Lees het artikel verder opquote:RIVM: virus Mexico is gewone griep
Gepubliceerd: 7 augustus 2009 13:16 | Gewijzigd: 7 augustus 2009 19:26
Door een onzer redacteuren
Bilthoven, 7 aug. De Mexicaanse griep wordt vanaf nu door de autoriteiten als een gewone griep behandeld. Patiënten worden niet meer standaard behandeld met de virusremmer Tamiflu. Dat meldde het RIVM vanochtend.
Gevallen van de Mexicaanse griep hoeven niet meer officieel vastgesteld of gemeld te worden.
Alle Nederlanders krijgen binnenkort een folder thuisgestuurd met informatie over de griep, de standaardbehandeling en diagnosemaatregelen. „We verwachten dat die folder in de week van 17 augustus zal worden verstuurd”, aldus een woordvoerder van het ministerie van Volksgezondheid.
'Niet meer standaard Tamiflu voorschrijven'
quote:
Doen ze volgens mij al een tijdje, er zijn meer zieken dan die 900 oid op de site.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:51 schreef superworm het volgende:
Lees ik trouwens impliciet dat ze stoppen met het registreren van de aantallen? Dat zou wel een bummer zijn, kunnen we het ook minder goed in de gaten houden.
En een heleboel mensen die die troep al hebben geslikt.....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:58 schreef Bill_E het volgende:
Alle grote farmaceuten hebben hun centje toch al binnen.. Reclame campagne geslaagd..
weinig mis??? heb je wel alles gelezen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:28 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Met Tamiflu is weinig mis. Dat vaccin vertrouw ik zo nog niet
The female of the species is more deadlier than the male.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
weinig mis??? heb je wel alles gelezen?
Nee dat vaccin moet ik al hélemaal niet...
Het is bijna net zo'n fiasco geworden als in 1976, in de VS, waar ze toen de gehele bevolking wilden vaccineren en een deel van de gevaccineerden allerlei bijwerkingen kreeg. Achteraf was de vaccinatie helemaal niet nodig geweest en was het één groot fiasco.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:58 schreef Bill_E het volgende:
Alle grote farmaceuten hebben hun centje toch al binnen.. Reclame campagne geslaagd..
'Gingen'?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:29 schreef OldJeller het volgende:
Hier gingen we bijna dezelfde kant op, met de angstcampagne.
oh, ik dacht dat met dit bericht de kous af was en alle paniekerige mensen van de kast af konden komen en door konden gaan met de dagelijkse gang van zaken, zonder in de ban te zijn van de mexicaanse griep.quote:
It's life Pim but not as we know itquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:19 schreef APK het volgende:
[..]
The female of the species is more deadlier than the male. [ afbeelding ]
Wat het tot nu toe ook is. De paniek er om heen is waarschijnlijk bedacht om de tamiflu fabrikant te steunen. Verbaast me dat Danny er aan mee doet met dit sub forum. Maar geld is wat telt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:54 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Lees het artikel verder op
http://www.nrc.nl/binnenl(...)xico_is_gewone_griep
Gaat dus behandeld worden als een gewone griep.
Dit is wel ongeveer de domste opmerking die ik tot nu toe heb gelezen..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 06:14 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wat het tot nu toe ook is. De paniek er om heen is waarschijnlijk bedacht om de tamiflu fabrikant te steunen. Verbaast me dat Danny er aan mee doet met dit sub forum. Maar geld is wat telt.
Nou nee, de telling is eigenlijk volkomen absurd te noemen, zoals eik altijd met cijfertjes gegoochel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Doen ze volgens mij al een tijdje, er zijn meer zieken dan die 900 oid op de site.
nee Danny is lid van de illuminati, vandaar ..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 06:14 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wat het tot nu toe ook is. De paniek er om heen is waarschijnlijk bedacht om de tamiflu fabrikant te steunen. Verbaast me dat Danny er aan mee doet met dit sub forum. Maar geld is wat telt.
Over domme opmerkingen gesproken...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 07:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit is wel ongeveer de domste opmerking die ik tot nu toe heb gelezen..
Er is (in Nederland) helemaal geen onduidelijkheid of die griepprik verplicht wordt of niet: er is (onder andere in dit forum) al vrij duidelijk gebleken dat we die dingen in nederland niet verplicht kunnen stellen.quote:Er is nog steeds onduidelijkheid of de vaccinatieprik nu verplicht gaat worden of niet, en over de
bijwerking op korte en al hélemaal op lange termijn.
Beetje last van vervangende grootheidswaanzin ofzo? Die paar duizend mensen die op Fok forum rondhangen maken nou niet echt een verschil...quote:Door dit sub forum zijn juist denk ik véél meer mensen gaan nadenken over dit soort dingen
i.p.v. maar klakkeloos die Tamiflu te gaan slikken en misschien ook wel over of ze dat vaccin
nu wel écht zo nodig moeten gaan halen.
Verplichten kan niet. Je kan altijd op grond van godsdienst weigeren, gewoon zeggen dat je gereformeerd bent en dan ben je gered.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 07:22 schreef FANN het volgende:
Er is nog steeds onduidelijkheid of de vaccinatieprik nu verplicht gaat worden of niet, en over de
bijwerking op korte en al hélemaal op lange termijn.
tjongejonge.... ik zou bijna zeggen dat jij in aanmerking komt voor een vaccinatie tegen hondsdolheidquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:16 schreef anboni het volgende:
[..]
Over domme opmerkingen gesproken...
[..]
Er is (in Nederland) helemaal geen onduidelijkheid of die griepprik verplicht wordt of niet: er is (onder andere in dit forum) al vrij duidelijk gebleken dat we die dingen in nederland niet verplicht kunnen stellen.
[..]
Beetje last van vervangende grootheidswaanzin ofzo? Die paar duizend mensen die op Fok forum rondhangen maken nou niet echt een verschil...
Ik geloof niet in God, dus als ik doodga is het gewoon lekker mijn eigen ''stomme schuld''quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:07 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Verplichten kan niet. Je kan altijd op grond van godsdienst weigeren, gewoon zeggen dat je gereformeerd bent en dan ben je gered.
[ironie]Als je toch dood gaat kan je God aanklagen![]()
.[/ironie]
Ik mag toch hopen dat ze mensen die niet gevaccineerd willen worden niet op de IC laten werken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:33 schreef FANN het volgende:
Nu heb ik niet persé die quote nodig omdat ik dat namelijk al wist, je zal mijn woorden nu wel in twijfel trekken en denken dat ik nu iets verzin om mezelf te verdedigen, maar ik wist het al omdat ik een zus heb die in het ziekenhuis werkt op de IC afdeling ik wil verder geen naam of plaats van het ziekenhuis noemen, maar ook daar wilde ze de vaccinatie verplicht stellen bij ál het personeel, inmiddels is de situatie, vanwege grote protesten onder het personeel alweer enigszins veranderd en is het helemaal niet zo zeker meer of het wél of niet verplicht wordt.
Nee dat denk ik niet neequote:Op maandag 10 augustus 2009 16:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze mensen die niet gevaccineerd willen worden niet op de IC laten werken.
Misschien dat je toch beter even die quote had moeten opzoeken, want er is maar één persoon hier op Fok! geweest die kon aantonen dat hij verplicht kon worden om gevaccineerd te worden door z'n werkgever. Er is namelijk bij wet geregeld dat militairen verplicht kunnen worden zich te laten vaccineren.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:33 schreef FANN het volgende:
Ik ga die quote's niet voor je opzoeken, maar ik weet in ieder geval zeker dat één persoon zich hier al had gemeld, geen vaccinatie betekende ontslag.
ga die quote zelf maar opzoeken, ik moet helemaal niksquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:01 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Misschien dat je toch beter even die quote had moeten opzoeken, want er is maar één persoon hier op Fok! geweest die kon aantonen dat hij verplicht kon worden om gevaccineerd te worden door z'n werkgever. Er is namelijk bij wet geregeld dat militairen verplicht kunnen worden zich te laten vaccineren.
Alle andere mensen die hier roepen dat ze verplicht gevaccineerd moeten worden van hun baas, hebben het of niet goed begrepen, of moeten hun baas even wijzen op het feit dat ze niet verplicht kunnen worden. En als ze vervolgens alsnog ontslagen worden bij weigering stappen ze naar de rechter en halen een lekker schadevergoeding op.
Lees je eigenlijk wel wat ik schrijf?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ga die quote zelf maar opzoeken, ik moet helemaal niks![]()
en als je die quote gevonden hebt, moet je met die persoon in discussie gaan niet met mij.
Wehehehee we gaan allemaal doodquote:Griep veroorzaakt door homo's
Eens in de zoveel tijd duikt er een nieuwe theorie op over het ontstaan van de Mexicaanse griep. Ook Maleisië doet een duit in het zakje. Komt-ie dan: de griep wordt aangewakkerd door homoseksualiteit en masturbatie. Dat zegt dokter V. M. Palaniappan in één van de grootste media van het land.
Dokter Palaniappan is een bijzonder gezaghebbend persoon in het Aziatische land waar hij Ecologie doceert op de Universiteit van Maleisië. Volgens de hoogleraar zorgt homoseksualiteit en masturberen ervoor dat het lichaam extra kwetsbaar wordt voor het gevreesde griepvirus.
Extra kwetsbaar
"Masturberen en homoseksualiteit veroorzaakt wrijving waarbij een zuur vrijkomt dat het lichaam van binnen vergiftigt. Het zieke lichaam is extra kwetsbaar voor H1N1."
Palaniappan garandeerde Bernama dat "gezonde seks" absoluut veilig is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |