jij vindt Rowan Atkinson geen hunk?quote:Blackadder heb ik nooit gevolgd (meer een mannenserie), maar hij heeft daar idd in gespeeld.
Ik heb geen geduld om alles te lezen, ben er even doorheen gevlogen. Brighteyes is idd wel lief en Kleurdoos is natuurlijk... een doos.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:59 schreef Diaan73 het volgende:
Niet allemaal. Van 2 mods kreeg ik veel bijval en pm-etjes. 1 post is zelfs door een andere mod weer teruggezet, las ik.
Die draak als avatar heeft ze vast niet voor niks...quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb geen geduld om alles te lezen, ben er even doorheen gevlogen. Brighteyes is idd wel lief en Kleurdoos is natuurlijk... een doos.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij vindt Rowan Atkinson geen hunk?
Ik pak er dus nof maar eentje.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:08 schreef peaceman het volgende:
Geeft niks Tong, hebben we allemaal wel eens last van... zeker na een sloot bier.
Ben net terug van de reis naar de koelkastquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik pak er dus nof maar eentje.
En Jij ?
Ben jij een geval voor de AA?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:11 schreef peaceman het volgende:
Ben net terug van de reis naar de koelkast
Nee hoor... ik ben verre van anoniem.quote:
Het is misschien een leuk idee om een topic in OUD te starten over kinderbedtijden en dan terloops op te merken dat jij Twan in het weekend tot één uur op laat blijven zodat hij bier voor je uit de koelkast kan blijven halen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben net terug van de reis naar de koelkast
Die was ook erg goed ja!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn oog viel op een opmerking van een user die zei: Verbeter de wereld begin bij de baby van een ander. Daar moest ik wel om lachen
Is dat dan wel pedagogisch verantwoord??quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is misschien een leuk idee om een topic in OUD te starten over kinderbedtijden en dan terloops op te merken dat jij Twan in het weekend tot één uur op laat blijven zodat hij bier voor je uit de koelkast kan blijven halen.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is misschien een leuk idee om een topic in OUD te starten over kinderbedtijden en dan terloops op te merken dat jij Twan in het weekend tot één uur op laat blijven zodat hij bier voor je uit de koelkast kan blijven halen.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb geen geduld om alles te lezen, ben er even doorheen gevlogen. Brighteyes is idd wel lief en Kleurdoos is natuurlijk... een doos.
Paar jaar geleden zei een Fokker 'Zij die gaan stervan groeten u.'quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn oog viel op een opmerking van een user die zei: Verbeter de wereld begin bij de baby van een ander. Daar moest ik wel om lachen
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
hoezo vroeger?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
sub]had ik vroeger trouwens ook, was erg gemakzuchtig, dus boontje komt om zn loontje [/sub]
Dat hoeven zij niet te weten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan en bier ophalen?? Nou die krijg je bijna met geen mogelijkheid "aan het werk".
Zeg eens AAquote:
Het is in ieder geval een signaal. Misschien dat ze eens gaan nadenken daar.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:15 schreef Diaan73 het volgende:
Die was ook erg goed ja!!
Het was trouwens helemaal niet mijn bedoeling om zo'n "rel" te ontketenen, ik heb alleen gezegd dat ik het wel had gehad in OUD. Kreeg wel heel veel bijval.
Ja precies. Er zijn veel users, vooral de users die er al langer posten, die vinden dat er een kutsfeer hangt, in meerdere topics trouwens.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een signaal. Misschien dat ze eens gaan nadenken daar.
Geen idee. Waar kan ik die vinden danquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:21 schreef peaceman het volgende:
hey... WA, sta jij al in de alltime poster top 10 van RJPvD?
Hè? Wat voor top 10?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:21 schreef peaceman het volgende:
hey... WA, sta jij al in de alltime poster top 10 van RJPvD?
In ONZ onder meeste posts met alcohol?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen idee. Waar kan ik die vinden dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |