Nouja de mijne was maar 20euro hoor, maar ik heb dan de versie zonder batterij maar daar was ik te lui kon ik geen plaatje van vindenquote:
Ik had de verpakking niet gelezenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:19 schreef swarmahoer het volgende:
het staat nog wel zo goed aangegeven
Staat toch al een bewegende pic in de OP, wat wil je nou nog meer?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:19 schreef BlackLining het volgende:
Ik hoopte al dat het zoiets zou zijn toen ik de topic titel zag
En natuurlijk, pics?
Toen ik ze nog gebruikte (want trimmen ftw) kocht ik mijn mesjes op eBay: soms kosten ze daar de helft. Wel goed kijken of het goed aangeschreven verkopers zijn. Ik bestelde ze altijd uit Engeland.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:23 schreef appelsjap het volgende:
Ik heb die met batterij maar ik gebruik de batterij nooit. En heb nieuwe scheermesjes nodig, wie weet waar ik die goedkoop kan bestellen?
Sorryquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:35 schreef Rosbief het volgende:
OMG ik schrok me rot toen dat plaatje bewoog!!1![]()
![]()
Ik zat heel geconcentreerd die mesjes te bestuderen blijkt het ineens een GIF te zijn
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:19 schreef nattermann het volgende:
Scheren![]()
Een echte man heeft een baard.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:23 schreef appelsjap het volgende:
Ik heb die met batterij maar ik gebruik de batterij nooit. En heb nieuwe scheermesjes nodig, wie weet waar ik die goedkoop kan bestellen?
Shit, ik ken zo'n filmpje op joetoep met een nep scheermes reclame waar dat mesje inderdaad 20 mesjes heeft, maar kan hem nu niet vindenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:40 schreef Farenji het volgende:
5 mesjes.![]()
Ik zweer het je, over 10 jaar zitten er 2 dozijn mesjes in en kosten ze 78 Euro per stuk. Maar dan heb je wel het "beste scheerresultaat ooit"!
Je hoeft je niet te snijden aan de mesjes om je door Gillette te laten pwnen.
Ik had ze hier gehaald. Nog steeds duur, maar wel stuk goedkoper dan in de winkelquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:23 schreef appelsjap het volgende:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:22 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik had ze hier gehaald. Nog steeds duur, maar wel stuk goedkoper dan in de winkel
Maar het zijn dan ook wel heel goeie mesjes boahquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:53 schreef enchufa het volgende:
Gillette laat consumenten fors betalen
Inderdaad, 1 jaar geleden toen de gillettes nog maar 3 mesjes hadden liep iedereen er met stoppels bij, nu kan je je tenminste echt scheren!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:27 schreef Ezio het volgende:
[..]
Maar het zijn dan ook wel heel goeie mesjes boah![]()
OMFG, die gast lijkt verrekte veel op een docent van mijquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:15 schreef TNA het volgende:
Gillette Fusion Power zijn de beste mesjes op de markt. Als je daar zelfs niet mee om kunt gaan is dit je toekomst:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:15 schreef RIGGER het volgende:
ZOMFG!!!!!1!!1111 DAT PLAATJE BEWEEGT!!!!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:32 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Troost je. De eerste keer scheren is altijd lastig.
Een kabouter, that is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:19 schreef nattermann het volgende:
Scheren![]()
Een echte man heeft een baard.
Van je vinger natuurlijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:21 schreef Ezio het volgende:
[..]
Staat toch al een bewegende pic in de OP, wat wil je nou nog meer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |