Lees het artikel verderquote:RIVM: virus Mexico is gewone griep
Gepubliceerd: 7 augustus 2009 13:16 | Gewijzigd: 7 augustus 2009 19:26
Door een onzer redacteuren
Bilthoven, 7 aug. De Mexicaanse griep wordt vanaf nu door de autoriteiten als een gewone griep behandeld. Patiënten worden niet meer standaard behandeld met de virusremmer Tamiflu. Dat meldde het RIVM vanochtend.
Gevallen van de Mexicaanse griep hoeven niet meer officieel vastgesteld of gemeld te worden.
Alle Nederlanders krijgen binnenkort een folder thuisgestuurd met informatie over de griep, de standaardbehandeling en diagnosemaatregelen. „We verwachten dat die folder in de week van 17 augustus zal worden verstuurd”, aldus een woordvoerder van het ministerie van Volksgezondheid.
'Niet meer standaard Tamiflu voorschrijven'
Vraag me af waarom ze er dan 34 miljoen van besteld hebben?quote:'Niet meer standaard Tamiflu voorschrijven'
Je bent in de war met het vaccin.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:49 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
Vraag me af waarom ze er dan 34 miljoen van besteld hebben?
Je vergeet "fijn stof". Ook zoiets waar we jarenlang mee hebben geleefd terwijl men je nu wijsmaakt dat het dodelijk zou zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:58 schreef El_Matador het volgende:
Eindelijk deze hype voorbij. Na de ongelooflijke terreurdreiging, de opgeklopte "crisis", de totaal onbewezen klimaatverandering en ziektes door mobiel bellen, ben ik benieuwd wat de volgende onzinhype gaat worden.
State of Fear.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:50 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Je bent in de war met het vaccin.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:58 schreef Bill_E het volgende:
Alle grote farmaceuten hebben hun centje toch al binnen.. Reclame campagne geslaagd..
Beetje groot contrast inderdaad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:14 schreef zeemonster het volgende:
Eerst lekker panieken en dood en verderf zaaien (zie topics : Hoe kom ik aan Tamiflu) .. en nu is het : Niets aan de hand mensen , het waait wel over .
Foldertje en klaar.
Dan is alcohol aan de beurt..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:58 schreef El_Matador het volgende:
Eindelijk deze hype voorbij. Na de ongelooflijke terreurdreiging, de opgeklopte "crisis", de totaal onbewezen klimaatverandering en ziektes door mobiel bellen, ben ik benieuwd wat de volgende onzinhype gaat worden.
State of Fear.
De eerste ophef was echt niet voor niks. Al eerder heeft de mensheid met een enorm dodelijke griepgolf te maken gehad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:58 schreef El_Matador het volgende:
State of Fear.
En dus zaai je paniek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De eerste ophef was echt niet voor niks. Al eerder heeft de mensheid met een enorm dodelijke griepgolf te maken gehad.
Als het aan Grootayatollah Rouvoet ligt, gaat dat er ook nog aan ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:15 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dan is alcohol aan de beurt..
of is dat al geweest?
Ze zijn bezig:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:15 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dan is alcohol aan de beurt..
of is dat al geweest?
Ik zou eens minder V for Vendatta gaan kijken, kelere zegquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dus zaai je paniek.
Een angstig mens stemt voor 2.
V for Vendetta is een mooie film en laat zien wat overheden tot in staat kunnen zijn als je het hebt over machtsmisbruik/manipulatie/chaos.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:27 schreef Sinat het volgende:
[..]
Ik zou eens minder V for Vendatta gaan kijken, kelere zeg![]()
Achteraf lullen is altijd zo makkelijk, maar wanneer er daadwerkelijk een vergelijkbare variant van de Spaanse griep was uitgebroken, gaat de schakelaar om en is de overheid de klootzak dit te weinig gedaan heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |