abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 mei 2010 @ 10:12:41 #256
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_81041896
Ik geloof niet dat CW beide gaat verlengen, maar je weet het nooit natuurlijk

Kijkcijfers voor CW zijn ook al niet goed.
quote:
One Tree Hill came in with 1.93 million viewers while Gossip Girl followed with 1.75 million viewers. Remember to check out a brand new episode next week on Monday, May 10th at 8 pm only on The CW!
Het 7e seizoen trok tot nu toe gemiddeld 2.4 miljoen kijkers. Deze week zit er dus 20% onder.

[ Bericht 56% gewijzigd door Tazmaniac op 05-05-2010 10:25:04 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_81042361
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 10:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik geloof niet dat CW beide gaat verlengen, maar je weet het nooit natuurlijk

Kijkcijfers voor CW zijn ook al niet goed.
[..]

Het 7e seizoen trok tot nu toe gemiddeld 2.4 miljoen kijkers. Deze week zit er dus 20% onder.
Zolang ze er een goed einde aan geven, zou ik ook tevreden zijn als de serie gestopt word. Maar voor mij is een echt goed einde, een einde waar Peyton en Lucas aan meespelen. En die spelen niet mee in de seizoen 7 finale, dus vooral daarom hoop ik op een seizoen 8 zodat ze nog op tijd Chad en Hilarie kunnen vragen om terug te komen.
  woensdag 5 mei 2010 @ 10:40:04 #258
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_81042455
Ik zie ze niet terugkomen.. vooral Chad niet.

Maar je hebt gelijk! Een écht einde moet gewoon met Chad en Hilarie!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_81042584
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 10:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik zie ze niet terugkomen.. vooral Chad niet.

Maar je hebt gelijk! Een écht einde moet gewoon met Chad en Hilarie!!
Acteurs hebben zo'n luxe en hebben hun carriere ( als ze die al hebben ) volledig aan OTH te danken. En vervolgens kunnen ze het niet over hun hart verkrijgen om de fans een waardig einde te geven. Als ik hun was, had ik het zelf gratis gedaan, alleen al voor de fans. Verwend dat ze zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2010 10:46:20 ]
  zaterdag 8 mei 2010 @ 13:08:10 #260
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_81174359
Sophia Bush bij Craig Ferguson! voor de liefhebbers.
  maandag 10 mei 2010 @ 11:58:24 #261
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_81247009
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 10:46 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Acteurs hebben zo'n luxe en hebben hun carriere ( als ze die al hebben ) volledig aan OTH te danken. En vervolgens kunnen ze het niet over hun hart verkrijgen om de fans een waardig einde te geven. Als ik hun was, had ik het zelf gratis gedaan, alleen al voor de fans. Verwend dat ze zijn
Tja zo werkt het in die wereld niet helemaal....

Het hoeft van mij nog niet te zijn afgelopen, maar veel boeiends is er op dit moment niet. Clay en Quinn is wel grappig omdat Quinn vanaf het begin weet dat het foute boel is, maar het is allemaal al in vergelijkbare vorm gedaan.

De serie begint zich te herhalen en dat is jammer.

De inzinking van Haley is dan iets redelijk nieuws, maar waar komt het ineens vandaan? De hele serie lang heb je niet echt het idee dat ze een super close band heeft met haar moeder en nu gaat ze helemaal over de zeik als ze dood gaat. Het is natuurlijk erg dat ze dood gaat (voor haar), maar om er nu zo'n punt van te maken. Zo uit het niets.

Het wordt een beetje een ouwe lullen serie. De dynamiek en het enthousiasme is weg. Dat loopt al 2 weken een beetje af. Vroeger had je nog een beetje van die uitbundige lol erin, maar dat is al jaren niet meer zo. Als er nog wat warmte vanaf straalt kan dat opgevangen worden, maar vooral de laatste paar afleveringen mis ik dat totaal.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_81298476
als hailey zo blijft zeiken mag ze wat mij betreft onder water blijven.. Heb ook al die stukjes dat ze aan de telefoon zat doorgespoeld.. Wat een gezeik.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 15:20:31 #263
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_81298594
Als ik de comments hier zo lees moet ik gewoon niet meer gaan kijken .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_81298814
Zo slecht is het ook weer niet ; de serie is in de loop der jaren gewoon veranderd. Eerdere seizoenen waren gewoon beter, maar seizoen 5-7 lijkt gewoon een heel andere show Ik vind het nog steeds erg leuk, maar de meeste mensen vinden het inderdaad slecht geworden. Hoop nog op een seizoen 8, maar de hoop ebt een beetje weg.
pi_81299082
seizoen 6 vond ik echt tof! toen was OTH één van mijn favoriete series, nu echt niet meer
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:06:12 #266
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_81300712
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zo slecht is het ook weer niet ; de serie is in de loop der jaren gewoon veranderd. Eerdere seizoenen waren gewoon beter, maar seizoen 5-7 lijkt gewoon een heel andere show Ik vind het nog steeds erg leuk, maar de meeste mensen vinden het inderdaad slecht geworden. Hoop nog op een seizoen 8, maar de hoop ebt een beetje weg.
Ik vind het op zich over het algemeen nog steeds wel leuk, maar het is een beetje te veel drama en te weinig humor. Er zit geen vaart meer in. Ik word er een beetje triest van...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_81309786
Het begint een beetje op een soap te lijken met al deze verhaallijnen..

Volgende week overigens de laatste aflevering van dit seizoen en mogelijk de laatste aflevering ooit.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 20:02:04 #268
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_81310738
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:36 schreef Marcoss het volgende:
Het begint een beetje op een soap te lijken met al deze verhaallijnen..

Volgende week overigens de laatste aflevering van dit seizoen en mogelijk de laatste aflevering ooit.
Dat laatste denk ik niet. Ze zitten nog zo ver van een ontknoping af.
pi_81311709
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 20:02 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat laatste denk ik niet. Ze zitten nog zo ver van een ontknoping af.
De kans is nihil dat er een seizoen 8 komt. En nog maar 1 aflevering dit seizoen
pi_81315688

Promo laatste aflevering van het seizoen
  dinsdag 11 mei 2010 @ 22:41:02 #271
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_81319277
OMG. En dan?!?! Laten ze ons zomaar alleen?

Haha, grapje. Maar toch raar. One Tree Hill is denk ik de enige serie waarvan ik alle afleveringen gezien heb, en die ik al jaren volg. Hoewel het soms niet zulk hoog niveau heeft, en de verhaallijnen misschien een beetje saai zijn geworden vind ik het toch echt jammer dat het stopt! Ik denk dat het te maken heeft met mijn neiging me te erg in te leven in dit soort tearjerking gedoe. Het is natuurlijk precies de bedoeling van zo'n serie dat je je gaat inbeelden dat je die karakters kent en dat je ze wilt blijven volgen.

Maargoed, what's next? Any suggestions voor een gelijksoortige serie die ik kan volgen voor mijn wekelijke fix Amerikaans Drama?
I'm just a girl in the world.
pi_81319511
The OC is het terugkijken zeker waard!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_81319529
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:41 schreef annoh het volgende:
OMG. En dan?!?! Laten ze ons zomaar alleen?

Haha, grapje. Maar toch raar. One Tree Hill is denk ik de enige serie waarvan ik alle afleveringen gezien heb, en die ik al jaren volg. Hoewel het soms niet zulk hoog niveau heeft, en de verhaallijnen misschien een beetje saai zijn geworden vind ik het toch echt jammer dat het stopt! Ik denk dat het te maken heeft met mijn neiging me te erg in te leven in dit soort tearjerking gedoe. Het is natuurlijk precies de bedoeling van zo'n serie dat je je gaat inbeelden dat je die karakters kent en dat je ze wilt blijven volgen.

Maargoed, what's next? Any suggestions voor een gelijksoortige serie die ik kan volgen voor mijn wekelijke fix Amerikaans Drama?
Je hebt Gossip Girl, maar qua kwaliteit vind ik dat minder dan OTH. Als je gewoon voor drama wilt gaan, en niet persé High school drama wilt, zijn de volgende series ook opties :

- Brothers & Sisters
- Grey's Anatomy

En CW heeft Life Unexpected een seizoen laten draaien. Of dat terugkeert ligt eraan of OTH terugkeert..gaat tussen die 2 shows..allebei leuk imo, maar ik verlang meer naar een goed einde van OTH. Als OTH gecancelled word ga ik huilen

Die promo is trouwens zeer dubbel..op het einde zie je dat het de season finale is, onderin ergens ; maar tijdens het filmpje zie je : See how it all ends...

Geef ons een tijdmachine please naar volgende week zodat we kunnen zien of het nog doorgaat

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2010 22:47:38 ]
pi_81321515
Ik wist niet dat het tussen Life Unexpected en OTH ging wat mij betreft mag LU dan winnen, dat vond ik echt veel leuker dan OTH op dit moment.. En OTH is gewoon een beetje uitgekauwd nu, alles is wel geweest enzo..

Wat op dit moment mijn "daarkijkikechtnaaruitserie" is is Parenthood, beetje brothers and sisters achtig maar ook weer niet.. Gaat wat meer over de kinderen in plaats van over de volwassen mensen, maar dan wel hoe zij met die kinderen omgaan e.d. kan het niet zo goed uitleggen..
Brothers and sister kijk ik ook nog steeds met plezier naar btw!

Ik vind het zonde van OTH maar ik duim voor LU
  dinsdag 11 mei 2010 @ 23:31:37 #275
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_81322254
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 20:24 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

De kans is nihil dat er een seizoen 8 komt. En nog maar 1 aflevering dit seizoen
Dan vind ik het eigenlijk wel mooi geweest. Ik denk dat ik de laatste vier afleveringen dan nog kijk, en dan is het af...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 12 mei 2010 @ 23:04:34 #276
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_81364063
Hoooold your horses people.

First things first.. ondanks dat er idd geruchten zijn dat The CW maar 1 serie gaat verlengen is dat verre van zeker. Het kan zomaar zijn dat ze beide series verlengen Zie wat er vandaag gebeurd is met Lie to Me en Human target!

Furthermore ga ik ook keihard huilen als OTH niet meer terug zou komen *snik snik* Misschien kunnen we in groepstherapie gaan

En ondanks dat er wat leuke alternatieven zijn langs gekomen kun je het nauwelijks gelijksoortige series noemen. Denk dat er op het moment niks is wat je als gelijksoortig mag betitelen. LU is echt toaal anders dan OTH in my opinion en GG al helemaal.

Persoonlijk denk ik dat je het beste "Friday Night Lights" moet gaan kjken als je een waardig vervanger van de serie wil die ook nog enigzins gelijksoortig is. Een andere waardig vervanger (alleen niet bepaald OTHish) is idd "Parenthood" my god wat een geweldige serie is dat

Ik vond de episode deze week beetje 50/50.. zaten een hoop leuke dingen in maar het was ook allemaal beetje matig tegelijkertijd... dat verhaal met Sarah/Katie wat zo snel wordt afgeraffeld. De verhaallijn met Mia en Chace die een 'eervolle scene' krijgen mocht de serie gecancelled worden.. en van dat Grubs en whats her name gedoe krijg ik al helemaal de kak.

Jammer dat ze zo dramatisch zijn begonnen met de ondergang van Haley.. ik begin het nu wel een beetje te waarderen ware het niet dat het in het begin allemaal veel te fel was. Ik dacht al dat ze met haar moeder aan het bellen was.. dacht alleen niet dat ze haar gsm zou bellen maar gewoon in de telefoon deed praten

That being said hoop ik toch gewoon stiekem dat er een nieuw seizoen komt

En Yashaaaa: Join the Club!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Tazmaniac op 12-05-2010 23:28:49 ]
pi_81371991
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 23:04 schreef Tazmaniac het volgende:
Hoooold your horses people.

First things first.. ondanks dat er idd geruchten zijn dat The CW maar 1 serie gaat verlengen is dat verre van zeker. Het kan zomaar zijn dat ze beide series verlengen Zie wat er vandaag gebeurd is met Lie to Me en Human target!

Furthermore ga ik ook keihard huilen als OTH niet meer terug zou komen *snik snik* Misschien kunnen we in groepstherapie gaan

En ondanks dat er wat leuke alternatieven zijn langs gekomen kun je het nauwelijks gelijksoortige series noemen. Denk dat er op het moment niks is wat je als gelijksoortig mag betitelen. LU is echt toaal anders dan OTH in my opinion en GG al helemaal.

Persoonlijk denk ik dat je het beste "Friday Night Lights" moet gaan kjken als je een waardig vervanger van de serie wil die ook nog enigzins gelijksoortig is. Een andere waardig vervanger (alleen niet bepaald OTHish) is idd "Parenthood" my god wat een geweldige serie is dat

Ik vond de episode deze week beetje 50/50.. zaten een hoop leuke dingen in maar het was ook allemaal beetje matig tegelijkertijd... dat verhaal met Sarah/Katie wat zo snel wordt afgeraffeld. De verhaallijn met Mia en Chace die een 'eervolle scene' krijgen mocht de serie gecancelled worden.. en van dat Grubs en whats her name gedoe krijg ik al helemaal de kak.

Jammer dat ze zo dramatisch zijn begonnen met de ondergang van Haley.. ik begin het nu wel een beetje te waarderen ware het niet dat het in het begin allemaal veel te fel was. Ik dacht al dat ze met haar moeder aan het bellen was.. dacht alleen niet dat ze haar gsm zou bellen maar gewoon in de telefoon deed praten

That being said hoop ik toch gewoon stiekem dat er een nieuw seizoen komt

En Yashaaaa: Join the Club!!
Het kan altijd nog vernieuwd worden ja, maar eerlijk gezegd zie ik het negatief in als ik zo op het internet rond lees. Zou perfect zijn als ze beiden werden vernieuwd. Dat ze een 13 episode tellend 8e seizoen kunnen maken waarvan ze het einde echt helemaal kunnen plannen ( zoals in Charmed etc ). The O.C. vond ik ook leuk maar dat was ook gecancelled op het laatste moment volgens mij waardoor ik het einde niet helemaal super vond.

Als het eindigt dit jaar met OTH, dan overleef ik het ook wel ; vooral omdat die promo toch erg mooi is en misschien is het gewoon een mooi einde. Brooke/Haley/Nathan scenes voor de gold old days etc. Misschien dat ze Leyton nog even kunnen benoemen oid. Maar geen grote cliffhanger en dan serie gecancelled.

Parenthood ga ik ook volgen, ik kijk ook nog Brothers & Sisters, natuurlijk compleet ander soort series maar erg leuk ook. Parenthood vooral al door Lauren Graham die word zwaar ondergewaard in de media / Hollywood. Qua tienerseries zou OTH misschien wel de laatste zijn die ik ooit kijk. Dawsons Creek, OC en OTH gezien nu, en ook Everwood , Gossip Girl en 90210, maar laatstgenoemde laat ik vallen, vind ik toch minder leuk worden. Gossip Girl hou ik nog even aan maar grote delen van S3 nog niet gezien ( volgde het op net5 ). Ik ga LU ook nog verder volgen. 2009/2010 was een zeer goed TV seizoen met LU,Parenthood,The Good Wife ea.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 11:51:51 #278
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_81452359
Aflevering van deze week gezien en ik heb het heel lang vol gehouden, maar ik vind dat de serie nu echt achteruit gaat. Ik heb totaal geen binding meer met de karakters, verhaallijnen kunnen niet meer boeien en zijn niet diepgaand genoeg, Ik kijk het nog wel, maar het is de laatste serie die ik kijk in mijn (kleine) rijtje, omdat het me het minst interesseerd.

The OC vond ik de eerste 2 seizoenen vooral leuk. 3de seizoen ging het nog wel, maar het laatste seizoen vond ik echt matig. Dawsons Creek was in het begin wel leuk, maar toen was ik nog een stuk jonger. Het was veel persoonlijker. Maar later ging dat dezelfde kant op als OTH nu.
  zondag 16 mei 2010 @ 10:57:54 #279
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_81481571
quote:
According to our sources (which have always been correct), the CW is set to announce One Tree Hill WILL have an 8th season on Thursday at Upfronts. The sources were unable to give any more details.
Zelfde source die al ruim van te voren aankondigde dat Lucas en Peyton zouden stoppen!!

pi_81481805
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 09:08 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Parenthood ga ik ook volgen, ik kijk ook nog Brothers & Sisters, natuurlijk compleet ander soort series maar erg leuk ook. Parenthood vooral al door Lauren Graham die word zwaar ondergewaard in de media / Hollywood. Qua tienerseries zou OTH misschien wel de laatste zijn die ik ooit kijk. Dawsons Creek, OC en OTH gezien nu, en ook Everwood , Gossip Girl en 90210, maar laatstgenoemde laat ik vallen, vind ik toch minder leuk worden. Gossip Girl hou ik nog even aan maar grote delen van S3 nog niet gezien ( volgde het op net5 ). Ik ga LU ook nog verder volgen. 2009/2010 was een zeer goed TV seizoen met LU,Parenthood,The Good Wife ea.
Je vergeet Gilmore Girls Dat is in mijn mening echt de beste serie ooit (maar dat kan ook zijn omdat ik laatst alle seizoenen nog eens opnieuw heb gekeken in een vlot tempo, waar ik de eerste keer ergens halverwege seizoen 7 ben afgehaakt.. (door dat klote net 5 met zijn midseason breaks enzo))
pi_81481862
quote:
Op zondag 16 mei 2010 11:09 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Je vergeet Gilmore Girls Dat is in mijn mening echt de beste serie ooit (maar dat kan ook zijn omdat ik laatst alle seizoenen nog eens opnieuw heb gekeken in een vlot tempo, waar ik de eerste keer ergens halverwege seizoen 7 ben afgehaakt.. (door dat klote net 5 met zijn midseason breaks enzo))
Helemaal mee eens. Beste serie aller tijden is voor mij wel Gilmore Girls. Echt jammer dat dat toen gestopt is, alhoewel het wel op een goed punt was. Kreeg ook een goede finale aflevering gelukkig
Zulke goeie dialogen, film referenties, goede humor, leuk verhaal..
pi_81481946
quote:
Op zondag 16 mei 2010 10:57 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Zelfde source die al ruim van te voren aankondigde dat Lucas en Peyton zouden stoppen!!

Langzaam begin ik wat meer vertrouwen te krijgen met OTH. Zal natuurlijk wel tof zijn ; mits ze het ook echt het laatste seizoen maken, en er een goed einde aan breien. Zou dan ook het liefst een 12/13 episode order zien, en dat LUX hetzelfde krijgt ; want die serie doet me beetje denken aan Gilmore Girls, en vind ik ook erg leuk.
  zondag 16 mei 2010 @ 16:03:43 #283
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_81492131
OTH met Peyton, Lucas én Q op Net5 nu
pi_81573372
Net de season finale gezien! Wat heb ik genoten zeg Het had net zo goed de series finale inderdaad kunnen zijn mits de laatste minuut niet gefilmd was. Nu toch een open einde , neem dan ook aan dat we een 8e seizoen krijgen.

Wat speelde Bethany Joy Galeotti weer goed zeg!
pi_81575644
Ik vermoed ook dat er een seizoen 8 aan komt, met zo'n einde moet dat haast wel
In ieder geval dat hoop ik!
Wil weten hoe het afloopt haha
pi_81577396
Sorry maar dat einde dat kan echt niet.
All good things are wild and free.
pi_81577698
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:52 schreef tliciouz het volgende:
Sorry maar dat einde dat kan echt niet.
Het voelde wel aan als : Nouja we moeten nog even een cliffhanger erin gooien
pi_81577755
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:01 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Voor mij had het niet eens gehoeven als ze zo waren gestopt had ik het ook niet erg gevonden. Vind het een beetje stom. Wel grappig is dat en one tree hill en gossip girl beide eindigen met een schietpartij
pi_81577942
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:03 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Voor mij had het niet eens gehoeven als ze zo waren gestopt had ik het ook niet erg gevonden. Vind het een beetje stom. Wel grappig is dat en one tree hill en gossip girl beide eindigen met een schietpartij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81577988
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:08 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook nog?
pi_81578019
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:09 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ook nog?
Yup ,
SPOILER
pi_81578209
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:10 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Yup ,
SPOILER
Maar was dit niet het laatste seizoen van hun? Of heb dat verkeerd begrepen?
pi_81578297
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:15 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Maar was dit niet het laatste seizoen van hun? Of heb dat verkeerd begrepen?
Nee hoor. Contracten van Ellen Pompeo en Patrick Dempsey lopen pas af einde van volgend seizoen. Of ze die gaan verlengen is de tweede vraag ; maar we krijgen in ieder geval een 7e seizoen.
pi_81591527
Official renewed, net als Life Unexpected!

http://ausiellofiles.ew.c(...)ill-life-unexpected/
pi_81591667
YEEEE
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:10:09 #296
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_81592399
Fuck yeah
pi_81596436
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:01 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Haha, dat was echt heel duidelijk. Mocht het echt de laatste aflevering zijn geweest, hadden ze waarschijnlijk de premiere iets langer laten duren en die slotscene eruit gehaald. Vooral omdat die scene totaal niet in het beeld van de aflevering paste..
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:28:05 #298
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_81596923
Ik moet zometeen nog gaan kijken maar ik kon het niet laten om alvast een nieuw topic te maken.

Speculeer er alvast op los... ik kom eraan
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:28:24 #299
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_81596952
Op naar het jubileum topic #10!!!!!!!!!!!!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:28:48 #300
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_81596974
Jahaaaaa!!! Niet gedacht he... 10 One Tree Hill Topics
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:29:21 #301
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_81597009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')