abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71663123
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:25 schreef 3FMaster het volgende:

[..]

Waarom hen? Is dat vaste prik, of heb je, net als Stenders, een bingomachine naast je staan met alle namen
ik heb geknipperd met mn lange wimpers
En als er geen vrouw bij is, hebben Gerard en Michiel minder aandacht
  donderdag 6 augustus 2009 @ 21:27:59 #27
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_71663170
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:

[..]

jamaar ik kan bijna nooit aandachtig naar AV luisteren
maar als dat dan eens wel kan, probeer het eens, Gerard let goed op wat er langs komt aan requests
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_71663172
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:

[..]

hebben ze het dan over o.1% of over een heuleboel. Voorlopig bestaat de atmosfeer van Mars voornamelijk uit CO2 dacht ik, en al die andere dingetjes die ze vonden waren substantieel
Nou, lees hier het hele artikel maar.
pi_71663175
oh toe maar 2 badeendjes
pi_71663185
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:22 schreef Marc63 het volgende:

[..]

Las vandaag dat er methaangas in de atmosfeer van Mars is ontdekt. Waar het vandaan komt weten wetenschappers nog niet, maar ze zijn er wel achter dat de atmosfeer vijandig is ten opzichte van organismen. Met die vrouwen loopt het dus slecht af...

Of Joost moet de Romeinse god Mars bedoelen...
Poëtische vrijheid en referenties, mooi spul.
Mars staat gelijk aan man als Venus staat gelijk aan vrouw.
Mooi spul, mannen hebben vrouwen nodig.
This is way beyond my remote concern of being condescending.
Anders of Niets
Luister Live
pi_71663190
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:25 schreef 3FMaster het volgende:

[..]

Waarom hen? Is dat vaste prik, of heb je, net als Stenders, een bingomachine naast je staan met alle namen
Er hebben een aantal mensen gereageerd op mijn oproep op Twitter en daar heb ik een keuze uit gemaakt.
'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
pi_71663193
hoort die krakende deur er ook bij?
pi_71663294
goed lied vind ik dit
pi_71663318
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:28 schreef Broekie het volgende:

[..]

Er hebben een aantal mensen gereageerd op mijn oproep op Twitter en daar heb ik een keuze uit gemaakt.
als of iedereen je op twitter volgt, en de namen die eruit gekomen zijn , zijn dan ook niet geheel overwacht

heb de oproep niet gezien, had ook niet gekunt, ivm werken van vrouwlief.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 21:34:16 #35
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_71663360
Ligt het trouwens aan mij dat ik het prettig vind om naar White Lies te luisteren als ik ga vliegen? Op de een of andere manier vind ik het wel prettige reismuziek.... maar Eddie Floyd met Big Bird is altijd onmisbaar op een vliegreis natuurlijk.
pi_71663401
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:34 schreef Againzender het volgende:
Ligt het trouwens aan mij dat ik het prettig vind om naar White Lies te luisteren als ik ga vliegen? Op de een of andere manier vind ik het wel prettige reismuziek.... maar Eddie Floyd met Big Bird is altijd onmisbaar op een vliegreis natuurlijk.
Terwijl ze eerst fear of flying als bandnaam hadden
pi_71663409
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

als of iedereen je op twitter volgt, en de namen die eruit gekomen zijn , zijn dan ook niet geheel overwacht

heb de oproep niet gezien, had ook niet gekunt, ivm werken van vrouwlief.
Er waren anders ook genoeg reacties op m'n oproep van twitteraars die hier nooit komen. Ja, ik had m'n oproep ook op twitter én hier kunnen doen, maar aangezien ik toch maar 2 mensen mee mocht nemen was de keuze dan alleen maar lastiger geweest.
Om nog eerlijker te zijn zou er eerst iemand anders mee gaan ipv Marc, iemand wie hier niet bekend is, maar hij kon geen vrij krijgen.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 21:37:25 #38
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_71663446
Dat is niet best als er in de wijk steeds meer stroomvoorzieningen gaan uitvallen ....
pi_71663595
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:36 schreef Broekie het volgende:

[..]

Er waren anders ook genoeg reacties op m'n oproep van twitteraars die hier nooit komen. Ja, ik had m'n oproep ook op twitter én hier kunnen doen, maar aangezien ik toch maar 2 mensen mee mocht nemen was de keuze dan alleen maar lastiger geweest.
Om nog eerlijker te zijn zou er eerst iemand anders mee gaan ipv Marc, iemand wie hier niet bekend is, maar hij kon geen vrij krijgen.
Heb ooit al eens met Arno (nog voordat ie De Stagiar was) afgesproken om samen te proberen om bankgast bij EW te zijn. In zijn stageperiode heeft hij een keer bankgast gespeeld zonder mij mee te nemen, dus de 28e kan ik eindelijk eens een keer zonder hem bankgast zijn
pi_71663649
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:28 schreef Marc63 het volgende:

[..]

Nou, lees hier het hele artikel maar.

ik heb t gelezen...maar zo gevaarlijk is dat toch niet ...in de atmosfeer van de aarde zit ook methaangas
pi_71663657
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:42 schreef Marc63 het volgende:

[..]

Heb ooit al eens met Arno (nog voordat ie De Stagiar was) afgesproken om samen te proberen om bankgast bij EW te zijn. In zijn stageperiode heeft hij een keer bankgast gespeeld zonder mij mee te nemen, dus de 28e kan ik eindelijk eens een keer zonder hem bankgast zijn
Mjah, Arno zou ook nog een rondleiding regelen voor alle CrossRadio staffers welke de eerste keer niet mee konden (of toen nog geen staff waren), maar dat heeft ie ook nooit meer gedaan...
pi_71663691
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:

[..]

ik heb t gelezen...maar zo gevaarlijk is dat toch niet ...in de atmosfeer van de aarde zit ook methaangas
Zoiets dacht ik ook al, maar ik was geen ster in scheikunde dus toen ik las dat het gevaarlijk was, geloofde ik dat meteen.
pi_71663737
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:46 schreef Marc63 het volgende:
Kids
  donderdag 6 augustus 2009 @ 21:46:51 #45
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_71663745
Ach, als je dan toch een plaat na een eerdere release wilt pushen, is Kids wel een heeele fijne

sorry buren
  donderdag 6 augustus 2009 @ 21:47:10 #46
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_71663756
pi_71663818
leuk dat kampvuurtje bij gerard om de hoek...ik ga even langs met spekkies

van Twitter: gerardekdom: Is bij mij om de hoek net een luchtballon in de fik gevlogen... Heel Soest is op straat! Komkommertijd...
pi_71663825
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:36 schreef Broekie het volgende:

[..]

Broekie , het zal mij eerlijk een biet wezen hoe je het doet, ik weet dat jij alles doet uit oprechtheid. Ik had het in dit geval leuker gevonden als het niet al mensen waren die al vaker er geweest zijn, maar dat is mijn persoonlijke visie.
pi_71663863
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:44 schreef Broekie het volgende:

[..]

Mjah, Arno zou ook nog een rondleiding regelen voor alle CrossRadio staffers welke de eerste keer niet mee konden (of toen nog geen staff waren), maar dat heeft ie ook nooit meer gedaan...
Een stagair moet je ook nooit geloven, als ze beloven iets te regelen binnen een bedrijf
pi_71663888
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:45 schreef Marc63 het volgende:

[..]

Zoiets dacht ik ook al, maar ik was geen ster in scheikunde dus toen ik las dat het gevaarlijk was, geloofde ik dat meteen.
hou een vonkje bij de scheet van een koe (90% methaangas) en je krijgt leuke steekvlam.

er is niet voor niets geopperd of ze koeien stallen niet konden gebruiken voor gas inwinning.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')