Mij is het ook nog nooit opgevallenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:37 schreef zoeperzazke het volgende:
ik heb dat nog nooit gemerkt bij paskamers eigenlijk
Ja haha H&M kloot ook met de verlichting zodat blanke mensen er niet uitzien als melkflessen!quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het valt me juist op dat je ik bij de H&M wel graag in de spiegel kijk en bij andere winkels is het licht altijd verkeerd en wekt het irritatie op om te passen...
Bij H&M zie ik er altijd weer goed uit, daarom viel het me al een tijd op... licht doet ook wel een hoop, hun hebben goed zichtbaar licht maar toch mat en zacht ergens.. maar die spiegels...
Nou het verkoopt wel beter lijkt me
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:44 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Mij is het ook nog nooit opgevallen
Ik neem wel altijd de tijd om gefascineerd mijn eigen achterkant te bekijken. Zo vaak krijg ik die kans niet.
Ik ga heel vaak schuin buiten het hokje staanquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:58 schreef Dipkip het volgende:
Misschien klink ik nu als een kamerolifantje maar ik kijk liever in mn eigen spiegel omdat je er bij de H&M zo dicht op staat, die hokjes zijn zo klein dat je niet goed afstand kan nemen en zien wat het voor je figuur doet.
Ja ik krijg sinds de H&M dus echt bijna zin in het passenquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Morgen ga ik er weer wat broeken passen.
Die is idd echt geweldigquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:43 schreef alors het volgende:
Mijn h&m heeft zo'n 2 bij 3 invalidekleedkamerals het ff kan ga ik daarin.
Nou, dat is 't probleem; Ik draag eigenlijk vrijwel nooit broeken. Van de Only heb ik wel een broek, maat 36 maar die zit te los bovenaan. 34 zit nét te strak. Verder ben ik maar 1.58 dus broeken kopen die me leuk staan en die goed zitten is vrij lastig.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:05 schreef Linnie20v het volgende:
@ Maartjeh, wat voor maat heb je normaal in broeken?
Het aanbod verschilt wel. Van de online shop is vooral de SALE handig, die heb je in de winkels ook wel, maar anders en met weinig overzicht enzo.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
Even nog een vraagje voor de mensen die veel online kopen bij H&M.
Is het aanbod heel erg verschillend met de gewone winkels? Is het de moeite waard om de webshops in de gaten te houden? dat bestellen vind ik zo'n gekloot, ik winkel het liefst gewoon in de winkels, maar als het aanbod anders is is het misschien wel de moeite waard...
Dat vroeg ik omdat ik weleens kinderbroeken van de H&M heb gekocht. Ze passen wel (maat 170 want ik ben wat langer) maar zitten niet helemaal mooi omdat je de vrouwelijke rondingen een beetje mist in het modelquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:09 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nou, dat is 't probleem; Ik draag eigenlijk vrijwel nooit broeken. Van de Only heb ik wel een broek, maat 36 maar die zit te los bovenaan. 34 zit nét te strak. Verder ben ik maar 1.58 dus broeken kopen die me leuk staan en die goed zitten is vrij lastig.
Haha ja dat is echt hemelsquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die is idd echt geweldigZó ruim
Ik kreeg bijna een walk-in-closet/catwalk gevoel tijdens het passen en "draaien" voor de spiegels
![]()
![]()
Dat is idd echt jammer, je kont wordt helemaal platgedruktquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:15 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Dat vroeg ik omdat ik weleens kinderbroeken van de H&M heb gekocht. Ze passen wel (maat 170 want ik ben wat langer) maar zitten niet helemaal mooi omdat je de vrouwelijke rondingen een beetje mist in het model(lees: weinig kont- en heupruimte)
En hoe laat is het nu?quote:Op dit moment zijn we wegens technisch onderhoud en updates tijdelijk niet geopend.
Wij zijn rond 03.45 uur weer open.
Hiervoor vragen we je begrip.
Het was om half 6 al aangevuld...quote:
Oh toch niet! Hij is onderweg!quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:53 schreef Ofresca het volgende:
Hm, ik vermoed dat ik de lul ben met bestellen en illegale kortingen. Ze zijn al sinds de 5e met mijn bestelling bezig. Of hebben meer mensen dit?
Zou het trouwens wel echt heel kut vinden als ze mijn bestelling gaan annuleren. Het was deze keer namelijk geen bestelling van zo'n 20¤...
Ja, ik heb ook wel eens een 170 gehad, maar die zat dan weer net te los en was véél te lang. Ben benieuwd hoe deze zitten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:15 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Dat vroeg ik omdat ik weleens kinderbroeken van de H&M heb gekocht. Ze passen wel (maat 170 want ik ben wat langer) maar zitten niet helemaal mooi omdat je de vrouwelijke rondingen een beetje mist in het model(lees: weinig kont- en heupruimte)
hij werkt idd niet op salequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:22 schreef zoeperzazke het volgende:
AAAAAAAAAAAAAARGH dit is zo oneerlijk! Gister een bestelling gedaan, vandaag in behandeling en dan ligt er net een kortingscode voor 10% in de brievenbus!!!!!!!!!!!!!!!! Grrrrrrrrrr......
Nuja, voor alle anderen:
CODE 8499 GEEFT 10% KORTING OP HET HELE ASSORTIMENT T/M 30-8-09!
Korting geldt niet op afgeprijsde artikelen, dus niet in de sale neem ik aan.
Waar komt die korting vandaan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:22 schreef zoeperzazke het volgende:
AAAAAAAAAAAAAARGH dit is zo oneerlijk! Gister een bestelling gedaan, vandaag in behandeling en dan ligt er net een kortingscode voor 10% in de brievenbus!!!!!!!!!!!!!!!! Grrrrrrrrrr......
Nuja, voor alle anderen:
Even bellen, dan kan 'ie nog worden toegevoegdquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Nuja, voor alle anderen:
Dat zeiden ze bij mij ook, terwijl ik eigenlijk nog minstens ¤4,85 verschuldigd was. Ze snappen er zelf volgens mij ook niets van.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:28 schreef Starlie het volgende:
Wat leuk!! Ik mail net de H&M over mijn saldo want ik dacht dat ik 2 rekening was vergeten te betalen en ik begreep niets van het overzicht.. blijkt dat ik gewoon nog 2,- tegoed heb van de H&M!! Wat een opluchting haha!
BloodyLotte, als ik jou eens mijn klantnummer pm, kun jij dan checkenw aarom ik nooit mailtjes/post/catalogi ontvang? Heb toch al genoeg besteeds bij jullie..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:37 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Even bellen, dan kan 'ie nog worden toegevoegdHeb ik vandaag bij een heleboel mensen gedaan.
Lijkt mij wel handig als ze bij saldo ook gewoon een SALDO neerzetten in plaats van een serie getallen die niet uitkomen op je saldo als je ze bij elkaar optelt en aftrekt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:39 schreef Starlie het volgende:
Bij mij staat alles door elkaar heen qua aankoopdatum etc. dus vandaar dat het niet echt overzichtelijk is. Lijkt mij het handigst als ze de betalingen die gedaan zijn gewoon weghalen en wat je nog moet betalen dat ze dat laten staan..
Hoe lang ongeveer denk je? Ik zie het nooit namelijk...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:26 schreef Addict89 het volgende:
Als je een tijdje niets besteld komt er ook een saldo te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |