quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
Victor Reinier.
Ja, ik heb drie minuten gewacht. Voor niks
Ze is dronken?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:39 schreef peaceman het volgende:
Ik denk dat ze dat verslag niet wil schrijven...
Van verdriet wellicht...quote:
Maar waarom zou je?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:46 schreef peaceman het volgende:
Overigens.. nu Diaan niet meer in OUD wil posten, mag ik er wel posten...![]()
Ik ben net een uurtje thuis, ik heb even wat in te halenquote:
Pas maar op met al die pasgeboren moedersquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:46 schreef peaceman het volgende:
Overigens.. nu Diaan niet meer in OUD wil posten, mag ik er wel posten...![]()
Misschien kun je alvast wat plaatjes in het vooruit zoeken voordat je daartoe niet meer in staat bent.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben net een uurtje thuis, ik heb even wat in te halen
Ik was nog even de Feedback in OUD aan het lezen. Ik heb een hele rel ontketendquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Klaverjas is heel gezellig!
Waarom kom je niet meer in OUD, bleven ze daar zeuren of is het meer in het verlengde van wat je gister zei?
Angst is een slechte raadgever.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pas maar op met al die pasgeboren moeders
Goed zo! Ik ga het even zoeken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik was nog even de Feedback in OUD aan het lezen. Ik heb een hele rel ontketend![]()
Kútmods daar, ik zei het toch!quote:Maar er waren vanmorgen 2 posts verwijderd en discussieren mocht niet meer alleen nog via pm...
quote:toen was voor mij de maat vol en heb gedag gezegd.
quote:Veel medestanders inmiddels heb ik gelezen en lieve pm-etjes. Doet me toch wel goed.
Waren er (euro)centen in het spel?quote:Maar het klaverjassen ging niet zo goedmijn moeder en ik tegen mn vader en Peace, geen onverdeeld succes voor ons, dik verloren 2x!!
Een half topic FBquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was nog even de Feedback in OUD aan het lezen. Ik heb een hele rel ontketendMaar er waren vanmorgen 2 posts verwijderd en discussieren mocht niet meer alleen nog via pm... toen was voor mij de maat vol en heb gedag gezegd. Veel medestanders inmiddels heb ik gelezen en lieve pm-etjes. Doet me toch wel goed.
Dan was je toch nog tweedequote:Maar het klaverjassen ging niet zo goedmijn moeder en ik tegen mn vader en Peace, geen onverdeeld succes voor ons, dik verloren 2x!!
Je moest eens weten hoeveel plaatjes ik hier in kennelijke staat heb gepostquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien kun je alvast wat plaatjes in het vooruit zoeken voordat je daartoe niet meer in staat bent.
Niet allemaal. Van 2 mods kreeg ik veel bijval en pm-etjes. 1 post is zelfs door een andere mod weer teruggezet, las ik.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goed zo! Ik ga het even zoeken.
[..]
Kútmods daar, ik zei het toch!![]()
[..]
Nee, wij kaarten niet om geldquote:![]()
[..]
[..]
Waren er (euro)centen in het spel?
Inderdaad...quote:
Tweede van twee is niet echt een prestatie hč? Jouw prestatie is dan beter.quote:Dan was je toch nog tweedeIk was derde vanmiddag.
Dat vermoeden had ik al eens eerder uitgesprokenquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel plaatjes ik hier in kennelijke staat heb gepost![]()
Jij vindt Rowan Atkinson geen hunk?quote:Blackadder heb ik nooit gevolgd (meer een mannenserie), maar hij heeft daar idd in gespeeld.
Ik heb geen geduld om alles te lezen, ben er even doorheen gevlogen. Brighteyes is idd wel lief en Kleurdoos is natuurlijk... een doos.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:59 schreef Diaan73 het volgende:
Niet allemaal. Van 2 mods kreeg ik veel bijval en pm-etjes. 1 post is zelfs door een andere mod weer teruggezet, las ik.
Die draak als avatar heeft ze vast niet voor niks...quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb geen geduld om alles te lezen, ben er even doorheen gevlogen. Brighteyes is idd wel lief en Kleurdoos is natuurlijk... een doos.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij vindt Rowan Atkinson geen hunk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |