Ik zei gisteren toch dat ik erop stond?quote:
Ik zag gisteren anders ook al het origineel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zei gisteren toch dat ik erop stond?![]()
Het was even zoeken, maar ik heb het origineel gevonden
Oh okequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zag gisteren anders ook al het origineel.
Waar? Wanneer?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:12 schreef Syb-rund. het volgende:
ik ga krentenbol binnenkort zien !
krentenbol![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:40 schreef BobbyB het volgende:
Hey eindelijk een leuk iemand in de SC.
quote:
Nee, ik ga van het weekend pas kijkenquote:
Jij zat gewoon te wachten tot er iemand anders ging posten.quote:
Niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij zat gewoon te wachten tot er iemand anders ging posten.
The Last House on the Left (2009)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik ga van het weekend pas kijkenHet is deze week te mooi weer om TV te gaan kijken. Maar het is de remake, volgens mij zit die scene daar niet in.
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:50 schreef Mirre_c het volgende:
[..]
The Last House on the Left (2009)
in deze
hier moet je het stukje tegenkomen
Okay. Maar ik bedoelde jou dus.quote:
"Zo ja, bewijs graag", zeker.quote:
Ligt daar het antwoord dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zal zo even kijken onder de douche.
gadverdammequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:02 schreef Mirre_c het volgende:
[..]
z moet kijken of ze weer heeft zitten bloeden uit haar natte bever(tevens is dit een fokker)
Rijles. Straks ook weer. En morgen ook nog 3 1/2 uur. Daarna vakantie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het schiet echt niet op, waar is iedereen?
Allure ook. BAN!quote:
Breng het aan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:45 schreef Allure_ het volgende:
Ik zal jullie eens een keer bannen, ja.
NET WAS HET 07-08-09 10:11:12quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:48 schreef IQM het volgende:
OMG, het is bijna 12:34.56 op 07-08-09!!!!!1!1!!1!!!!!
Krentenbol. en ik gaan trouwen op 21-12-2012.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:53 schreef Allure_ het volgende:
Van die mensen die gaan trouwen op 12:34:56 7-8-9. Echt te lame.
Nog lamer, daar zit niet eens een leuke logica in.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Krentenbol. en ik gaan trouwen op 21-12-2012.
Maar nog wel snel voor het einde van de wereld.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nog lamer, daar zit niet eens een leuke logica in.
Krentenbol kan heul niet bannen. Mocht ze willen. HA! Je kan het beter aan remlof vragen. Maar die vraagt dan altijd een wederdienst.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:53 schreef Allure_ het volgende:
Van die mensen die gaan trouwen. Echt te lame.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krentenbol kan heul niet bannen. Mocht ze willen. HA! Je kan het beter aan remlof vragen. Maar die vraagt dan altijd een wederdienst. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:52 schreef Zotheid het volgende:
Ik ben misselijk. Ik voel een griepje opkomen.
Nou, als dat een Mexicaans griepje is niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar nog wel snel voor het einde van de wereld.
Ach, er is pas 1 dode. Ik maak me niet zo druk. Het zou alleen wel balen zijn als ik ziek ben voor ik op vakantie ben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Nou, als dat een Mexicaans griepje is niet.![]()
Oftewel uiteindelijk kan ik toch bannen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krentenbol kan heul niet bannen. Mocht ze willen. HA! Je kan het beter aan remlof vragen. Maar die vraagt dan altijd een wederdienst. [ afbeelding ]
Overigens, de wereld vergaat niet, er zullen dingen drastisch gaan veranderen. Leven en mensheid zoals we het nu kennen zal dan niet meer bestaan/anders zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar nog wel snel voor het einde van de wereld.
Als zelfverklaarde internetvriend verbied ik het je.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oftewel uiteindelijk kan ik toch bannen.
Nou en, Remlof is lief.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ok.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als zelfverklaarde internetvriend verbied ik het je.
Nee, je kan de banaanvraag doen, het bannen zelf kan je nog steeds niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oftewel uiteindelijk kan ik toch bannen.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Overigens, de wereld vergaat niet, er zullen dingen drastisch gaan veranderen. Leven en mensheid zoals we het nu kennen zal dan niet meer bestaan/anders zijn.
Ja, de wederdienst.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, je kan de banaanvraag doen, het bannen zelf kan je nog steeds niet.Tenzij remlof jou aan z'n knopjes laat zitten.[ afbeelding ]
Vraag je je dat serieus af?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Post jij ooit iets met toegevoegde waarde?
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Anders zou ik je iets te jong vinden.quote:
Hij postte dat hij Gaastra draagt. En polo's. En overhemden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
BMW.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vraag je je dat serieus af?Begin anders even over z'n BMW, vind ie altijd wel leuk.
Oh ja, dat is waar ook. En ik rij in een BMW, en heb een HP flaptop. Nou, hoe meer baas kan ik worden zegquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij postte dat hij Gaastra draagt. En polo's. En overhemden.
En dat is genoeg.
Echt niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Anders zou ik je iets te jong vinden.
Maar wil ik dat wel?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, dan zou je zowaar een verrijking zijn voor deze SC.
De sleutel is nog kleiner hoor, nitwitquote:
HPquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook. En ik rij in een BMW, en heb een HP flaptop. Nou, hoe meer baas kan ik worden zeg
Die had ik kunnen zien aankomen.quote:
'De sleutel' is nóg kleiner?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De sleutel is nog kleiner hoor, nitwit
Hoeft niet, nee. Je kunt ook voor altijd de topic-dodende poster blijven. Je kunt gewoon net zo goed om de zoveel tijd een keer 'poep' en 'kots' posten. Dat zegt net zoveel als wat je normaal post, en dit scheelt je nog eens moeite ook!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar wil ik dat wel?
[..]
quote:
Bobby!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:07 schreef BobbyB het volgende:
In de categorie "jong geleerd, oud gedaan":
[ afbeelding ]
Jouw BMW heeft nog een sleutel?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar wil ik dat wel?
[..]
Oh wacht, het is weer die ene week in de maandquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoeft niet, nee. Je kunt ook voor altijd de topic-dodende poster blijven. Je kunt gewoon net zo goed om de zoveel tijd een keer 'poep' en 'kots' posten. Dat zegt net zoveel als wat je normaal post, en dit scheelt je nog eens moeite ook!
Ekte boazen zitten achter een alu MacBook.quote:
In plaats van dat je gewoon met keiharde tegen argumenten komt, kom je met deze bullshitquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh wacht, het is weer die ene week in de maand
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, heb jij wel eens een autosleutel gezien van 7 cm lang?
Ja die van mijn vader.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, heb jij wel eens een autosleutel gezien van 7 cm lang?
De echte zitten achter een Pro.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ekte boazen zitten achter een alu MacBook.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In plaats van dat je gewoon met keiharde tegen argumenten komt, kom je met deze bullshit. Nou goed, ik heb mijn zegje gedaan.
Ik vind het erg lullig dat de nieuwe 13" wel Pro heet terwijl ze vrijwel niet verschilt van dat ding waar ik nu achter zit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De echte zitten achter een Pro.
Ja, en van Seat, Skoda en Audi.quote:
Waarom zou ik? Als er iemand bullshit aan het posten is ben jij het wel. Jij begint overduidelijk te trollen en verwacht ook nog eens dat ik er serieus op in ga. Voel eens aan je voorhoofd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In plaats van dat je gewoon met keiharde tegen argumenten komt, kom je met deze bullshit. Nou goed, ik heb mijn zegje gedaan.
Echte bazen zitten er gewoon voor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De echte zitten achter een Pro.
Klaarmaken voor je vader.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En hij komt me zo ophalen dus ik ga me even klaarmaken!
Ja, klaarmaken. [ afbeelding ]
Oke. Maar die heb ik niet.quote:
Een beetje naar het logo kijken, vuile fanboy!quote:
Zijn allemaal dezelfde sleutelsquote:
Je gaat hier toch niet serieus op in of wel?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Als er iemand bullshit aan het posten is ben jij het wel. Jij begint overduidelijk te trollen en verwacht ook nog eens dat ik er serieus op in ga. Voel eens aan je voorhoofd.
Ja dan hoef ik alleen nog maar in te stappen en kan mijn vader meteen beginnen met rijden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echte bazen zitten er gewoon voor.
[..]
Klaarmaken voor je vader.Woon je ook op Urk?
![]()
*Naar de Q7 even verderop in de straat loopt en sleutel in het slot proppen doetquote:
Je door je vader laten berijden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja dan hoef ik alleen nog maar in te stappen en kan mijn vader meteen beginnen met rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |