Vlieg jij zonder dan?!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alleen als men plotseling je parachute heeft afgedaan terwijl je er normaal wel een om hebt.
Klinkt best aantrekkelijk op dit moment.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:40 schreef IQM het volgende:
Of emigreren naar Israël en dan klagen dat er niemand Nederlands spreekt.
En als het niet volgens de regels gaat en ik heb er overlast van mag ik toch bellen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:41 schreef krioro het volgende:
Op zich kun je ook wel enige geluidsoverlast verwachten/incalculeren als je daar gaat wonen lijkt me.
edit: slome. maar goed dat het niet altijd volgens de regels gaat kun je ook wel verwachten.
Normaal gesproken niet, maar de piloot heeft hem tegen de regels afgedaan.quote:
Ja natuurlijk, ik zeg ook niet dat je niet mag bellen joh.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En als het niet volgens de regels gaat en ik heb er overlast van mag ik toch bellen?
Nee, maar het is een beetje raar om mij hier nu belachelijk om te maken met z'n allen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik zeg ook niet dat je niet mag bellen joh.
Snap je het punt nou echt niet of hou je er gewoon van om "leuke grapjes" te maken?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:46 schreef IQM het volgende:
Of als vrouw met je vriendin gaan zoenen en dan klagen over pottenkijkers.
Nee want slapen is nu echt mogelijk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:48 schreef krioro het volgende:
Of nu fokken terwijl je morgen vroeg op moet en dan morgen niet goed uitgeslapen zijn.
Ik maak je niet belachelijk hoor, de rest grapt ook alleen maar denk ik.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, maar het is een beetje raar om mij hier nu belachelijk om te maken met z'n allen.
Natuurlijk is het logisch dat er wat overlast kan zijn maar als ik "schatje mag ik je foto" luid boven mijn eigen muziek uit hoor heb ik het toch echt wel gehad.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:48 schreef krioro het volgende:
Of nu fokken terwijl je morgen vroeg op moet en dan morgen niet goed uitgeslapen zijn.
Wat denk je zelf, vrind?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Snap je het punt nou echt niet of hou je er gewoon van om "leuke grapjes" te maken?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik maak je niet belachelijk hoor, de rest grapt ook alleen maar denk ik.
Geheel terecht dat je je eraan ergert, mijn punt is alleen dat je dit soort situaties soms gewoon hebt op zo'n locatie (ook al hoort het niet), voor- en nadelen en zo.
Natuurlijk, ik ben echt de beroerdste niet. Het gaat me ook niet zozeer om de overlast, als de politie langs gaat en ze verzoeken of de achterdeuren dicht gaan is er niks aan de hand, het zal misschien een graden warmer binnen zijn in die kroeg maar naar zweet stinken zal het toch wel doen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik maak je niet belachelijk hoor, de rest grapt ook alleen maar denk ik.
Geheel terecht dat je je eraan ergert, mijn punt is alleen dat je dit soort situaties soms gewoon hebt op zo'n locatie (ook al hoort het niet), voor- en nadelen en zo.
Sorry, ik zit in m'n periode.quote:
Linkse.quote:
I know, ze kunnen op z'n minst net doen alsof het ze interesseert, daar zitten ze er toch voor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het ging me meer om de manier waarop de politieagente me afsnauwde.
Ik vind de rechtse ook wel wat, net niet gezien.quote:
Dat heb ik weleens als ik boodschappen doe bij de supermarkt, zit daar zo'n ongeinteresseerd wijf achter de kassa met haar gezicht op standje onweer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:03 schreef krioro het volgende:
[..]
I know, ze kunnen op z'n minst net doen alsof het ze interesseert, daar zitten ze er toch voor.
Ga maar naar bed ja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
Heeft er iemand nog wat leuks te vertellen of kan ik met een gerust hart naar bed wetende dat ik niets mis?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik weleens als ik boodschappen doe bij de supermarkt, zit daar zo'n ongeinteresseerd wijf achter de kassa met haar gezicht op standje onweer.Sorry hoor, maar zoek dan een andere baan.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:03 schreef krioro het volgende:
[..]
I know, ze kunnen op z'n minst net doen alsof het ze interesseert, daar zitten ze er toch voor.
Herkenbaar. Vandaag ook, het was rustig bij de AH, zat er zo'n Marokkaans meisje achter de kassa een beetje oogcontact te maken met het andere Marokkaanse meisje, 3 kassa's verder en doet net alsof ze mij niet zag. Ik ben dr maar tussen gaan staan. Geen sorry, hallo of wat dan ook, ze noemde niet eens het bedrag op wat ik moest betalen. Flikker dan maar op, dan zeg ik ook niks.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik weleens als ik boodschappen doe bij de supermarkt, zit daar zo'n ongeinteresseerd wijf achter de kassa met haar gezicht op standje onweer.Sorry hoor, maar zoek dan een andere baan.
Vandaar dat ik net Schatje mag ik je foto hoorde dus.quote:
Ik heb ook weleens klanten genegeerd als ik in een boze stemming was, best triest maar goed.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
[..]
Herkenbaar. Vandaag ook, het was rustig bij de AH, zat er zo'n Marokkaans meisje achter de kassa een beetje oogcontact te maken met het andere Marokkaanse meisje, 3 kassa's verder en doet net alsof ze mij niet zag. Ik ben dr maar tussen gaan staan. Geen sorry, hallo of wat dan ook, ze noemde niet eens het bedrag op wat ik moest betalen. Flikker dan maar op, dan zeg ik ook niks.
Britney.quote:
Natalie Portman.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:18 schreef IQM het volgende:
Oké, je móét kiezen...Natalie Portman:
[ afbeelding ]Rachel Weisz:
[ afbeelding ]Keira Knightley:
[ afbeelding ]
Nou tering wat een kutkeuzesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:18 schreef IQM het volgende:
Oké, je móét kiezen...Natalie Portman:
[ afbeelding ]Rachel Weisz:
[ afbeelding ]Keira Knightley:
[ afbeelding ]
En wat zei je toen? Als je überhaupt iets zei.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens klanten genegeerd als ik in een boze stemming was, best triest maar goed.Eentje vroeg er aan mij: kun jij wel praten?
![]()
Die ja!quote:
Ik vond Britney altijd verschrikkelijk, maar ik zag laatst die womanizerclip van d'r en ze heeft toch wel iets.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:28 schreef IQM het volgende:
Ik twijfel tussen Britney en Jessica. Jessica heeft altijd zo'n domme blik, maar wel een goed lijf.
Hmm, ik ga toch maar voor Britney.
"Oh jawel hoor."quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:28 schreef krioro het volgende:
[..]
En wat zei je toen? Als je überhaupt iets zei.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is dan ook een ware tijger.quote:
Afrekenen als in geven?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:35 schreef Broekpaling het volgende:
Stiekem moet heul de SC een keer bij Fas afrekenen.
En dan zeker ongepast betalen he.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:35 schreef Broekpaling het volgende:
Stiekem moet heul de SC een keer bij Fas afrekenen.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dan zeker ongepast betalen he.Ik dacht het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |