Trusten TMquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:26 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga slapen, mn bed opzoeken hoeft niet, daar ben ik nu al
je kreeg het niet op terwijl het echt te lekker was?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en ik heb echt een sushitrauma opgelopen
Dat heb ik een half uur terug gedaan, is een aanraderquote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hij ís heel verlegen en wàs een beetje verliefd. op mij
Kan aan mij liggen, maar dat is dan misschien geen heel goed idee.....? Tenzij je zeker weet dat ie niet meer verliefd op je is natuurlijk.quote:
Ik had een broodje met kaas, gekookt eitje en een lading zoutquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat heb ik een half uur terug gedaan, is een aanrader
plakje ham eronder en een plakje kaas erop
Hahaha dat dacht ik ook, maar ik wilde niet alles afwijzenquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]
Kan aan mij liggen, maar dat is dan misschien geen heel goed idee.....? Tenzij je zeker weet dat ie niet meer verliefd op je is natuurlijk.
neuh ik vond ze gisteren echt niet lekkerquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je kreeg het niet op terwijl het echt te lekker was?
Ik had ook nog een tosti en koffiequote:Op zondag 9 augustus 2009 12:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had een broodje met kaas, gekookt eitje en een lading zout
En een croissantje en een lekkere kop cappuccinoZondagochtendontbijt
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hahaha dat dacht ik ook, maar ik wilde niet alles afwijzenIk vond het lief dat ze meedachten
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heb ik een eitje gebakken, kom ik er achter dat ik helemaal geen brood heb
Maar om dan maar eens mijn zeer wijze papa aan te halen; "In tijden van de hoogste nood, eet men het beleg ook zonder brood"![]()
Wat ga je op Knox doen en hoe lang blijf je daar?quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wauw, ik krijg me toch opeens trek in chocolade- of truffelperpernoten
ik ben een raar meisje
Studeren! Ik heb mijn zinnen gezet op een self-designed majorquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:39 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wat ga je op Knox doen en hoe lang blijf je daar?
Nice! Dat is inderdaad wel zeer toevallig. In Galesburg zelf valt trouwens niet heel veel te beleven.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Studeren! Ik heb mijn zinnen gezet op een self-designed majoren ik blijf er vier jaar
Ik vind het echt bizar toevallig dat jij ook in galesburg hebt gezeten
Daar was ik al bang voorquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:47 schreef Yankee het volgende:
[..]
Nice! Dat is inderdaad wel zeer toevallig. In Galesburg zelf valt trouwens niet heel veel te beleven.
Crunch Sticks Speculaas hebben wel iets van chocoladepepernotenquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wauw, ik krijg me toch opeens trek in chocolade- of truffelperpernoten
ik ben een raar meisje
Lekker peuteren met een speld.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb een pijnlijke splinter in mijn voet. Ik krijg m er niet uit. Ik ben alleen
Ahja, die ken ik! Thanks voor de tipquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Crunch Sticks Speculaas hebben wel iets van chocoladepepernoten
Hijs er uitquote:
Ja woon in Enschede. Je zou dit eens kunnen proberen. Zelf heb ik ze toen gebeld en had direct een huis. http://www.mooilandvitali(...)tpad/woning-847.htmlquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:08 schreef LadyBlack het volgende:
Hey Neleos, woonde jij niet in Enschede? Mocht je een woning weten voor 1 persoon, dan hou ik me aanbevolen voor tips
het is ook niet gauw goed hequote:Op zondag 9 augustus 2009 13:45 schreef MaJo het volgende:
Ik ben zo moe, kan bijna mijn ogen niet openhouden![]()
leuk hoor een vriendje maar ik slaap een stuk slechter en minder als er iemand naast me ligt
Dumpen die hapquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:45 schreef MaJo het volgende:
leuk hoor een vriendje maar ik slaap een stuk slechter en minder als er iemand naast me ligt
Jawel het is heel goedquote:
Ah joh, daar wen je gauw genoeg aanquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:45 schreef MaJo het volgende:
Zie je dat Cobra? Vanavond moet je gewoon maar even op een matje gaan liggen hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jawel het is heel goed![]()
![]()
maar ben gewoon gigantisch moe
Haha dat went inderdaad ook welquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah joh, daar wen je gauw genoeg aan![]()
Ik nam dat slaaptekort graag voor lief
Oh, en bovendien: dat behoedt je er meteen voor (als het goed is) om meteen 24/7 bij elkaar te zijn. Nergens goed voor.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha dat went inderdaad ook wel
hij gaat een week naar Sziget dus dan kan ik mooi bijslapen![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Crunch Sticks Speculaas hebben wel iets van chocoladepepernoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |