je kreeg het niet op terwijl het echt te lekker was?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en ik heb echt een sushitrauma opgelopen
Dat heb ik een half uur terug gedaan, is een aanraderquote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hij ķs heel verlegen en wąs een beetje verliefd. op mij
Kan aan mij liggen, maar dat is dan misschien geen heel goed idee.....? Tenzij je zeker weet dat ie niet meer verliefd op je is natuurlijk.quote:
Ik had een broodje met kaas, gekookt eitje en een lading zoutquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat heb ik een half uur terug gedaan, is een aanrader
plakje ham eronder en een plakje kaas erop
Hahaha dat dacht ik ook, maar ik wilde niet alles afwijzenquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]
Kan aan mij liggen, maar dat is dan misschien geen heel goed idee.....? Tenzij je zeker weet dat ie niet meer verliefd op je is natuurlijk.
neuh ik vond ze gisteren echt niet lekkerquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je kreeg het niet op terwijl het echt te lekker was?
Ik had ook nog een tosti en koffiequote:Op zondag 9 augustus 2009 12:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had een broodje met kaas, gekookt eitje en een lading zout
En een croissantje en een lekkere kop cappuccinoZondagochtendontbijt
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hahaha dat dacht ik ook, maar ik wilde niet alles afwijzenIk vond het lief dat ze meedachten
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heb ik een eitje gebakken, kom ik er achter dat ik helemaal geen brood heb
Maar om dan maar eens mijn zeer wijze papa aan te halen; "In tijden van de hoogste nood, eet men het beleg ook zonder brood"![]()
Wat ga je op Knox doen en hoe lang blijf je daar?quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wauw, ik krijg me toch opeens trek in chocolade- of truffelperpernoten
ik ben een raar meisje
Studeren! Ik heb mijn zinnen gezet op een self-designed majorquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:39 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wat ga je op Knox doen en hoe lang blijf je daar?
Nice! Dat is inderdaad wel zeer toevallig. In Galesburg zelf valt trouwens niet heel veel te beleven.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Studeren! Ik heb mijn zinnen gezet op een self-designed majoren ik blijf er vier jaar
Ik vind het echt bizar toevallig dat jij ook in galesburg hebt gezeten
Daar was ik al bang voorquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:47 schreef Yankee het volgende:
[..]
Nice! Dat is inderdaad wel zeer toevallig. In Galesburg zelf valt trouwens niet heel veel te beleven.
Crunch Sticks Speculaas hebben wel iets van chocoladepepernotenquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wauw, ik krijg me toch opeens trek in chocolade- of truffelperpernoten
ik ben een raar meisje
Lekker peuteren met een speld.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb een pijnlijke splinter in mijn voet. Ik krijg m er niet uit. Ik ben alleen
Ahja, die ken ik! Thanks voor de tipquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Crunch Sticks Speculaas hebben wel iets van chocoladepepernoten
Hijs er uitquote:
Ja woon in Enschede. Je zou dit eens kunnen proberen. Zelf heb ik ze toen gebeld en had direct een huis. http://www.mooilandvitali(...)tpad/woning-847.htmlquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:08 schreef LadyBlack het volgende:
Hey Neleos, woonde jij niet in Enschede? Mocht je een woning weten voor 1 persoon, dan hou ik me aanbevolen voor tips
het is ook niet gauw goed hequote:Op zondag 9 augustus 2009 13:45 schreef MaJo het volgende:
Ik ben zo moe, kan bijna mijn ogen niet openhouden![]()
leuk hoor een vriendje maar ik slaap een stuk slechter en minder als er iemand naast me ligt
Dumpen die hapquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:45 schreef MaJo het volgende:
leuk hoor een vriendje maar ik slaap een stuk slechter en minder als er iemand naast me ligt
Jawel het is heel goedquote:
Ah joh, daar wen je gauw genoeg aanquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:45 schreef MaJo het volgende:
Zie je dat Cobra? Vanavond moet je gewoon maar even op een matje gaan liggen hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jawel het is heel goed![]()
![]()
maar ben gewoon gigantisch moe
Haha dat went inderdaad ook welquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah joh, daar wen je gauw genoeg aan![]()
Ik nam dat slaaptekort graag voor lief
Oh, en bovendien: dat behoedt je er meteen voor (als het goed is) om meteen 24/7 bij elkaar te zijn. Nergens goed voor.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha dat went inderdaad ook wel
hij gaat een week naar Sziget dus dan kan ik mooi bijslapen![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Crunch Sticks Speculaas hebben wel iets van chocoladepepernoten
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zie je dat Cobra? Vanavond moet je gewoon maar even op een matje gaan liggen hoor
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:59 schreef iamredleader het volgende:
Hier niet goed, gisteren iets slechts gegeten en de halve nacht aan het overgeven&diarrhee, vreselijk
ook nog eens verhoging, ben echt te beroerd om me om te draaien in bed
En? Bijna klaar met S5?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik weet nu weer hoe verslaafd zijn aan een serie voelt
Ik ben al 2 dagen House aan het kijken omdat ik van S5 heel veel nog niet gezien had
begonnen met 18 van 24, ik schiet al opquote:
Als je het maar binnen kunt houden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:50 schreef iamredleader het volgende:
Nee, geen sushi gegeten. Ben nu de hele middag bezig geweest met 1 glas sap en 1 kop soep.
Ok, morgen kun je dus aan een andere serie beginnen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
begonnen met 18 van 24, ik schiet al op
ja de serie 'TM aan het werk'quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, morgen kun je dus aan een andere serie beginnen.
The office NLquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
daar moet een real life soap van te maken zijn
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:59 schreef iamredleader het volgende:
Hier niet goed, gisteren iets slechts gegeten en de halve nacht aan het overgeven&diarrhee, vreselijk
ook nog eens verhoging, ben echt te beroerd om me om te draaien in bed
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja de serie 'TM aan het werk'
seizoen zoveel uit een bijna onuitputtelijke serie
zou wel gaaf zijn, slechte grappen en bazen op z'n Nederlands.quote:
Was leuk geweest maar gaat niet lukken. Geen geld en mijn stage begint op de laatste dag van Szigetquote:
Oeh tofquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
LB had gevraagd om een reminder, dus bij deze: vanavond is de uitzending van 1 tegen 100 waaraan ik heb deelgenomen! De uitzending begint volgens tvgids.nl om 21:05. Ik zit linksonder en heb een zwart t-shirt aan
quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
LB had gevraagd om een reminder, dus bij deze: vanavond is de uitzending van 1 tegen 100 waaraan ik heb deelgenomen! De uitzending begint volgens tvgids.nl om 21:05. Ik zit linksonder en heb een zwart t-shirt aan
Goed lezenquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh tofhoe laat? Ga ik proberen te kijken
Geen spoilers s.v.p., ik wil zelf meemaken of Joris knaken mee naar huis neemt of niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb mijn veldbed maar gepakt. Tenminste nog een beetje op gelijke hoogte slapen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zie je dat Cobra? Vanavond moet je gewoon maar even op een matje gaan liggen hoor
Ze is nog moe van afgelopen nacht.quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Geen spoilers s.v.p., ik wil zelf meemaken of Joris knaken mee naar huis neemt of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Is die ene tafelpoot niet korter dan die anderen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb mijn veldbed maar gepakt. Tenminste nog een beetje op gelijke hoogte slapen.
[ afbeelding ]
Nee, het middelste stel poten moet nog iets wijder gezet worden, dan staat alles weer recht.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is die ene tafelpoot niet korter dan die anderen?
Jouw moeheid heeft wel gevolgen. Ik ben door PS verbannen naar een slaapmatje.quote:
Ik zal even helpen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Ruzie-alert:
[ afbeelding ]
Starbucks #2: Ik boycot Starbucks, U ook?
Dan moet je me ook niet de hele nacht wakker houdenquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jouw moeheid heeft wel gevolgen. Ik ben door PS verbannen naar een slaapmatje.
Ik zal proberen om de komende nacht wat rustiger te zijn/doen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan moet je me ook niet de hele nacht wakker houden
saffie?
20.20 uur, dan begint "praatjesmakers".quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh tofhoe laat? Ga ik proberen te kijken
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
20.20 uur, dan begint "praatjesmakers".
Maar zou ik moten kiezen tussen Jochem van Gelder of Beau van Erven Dorens, dan ging ik voor eerstgenoemde.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik ben heul geen praatjesmaker
Komt bij dat ik het ni zo op die kinderen of Jochem van Gelder heb, dat maakt het voor mij niet kijkwaardig
Een uitzending waar jij in Praatjesmaker zou zitten lijkt mij erg kijkwaardig. Kinderen die rondgeschopt woren en Jochem die huilend in een hoekje zit.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik ben heul geen praatjesmaker
Komt bij dat ik het ni zo op die kinderen of Jochem van Gelder heb, dat maakt het voor mij niet kijkwaardig
Die aflevering ga ik zeker opnemen! Kijkwaardig!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een uitzending waar jij in Praatjesmaker zou zitten lijkt mij erg kijkwaardig. Kinderen die rondgeschopt woren en Jochem die huilend in een hoekje zit.
Nou nou nou, ik ben ook helemaal niet zo gewelddadig. Ik denk dat ik gewoon de studio uit zou vluchtenquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een uitzending waar jij in Praatjesmaker zou zitten lijkt mij erg kijkwaardig. Kinderen die rondgeschopt woren en Jochem die huilend in een hoekje zit.
Ik zit er helemaal klaar voor!quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:05 schreef LadyBlack het volgende:
Dat jongetje over ruimtevaart was best schattig(en ook een beetje vreemd ja
)
Maar nu: Tim-alert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |