Maar ze beschermen hun passagiers beterquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:16 schreef Maverick_tfd het volgende:
Ik vind dat er betere redenen zijn om geen SUV's in de stad te willen. Dat ze levensgevaarlijk zijn voor voetgangers en fietsers bijvoorbeeld.
Achja natuurlijk, in dat geval is het niet erg dat het wel levensgevaarlijk is voor fietsers en voetgangers. Dat zijn tenslotte toch 'anderen'.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:22 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Maar ze beschermen hun passagiers beter
Ik vind het Hofplein niet gevaarlijk , het verkeer is redelijk goed geregeld en er zijn genoeg parkeergarages.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:16 schreef Maverick_tfd het volgende:
Ik vind dat er betere redenen zijn om geen SUV's in de stad te willen. Dat ze levensgevaarlijk zijn voor voetgangers en fietsers bijvoorbeeld.
Bussen, trams en vrachtwagens zijn ook 'levensgevaarlijk' voor voetgangers en fietsers. Daarom leer je over het algemeen dat je uit je doppen moet kijken!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:16 schreef Maverick_tfd het volgende:
Dat is natuurlijk een drogreden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:16 schreef Maverick_tfd het volgende:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:27 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Vorige topics:
Treehuggers op hun best
Vernieling/vandalisme blijft gewoon strafbaar dus hoop ik dat ze deze groep idioten ook kunnen traceren en dat zij een gepaste straf krijgen + de kosten van het ongemak moeten betalen.quote:maar voor ons blijven dat strafbare feiten", zegt Fons Bastiaenssens van de lokale politie Antwerpen
dan moet je er niet onder komen toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:16 schreef Maverick_tfd het volgende:
Ik heb een docu gezien , en ik ga het nu niet opzoeken , maar de acties tegen suv's waren daar veel harder. Er was te zien dat een enorme wagenpark van Hummers met showroom en al platgebrand werd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:33 schreef _Led_ het volgende:
't is meer gewoon jaloezie en afgunst.
Dat zie je meer in Nederland.
Als je in Amerika in een dure bak rijdt denken mensen - "Wow, die zou ik ook wel willen hebben".
Als je in Nederland in een dure bak rijdt denken mensen "Patser !" en halen ze een sleutel langs je deur.
Kennis van me is gek van sportauto's, maar heeft z'n maserati verkocht toen ie (vanuit de US) in Nederland kwam wonen omdat ie er hier zo veel negatieve reacties op kreeg.
Eigenlijk is het té zot voor woorden dat mensen zo reageren en andermans eigendommen beschadigen omdat ze jaloers zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:33 schreef _Led_ het volgende:
Als je in Amerika in een dure bak rijdt denken mensen - "Wow, die zou ik ook wel willen hebben".
Als je in Nederland in een dure bak rijdt denken mensen "Patser !" en halen ze een sleutel langs je deur.
Kennis van me is gek van sportauto's, maar heeft z'n maserati verkocht toen ie (vanuit de US) in Nederland kwam wonen omdat ie er hier zo veel negatieve reacties op kreeg.
Hou het maar op duimenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Eigenlijk is het té zot voor woorden dat mensen zo reageren en andermans eigendommen beschadigen omdat ze jaloers zijn.
Gelukkig denkt de politie er ook zo over, nu nog maar duimen dat ze al die vandalisten ook daadwerkelijk hard aanpakken.
In een vinexwijk ja, zeker nog nooit in de grote stad geweest? Daar is een fietser vogelvrij. Opzouten met die stinkbakkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:29 schreef huhggh het volgende:
[..]
En fietser rijden over een eigen fietspad, dus die hebben weinig tot niks te maken met zo'n SUV.
Jeetje, wat een bitterheid toch weer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:02 schreef Pek het volgende:
[..]
In een vinexwijk ja, zeker nog nooit in de grote stad geweest? Daar is een fietser vogelvrij. Opzouten met die stinkbakken![]()
Er stapt ook meestal een dwerg uit zo'n ding, niet te geloven zo foutAls je 150 kilo weegt kan ik het nog snappen dat je in zo'n gedrocht rijdt.
Het is misschien moeilijk voor te stellen, maar niet iedereen geilt op auto's. Het zal me worst wezen dat de buurman een luxere auto heeft dan ik. Wel vind ik hem een verwaande klootzak als hij meent te mogen bumperkleven en met zijn groot licht te seinen omdat hij in z'n dure auto meer waard is dan ik in mijn sedannetje.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:33 schreef _Led_ het volgende:
Goh, wat zul jij dan een hoop Volkswagen Golf-rijders haten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:09 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Het is misschien moeilijk voor te stellen, maar niet iedereen geilt op auto's. Het zal me worst wezen dat de buurman een luxere auto heeft dan ik. Wel vind ik hem een verwaande klootzak als hij meent te mogen bumperkleven en met zijn groot licht te seinen omdat hij in z'n dure auto meer waard is dan ik in mijn sedannetje.
Weinig aan auto's vinden is prima, maar zeik dan niet op je buurman omdat hij 't wel leuk vindt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:09 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Het is misschien moeilijk voor te stellen, maar niet iedereen geilt op auto's. Het zal me worst wezen dat de buurman een luxere auto heeft dan ik. Wel vind ik hem een verwaande klootzak als hij meent te mogen bumperkleven en met zijn groot licht te seinen omdat hij in z'n dure auto meer waard is dan ik in mijn sedannetje.
Welk soort auto's is de grote afwezige in deze lijst ?quote:De top 20:
1. Volkswagen Golf
2. Opel Astra
3. Renault Megane
4. Volkswagen Passat
5. Ford Focus
6. Volkswagen Polo
7. Opel Corsa
8. BMW 3ER
9. Peugeot 307
10. Peugeot 206
11. Ford Mondeo
12. Audi A4
13. Volvo V70
14. Opel Vectra
15. Volkswagen Transporter
16. BMW 5ER
17. Mercedes-Benz C
18. Mercedes-Benz E
19. Audi A6
20. Opel Zafira
Aha, en jouw smaak is een reden om mensen te verbieden in de auto te rijden die ze zelf willen ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:21 schreef kitao het volgende:
Daar gaat het ook niet zozeer om denk ik. Kijk naar deze foto's:
http://www.desitwist.com/(...)er-action-17102.html
Vrijwel de enige hummers die ik gezien heb in Nederland en vergelijkbare terreinwagens zaten allemaal glimmend in de lak , gepoetste velgen en chromen fietsenvangers , en dan denk ik :
Wat moet je daar dan mee op de snelweg ?
Dan ben je in mijn ogen gewoon een zielig persoon.
JIj bepaalt gelukkig niet voor anderen waarmee ze wel of niet op de snelweg mogen rijden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:21 schreef kitao het volgende:
Daar gaat het ook niet zozeer om denk ik. Kijk naar deze foto's:
http://www.desitwist.com/(...)er-action-17102.html
Vrijwel de enige hummers die ik gezien heb in Nederland en vergelijkbare terreinwagens zaten allemaal glimmend in de lak , gepoetste velgen en chromen fietsenvangers , en dan denk ik :
Dan ben je in mijn ogen gewoon een zielig persoon.
Gelukkig, nog iemand die niet van de "alles wat ik niet leuk vind moet verboden worden !"-generatie isquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:25 schreef huhggh het volgende:
[..]
JIj bepaalt gelukkig niet voor anderen waarmee ze wel of niet op de snelweg mogen rijden.
Ik ken mensen die verzamelen porceleinen poppen of postzegels....wat moet je daar nou mee als volwassene?
Mijn punt is: menselijk geluk verschilt per mens, en komt bij ieder weer ergens anders vandaan.
Zolang je elkaar niet hindert is er niks aan het handje.
Dit gezeik is echt klein-burgelijk en triest.
Krijg nou wat, zo valt er toch niet te discussiëren? Dat is toch totaal niet wat ik zeg?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:24 schreef _Led_ het volgende:
Jij geeft een voorbeeld over iets compleet ongerelateerds, namelijk asociaal weggedrag, en dan doe je alsof dat iets met de grootte / prijs van de auto te maken heeft.
Je weet (er is laatst onderzoek naar gedaan) dat de meeste verkeersovertredingen worden begaan door volkswagen golfjes ?
Van A naar B komen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:21 schreef kitao het volgende:
Ja maar, postzegel- en porseleinpoppen verzamelingen hoef ik niet van te hoesten en zorgen niet voor een stijgende zeespiegel!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:27 schreef _Led_ het volgende:
Gelukkig, nog iemand die niet van de "alles wat ik niet leuk vind moet verboden worden !"-generatie is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |