Mij is het ook nog nooit opgevallenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:37 schreef zoeperzazke het volgende:
ik heb dat nog nooit gemerkt bij paskamers eigenlijk
Ja haha H&M kloot ook met de verlichting zodat blanke mensen er niet uitzien als melkflessen!quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het valt me juist op dat je ik bij de H&M wel graag in de spiegel kijk en bij andere winkels is het licht altijd verkeerd en wekt het irritatie op om te passen...
Bij H&M zie ik er altijd weer goed uit, daarom viel het me al een tijd op... licht doet ook wel een hoop, hun hebben goed zichtbaar licht maar toch mat en zacht ergens.. maar die spiegels...
Nou het verkoopt wel beter lijkt me
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:44 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Mij is het ook nog nooit opgevallen
Ik neem wel altijd de tijd om gefascineerd mijn eigen achterkant te bekijken. Zo vaak krijg ik die kans niet.
Ik ga heel vaak schuin buiten het hokje staanquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:58 schreef Dipkip het volgende:
Misschien klink ik nu als een kamerolifantje maar ik kijk liever in mn eigen spiegel omdat je er bij de H&M zo dicht op staat, die hokjes zijn zo klein dat je niet goed afstand kan nemen en zien wat het voor je figuur doet.
Ja ik krijg sinds de H&M dus echt bijna zin in het passenquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Morgen ga ik er weer wat broeken passen.
Die is idd echt geweldigquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:43 schreef alors het volgende:
Mijn h&m heeft zo'n 2 bij 3 invalidekleedkamerals het ff kan ga ik daarin.
Nou, dat is 't probleem; Ik draag eigenlijk vrijwel nooit broeken. Van de Only heb ik wel een broek, maat 36 maar die zit te los bovenaan. 34 zit nét te strak. Verder ben ik maar 1.58 dus broeken kopen die me leuk staan en die goed zitten is vrij lastig.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:05 schreef Linnie20v het volgende:
@ Maartjeh, wat voor maat heb je normaal in broeken?
Het aanbod verschilt wel. Van de online shop is vooral de SALE handig, die heb je in de winkels ook wel, maar anders en met weinig overzicht enzo.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
Even nog een vraagje voor de mensen die veel online kopen bij H&M.
Is het aanbod heel erg verschillend met de gewone winkels? Is het de moeite waard om de webshops in de gaten te houden? dat bestellen vind ik zo'n gekloot, ik winkel het liefst gewoon in de winkels, maar als het aanbod anders is is het misschien wel de moeite waard...
Dat vroeg ik omdat ik weleens kinderbroeken van de H&M heb gekocht. Ze passen wel (maat 170 want ik ben wat langer) maar zitten niet helemaal mooi omdat je de vrouwelijke rondingen een beetje mist in het modelquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:09 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nou, dat is 't probleem; Ik draag eigenlijk vrijwel nooit broeken. Van de Only heb ik wel een broek, maat 36 maar die zit te los bovenaan. 34 zit nét te strak. Verder ben ik maar 1.58 dus broeken kopen die me leuk staan en die goed zitten is vrij lastig.
Haha ja dat is echt hemelsquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die is idd echt geweldigZó ruim
Ik kreeg bijna een walk-in-closet/catwalk gevoel tijdens het passen en "draaien" voor de spiegels
![]()
![]()
Dat is idd echt jammer, je kont wordt helemaal platgedruktquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:15 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Dat vroeg ik omdat ik weleens kinderbroeken van de H&M heb gekocht. Ze passen wel (maat 170 want ik ben wat langer) maar zitten niet helemaal mooi omdat je de vrouwelijke rondingen een beetje mist in het model(lees: weinig kont- en heupruimte)
En hoe laat is het nu?quote:Op dit moment zijn we wegens technisch onderhoud en updates tijdelijk niet geopend.
Wij zijn rond 03.45 uur weer open.
Hiervoor vragen we je begrip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |