quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:31 schreef RayMania het volgende:
Godver de godver. Zet ik de stofzuiger op mijn laptop, zuig ik zo de B naar binnen!
Ray kennende ontploft dan de zak en krijgt hij een spontane astma-aanval, waarna hij in paniek het halve dressoir naar de grond trekt en ook die andere mooi vaas van zn moeder kapotvalt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Stofzuiger openmaken en in de zak kijken? Of gaat dat niet zomaar bij die van jou?
Een B onder ctrl+v zetten?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:45 schreef RayMania het volgende:
Jullie onderschatten de meerwaarde van de letter B!.
Hoe kan ik nu met goede voldoening Bier, Banaanvraag, Bek houden en TyfusBoeren posten.
Je vergeet Breach..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:45 schreef RayMania het volgende:
Jullie onderschatten de meerwaarde van de letter B!.
Hoe kan ik nu met goede voldoening Bier, Banaanvraag, Bek houden en TyfusBoeren posten.
Bek houden, stomme boer.quote:
Dressoir en andere vaas zijn nog heel?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:47 schreef RayMania het volgende:
Niks aan de hand, doorlopen.
Zak opengemaakt, hoestbui, B gevonden en B teruggeklikt.
Yup, er is niks met de urn gebeurd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dressoir en andere vaas zijn nog heel?
Zit toch niet álles tegen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Yup, er is niks met de urn gebeurd.
Hier B-1-0-0. IK HEB OOK ALTIJD PECH.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:50 schreef Breach het volgende:
Identiteit RayMania nu ook op internet bekend:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:56 schreef Breach het volgende:
Ow en Houniet, ik werd net gepaged dat ik vanavond al aan de bak moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |