Ik pak er dus nof maar eentje.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:08 schreef peaceman het volgende:
Geeft niks Tong, hebben we allemaal wel eens last van... zeker na een sloot bier.
Ben net terug van de reis naar de koelkastquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik pak er dus nof maar eentje.
En Jij ?
Ben jij een geval voor de AA?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:11 schreef peaceman het volgende:
Ben net terug van de reis naar de koelkast
Nee hoor... ik ben verre van anoniem.quote:
Het is misschien een leuk idee om een topic in OUD te starten over kinderbedtijden en dan terloops op te merken dat jij Twan in het weekend tot één uur op laat blijven zodat hij bier voor je uit de koelkast kan blijven halen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben net terug van de reis naar de koelkast
Die was ook erg goed ja!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn oog viel op een opmerking van een user die zei: Verbeter de wereld begin bij de baby van een ander. Daar moest ik wel om lachen
Is dat dan wel pedagogisch verantwoord??quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is misschien een leuk idee om een topic in OUD te starten over kinderbedtijden en dan terloops op te merken dat jij Twan in het weekend tot één uur op laat blijven zodat hij bier voor je uit de koelkast kan blijven halen.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is misschien een leuk idee om een topic in OUD te starten over kinderbedtijden en dan terloops op te merken dat jij Twan in het weekend tot één uur op laat blijven zodat hij bier voor je uit de koelkast kan blijven halen.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb geen geduld om alles te lezen, ben er even doorheen gevlogen. Brighteyes is idd wel lief en Kleurdoos is natuurlijk... een doos.
Paar jaar geleden zei een Fokker 'Zij die gaan stervan groeten u.'quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn oog viel op een opmerking van een user die zei: Verbeter de wereld begin bij de baby van een ander. Daar moest ik wel om lachen
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
hoezo vroeger?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
sub]had ik vroeger trouwens ook, was erg gemakzuchtig, dus boontje komt om zn loontje [/sub]
Dat hoeven zij niet te weten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan en bier ophalen?? Nou die krijg je bijna met geen mogelijkheid "aan het werk".
Zeg eens AAquote:
Het is in ieder geval een signaal. Misschien dat ze eens gaan nadenken daar.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:15 schreef Diaan73 het volgende:
Die was ook erg goed ja!!
Het was trouwens helemaal niet mijn bedoeling om zo'n "rel" te ontketenen, ik heb alleen gezegd dat ik het wel had gehad in OUD. Kreeg wel heel veel bijval.
Ja precies. Er zijn veel users, vooral de users die er al langer posten, die vinden dat er een kutsfeer hangt, in meerdere topics trouwens.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een signaal. Misschien dat ze eens gaan nadenken daar.
Geen idee. Waar kan ik die vinden danquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:21 schreef peaceman het volgende:
hey... WA, sta jij al in de alltime poster top 10 van RJPvD?
Hè? Wat voor top 10?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:21 schreef peaceman het volgende:
hey... WA, sta jij al in de alltime poster top 10 van RJPvD?
In ONZ onder meeste posts met alcohol?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen idee. Waar kan ik die vinden dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |