Ik heb ook weleens klanten genegeerd als ik in een boze stemming was, best triest maar goed.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
[..]
Herkenbaar. Vandaag ook, het was rustig bij de AH, zat er zo'n Marokkaans meisje achter de kassa een beetje oogcontact te maken met het andere Marokkaanse meisje, 3 kassa's verder en doet net alsof ze mij niet zag. Ik ben dr maar tussen gaan staan. Geen sorry, hallo of wat dan ook, ze noemde niet eens het bedrag op wat ik moest betalen. Flikker dan maar op, dan zeg ik ook niks.
Britney.quote:
Natalie Portman.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:18 schreef IQM het volgende:
Oké, je móét kiezen...Natalie Portman:
[ afbeelding ]Rachel Weisz:
[ afbeelding ]Keira Knightley:
[ afbeelding ]
Nou tering wat een kutkeuzesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:18 schreef IQM het volgende:
Oké, je móét kiezen...Natalie Portman:
[ afbeelding ]Rachel Weisz:
[ afbeelding ]Keira Knightley:
[ afbeelding ]
En wat zei je toen? Als je überhaupt iets zei.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens klanten genegeerd als ik in een boze stemming was, best triest maar goed.Eentje vroeg er aan mij: kun jij wel praten?
![]()
Die ja!quote:
Ik vond Britney altijd verschrikkelijk, maar ik zag laatst die womanizerclip van d'r en ze heeft toch wel iets.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:28 schreef IQM het volgende:
Ik twijfel tussen Britney en Jessica. Jessica heeft altijd zo'n domme blik, maar wel een goed lijf.
Hmm, ik ga toch maar voor Britney.
"Oh jawel hoor."quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:28 schreef krioro het volgende:
[..]
En wat zei je toen? Als je überhaupt iets zei.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik weleens als ik boodschappen doe bij de supermarkt, zit daar zo'n ongeinteresseerd wijf achter de kassa met haar gezicht op standje onweer.Sorry hoor, maar zoek dan een andere baan.
Het is dan ook een ware tijger.quote:
Afrekenen als in geven?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:35 schreef Broekpaling het volgende:
Stiekem moet heul de SC een keer bij Fas afrekenen.
En dan zeker ongepast betalen he.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:35 schreef Broekpaling het volgende:
Stiekem moet heul de SC een keer bij Fas afrekenen.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dan zeker ongepast betalen he.Ik dacht het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |