je hebt de spaanse griepquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:22 schreef appelsjap het volgende:
Ik voel me ook niet echt lekker, en ben net terug van vakantie.
nee juist n warme douche, gaan je porien open en zweet je alles uit, daarna is t koud als je dr onderuit komtquote:
Kom je dan eruit...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft rijker ouders. daarom heeft hij nooit hoeven vakken vullen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:26 schreef McWurth het volgende:
Eng he?? zeker nooit echt werk gedaan?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je hebt de spaanseMexicaanse griep
De laatste tijdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:28 schreef Rosbief het volgende:
Of dat je moeder je kamer binnenkomt als je na een zwoele nacht halfnaakt op bed ligt met je broek uit je lul
Doet eerder pijn als de broek in je lul zit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:28 schreef Rosbief het volgende:
Of dat je moeder je kamer binnenkomt als je na een zwoele nacht halfnaakt op bed ligt met je broek uit je lul
De zon.quote:
Dan woon je vast in een oud kuthuis met slechte isolatie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:20 schreef appelsjap het volgende:
Ik ging net even op mn bed liggen omdat ik zo enorm moe was.
Na 2 uur word ik opeens wakker en ik merk dat ik helemaal bezweet ben. Ik voelde de druppels op mijn hoofd. En nu heb ik het zo tering benauwd.
Dat terwijl er een ventilator draait in mn kamer en ramen openstaan.
Nee, gebouwd in 2008.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:12 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dan woon je vast in een oud kuthuis met slechte isolatie.
hhmmmja vakken vullen is dan ook geen echt werk he... pallets sorteren welquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:27 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hij heeft rijker ouders. daarom heeft hij nooit hoeven vakken vullen.
Zo voel ik me wel, ik voel me wat ziekjes, heb nu ook keelpijn. Maar volgens mijn ouders heb ik geen koorts.quote:
Typisch geval van schiz.... uh ik bedoel natuurlijk mexicaanse griepquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:20 schreef appelsjap het volgende:
Ik ging net even op mn bed liggen omdat ik zo enorm moe was.
Na 2 uur word ik opeens wakker en ik merk dat ik helemaal bezweet ben. Ik voelde de druppels op mijn hoofd. En nu heb ik het zo tering benauwd.
Dat terwijl er een ventilator draait in mn kamer en ramen openstaan.
Ja want ik ben ook oh zo dik.quote:
Nja jullie winnen, ik ben idd enorm dik.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:14 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Je voelt je anders wel snel aangesproken met die post.
Dus je bent heul niet dat meisje in je UI?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:46 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nja jullie winnen, ik ben idd enorm dik.
\nee, ben dat meisje uit mn fobo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:47 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dus je bent heul niet dat meisje in je UI?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:15 schreef 8108139dpths het volgende:
Koude douche nemen, daarna NAT OP bed gaan liggen, met een ventilator op de hoogste stand op je gericht... lekker koud.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |