en ik geloof dat het rocka was die de buienradar aanraaddequote:watervast buiten LB,Als het gaat regenen gaan jullie gewoon dansen in de regen en daarna in ondergoed aan tafelkleuren of een spelletje doen
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:03 schreef _Bar_ het volgende:
wat kun je daar dan mee? poolparty houden?
* _Bar_ gaat nog wat drinken en dan d'r bed in
Euhm, Bar, was jij niet net bevallen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:03 schreef _Bar_ het volgende:
hee pssttt weg jijquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:03 schreef _Bar_ het volgende:
Bij ons gingen ze altijd stuk als iedereen op het laatst een mooie ballon eraf mocht trekkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:04 schreef Pandora73 het volgende:
Slingers weggooien? Welk een verspillingh!
(Wij hadden vroeger thuis een hele la vol met slingers... Pas als het er echt niet meer uitzag gingen ze weg, maar verders werden ze na ieder gebruik weer netjes opgevouwen en in de la gedaan. Eigenlijk best logisch vind ik... Als ze er nog goed uitzien, waarom dan weggooien?)
Doe je de stoffen die je wil bewaren binnen, en de papieren die je niet wil bewaren buiten! En ballonnen buiten, die kunnen tegen spettersquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:09 schreef Luchtbel het volgende:
We hebben van die stoffen slingers en een paar van papier. Nou ja, ik hoop vooral gewoon op buiten vermaak. En buienradar vind ik vaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |