Wat is in dit geval de feitelijke kennis dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:00 schreef Salvad0R het volgende:
Het in twijfel trekken van feitelijke kennis is geen discussie voeren, dat is je oppervlakkige kortzichtigheid tentoon spreiden.
Het is een feit dat oude beschavingen dit soort entiteiten waarnamen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:01 schreef vanhal het volgende:
[..]
Wat is in dit geval de feitelijke kennis dan?
Oude beschavingen zagen 'iets', maar het is niet gezegd dat wat zij destijds zagen deze 'flying rods' zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:04 schreef Salvad0R het volgende:
Het is een feit dat oude beschavingen dit soort entiteiten waarnamen.
Ben zelf ook benieuwd op welke manieren zij dit konden waarnemen, maar het feit dat ik dat niet weet, sluit niet uit dat zij dit zagen.
Dat oude beschavingen entiteiten waarnamen wordt ook (hier) niet in twijfel getrokken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het is een feit dat oude beschavingen dit soort entiteiten waarnamen.
Ben zelf ook benieuwd op welke manieren zij dit konden waarnemen, maar het feit dat ik dat niet weet, sluit niet uit dat zij dit zagen.
Totaal irrelevant zou ik het niet willen noemen. De vorm en het voorkomen van deze objecten vertoont gelijkenissen genoeg.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:08 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat oude beschavingen entiteiten waarnamen wordt ook (hier) niet in twijfel getrokken.
De OP gaat over entiteiten die alleen met cameras vastgelegd kunnen worden. Of oude beschavingen dingen zagen vliegen is totaal irrelevant t.o.v. de claim dat bepaalde aliens(schepen?) alleen waarneembaar zijn d.m.v. camera's.
Een voetnoot-opmerking? Je zei dat het ontkennen van feitelijke kennis geen discusseren isquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:14 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Totaal irrelevant zou ik het niet willen noemen. De vorm en het voorkomen van deze objecten vertoont gelijkenissen genoeg.
Maar goed, het was meer een voetnoot-opmerking.
Nieuwe beelden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:13 schreef Buschetta het volgende:
Was toch allang bekent dat dit insecten zijn ?!???
Waarom dan nog de discussie aangaan.
Waar is dit bekend?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:13 schreef Buschetta het volgende:
Was toch allang bekent dat dit insecten zijn ?!???
Waarom dan nog de discussie aangaan.
De fotos van die rods zijn nog voor 2000 gepost en kort daarna afgedaan als insecten. Google maar eens op "bugrods".quote:
De vorm is dus juist niet hetzelfde aangezien de vorm veroorzaakt is door de camera, zoals je kunt zien op het beeld met de parachute.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:14 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Totaal irrelevant zou ik het niet willen noemen. De vorm en het voorkomen van deze objecten vertoont gelijkenissen genoeg.
Maar goed, het was meer een voetnoot-opmerking.
oa in dit forum....quote:
Lekker aan het mierenneuken.. zucht.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:12 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik wil al die dingen for the sake of this argument best geloven, want het is niet echt relevant.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:03 schreef Trippii het volgende:
Toevallig vanmiddag deze gezien:
Zelf nog geen mening over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |