abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71672664
Hallo,

Ik heb de volgende vraag nog even voor het weekend. Gisteren heb ik een dagvaarding ontvangen waarin ik als getuige deskundige moet komen. Echter in de dagvaarding staat helemaal niet waarvoor ik moet getuigen, alleen de datum en locatie (eind deze maand). Ik vroeg me af of ik verplicht ben om te komen of ook mag weigeren (evt op grond van dat er noodzaak is dat ik elders ben).

Alvast bedankt voor de hulp.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 08:45:19 #2
163033 Xiphos
CorSec Commander
pi_71672849
je bent verplicht te komen. Kan het niet, even de griffier van de rechtbank vragen om uitstel.
[_] <- Sign here
pi_71672881
Ja, je bent verplicht om te komen. Je kunt een brief aan de officier schrijven waarin je uitlegt dat je niet wil, en waarom niet. Hij kan dan besluiten dat je niet hoeft.
Je kunt overigens wel een vergoeding krijgen: reiskosten, kosten van een vrije dag (verzuimkosten)
Vroeger, toen schepen nog van hout en mannen van staal waren....
pi_71672900
Ok, maar wat wordt er dan van me verwacht? Mag ik overal op antwoorden dat ik dat eerst moet onderzoeken? En wat is een gegronde reden om uitstel te krijgen? En kan ik ook een vergoeding vragen als ik toch moet komen?
pi_71672918
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 08:47 schreef staaltje het volgende:
Ja, je bent verplicht om te komen. Je kunt een brief aan de officier schrijven waarin je uitlegt dat je niet wil, en waarom niet. Hij kan dan besluiten dat je niet hoeft.
Je kunt overigens wel een vergoeding krijgen: reiskosten, kosten van een vrije dag (verzuimkosten)
O bedankt voor je antwoord. Mag ik alleen de kosten voor een vrije dag rekenen (arbeidsloon) of ook kosten voor een extern consult?
pi_71673006
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 08:49 schreef kfemc het volgende:

[..]

O bedankt voor je antwoord. Mag ik alleen de kosten voor een vrije dag rekenen (arbeidsloon) of ook kosten voor een extern consult?
Nou nee, het is zo geformuleerd dat je alleen reele onkosten kunt declareren. Als je ergens in loondienst bent, dan is er binnen het bedrijf waarschijnlijk een formule om de waarde van een vrije dag te bepalen (in mijn geval 1/222 van mijn bruto jaarsalaris). Als je ZZPer bent, of in ieder geval iemand die zijn eigen facturen schrijft, zou ik het niet zo weten.
Voor harde gegevens zou je idd het beste even een belletje mogen plegen met de rechtbank.
Overigens hoort zo'n dagvaarding vergezeld te zijn van een schrijven waarin je rechten en plichten worden uitgelegd.
Vroeger, toen schepen nog van hout en mannen van staal waren....
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:02:17 #7
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_71673050
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 08:49 schreef kfemc het volgende:

[..]

Je wil er geld aan verdienen dus?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_71673164
Wat doet TS dat ie als deskundige wordt benaderd?
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_71673214
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:02 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Je wil er geld aan verdienen dus?
Nee, ik wil ze eigenlijk afschrikken door een erg hoog bedrag te vragen. Ik heb namelijk helemaal geen zin om te getuigen. Kan ik niet permanent verhinderd zijn of elke keer de zaak laten uitstellen omdat ik verhinderd ben of moet ik op een gegeven moment gewoon komen?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:15:58 #10
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71673283
Misschien een hele stomme vraag, maar waarom wil je niet?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_71673349
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:15 schreef Sjeen het volgende:
Misschien een hele stomme vraag, maar waarom wil je niet?
Omdat ik belangrijkere dingen te doen heb
pi_71673385
Is het gebruikelijk dat je een dagvaarding krijgt waar niet instaat waar het voor is?
Dat zou ik toch maar eens eerst uit gaan vinden
pi_71673424
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:22 schreef Xcalibur het volgende:
Is het gebruikelijk dat je een dagvaarding krijgt waar niet instaat waar het voor is?
Dat zou ik toch maar eens eerst uit gaan vinden
Ik zal zo eens de rechtbank bellen om te informeren.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:25:54 #14
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71673447
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:19 schreef kfemc het volgende:

[..]

Dat vind ik nogal een arrogante uitspraak... Je geeft aan dat je niet weet waarover het gaat. Men komt bij jou omdat je blijkbaar een geschikte deskundige bent, die een aantal zaken zou kunnen uitleggen op basis waarvan de rechters een gedegen oordeel kunnen vellen. En dan vind jij dat je belangrijkere dingen te doen hebt? Hoe weet je dat jouw dingen belangrijker zijn?
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:35:58 #15
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_71673627
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:19 schreef kfemc het volgende:

[..]

De arrogantie
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_71673631
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:25 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dat vind ik nogal een arrogante uitspraak... Je geeft aan dat je niet weet waarover het gaat. Men komt bij jou omdat je blijkbaar een geschikte deskundige bent, die een aantal zaken zou kunnen uitleggen op basis waarvan de rechters een gedegen oordeel kunnen vellen. En dan vind jij dat je belangrijkere dingen te doen hebt? Hoe weet je dat jouw dingen belangrijker zijn?
Ok laat ik het anders formuleren. Ik vind dat ik mijn tijd nuttiger kan besteden, ik heb helemaal geen zin om voor de rechter iets uit te leggen, het interesseert mij gewoon niet. En ik heb al helemaal geen zin in dat de advocaat van de tegenstander eventueel in discussie wil. Alle respect voor die man hoor, maar hij heeft zijn beroep en ik mijn beroep. Ik ga ook niet met de rechter in discussie of hij bepaalde wetten wel goed interpreteert.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:39:56 #17
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71673721
Ik zou eerst maar eens informeren waarom ze jou vragen, wat er van je verwacht wordt en waar het eigenlijk over gaat, voordat je zo gaat steigeren.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:41:03 #18
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_71673755
Waarin ben je deskundige TS?
Frysk bloed tsjoch op!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:54:04 #19
152789 karr-1
pi_71674079
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:12 schreef kfemc het volgende:

[..]

Nee, ik wil ze eigenlijk afschrikken door een erg hoog bedrag te vragen. Ik heb namelijk helemaal geen zin om te getuigen. Kan ik niet permanent verhinderd zijn of elke keer de zaak laten uitstellen omdat ik verhinderd ben of moet ik op een gegeven moment gewoon komen?
Als jij de enige expert bent op dat gebied dan denk ik dat ze je op een gegeven moment gedwongen komen halen. Geen zin lijkt me geen argument en als je stelt dat je belangrijkere dingen te doen hebt dan is dat gewoon arrogant zoals eerder opgemerkt. Wees juist blij dat iemand je expertise nodig denkt te hebben.
  Moderator vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:55:37 #20
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_71674119
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:36 schreef kfemc het volgende:

[..]

Ok laat ik het anders formuleren. Ik vind dat ik mijn tijd nuttiger kan besteden, ik heb helemaal geen zin om voor de rechter iets uit te leggen, het interesseert mij gewoon niet. En ik heb al helemaal geen zin in dat de advocaat van de tegenstander eventueel in discussie wil. Alle respect voor die man hoor, maar hij heeft zijn beroep en ik mijn beroep. Ik ga ook niet met de rechter in discussie of hij bepaalde wetten wel goed interpreteert.
wat ben jij een raar figuur. je weet niet eens waar het over gaat. voor het zelfde geld kun je met jouw getuigenis iemand uit de gevangenis houden, of juist er in duwen. Ik vind echt dat je er een rare redenering op na houdt.
Breitling - Instruments for Professionals
  Boks-Chick vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:56:09 #21
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_71674130
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:36 schreef kfemc het volgende:

[..]

omg wat een naief-arrogante kijk op de wereld heb jij

Ik mag lijen dat jij een keer in een beklaagdebank zit voor iets waar je niet schuldig aan bent, en de deskundige in kwestie die jouw onschuld zou kunnen bewijzen heeft '' ook wel wat beters te doen" dan door zijn deskundigheid de bewijzen tegen jou weg te halen.

echt,
lolwut
pi_71674159
Ik heb net even gebeld en het blijkt dat ik moet beoordelen of een bepaald model voldoet om een bepaalde verwachting uit te scheppen en het handelen daarna rechtvaardig is (het is mij duidelijker verteld, maar ik wil niet al te veel gegevens hier publiceren). Maar het is ontzettend moeilijk om daar eenduidig antwoord op te geven, het is bovendien erg ingewikkeld om uit te leggen aan leken waarom dat wel of niet het geval is.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:59:09 #23
152789 karr-1
pi_71674194
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:57 schreef kfemc het volgende:
Ik heb net even gebeld en het blijkt dat ik moet beoordelen of een bepaald model voldoet om een bepaalde verwachting uit te scheppen en het handelen daarna rechtvaardig is (het is mij duidelijker verteld, maar ik wil niet al te veel gegevens hier publiceren). Maar het is ontzettend moeilijk om daar eenduidig antwoord op te geven, het is bovendien erg ingewikkeld om uit te leggen aan leken waarom dat wel of niet het geval is.
Nou dan heb je nog even om je voor te bereiden en het toch duidelijk over te brengen. Succes ermee !
pi_71674227
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:57 schreef kfemc het volgende:
Daarom ben je dus een deskundige. Als jij onder ede aangeeft dat het antwoord X is, wordt dat aldus aangenomen. Dan hoeft de rechter en of de advocaten niet alle ins en outs te weten waarom en hoe je op X bent gekomen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_71674248
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:59 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Nou dan heb je nog even om je voor te bereiden en het toch duidelijk over te brengen. Succes ermee !
Kan ik niet gewoon schriftelijk laten weten aan de OvJ dat ik hierover geen sluitende uitspraak kan doen?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:02:57 #26
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71674274
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:01 schreef kfemc het volgende:

[..]

Kan ik niet gewoon schriftelijk laten weten aan de OvJ dat ik hierover geen sluitende uitspraak kan doen?
Wat is nou het probleem? Voel je je werkelijk zo verheven dat het teveel gevraagd is om mee te werken?
pi_71674280
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:00 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Daarom ben je dus een deskundige. Als jij onder ede aangeeft dat het antwoord X is, wordt dat aldus aangenomen. Dan hoeft de rechter en of de advocaten niet alle ins en outs te weten waarom en hoe je op X bent gekomen.
En stel nou dat in de toekomst blijkt dat er bijvoorbeeld uitzonderingen geldig zijn?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:03:33 #28
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71674285
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:25 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik vind het nogal arrogant als mensen over mijn tijd gaan beschikken dus ik snap TS wel.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:04:08 #29
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_71674299
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:03 schreef kfemc het volgende:

[..]

En stel nou dat in de toekomst blijkt dat er bijvoorbeeld uitzonderingen geldig zijn?
Kwestie van een disclaimer in je betoog meenemen...
pi_71674305
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:02 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Wat is nou het probleem? Voel je je werkelijk zo verheven dat het teveel gevraagd is om mee te werken?
Niet verheven, maar het kost mij dus een hoop tijd. Niet alleen de dag zelf, maar ik moet ook vooronderzoek doen en validatie van het model
  Licht Ontvlambaar vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:05:41 #31
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71674331
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:03 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik vind het nogal arrogant als mensen over mijn tijd gaan beschikken dus ik snap TS wel.
Er wordt een verzoek gedaan en er staat een vergoeding van reële kosten tegenover. Op zich is het toch niet zo heel vreemd?

Aanvulling: Ik kan me voorstellen dan je er niet blij mee bent, maar waarom accuut de hakken in het zand. Je kunt toch ook kijken of er misschien een oplossing is waarmee beide partijen het kunnen vinden.
  Boks-Chick vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:05:41 #32
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_71674332
quote:

[..]

Echt ongelofelijk dit. Volgens mij ben je gewoon lui.
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:03 schreef kfemc het volgende:

[..]

De uitspraak wordt gedaan met behulp van de op dat moment geldende normen enz. Als jaren later die normen oid anders worden, doet dat geen afbreuk aan jouw getuigenis eerder hoor

Hooguit kan de uitspraak herzien worden, maar jouw deskundigheid zal daardoor niet in twijfel worden getrokken.
lolwut
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:07:11 #33
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71674362
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:04 schreef kfemc het volgende:

[..]

Niet verheven, maar het kost mij dus een hoop tijd. Niet alleen de dag zelf, maar ik moet ook vooronderzoek doen en validatie van het model
Heb je gelijk aangegeven dat je niet vind dat het hebben van een bepaalde kennis een vrijbrief is om tegen je zin in een dagindeling te bepalen, naast het feit dat het antwoord niet eenduidig is en nauwelijks aan leken uit te leggen? Kan je je ook beroepen op zwijgrecht wellicht?
pi_71674388
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:05 schreef BrandX het volgende:

[..]

Echt ongelofelijk dit. Volgens mij ben je gewoon lui.
[..]

Sorry maar naar mijn mening is de maatschappelijke waarde die ik toevoeg door gewoon door te gaan met mijn huidige werk vele malen hoger dan dat ik help bij de veroordeling of vrijspraak van 1 persoon.
  Boks-Chick vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:08:32 #35
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_71674394
quote:

[..]

Het lijkt me dat hier toch wel nuance is aan te brengen.

Jij zou ook blij zijn als jij in het beklaagdenbankje zit en iemand die als deskundige is opgeroepen kan jou vrijpleiten door zijn kennis.
Of anders: jij zou ook blij zijn als de dader die jou iets heeft aangedaan vast gezet kan worden doordat de opgeroepen deskundige kan aantonen dat de dader onrechtmatig bezig is geweest.
lolwut
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:08:41 #36
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71674396
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:05 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Er wordt een verzoek gedaan en er staat een vergoeding van reële kosten tegenover. Op zich is het toch niet zo heel vreemd?
Wat een vreemde redenering. Op zich is het toch ook niet heel vreemd als iemand geen zin heeft om aan dat verzoek gehoor te geven?
Jij gaat toch ook niet mee in elk verzoek als de reële kosten maar betaald worden?
  Boks-Chick vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:09:18 #37
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_71674411
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:08 schreef kfemc het volgende:

[..]

Sorry maar naar mijn mening is de maatschappelijke waarde die ik toevoeg door gewoon door te gaan met mijn huidige werk vele malen hoger dan dat ik help bij de veroordeling of vrijspraak van 1 persoon.
wat ik al eerder zei en daarna (minder persoonlijk aanvallend naar jou) nog eens herhaal:
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:08 schreef BrandX het volgende:

[..]

Jij zou ook blij zijn als jij in het beklaagdenbankje zit en iemand die als deskundige is opgeroepen kan jou vrijpleiten door zijn kennis.
Of anders: jij zou ook blij zijn als de dader die jou iets heeft aangedaan vast gezet kan worden doordat de opgeroepen deskundige kan aantonen dat de dader onrechtmatig bezig is geweest.
lolwut
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:09:52 #38
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71674426
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:08 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ik heb liever dat er een deskundige zit die wat WIL vertellen. Niet dat er iemand aan zijn haren bijgesleept wordt. Daarnaast heb je naast de beklaagde in het bankje toch ook de rechten van de deskundige te respecteren?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:10:45 #39
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71674450
quote:

[..]

Daarnaast zou je helemaal geen verantwoording af moeten hoeven leggen voor hoe jij je dag zou willen indelen.
pi_71674474
Ik dacht dat mensen die ergens deskundig in zijn het altijd leuk vonden om hun kennis over te brengen aan anderen. Ik heb in mijn sexy carriere vaak gebruik moeten maken van deskundigen en ze stonden allemaal te trappelen.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:12:06 #41
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71674482
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:08 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wat een vreemde redenering. Op zich is het toch ook niet heel vreemd als iemand geen zin heeft om aan dat verzoek gehoor te geven?
Jij gaat toch ook niet mee in elk verzoek als de reële kosten maar betaald worden?
Ik had nog een aanvulling erbij gegooid... Ik snap best dat iemand geen zin heeft, hell ik heb wel vaker geen zin in dingen...

Maar aan de andere kant dus, waarom meteen 'nee, dit ga ik niet doen!!!', nog voor dat je weet waar het überhaupt over gaat? Die houding verbaast me een beetje... En nee, ik ga ook niet op alles in als het maar vergoed wordt.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:12:15 #42
152789 karr-1
pi_71674488
quote:

[..]

Dat lijkt me niet. Als expert kun je nu juist wel een uitspraak doen die dan voor waarheid aangenomen word en invloed kan hebben op het proces.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:12:40 #43
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71674497
quote:

[..]

Ik dacht al dat ik de enige was. En los van factor tijd, kan ik me ook zo voorstellen dat je niet wilt dat je naam aan een bepaalde zaak wordt verbonden.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:13:08 #44
152789 karr-1
pi_71674506
quote:

[..]

Dus je bent niet bereid om tegen een reele vergoeding 1 dag van je leven op te offeren omdat er iets van je gevraagd word?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:14:30 #45
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71674537
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:12 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik had nog een aanvulling erbij gegooid... Ik snap best dat iemand geen zin heeft, hell ik heb wel vaker geen zin in dingen...

Maar aan de andere kant dus, waarom meteen 'nee, dit ga ik niet doen!!!', nog voor dat je weet waar het überhaupt over gaat?
Omdat hij, zoals hij zegt, betere dingen te doen heeft.
quote:
Die houding verbaast me een beetje... En nee, ik ga ook niet op alles in als het maar vergoed wordt.
Mij niet. Als ik ergens een pestpleuris hekel aan heb is het als mensen ongevraagd mijn tijd gaan indelen. Kont tegen de krib en bekijk het maar is het devies.

Daarnaast zie ik niet in waarom TS verantwoording schuldig is over het waarom hij er geen zin in heeft en hem van arrogantie beschuldigen vind ik helemaal nogal een smerige aantijging.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:15:21 #46
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71674558
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:13 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Dus je bent niet bereid om tegen een reele vergoeding 1 dag van je leven op te offeren omdat er iets van je gevraagd word?
Het wordt geeist, niet gevraagd. Behoorlijk verschil.
pi_71674571
Ik vind de tandarts ook niet leuk. En de belasting. En begrafenissen haat ik ook.

Niet alles in het leven hoeft leuk te zijn TS. Daarom kan je het nog wel doen.
pi_71674618
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:13 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Nou wat zij vragen kost wel meer tijd dan 1 dag, het kost me eerder gewoon 2 weken.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:18:08 #49
152789 karr-1
pi_71674619
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Mij niet. Als ik ergens een pestpleuris hekel aan heb is het als mensen ongevraagd mijn tijd gaan indelen. Kont tegen de krib en bekijk het maar is het devies.
Daar heb ik ook een bloedhekel aan. Maar ik ben wel bereid om te kijken naar wat het dan is voor ik meteen nee zeg.
quote:
Daarnaast zie ik niet in waarom TS verantwoording schuldig is over het waarom hij er geen zin in heeft en hem van arrogantie beschuldigen vind ik helemaal nogal een smerige aantijging.
TS maakt het er een beetje zelf naar met uitspraken "ik heb belangrijkere dingen te doen" en "mijn werk is maatschappelijk belangrijker"
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:18:23 #50
152789 karr-1
pi_71674625
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:15 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Het wordt geeist, niet gevraagd. Behoorlijk verschil.
Dat ben ik met je eens.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')