en ik geloof dat het rocka was die de buienradar aanraaddequote:watervast buiten LB,Als het gaat regenen gaan jullie gewoon dansen in de regen en daarna in ondergoed aan tafelkleuren of een spelletje doen
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:03 schreef _Bar_ het volgende:
wat kun je daar dan mee? poolparty houden?
* _Bar_ gaat nog wat drinken en dan d'r bed in
Euhm, Bar, was jij niet net bevallen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:03 schreef _Bar_ het volgende:
hee pssttt weg jijquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:03 schreef _Bar_ het volgende:
Bij ons gingen ze altijd stuk als iedereen op het laatst een mooie ballon eraf mocht trekkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:04 schreef Pandora73 het volgende:
Slingers weggooien? Welk een verspillingh!
(Wij hadden vroeger thuis een hele la vol met slingers... Pas als het er echt niet meer uitzag gingen ze weg, maar verders werden ze na ieder gebruik weer netjes opgevouwen en in de la gedaan. Eigenlijk best logisch vind ik... Als ze er nog goed uitzien, waarom dan weggooien?)
Doe je de stoffen die je wil bewaren binnen, en de papieren die je niet wil bewaren buiten! En ballonnen buiten, die kunnen tegen spettersquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:09 schreef Luchtbel het volgende:
We hebben van die stoffen slingers en een paar van papier. Nou ja, ik hoop vooral gewoon op buiten vermaak. En buienradar vind ik vaag.
*kp streept activiteit "Martinitoren beklimmen* ff door*quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:42 schreef freecell het volgende:
De actuele temperatuur op 80 meter hoogte in de Martinitoren in Groningen is nu 27 °C.
yayEn dat is hoog en in de schaduw
Strand, kinderboerderij, bibliotheek, zwembad, fietsen en dan lekker terrasje pakken of zo?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het is hier best koel vandaag! Zeker vergeleken met gisteren
Wat is leuk om een uurtje of 2 met een 'nog net niet helemaal lopertje' en een 6-jarige te doen?
De kinderen willen iets doen en ik weet niet wat
Is de brief gedateerd in mei? Of in augustus?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:15 schreef _evenstar_ het volgende:
stom vraagje, krijg nu bijna 3 maanden na dato een brief over meterstanden geneuzel dat je kan berekenen of je voorsachot wel klopt. alleen is peilingsdatum 1 mei.. tis 7 augustus.
nu staat er dus dat ik tussen x en y moet zitten, maar zou dat verschil van de meting over een maand moeten gaan of over 3 maanden zoals nu het geval is?
Lekker! Mijn lief heeft laatst geprobeerd om de cinnastix van de Domino's na te maken, best goed gelukt!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:51 schreef huuphuup het volgende:
mn lief is appelflappen aan het bakken![]()
ik ben benieuwd, als t wat is mag ie het vaker doen
Ze zijn goddelijk!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:26 schreef Raissa het volgende:
[..]
Lekker! Mijn lief heeft laatst geprobeerd om de cinnastix van de Domino's na te maken, best goed gelukt!
dit zijn ze rocka, een soort kaneelbroodjes zeg maar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:01 schreef RockabeIIa het volgende:
wat is een cinastix?
En een appelflap kan er ook nog wel bijNet 4 lekkerbekjes met zijn tweetjes opgepeuzeld dus... goed bezig!
Met hele lekkere vanillesausquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dit zijn ze rocka, een soort kaneelbroodjes zeg maar.
liggen. op een gegeven moment loopt t er zo uitquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:09 schreef Stout het volgende:
Wij zijn dr weer ! 6 uur zwembad ! Kids zijn uitgeput, ik ook ... mijn oor zit helaas wel vol water.. iemand nog tips ?
Grote meid!quote:
ik heb een perenijsje... smaakt heul nie naar citroenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:12 schreef pinquit het volgende:
ik heb een citroen-kabouterplop-ijsjezo lekker, smaken écht naar citroen.
Ik heb net besloten dat het kind en ik op een terrasje gaan eten. Ik heb geen zin om naar de AH te lopen en al helemaal niet om te koken voor ons tweetjes, en aangezien het dichtsbijzijnde terras hier aan de overkant van de straat is doe ik het ook lekker niet!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik weet van gekkigheid niet wat ik wil eten of koken vandaag... Zo bluh en warm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eek, het is besmettelijk! Ik heb het maar snel onder een spoiler gezet.
[ Bericht 15% gewijzigd door BE op 07-08-2009 17:56:11 ]***
Was het leuk?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:40 schreef Vivi het volgende:
Ik dacht ook aan terras maar D.is doodmoe na een dagje modderpoel @ de Boswerf. Voor hem dus een volkorenpannekoek en een extra groente & fruitdrink en ik stokbrood met gerookte kip en zalm (apart, dus).
En ik wil ook Rocka op Twitter!
hier in gorcum hebben ze ook dropijsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:27 schreef Ca.ra het volgende:
Iemand hier trouwens wel eens in Zweden geweest? Daar hebben ze dropijs
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:40 schreef Vivi het volgende:
Ik dacht ook aan terras maar D.is doodmoe na een dagje modderpoel @ de Boswerf. Voor hem dus een volkorenpannekoek en een extra groente & fruitdrink en ik stokbrood met gerookte kip en zalm (apart, dus).
En ik wil ook Rocka op Twitter!
Ik heb inmiddels een recept voor kokindjes-ijs uit de ijsmachine. Is wel lekker, maar nog niet perfect dropperig genoeg. Ik moet er nog eens aan sleutelen, als ik er de puf voor heb.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:48 schreef pinquit het volgende:
[..]
hier in gorcum hebben ze ook dropijs(wel roomijs zegmaar e, gwoon bij de ijswinkel
)
iets minder ver reizen
en bedankt he!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dit zijn ze rocka, een soort kaneelbroodjes zeg maar.
[ afbeelding ]
lekkerbekjes omgzo daar heb k ook trek in zeg. Of nouja, eigenlijk heb ik vooral trek in dingen met citroen
en een lekkerbekje met een vers uitgeknepen partje citroen erbij klinkt ineens goddelijk
toch die cravings i guess
Ik vond het een hap deeg met een tikkie kaneel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn vriend en B waren er helemaal gek van
Ikzelf vond ze te zoet.
scherpquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:03 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een recept voor kokindjes-ijs uit de ijsmachine. Is wel lekker, maar nog niet perfect dropperig genoeg. Ik moet er nog eens aan sleutelen, als ik er de puf voor heb.
Hee en Huup, je had toch zin in lekkerbekjes? ineens niet meer?
ja hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Was het leuk?. dinsdag is 99% okee trouwens
Het klinkt alsof alle onderdelen van een vis er in gaan, incl koppenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:30 schreef fIoortje het volgende:
Ik heb fishpie gemaakt!![]()
Echt heeeerlijk!
oeh goede tip. die ga ik ook kijken vanavond.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:05 schreef huuphuup het volgende:
ik ga Pan's Labyrinth kijken nu, en ineens herken ik spuugjes avatar![]()
Ik heb heul niet eens koffie gehad!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:25 schreef Ca.ra het volgende:
meid!
Sooooo, die Asy is me een vervelend mens zeg! Ze mag nooooooooit meer op de koffie komen![]()
Hihihi het was gezellig en we konden meteen ontzettend zitten kletsen samen. Grappig is dat, je kent elkaar al wel een beetje maar toch ook weer niet. In ieder geval was het voor herhaling vatbaar.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:36 schreef Rewimo het volgende:
Lishe, wat fijn voor je moeder! Eng hoor
Hier schijnt volgens buienradar straks regen te komen, ik hoop het maar, het koelt nog niet echt af. Nog altijd 25 graden buiten. En binnen 26
O, en voor de belangstellenden: mijn sterretje is gerepareerd
wat heb je vanmiddag gedaan ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Fijn dat het niets levensbedreigends is Lishe!
Wij hebben niet gebbqdte koud
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:58 schreef Vivi het volgende:
Fijn Lishe. Moeders moeten heel lang bij je blijven, vind ik.
wil je ook? Heb nog 2 rollen staanquote:
Er staat hier ook wel een voorraadje al klaar hoor.quote:
En ik ging vanmiddag Spirited Away kijken met Wouter (we hebben het nog niet helemaal afgekeken), en moest aan jouw tips denken!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:05 schreef huuphuup het volgende:
ik ga Pan's Labyrinth kijken nu, en ineens herken ik spuugjes avatar![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:45 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
En ik ging vanmiddag Spirited Away kijken met Wouter (we hebben het nog niet helemaal afgekeken), en moest aan jouw tips denken!DIe heb ik overigens op een lijstje gekriebeld en in mijn portemonnee gestopt, zodat ik ze, als ik ze tegenkom, kan kopen.
Wat liefquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:42 schreef Lishe het volgende:
Vivi, ik heb vanochtend aan je gedacht. Ik werd er verdrietig van maar ook strijdlustig. Zo van: als zij dat moment van 'weten' aankon moet ik me er ook door krigen. Alsjemenogsnapt. Dat, en wat kut, wat klote, wat onvoorstelbaar als het wel zo zou zijn.
Ik denk nog regelmatig aan de posts van je moeder toen je zwanger was van Dean . <3 en een foto van toen je je aankopen showde (uggs?) met wijntjes op de achtergrond.
Wat een mooie fijne heb je. En wat zul je haar missen.
(ik twijfel of ik dit moet posten maar ik doe het wel. Ze word niet vergeten, ook al ken ik jullie niet echt.)
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:05 schreef RockabeIIa het volgende:
ouwe taarten genoeg hier...
oeh count me in dan!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Vicky, als je je gedraagt als een oud wijf! Ik lees hier soms dingen van mensen die nauwelijks de 20 gepasseerd zijn en dan denk ik al 'Jeetjemineetje, oud wijvengeuzel zeg!'![]()
![]()
LisheFijn nieuws had je <3
Pootjes liggen omhoog! Ik hoop dat het helpt
Dan lees je dingen van mij he?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Vicky, als je je gedraagt als een oud wijf! Ik lees hier soms dingen van mensen die nauwelijks de 20 gepasseerd zijn
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Vicky, als je je gedraagt als een oud wijf! Ik lees hier soms dingen van mensen die nauwelijks de 20 gepasseerd zijn en dan denk ik al 'Jeetjemineetje, oud wijvengeuzel zeg!'![]()
![]()
mwah, t koelt gelukkig goed af, dat scheelt een hoop.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:13 schreef fIoortje het volgende:
proost Lishe!
Huup! Hoe is het? Trek je het ng een beetje?
lekker he die airco'squote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:20 schreef k_i_m het volgende:
Hier staat de nieuwe verrijdbare airco al een uurtje te rammelen, en het is gewoon 2,5 graden koeler geworden.
Je zat vroeger in frizzle sizzle!! Mag ik je ff aanraken?quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:22 schreef moussy het volgende:
[..]
Je zat vroeger in frizzle sizzle!! Mag ik je ff aanraken?
Ik kan er eigenlijk niet zo goed tegen. Ik krijg altijd jeukende loopogen ervanquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:22 schreef moussy het volgende:
[..]
gnorf, dat moest ik googlenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:22 schreef moussy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |