Omdat het toch 7 jaar echt een van mijn favorieten is geweest, gun ik de serie ook echt een goed en bevredigend einde. Als het einde van seizoen 7 dat niet voor elkaar krijgt, hoop ik dat ze nog 13 episodes krijgen. Life Unexpected deed het dit jaar ook met 13 episodes dus zou moeten kunnen werken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Voor de rest was het niet veel soeps deze week en ik moet eerlijk zijn dat ik het minder erg zou vinden als de serie binnenkort stopt mits er een goed einde aan zit.. die woorden zou ik tot voor enkele weken geleden mijn strot niet uitkrijgen maar ik ben bang dat het zijn langste tijd heeft gehad.. al zou het business wise dom zijn van CW om One Tree Hill er in deze situatie uit te gooien imo.
Het 7e seizoen trok tot nu toe gemiddeld 2.4 miljoen kijkers. Deze week zit er dus 20% onder.quote:One Tree Hill came in with 1.93 million viewers while Gossip Girl followed with 1.75 million viewers. Remember to check out a brand new episode next week on Monday, May 10th at 8 pm only on The CW!
Zolang ze er een goed einde aan geven, zou ik ook tevreden zijn als de serie gestopt word. Maar voor mij is een echt goed einde, een einde waar Peyton en Lucas aan meespelen. En die spelen niet mee in de seizoen 7 finale, dus vooral daarom hoop ik op een seizoen 8 zodat ze nog op tijd Chad en Hilarie kunnen vragen om terug te komen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik geloof niet dat CW beide gaat verlengen, maar je weet het nooit natuurlijk
Kijkcijfers voor CW zijn ook al niet goed.
[..]
Het 7e seizoen trok tot nu toe gemiddeld 2.4 miljoen kijkers. Deze week zit er dus 20% onder.
Acteurs hebben zo'n luxe en hebben hun carriere ( als ze die al hebben ) volledig aan OTH te danken. En vervolgens kunnen ze het niet over hun hart verkrijgen om de fans een waardig einde te geven. Als ik hun was, had ik het zelf gratis gedaan, alleen al voor de fans. Verwend dat ze zijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik zie ze niet terugkomen.. vooral Chad niet.
Maar je hebt gelijk! Een écht einde moet gewoon met Chad en Hilarie!!
Tja zo werkt het in die wereld niet helemaal....quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Acteurs hebben zo'n luxe en hebben hun carriere ( als ze die al hebben ) volledig aan OTH te danken. En vervolgens kunnen ze het niet over hun hart verkrijgen om de fans een waardig einde te geven. Als ik hun was, had ik het zelf gratis gedaan, alleen al voor de fans. Verwend dat ze zijn
Ik vind het op zich over het algemeen nog steeds wel leuk, maar het is een beetje te veel drama en te weinig humor. Er zit geen vaart meer in. Ik word er een beetje triest van...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zo slecht is het ook weer niet ; de serie is in de loop der jaren gewoon veranderd. Eerdere seizoenen waren gewoon beter, maar seizoen 5-7 lijkt gewoon een heel andere showIk vind het nog steeds erg leuk, maar de meeste mensen vinden het inderdaad slecht geworden. Hoop nog op een seizoen 8, maar de hoop ebt een beetje weg.
Dat laatste denk ik niet. Ze zitten nog zo ver van een ontknoping af.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:36 schreef Marcoss het volgende:
Het begint een beetje op een soap te lijken met al deze verhaallijnen..
Volgende week overigens de laatste aflevering van dit seizoen en mogelijk de laatste aflevering ooit.
De kans is nihil dat er een seizoen 8 komt. En nog maar 1 aflevering dit seizoenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik niet. Ze zitten nog zo ver van een ontknoping af.
Je hebt Gossip Girl, maar qua kwaliteit vind ik dat minder dan OTH. Als je gewoon voor drama wilt gaan, en niet persé High school drama wilt, zijn de volgende series ook opties :quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:41 schreef annoh het volgende:
OMG. En dan?!?! Laten ze ons zomaar alleen?
Haha, grapje. Maar toch raar. One Tree Hill is denk ik de enige serie waarvan ik alle afleveringen gezien heb, en die ik al jaren volg. Hoewel het soms niet zulk hoog niveau heeft, en de verhaallijnen misschien een beetje saai zijn geworden vind ik het toch echt jammer dat het stopt! Ik denk dat het te maken heeft met mijn neiging me te erg in te leven in dit soort tearjerking gedoe. Het is natuurlijk precies de bedoeling van zo'n serie dat je je gaat inbeelden dat je die karakters kent en dat je ze wilt blijven volgen.
Maargoed, what's next? Any suggestions voor een gelijksoortige serie die ik kan volgen voor mijn wekelijke fix Amerikaans Drama?
Dan vind ik het eigenlijk wel mooi geweest. Ik denk dat ik de laatste vier afleveringen dan nog kijk, en dan is het af...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De kans is nihil dat er een seizoen 8 komt. En nog maar 1 aflevering dit seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |