Maar jij hebt ook alleen nog oog voor de friet en dellekes als je de friettent binnenstapt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik woon in Brabant, en heb het nog nooit gezien.
Of een kipcornquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:20 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook alleen nog oog voor de friet en dellekes als je de friettent binnenstapt.
Wat de boer niet kent....quote:
Geen idee of die hem heeft, ik ga niet tussen de Pruuse in de rij staanquote:
Of in sex, net als het aardbeienkutjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:25 schreef de_boswachter het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dit wel een topic in CUL waard.
De "frietei" test of iets dergelijks.
Heb het een keer gehad op vakantie in Limburgquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uh nee ?
Waar krijg je het ? Ik zie Oost en Zuid Nederland in de OP staan. Ik woon in het Zuiden maar het is mij niet bekend.....
Al flink wat frituurs van binnen gezien, maar nog NOOIT een frietei op de kaart gezien.
Kom jij wel eens buiten Urk dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:27 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb het een keer gehad op vakantie in Limburg![]()
Eigenlijk best wel lekker maar niet DE VERVANGER van een berehap
Is het dom als ik zeg dat ik nog nooit een berehap gehad hebquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:27 schreef Gupje het volgende:
Eigenlijk best wel lekker maar niet DE VERVANGER van een berehap
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:26 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Of in sex, net als het aardbeienkutje
Ik bied me aan om er een topic over te maken met een zelfgemaakt frietei als ik terugkom van vakantie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:25 schreef de_boswachter het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dit wel een topic in CUL waard.
De "frietei" test of iets dergelijks.
houd?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:30 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Meneer houd ook niet van kroketten?
WTFquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:30 schreef marinos.. het volgende:
Deze hadden ze gister bij ons in de bedrijfkantiine! Ze zijn best lekker.. Maar dr zit niet heeel veel smaak aan. dan heb ik liever een gewone kroket of een gewone eierballlllll
Pics included dan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik bied me aan om er een topic over te maken met een zelfgemaakt frietei als ik terugkom van vakantie.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is het dom als ik zeg dat ik nog nooit een berehap gehad heb
WTF is dat danHeb um wel vaker zien staan. Maar ben meer het type: sitostick/Mexicano/Frikandel/Bitterbal/Kroket .
quote:Een berenhap (ook wel berenpoot of berenklauw genoemd) is een in plakken gesneden gehaktbal aan een satéprikker met daartussen een aantal uienringen. Deze worden gefrituurd en in meeste streken geserveerd met pindasaus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |