quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Uhm...
-edit- Na enig figuratief luchtbreien kom ik tot de conclusie dat ik volgens mij beide kanten op kan breien. Beide bewegingen gaan vrij natuurlijk. Al is het wel heel lang geleden dat ik iets gebreid heb.![]()
Aaaaawwwww wat lieeeffff!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:50 schreef mijsje het volgende:
[ afbeelding ]
bedoelde je deze, BE?
echt, superschattig!
Oh, als ik dat allemaal zie zou ik er zo ook mee willen beginnen!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:12 schreef knorretje het volgende:
Superfijn dat er nu een haaktopic is, ik haak al 'eeuwen' en brei sinds kort ook, maar vond het topic waar er eerder over haken gepost werd niet supergeschikt om mee te postenen om er niet een simpele tvp van te maken, maar even een opsomming..
Laatste wat van de breipennen afgekomen zijn (en tevens het eerste) waren twee topjes voor alicia, heb van de week snel twee krukhoesjes gehaakt en ben nog steeds granny squares aan het haken voor mijn hoes van de locker en ben gisteren het eerste winterproject gestart een mouwloze kabeltui in stokjes voor me eigen (maar daar moet ik nog een foto van maken)
restjes haakkatoen, wol, etc verwerk ik altijd direct tot bloemetjes, blaadjes, paddestoelen, knuffetjes etc en die belanden of op tassen, jassen, sleutelhangers op memoborden of gewoon in een grote bak voor later
Dank je! Ik ga een nr 2,5 halenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:44 schreef mijsje het volgende:
ik heb een gewone metalen haaknaald, nr 2,5, met een plat stukje voor je wijsvinger en je duim. die heb ik ook mee leren haken, en dat ging heel gemakkelijk en ook nu vind ik die nog steeds heel fijn. ik zou gewoon simpel beginnen, zeker voor als je het straks niks blijkt te vinden (wat ik me natuurlijk niet kan voorstellen, haken is) en er dan heel veel geld aan uitgegeven te hebben...
Zoals op Fok! zo vaak wordt geroepen... Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:52 schreef mijsje het volgende:
ik ben simpele 6-hoekjes aan het maken, om daar een kleedje/dekentje van te maken... ik weet nog niet zo goed hoe groot het precies gaat worden, maar dat komt wel als ik zie hoeveel 6-hoekjes er uit de bollen komen...ik gebruik blokken-kleuren, geel, groen, rood en donkerblauw. en dan helemaal met stokjes...
(voor het eerst dat ik een andere platte vorm deed dan een rondje of een vierkant... ben tot nog toe al best trots op de vorm...
)
Ah, jij ook al!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:52 schreef m@x het volgende:
(...)Ben nu namelijk aan het werk (ahum)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |