abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71692956
quote:
RIVM: virus Mexico is gewone griep
Gepubliceerd: 7 augustus 2009 13:16 | Gewijzigd: 7 augustus 2009 19:26
Door een onzer redacteuren
Bilthoven, 7 aug. De Mexicaanse griep wordt vanaf nu door de autoriteiten als een gewone griep behandeld. Patiënten worden niet meer standaard behandeld met de virusremmer Tamiflu. Dat meldde het RIVM vanochtend.

Gevallen van de Mexicaanse griep hoeven niet meer officieel vastgesteld of gemeld te worden.

Alle Nederlanders krijgen binnenkort een folder thuisgestuurd met informatie over de griep, de standaardbehandeling en diagnosemaatregelen. „We verwachten dat die folder in de week van 17 augustus zal worden verstuurd”, aldus een woordvoerder van het ministerie van Volksgezondheid.

'Niet meer standaard Tamiflu voorschrijven'
Lees het artikel verder

http://www.nrc.nl/binnenl(...)xico_is_gewone_griep

Gaat dus behandeld worden als een gewone griep.
  Donald Duck held vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:48:49 #2
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_71693040
Heel Nederland straks dood terwijl de rest van de wereld lacht en alles er gaat plunderen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:49:01 #3
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_71693046
HEEEELP! PANIEK! PEEUW PEEUW PEEUW! EEN GEWONE GRIEP!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_71693058
Het is nu te laat om alles nog terug te draaien.
Zodra ik nies moet ik m'n werkgever bellen en mag ik niet op het werk komen voordat ik bij de huisarts ben geweest.
Zo zijn er ovreral maatregelen afgekondigd. Wat is de impact van deze party-pooper op al die maatregelen?
Wie dit leest is gek
pi_71693063
quote:
'Niet meer standaard Tamiflu voorschrijven'
Vraag me af waarom ze er dan 34 miljoen van besteld hebben?
pi_71693085
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:49 schreef Zendgemachtigde het volgende:

[..]

Vraag me af waarom ze er dan 34 miljoen van besteld hebben?
Je bent in de war met het vaccin.
pi_71693157
Dat is achteraf praten. Voor hetzelfde geld hadden ze niet passend geanticipeerd en bleek dat het daadwerkelijk een dodelijke griep was. Er waren immers na de uitbraak van deze griep al enige doden gevallen e.d.

Daarnaast zijn een handvol vaccins goedkoper dan één persoon die een dag ziek is. Het is maar zo.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:55:51 #8
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_71693244
Het werd de hele tijd al gezegd dat het geen gevaarlijk virus is voor gezonde mensen.
pi_71693310
Eindelijk deze hype voorbij. Na de ongelooflijke terreurdreiging, de opgeklopte "crisis", de totaal onbewezen klimaatverandering en ziektes door mobiel bellen, ben ik benieuwd wat de volgende onzinhype gaat worden.

State of Fear.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_71693420
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:58 schreef El_Matador het volgende:
Eindelijk deze hype voorbij. Na de ongelooflijke terreurdreiging, de opgeklopte "crisis", de totaal onbewezen klimaatverandering en ziektes door mobiel bellen, ben ik benieuwd wat de volgende onzinhype gaat worden.

State of Fear.
Je vergeet "fijn stof". Ook zoiets waar we jarenlang mee hebben geleefd terwijl men je nu wijsmaakt dat het dodelijk zou zijn.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_71693511
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:50 schreef Antaresje het volgende:

[..]

Je bent in de war met het vaccin.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:11:21 #12
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_71693714
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:58 schreef Bill_E het volgende:
Alle grote farmaceuten hebben hun centje toch al binnen.. Reclame campagne geslaagd..
pi_71693791
Eerst lekker panieken en dood en verderf zaaien (zie topics : Hoe kom ik aan Tamiflu ) .. en nu is het : Niets aan de hand mensen , het waait wel over .

Foldertje drukken voor wat te doen en klaar .
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:14:59 #14
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71693814
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:14 schreef zeemonster het volgende:
Eerst lekker panieken en dood en verderf zaaien (zie topics : Hoe kom ik aan Tamiflu ) .. en nu is het : Niets aan de hand mensen , het waait wel over .

Foldertje en klaar .
Beetje groot contrast inderdaad.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_71693835
quote:

State of Fear.
Dan is alcohol aan de beurt..

of is dat al geweest?
  Donald Duck held vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:17:10 #16
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_71693877
quote:

State of Fear.
De eerste ophef was echt niet voor niks. Al eerder heeft de mensheid met een enorm dodelijke griepgolf te maken gehad.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_71694424
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:17 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

De eerste ophef was echt niet voor niks. Al eerder heeft de mensheid met een enorm dodelijke griepgolf te maken gehad.
En dus zaai je paniek.

Een angstig mens stemt voor 2.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_71694443
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:15 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Dan is alcohol aan de beurt..

of is dat al geweest?
Als het aan Grootayatollah Rouvoet ligt, gaat dat er ook nog aan ja.

Aartsconservatief kutkabinet.

vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:45:20 #19
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_71694682
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 09:26:08 #20
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71703069
Ik zie nergens staan dat de hype voorbij is of het gevaar geweken hoor... Er wordt niet meer standaard Tamiflu voorgeschreven en men noemt dat geruststellend maar een gewone griep.

Denk dat dat laatste iets is wat de WHO bepaalt en niet onze RIVM.

Spreekt elkaar toch een beetje tegen.
Intelligent, but fucked up.
pi_71703360
Je moet toch lachen over al die verhalen die je hier op FOK steeds leest over een manipulerende overheid, complot theorieën en de NWO.
Niemand weet precies wat er gaat gebeuren en een minister Klink doet wat hem op dat moment het beste lijkt gevolgd door maar weer een persbericht met uitleg.
Het is precies hetzelfde als met de bankencrisis en hoe minister Bos daarop reageerde: Ik ben verantwoordelijk, ik weet het ook niet precies maar God zegen de greep.
En verdomd, ze hebben nog gelijk ook want wat kun je anders dan je laten informeren door mensen die er voor doorgeleerd hebben en dan met je boerenverstand maatregelen nemen.
Wie dit leest is gek
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 10:14:24 #22
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71703472
Eindelijk van die opgeklopte mediahype af.
Al die sukkels die zich door paniek laten leiden
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_71703627
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dus zaai je paniek.

Een angstig mens stemt voor 2.
Ik zou eens minder V for Vendatta gaan kijken, kelere zeg

Achteraf lullen is altijd zo makkelijk, maar wanneer er daadwerkelijk een vergelijkbare variant van de Spaanse griep was uitgebroken, gaat de schakelaar om en is de overheid de klootzak dit te weinig gedaan heeft
pi_71703735
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 10:27 schreef Sinat het volgende:

[..]

Ik zou eens minder V for Vendatta gaan kijken, kelere zeg

Achteraf lullen is altijd zo makkelijk, maar wanneer er daadwerkelijk een vergelijkbare variant van de Spaanse griep was uitgebroken, gaat de schakelaar om en is de overheid de klootzak dit te weinig gedaan heeft
V for Vendetta is een mooie film en laat zien wat overheden tot in staat kunnen zijn als je het hebt over machtsmisbruik/manipulatie/chaos.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 10:36:41 #25
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71703765
Maar wordt dan vaccin nou wel of niet besteld (voor alle Nederlanders)?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')