kinderen van 1 jaar die niet zindelijk zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:24 schreef Vierkantblokje het volgende:
wats de klacht?
Als je maar lief voor 'm bent, dan is alles goedquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:23 schreef postmortum het volgende:
Ik moest dus vandaag oppassen op mijn kleine neefje van 1 jaar en ik dacht ik zet hem lekker voor de tv met een dvd van de teletubbies op dan is die wel stil.
Nu hoorde ik hem de hele tijd huilen en wat blijkt heeft die in zijn broek gepoept . Ik dacht dat kinderen van 1 jaar al zindelijk waren, maar dat blijkt niet zo te zijn.
Daarnaast heb ik geen luiers in huis gehaald om bovenstaande reden. Ik denk dat ik hem maar wikkel in een oud-bandshirt. Ik heb er nog wel 1 van Krezip liggen.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:23 schreef postmortum het volgende:
Daarnaast heb ik geen luiers in huis gehaald om bovenstaande reden. Ik denk dat ik hem maar wikkel in een oud-bandshirt. Ik heb er nog wel 1 van Krezip liggen.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
kinderen van 1 jaar die niet zindelijk zijn
Wat een vreemde opmerking... mag daar een toelichting bij...?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:38 schreef Penisbaard het volgende:
TS zit straks aan de billen van zijn 1-jarige neefje
Neequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat een vreemde opmerking... mag daar een toelichting bij...?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:38 schreef Penisbaard het volgende:
TS zit straks aan de billen van zijn 1-jarige neefje
Ik snap niet wat er allemaal zo vreemd is hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Goh... het wordt nóg vreemder...
Ik vond het een hele aparte gedachten gang. Ik mag toch hopen dat wat er in je profiel staat een (bijzonder slecht) geintje is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er allemaal zo vreemd is hoor
PB serieus nemenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vond het een hele aparte gedachten gang. Ik mag toch hopen dat wat er in je profiel staat een (bijzonder slecht) geintje is.
Waarom zou dat een geintje zijn?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vond het een hele aparte gedachten gang. Ik mag toch hopen dat wat er in je profiel staat een (bijzonder slecht) geintje is.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |