Het 7e seizoen trok tot nu toe gemiddeld 2.4 miljoen kijkers. Deze week zit er dus 20% onder.quote:One Tree Hill came in with 1.93 million viewers while Gossip Girl followed with 1.75 million viewers. Remember to check out a brand new episode next week on Monday, May 10th at 8 pm only on The CW!
Zolang ze er een goed einde aan geven, zou ik ook tevreden zijn als de serie gestopt word. Maar voor mij is een echt goed einde, een einde waar Peyton en Lucas aan meespelen. En die spelen niet mee in de seizoen 7 finale, dus vooral daarom hoop ik op een seizoen 8 zodat ze nog op tijd Chad en Hilarie kunnen vragen om terug te komen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik geloof niet dat CW beide gaat verlengen, maar je weet het nooit natuurlijk
Kijkcijfers voor CW zijn ook al niet goed.
[..]
Het 7e seizoen trok tot nu toe gemiddeld 2.4 miljoen kijkers. Deze week zit er dus 20% onder.
Acteurs hebben zo'n luxe en hebben hun carriere ( als ze die al hebben ) volledig aan OTH te danken. En vervolgens kunnen ze het niet over hun hart verkrijgen om de fans een waardig einde te geven. Als ik hun was, had ik het zelf gratis gedaan, alleen al voor de fans. Verwend dat ze zijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik zie ze niet terugkomen.. vooral Chad niet.
Maar je hebt gelijk! Een écht einde moet gewoon met Chad en Hilarie!!
Tja zo werkt het in die wereld niet helemaal....quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Acteurs hebben zo'n luxe en hebben hun carriere ( als ze die al hebben ) volledig aan OTH te danken. En vervolgens kunnen ze het niet over hun hart verkrijgen om de fans een waardig einde te geven. Als ik hun was, had ik het zelf gratis gedaan, alleen al voor de fans. Verwend dat ze zijn
Ik vind het op zich over het algemeen nog steeds wel leuk, maar het is een beetje te veel drama en te weinig humor. Er zit geen vaart meer in. Ik word er een beetje triest van...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zo slecht is het ook weer niet ; de serie is in de loop der jaren gewoon veranderd. Eerdere seizoenen waren gewoon beter, maar seizoen 5-7 lijkt gewoon een heel andere showIk vind het nog steeds erg leuk, maar de meeste mensen vinden het inderdaad slecht geworden. Hoop nog op een seizoen 8, maar de hoop ebt een beetje weg.
Dat laatste denk ik niet. Ze zitten nog zo ver van een ontknoping af.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:36 schreef Marcoss het volgende:
Het begint een beetje op een soap te lijken met al deze verhaallijnen..
Volgende week overigens de laatste aflevering van dit seizoen en mogelijk de laatste aflevering ooit.
De kans is nihil dat er een seizoen 8 komt. En nog maar 1 aflevering dit seizoenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik niet. Ze zitten nog zo ver van een ontknoping af.
Je hebt Gossip Girl, maar qua kwaliteit vind ik dat minder dan OTH. Als je gewoon voor drama wilt gaan, en niet persé High school drama wilt, zijn de volgende series ook opties :quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:41 schreef annoh het volgende:
OMG. En dan?!?! Laten ze ons zomaar alleen?
Haha, grapje. Maar toch raar. One Tree Hill is denk ik de enige serie waarvan ik alle afleveringen gezien heb, en die ik al jaren volg. Hoewel het soms niet zulk hoog niveau heeft, en de verhaallijnen misschien een beetje saai zijn geworden vind ik het toch echt jammer dat het stopt! Ik denk dat het te maken heeft met mijn neiging me te erg in te leven in dit soort tearjerking gedoe. Het is natuurlijk precies de bedoeling van zo'n serie dat je je gaat inbeelden dat je die karakters kent en dat je ze wilt blijven volgen.
Maargoed, what's next? Any suggestions voor een gelijksoortige serie die ik kan volgen voor mijn wekelijke fix Amerikaans Drama?
Dan vind ik het eigenlijk wel mooi geweest. Ik denk dat ik de laatste vier afleveringen dan nog kijk, en dan is het af...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De kans is nihil dat er een seizoen 8 komt. En nog maar 1 aflevering dit seizoen
Het kan altijd nog vernieuwd worden ja, maar eerlijk gezegd zie ik het negatief in als ik zo op het internet rond lees. Zou perfect zijn als ze beiden werden vernieuwd. Dat ze een 13 episode tellend 8e seizoen kunnen maken waarvan ze het einde echt helemaal kunnen plannen ( zoals in Charmed etc ). The O.C. vond ik ook leuk maar dat was ook gecancelled op het laatste moment volgens mij waardoor ik het einde niet helemaal super vond.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:04 schreef Tazmaniac het volgende:
Hoooold your horses people.
First things first.. ondanks dat er idd geruchten zijn dat The CW maar 1 serie gaat verlengen is dat verre van zeker. Het kan zomaar zijn dat ze beide series verlengenZie wat er vandaag gebeurd is met Lie to Me en Human target!
Furthermore ga ik ook keihard huilen als OTH niet meer terug zou komen *snik snik* Misschien kunnen we in groepstherapie gaan
En ondanks dat er wat leuke alternatieven zijn langs gekomen kun je het nauwelijks gelijksoortige series noemen. Denk dat er op het moment niks is wat je als gelijksoortig mag betitelen. LU is echt toaal anders dan OTH in my opinion en GG al helemaal.
Persoonlijk denk ik dat je het beste "Friday Night Lights" moet gaan kjken als je een waardig vervanger van de serie wil die ook nog enigzins gelijksoortig is. Een andere waardig vervanger (alleen niet bepaald OTHish) is idd "Parenthood" my god wat een geweldige serie is dat
Ik vond de episode deze week beetje 50/50.. zaten een hoop leuke dingen in maar het was ook allemaal beetje matig tegelijkertijd... dat verhaal met Sarah/Katie wat zo snel wordt afgeraffeld. De verhaallijn met Mia en Chace die een 'eervolle scene' krijgen mocht de serie gecancelled worden.. en van dat Grubs en whats her name gedoe krijg ik al helemaal de kak.
Jammer dat ze zo dramatisch zijn begonnen met de ondergang van Haley.. ik begin het nu wel een beetje te waarderen ware het niet dat het in het begin allemaal veel te fel was. Ik dacht al dat ze met haar moeder aan het bellen was.. dacht alleen niet dat ze haar gsm zou bellen maar gewoon in de telefoon deed praten
That being said hoop ik toch gewoon stiekem dat er een nieuw seizoen komt
En Yashaaaa: Join the Club!!
Zelfde source die al ruim van te voren aankondigde dat Lucas en Peyton zouden stoppen!!quote:According to our sources (which have always been correct), the CW is set to announce One Tree Hill WILL have an 8th season on Thursday at Upfronts. The sources were unable to give any more details.
Je vergeet Gilmore Girlsquote:Op donderdag 13 mei 2010 09:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Parenthood ga ik ook volgen, ik kijk ook nog Brothers & Sisters, natuurlijk compleet ander soort series maar erg leuk ook. Parenthood vooral al door Lauren Grahamdie word zwaar ondergewaard in de media / Hollywood. Qua tienerseries zou OTH misschien wel de laatste zijn die ik ooit kijk. Dawsons Creek, OC en OTH gezien nu, en ook Everwood , Gossip Girl en 90210, maar laatstgenoemde laat ik vallen, vind ik toch minder leuk worden. Gossip Girl hou ik nog even aan maar grote delen van S3 nog niet gezien ( volgde het op net5 ). Ik ga LU ook nog verder volgen. 2009/2010 was een zeer goed TV seizoen met LU,Parenthood,The Good Wife ea.
Helemaal mee eens. Beste serie aller tijden is voor mij wel Gilmore Girls. Echt jammer dat dat toen gestopt is, alhoewel het wel op een goed punt was. Kreeg ook een goede finale aflevering gelukkigquote:Op zondag 16 mei 2010 11:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je vergeet Gilmore GirlsDat is in mijn mening echt de beste serie ooit
(maar dat kan ook zijn omdat ik laatst alle seizoenen nog eens opnieuw heb gekeken in een vlot tempo, waar ik de eerste keer ergens halverwege seizoen 7 ben afgehaakt.. (door dat klote net 5 met zijn midseason breaks enzo))
Langzaam begin ik wat meer vertrouwen te krijgen met OTH. Zal natuurlijk wel tof zijn ; mits ze het ook echt het laatste seizoen maken, en er een goed einde aan breien. Zou dan ook het liefst een 12/13 episode order zien, en dat LUX hetzelfde krijgt ; want die serie doet me beetje denken aan Gilmore Girls, en vind ik ook erg leuk.quote:Op zondag 16 mei 2010 10:57 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zelfde source die al ruim van te voren aankondigde dat Lucas en Peyton zouden stoppen!!
Ja inderdaad. Voor mij had het niet eens gehoeven als ze zo waren gestopt had ik het ook niet erg gevonden. Vind het een beetje stom. Wel grappig is dat en one tree hill en gossip girl beide eindigen met een schietpartijquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het voelde wel aan als : Nouja we moeten nog even een cliffhanger erin gooien
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Voor mij had het niet eens gehoeven als ze zo waren gestopt had ik het ook niet erg gevonden. Vind het een beetje stom. Wel grappig is dat en one tree hill en gossip girl beide eindigen met een schietpartij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]Ook nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Yup ,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Yup ,Maar was dit niet het laatste seizoen van hun? Of heb dat verkeerd begrepen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Nee hoor. Contracten van Ellen Pompeo en Patrick Dempsey lopen pas af einde van volgend seizoen. Of ze die gaan verlengen is de tweede vraag ; maar we krijgen in ieder geval een 7e seizoen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar was dit niet het laatste seizoen van hun? Of heb dat verkeerd begrepen?
Haha, dat was echt heel duidelijk. Mocht het echt de laatste aflevering zijn geweest, hadden ze waarschijnlijk de premiere iets langer laten duren en die slotscene eruit gehaald. Vooral omdat die scene totaal niet in het beeld van de aflevering paste..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het voelde wel aan als : Nouja we moeten nog even een cliffhanger erin gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |