Je dacht zeker, het is ¤4,60, ik ga het verdomme lekker vinden ook voor dat geld?quote:
Nee het was serieus lekker!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je dacht zeker, het is ¤4,60, ik ga het verdomme lekker vinden ook voor dat geld?
Goed topic trouwens![]()
Wel een stukkie goedkoper.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Koffie van de Shell is ook niet te zuipen trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
In Australië en New Zealand heb ik daar regelmatig koffie gedronken.. goed te doenquote:
Nog steeds 1 euro voor zo'n miezerig bakkie. Ik snap ook niet dat mensen meer dan 2 euro betalen voor een grotere bak koffie van starbucks, alleen omdat het 1 of andere dure naam heeft.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:51 schreef vogelkooi het volgende:
doe mij maar en : 13 shot venti soy hazelnut vanilla cinnamon white mocha with extra white mocha and caramel.
[ afbeelding ]
RIjZie ook die 2 chickies met hun frappucinoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
Maar daarmee tref je Starbucks niet.quote:
1 euro voor een bakkie slootwater van de Shell is ook niet te begrijpen.Sowieso mensen die koffie uit plastic bekers drinkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nog steeds 1 euro voor zo'n miezerig bakkie. Ik snap ook niet dat mensen meer dan 2 euro betalen voor een grotere bak koffie van starbucks, alleen omdat het 1 of andere dure naam heeft.
Maar koffie is dan ook geen kerntaak van Shell.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Koffie van de Shell is ook niet te zuipen trouwens.
nee, vind het spul best lekker. Starbucks ergert me ook niet op dagelijkse basis, NS welquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar daarmee tref je Starbucks niet.
Je zou eerder als een PTSS-maniak een Starbucks-vestiging kort en klein moeten slaan.
Hollend vanaf een treinperron de roltrappen op en vervolgens amok maken.
Als hij de NS boycot treft hij wel dat kutbedrijf dat zorgt voor Starbucks in Nederland.De Starbucks op Utrecht CS is onderdeel van Servex, een dochterbedrijf van de NS.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar daarmee tref je Starbucks niet.
Je zou eerder als een PTSS-maniak een Starbucks-vestiging kort en klein moeten slaan.
Hollend vanaf een treinperron de roltrappen op en vervolgens amok maken.
Zo zijn we allemaal vrolijk. De NS dood, Starbucks doodquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als hij de NS boycot treft hij wel dat kutbedrijf dat zorgt voor Starbucks in Nederland.De Starbucks op Utrecht CS is onderdeel van Servex, een dochterbedrijf van de NS.
NS vind ik nog wel handig, Servex en Starbucks mogen wel dood jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zo zijn we allemaal vrolijk. De NS dood, Starbucks dood
Ns is handig als je er niet dagelijks in de spits mee reist. Starbucks is wel lekker somsquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
NS vind ik nog wel handig, Servex en Starbucks mogen wel dood ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |