Hmm, dat is balen dan. Gelukkig zijn mijn Fujitsu Siemens laptops al lang niet meer kapot gegaan, ik zou hem ook geen drie weken willen missen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:20 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Bij Fujitsu helaas niet. Mijn toestel nu heeft een defecte videokaart met dus overal rare streepjes in beeld, en de herstelling ervan duurt 3 weken. Ik gebruik dat toestel nog zelf maar eventjes mét die mankementen eraan, in september mag ik toch een andere kiezen
Tsja, dit heeft natuurlijk niks met thuisgebruik te maken he, als business gebruiker werkt het compleet anders als voor een particulier. Hoe vaak heb je als thuisgebruiker service nodig bij een goede laptop tijdens de levensduur ervan? Ik hoop toch niet al te vaak. Daarom ook niet echt een heel belangrijk punt voor een particulier.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:03 schreef huismerk het volgende:
DellIk heb ooit 250 dell pc's beheerd en de zogenaamd geweldige service is bullshit. Je betaald bij Dell relatief gezien veel in verhouding tot datgene wat je krigjt. XXOD, Lenovo en HP zijn beter wat betreft serivce. Vooral Lenovo heb ik altijd als prettig en vlot ervaren
Dan was je bedrijf te pauper om geld uit te geven aan een goede SLA.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:03 schreef huismerk het volgende:
DellIk heb ooit 250 dell pc's beheerd en de zogenaamd geweldige service is bullshit. Je betaald bij Dell relatief gezien veel in verhouding tot datgene wat je krigjt. XXOD, Lenovo en HP zijn beter wat betreft serivce. Vooral Lenovo heb ik altijd als prettig en vlot ervaren
Daar heb ik anders andere ervaringen mee. Die van m'n schoonouders valt (na een paar jaar normaal gebruikt letterlijk bijna uit elkaar (scharnier van het beeldscherm kapot en daaromheen de behuizing gebarsten)) en van m'n vriendin (zilverkleurige laklaag slijt er af en waarschijnlijk is er een defect in het geheugen) zijn niet de geweldigste laptops te noemen. Bovendien zijn ze lelijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:43 schreef Athmozz het volgende:
Fujitsu Siemens; goede toestellen, maar ze lopen ongelooflijk warm.
de zilveren laklaag gaat er inderdaad af, zelfs waar mijn polsen zitten. Maar goed, uitzicht van een toestel maakt mij niet uit, dat ding moet gewoon mee blijven gaan. De bovenkant van gelijk welke laptop die ik heb ziet e sowieso na een paar weken niet meer uit, die zit toch vol krassen / putjes.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:21 schreef jappas het volgende:
[..]
Daar heb ik anders andere ervaringen mee. Die van m'n schoonouders valt (na een paar jaar normaal gebruikt letterlijk bijna uit elkaar (scharnier van het beeldscherm kapot en daaromheen de behuizing gebarsten)) en van m'n vriendin (zilverkleurige laklaag slijt er af en waarschijnlijk is er een defect in het geheugen) zijn niet de geweldigste laptops te noemen. Bovendien zijn ze lelijk.
Asus.
Lelijk is een kwestie van smaak. Ik vind ze juist erg mooi. Jouw ervaringen deel ik overigens niet, Ik heb een Lifebook S-serie en een Amilo L-serie en dat zijn beide perfecte apparaten. Het enige matige aan Fujitsu Siemens vind ik de service. Gelukkig heb je daar niet zo vaak me te maken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:21 schreef jappas het volgende:
[..]
Daar heb ik anders andere ervaringen mee. Die van m'n schoonouders valt (na een paar jaar normaal gebruikt letterlijk bijna uit elkaar (scharnier van het beeldscherm kapot en daaromheen de behuizing gebarsten)) en van m'n vriendin (zilverkleurige laklaag slijt er af en waarschijnlijk is er een defect in het geheugen) zijn niet de geweldigste laptops te noemen. Bovendien zijn ze lelijk.
Asus.
Heb ik ook geen last van, mijn Amilo is 3.5 jaar oud. Paar krasjes natuurlijk wel door het transport enzo, maar dat hou je toch. Maar geen slijtende laklaag in ieder geval.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:33 schreef Athmozz het volgende:
[..]
de zilveren laklaag gaat er inderdaad af, zelfs waar mijn polsen zitten. Maar goed, uitzicht van een toestel maakt mij niet uit, dat ding moet gewoon mee blijven gaan. De bovenkant van gelijk welke laptop die ik heb ziet e sowieso na een paar weken niet meer uit, die zit toch vol krassen / putjes.
bedrijven hebben dan ook betere voorwaarden en betere support bij Dell dan consumenten. Een consument bij Dell is de lul als het kapot gaat: je moet zelf gaan zitten schroeven/troubleshooten, als je er niet voor betaald mag je hem naar Ierland opsturen waardoor hij 2 weken weg is en vaak lokken ze je in een situatie waardoor je maar 1 jaar garantie hebt ipv 3 jaar. Dat in combinatie met dat in het eerste jaar al 8% uitvalt van een Dell. Tjaaaaa.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:40 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Dell Hel?
daarom dat de helft van de bedrijven met dell werken zeker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |