Het was echt niet mijn bedoeling om te trollen. Dat zweer ik op de wetenschap dat hoewel het einde van de zomer helaas weer in zicht is, hij volgend jaar gewoon weer zijn opwachting zal maken. Ik klaagde slechts over het feit dat hoewel je goede muziek niet mooi hoeft te vinden (kwestie van smaak), het niet terecht is dat je het gepruts noemt. Dat wilde ik toch even kwijt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Een slotje
TS weet best dat ie aan het trollen is met dit en is ook niet zijn eerste keer.
Kun jij nagaan hoe gewoon het al voor jou is om dat te doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:21 schreef servus_universitas het volgende:
Er is een slot gezet op Legendarische muziek gepruts noemen
Ik zal niet vragen om 'm weer te openen. Zo'n pareltje was het nu ook weer niet.
Maar for the record...
[..]
Het was echt niet mijn bedoeling om te trollen.
Je zit vaak genoeg in KLB om te weten dat het weer 1 rock/dance bash gebeuren zou worden. We hebben er al zoveel gehad. Er valt gewoon niet te twisten over goede/slechte muziek, dat is persoonlijk. En dus krijg je weer persoonlijk gebash naar elkaar. En dat willen we niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:21 schreef servus_universitas het volgende:
Er is een slot gezet op Legendarische muziek gepruts noemen
Ik zal niet vragen om 'm weer te openen. Zo'n pareltje was het nu ook weer niet.
Maar for the record...
[..]
Het was echt niet mijn bedoeling om te trollen. Dat zweer ik op de wetenschap dat hoewel het einde van de zomer helaas weer in zicht is, hij volgend jaar gewoon weer zijn opwachting zal maken. Ik klaagde slechts over het feit dat hoewel je goede muziek niet mooi hoeft te vinden (kwestie van smaak), het niet terecht is dat je het gepruts noemt. Dat wilde ik toch even kwijt.
Woar?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:17 schreef Acinonyx het volgende:
Wat een vieze arrogante zak strond is die Heider00sje. Die zit zich daar een beetje beter voor te doen dan een ander en ze dom te noemen terwijl die zelf een autistisch stuk onbenul met het IQ van een kersenpit is.
waarom ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:34 schreef Biogarde het volgende:
Beter kom je dat soort topics niet meer melden, want ik krijg nu de neiging 'm op slot te gooien.
Sterker nog, ik ga het gewoon doen.
Mjah, dat stuk over dat bandshirt bevalt me nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
waarom ?
het is geen bagger , zoals 99% van de rest hier en ik vraag netjes of die verplaatst kan worden.
Hij zegt toch ook in z'n OP dat over smaak niet te twisten valt? Moet zijn topic nu dicht omdat anderen zich anders niet kunnen gedragen? Beter pak je de mensen die zich eventueel niet in kunnen houden gewoon hard aan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je zit vaak genoeg in KLB om te weten dat het weer 1 rock/dance bash gebeuren zou worden. We hebben er al zoveel gehad. Er valt gewoon niet te twisten over goede/slechte muziek, dat is persoonlijk. En dus krijg je weer persoonlijk gebash naar elkaar. En dat willen we niet.
ok fair enoughquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mjah, dat stuk over dat bandshirt bevalt me niet
Die hoef ik niet uit te leggen toch?
Wat ? ik kan er toch niets aan doen dat ik gebruikt wordt als babysit ?quote:
Is een 'quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:51 schreef Adelante het volgende:
Alle bagger verwijderd en iets van 50 notes gezet. Wat is het toch dat er bij auto schade ineens 10.000 josti's komen roepen dat ze het volkomen terecht vinden
Nee dat was alleen een kutreactie, dus die heb ik verwijderd.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Is een '' nu ook al note-waardig?
Ik was hem overigens al aan het aanpassen.
Die ja. Vond zelf het geloofsaspect ook wel redelijk apart en kan me niet voorstellen hoe die ouders dat gebruiken om wellicht die dood van hun kinderen uit te leggen, maar sommige reacties daar zijn echtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |