Ik heb ooit eens een Top 10 van ABBA zouden ze dat alleen doen voor P Diddyquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:32 schreef Miam het volgende:
Dat was geweldige televisie!
Zo heb ik nog eens een documentaire over Freddie Mercury opgenomen die op tmf werd
uitgezondenzouden ze nu nooit meer doen. jammer.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik hoorde juist dat veel Metalfans het juist een erg goed programma vonden![]()
Maar jij bent natuurlijk een "echte"
Ja, zouden ze nu nooit meer uitzenden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:51 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een Top 10 van ABBA zouden ze dat alleen doen voor P Diddy
dag top 5 iddquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
De Dag top 5 was echt super, keek ik elke dag weer naar uit!
TMF nu is TMF niet meer.
Mental Theo met zijn blonde sletjequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:44 schreef Hukkie het volgende:
Dat was in de tijd dat die Kale van de happyhardcore nog zo'n programma in Spanje had. Waarbij hij de nederlands jeugd keihard aanspoorde om een hotellobby zo grondig mogelijk te vernielen, leuke televisie hoor. Heb sindsdien geen seconde meer naar tmf gekeken.
Ze is wel raar geschoren op die bovenste foto...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:38 schreef jpg97 het volgende:
Sonja Silva
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook. Gelukkig hadden we een tweede tvquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:01 schreef WheeleE het volgende:
wat een nostalgie. In het geelzwarte tijdperk heb ik nog bijna elke avond de Dag Top 5 zitten kijken. Moest perse, m'n ouders moesten maar gewoon meekijken
.
dat was misschien wel de slechtste presentatrice van TMF ooit!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:12 schreef Q.E.D. het volgende:
[ afbeelding ]
Wel te behappen.
Made in Holland bedoel je?
Met die windmolen...
Ik vond Movie Facts echt GEWELDIG. Keek ik elke zaterdag. Dat mis ik het meest... Ik heb nu echt geen idee meer wat voor films er worden gemaakt of uitkomen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |