Leuk! Ik heb een patroon uitgezocht en zo stap voor stap geleerd. Nu moet ik nog even met een partoon voor een vakjessprei, een bolletje wol en mijn haaknaald langs schoonmama.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:39 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn schoonma gaat het me leren, ze heeft nog haaknaalden liggen ergens.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:17 schreef pinquit het volgende:
nou, wibra hema en zeeman hebben iig geen katoendraad![]()
snel ook maar langs bij de naaiwinkel dan maar, of zou de markt ook een kraam hebben met zulks? kvind de naaiwinkel zo duur
Ik vind het mooier met haakkatoen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:15 schreef Pandora73 het volgende:
Lekkere blonde vraag waarschijnlijk, maar kan je met gewone (brei)wol ook haken, of werkt dat niet?
Wol hebben ze namelijk vaak wel bij de Wibra of de Zeeman, maar echt specifiek haakgaren moet je met een kaarsje zoeken...
Wat is dus eigenlijk het verschil?
Een blonde vraag is een vraag die je niet stelt!(zoiets was het toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:15 schreef Pandora73 het volgende:
Lekkere blonde vraag waarschijnlijk, maar kan je met gewone (brei)wol ook haken, of werkt dat niet?
Wol hebben ze namelijk vaak wel bij de Wibra of de Zeeman, maar echt specifiek haakgaren moet je met een kaarsje zoeken...
Wat is dus eigenlijk het verschil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |