Als die 67 uit je naam voor je geboortejaar staat, snap ik je opmerking.quote:Op zondag 21 november 2010 20:15 schreef RVP67 het volgende:
Wat doet iets uit 1994 in Memorylane ?
Dat was "gisteren" man.
De tijd dat TMF bij mij nog op 9 zat en ik 'm standaard in 't zaprondje meenam.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:02 schreef rubbereend het volgende:
Kortom dat was de mooiste TMF tijd, herkennen jullie dit?
quote:Op zondag 21 november 2010 20:15 schreef RVP67 het volgende:
Wat doet iets uit 1994 in Memorylane ?
Dat was "gisteren" man.
Vanaf 1 september jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:07 schreef rubbereend het volgende:
en binnenkort verdwijnt het dan definitief
Tooske was inderdaad de persoon die het begin van de 2e generatie inluidde. Haar komst kwam enkele jaren nadat de eerste generatie was begonnen en luidde het tijdperk in waarin langzaam alle eerste generatie VJ's vertrokken en vervangen werden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tooske is echt van de tweede generatie
Mensen die alternatieve muziek wilden zien keken MTV, geen TMF. Wet and wild was een slap aftreksel van headbangers ball.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik hoorde juist dat veel Metalfans het juist een erg goed programma vonden![]()
Maar jij bent natuurlijk een "echte"
Wat was het MTV-equivalent van Alter8 dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mensen die alternatieve muziek wilden zien keken MTV, geen TMF. Wet and wild was een slap aftreksel van headbangers ball.
Keek overigens ook wel TMF maar dan meer de programma's en niet de clips
Inderdaad jammer dat TMF stopt maarja, als je alleen nog maar bagger maakt en niet bij je roots blijft waarmee je groot geworden bent (net als MTV trouwens) dan houdt het op.
Vooral wet'n'wildquote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 11:15 schreef rubje het volgende:
enige reden om eens TMF te kijken was oa.![]()
[ afbeelding ]
Vroegerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:38 schreef jpg97 het volgende:
Sonja Silva
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |