Ja dat weet ik wel, maar het klonk gewoon zo positiefquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je weet dat zo'n weegschaal niet echt nauwkeurig is met dat soort metingen
Qmusicquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een tt
* uniekhoorn wacht op rijbewijsbingo met nr. 7
Ik heb zo'n youw8 weegschaal gehad via buzzer maar vond het weinig zeggen die percentages.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, maar het klonk gewoon zo positief!
Via google kwam ik net op dit topic, hmm, schijnt dus helemaal niets te zeggen..
Weegschaal met vet- en waterpercentage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eetlijst:
O: 2 eitjes
L: 4 knackebrod pindakaas
T: flinke hand hazelnoten
T: appel
T: danio-kwark vanille/rabarber
S: half uur hardlopen
D: spicy bonenburgers
T: rauwkost met dip, amarulaatje![]()
het stinkt helemaal nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Fijn!! Ik word ook al zo moeilijk bruin, maar ik kan echt niet tegen die geur van zelfbruinerHet is oneerlijk verdeeld in de wereld
!
Ik heb een hele gevoelige neusquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:29 schreef kwakveense het volgende:
[..]
het stinkt helemaal niethet ruikt een beetje naar abrikoos, maar dat rook mijn nivea shimmer bodylotion zonder zelfbruiner ook...
nope. ik heb gisteren van dove gebruikt met een glimmertje erin (omdat ik nog naar een terrasje ging na het douchen en smeren) en vandaag garnier zonder glimmers. die vind ik fijner smeren (ik kon niet kiezen in de winkel maar neem als deze op zijn ws. garnier.)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:50 schreef Greys het volgende:
Meisje met de borstjes-avatar, het linkje in je lapo in het vorige topic wijst naar het vorige topic
Kwak, welk merk bruiningscreme? Want ik heb het ook wel eens geprobeerd op mijn benen, maar dat werd altijd oranje-achtig en vlekkerig, zelfs met scrubben van te voren. Heb jij dus niet?
garnier en dove. heb in t verleden nivea gebruikt maa rik vind het allemala hetzelfde ruiken (wel lekkerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:56 schreef Razztwizzle het volgende:ColdFeet
Gefelicizonderchocoladeofzuivelnatuurlijkwanthetistewarmtaart! Wat ontzettend knap zeg, echt een prestatie. Je zet ook altijd van die uberlekkere lijstjes neer hier, ik wou dat ik zo kook-crea was als jij. En dan ook nog afvallen, dude. Knap heur.
Ik kleur oranje van zelfbruiner. Ik heb echt vier verschillende merken geprobeerd, maar het werd steeds oranje. En het stonk inderdaad altijd echt megachemisch. Wel merk gebruik jij, Kwak? Ik vertrouw nu maar gewoon op m'n eigen bruinwordtmogelijkheden en zo niet, dan niet. Gelukkig blijf ik altijd wel lang bruin, dat scheelt weer.
Dat deed ik allemaal! Ik ben van mezelf geliger trouwens, misschien is dat het wel. Mijn vriend is roze/wit en ik ben altijd gelig/bruinig, ook in de winter. Niet Chinees-geel.. nouja jullie snappen wel wat ik bedoel neem ik aanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:05 schreef kwakveense het volgende:
[..]
garnier en dove. heb in t verleden nivea gebruikt maa rik vind het allemala hetzelfde ruiken (wel lekker) en het effect is van allemaal hetzelfde...
ik word er echt niet oranje van, terwijl ik heel wit ben...goed uitsmeren en neit te dik smeren is wel key...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |