Als ik het goed begrepen heb gaat hij zaterdag weg, voor twee weken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
dus wanneer gaat Gerard nou weg en issie dan optijd voor de surprise?
Sander Guis doet a.s. vrijdag de Freaknacht en Roosmarijn doet nog twee keer de freaknacht. Ik weet niet welke freaknachten dat ziet en of ze ook beide keren voor Gerard invalt, maar je zou er van uit kunnen gaan dat Gerard er de 28e wel weer is.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb gaat hij zaterdag weg, voor twee weken.
Dan zou ie dus ruim op tijd weer terug zijn.
Ik hoorde em voor het eerst bij Ekdom op KX. Toen wist ie niet of het nou de band Caravan met de plaat Palace was of andersomquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:13 schreef Derek010 het volgende:
Michiel is de eerste die naast Bart Caravan Palace draait.
Probeer het eens bij Gerard. The Bugles is een project van Trevor Horn, en Gerard is volgens mij wel een fan van hemquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
video killed the radiostar....dat vind ik zooooooooooooooooo n leuk lied!!!! ik heb t al n paar keer gerequest bij Eric, maar hij is nooit gedraaid
Las vandaag dat er methaangas in de atmosfeer van Mars is ontdekt. Waar het vandaan komt weten wetenschappers nog niet, maar ze zijn er wel achter dat de atmosfeer vijandig is ten opzichte van organismen. Met die vrouwen loopt het dus slecht af...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
Mars heeft vrouwen nodig....nou....
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Probeer het eens bij Gerard. The Bugles is een project van Trevor Horn, en Gerard is volgens mij wel een fan van hem
Waarom hen? Is dat vaste prik, of heb je, net als Stenders, een bingomachine naast je staan met alle namenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:05 schreef Broekie het volgende:
CrossPosting:
Beste mede 3FM-fans,
28 augustus is het zo ver, dan bestaat EkStra Weekend 3 jaar.
Ik heb het geluk de traditie welke 2 jaar geleden is ontstaan toen Gerard mij vroeg of ik wel vaker vlaaien naar jarige radioprogramma's bracht, ook dit jaar voort te mogen zetten. Oftewel, ik mag, samen met twee anderen, de heren in de studio feliciteren terwijl ik opnieuw een overheerlijke vlaai overhandig. De twee anderen zijn inmiddels bekend, namelijk onze eigen muisje-eliza en Marc63.
Nou is mijn vraag aan jullie, hebben jullie misschien ideeën voor leuke cadeautjes voor de heren Ekdom en Veenstra? Voor Tjibbe heb ik zelf al een idee, maar ook voor hem zijn ideeën welkom.
Uiteraard ontvang ik deze ideeën graag per e-mail ( 3fm@ronaldbroekhuizen.nl ), zodat het voor de heren zelf een verrassing blijft.
Daarnaast zijn alle donaties waarmee deze cadeautjes aangeschaft kunnen worden van harte welkom. Mail me even voor m'n bank- of paypalgegevens.
Alvast bedankt voor de input en de donaties!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Las vandaag dat er methaangas in de atmosfeer van Mars is ontdekt. Waar het vandaan komt weten wetenschappers nog niet, maar ze zijn er wel achter dat de atmosfeer vijandig is ten opzichte van organismen. Met die vrouwen loopt het dus slecht af...
Of Joost moet de Romeinse god Mars bedoelen...
ik heb geknipperd met mn lange wimpersquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Waarom hen? Is dat vaste prik, of heb je, net als Stenders, een bingomachine naast je staan met alle namen
maar als dat dan eens wel kan, probeer het eens, Gerard let goed op wat er langs komt aan requestsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar ik kan bijna nooit aandachtig naar AV luisteren
Nou, lees hier het hele artikel maar.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hebben ze het dan over o.1% of over een heuleboel. Voorlopig bestaat de atmosfeer van Mars voornamelijk uit CO2 dacht ik, en al die andere dingetjes die ze vonden waren substantieel
Poëtische vrijheid en referenties, mooi spul.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Las vandaag dat er methaangas in de atmosfeer van Mars is ontdekt. Waar het vandaan komt weten wetenschappers nog niet, maar ze zijn er wel achter dat de atmosfeer vijandig is ten opzichte van organismen. Met die vrouwen loopt het dus slecht af...
Of Joost moet de Romeinse god Mars bedoelen...
Er hebben een aantal mensen gereageerd op mijn oproep op Twitter en daar heb ik een keuze uit gemaakt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Waarom hen? Is dat vaste prik, of heb je, net als Stenders, een bingomachine naast je staan met alle namen
als of iedereen je op twitter volgt, en de namen die eruit gekomen zijn , zijn dan ook niet geheel overwachtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
Er hebben een aantal mensen gereageerd op mijn oproep op Twitter en daar heb ik een keuze uit gemaakt.
Terwijl ze eerst fear of flying als bandnaam haddenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:34 schreef Againzender het volgende:
Ligt het trouwens aan mij dat ik het prettig vind om naar White Lies te luisteren als ik ga vliegen? Op de een of andere manier vind ik het wel prettige reismuziek.... maar Eddie Floyd met Big Bird is altijd onmisbaar op een vliegreis natuurlijk.
Er waren anders ook genoeg reacties op m'n oproep van twitteraars die hier nooit komen. Ja, ik had m'n oproep ook op twitter én hier kunnen doen, maar aangezien ik toch maar 2 mensen mee mocht nemen was de keuze dan alleen maar lastiger geweest.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als of iedereen je op twitter volgt, en de namen die eruit gekomen zijn , zijn dan ook niet geheel overwacht
heb de oproep niet gezien, had ook niet gekunt, ivm werken van vrouwlief.
Heb ooit al eens met Arno (nog voordat ie De Stagiar was) afgesproken om samen te proberen om bankgast bij EW te zijn. In zijn stageperiode heeft hij een keer bankgast gespeeld zonder mij mee te nemen, dus de 28e kan ik eindelijk eens een keer zonder hem bankgast zijnquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Er waren anders ook genoeg reacties op m'n oproep van twitteraars die hier nooit komen. Ja, ik had m'n oproep ook op twitter én hier kunnen doen, maar aangezien ik toch maar 2 mensen mee mocht nemen was de keuze dan alleen maar lastiger geweest.
Om nog eerlijker te zijn zou er eerst iemand anders mee gaan ipv Marc, iemand wie hier niet bekend is, maar hij kon geen vrij krijgen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou, lees hier het hele artikel maar.
Mjah, Arno zou ook nog een rondleiding regelen voor alle CrossRadio staffers welke de eerste keer niet mee konden (of toen nog geen staff waren), maar dat heeft ie ook nooit meer gedaan...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb ooit al eens met Arno (nog voordat ie De Stagiar was) afgesproken om samen te proberen om bankgast bij EW te zijn. In zijn stageperiode heeft hij een keer bankgast gespeeld zonder mij mee te nemen, dus de 28e kan ik eindelijk eens een keer zonder hem bankgast zijn
Zoiets dacht ik ook al, maar ik was geen ster in scheikunde dus toen ik las dat het gevaarlijk was, geloofde ik dat meteen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb t gelezen...maar zo gevaarlijk is dat toch niet...in de atmosfeer van de aarde zit ook methaangas
Broekie , het zal mij eerlijk een biet wezen hoe je het doet, ik weet dat jij alles doet uit oprechtheid. Ik had het in dit geval leuker gevonden als het niet al mensen waren die al vaker er geweest zijn, maar dat is mijn persoonlijke visie.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Er waren anders ook genoeg reacties op m'n oproep van twitteraars die hier nooit komen. Ja, ik had m'n oproep ook op twitter én hier kunnen doen, maar aangezien ik toch maar 2 mensen mee mocht nemen was de keuze dan alleen maar lastiger geweest.
Om nog eerlijker te zijn zou er eerst iemand anders mee gaan ipv Marc, iemand wie hier niet bekend is, maar hij kon geen vrij krijgen.
Een stagair moet je ook nooit geloven, als ze beloven iets te regelen binnen een bedrijfquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:44 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, Arno zou ook nog een rondleiding regelen voor alle CrossRadio staffers welke de eerste keer niet mee konden (of toen nog geen staff waren), maar dat heeft ie ook nooit meer gedaan...
hou een vonkje bij de scheet van een koe (90% methaangas) en je krijgt leuke steekvlam.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook al, maar ik was geen ster in scheikunde dus toen ik las dat het gevaarlijk was, geloofde ik dat meteen.
ik heb mensen op tv en joesoep gezien......quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hou een vonkje bij de scheet van een koe (90% methaangas) en je krijgt leuke steekvlam.
er is niet voor niets geopperd of ze koeien stallen niet konden gebruiken voor gas inwinning.
als ze eindelijk starten dan is het in februari op snelheid die ze willen hebbenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:54 schreef muisje-eliza het volgende:
Lees net dat de deeltjesversneller "eindelijk" in november gaan starten....Als ze dat nou doen nadat ik bij the Prodigy ben geweest
methaan is niet direct gevaarlijk. het gaat om de concentratie: het verdrijft zuurstof als het in grote concentraties aanwezig is, en als je er wat zuurstof bij hebt dan wil het wel fikken inderdaad: aardgas bestaat voor het overgrote deel uit methaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb t gelezen...maar zo gevaarlijk is dat toch niet...in de atmosfeer van de aarde zit ook methaangas
Stel je niet aan, de LHC is veilig als weet-ik-veel-wat.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:54 schreef muisje-eliza het volgende:
Lees net dat de deeltjesversneller "eindelijk" in november gaan starten....Als ze dat nou doen nadat ik bij the Prodigy ben geweest
Heb ik ook alquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Downloaden, dan mis je hem nooit.
mja oke, het verdrijft zuurstof, maar die 1% zuurstof op Mars zou al niet zo heul belangrijk zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
methaan is niet direct gevaarlijk. het gaat om de concentratie: het verdrijft zuurstof als het in grote concentraties aanwezig is, en als je er wat zuurstof bij hebt dan wil het wel fikken inderdaad: aardgas bestaat voor het overgrote deel uit methaan.
Verder is methaan een zeer sterk broeikasgas, iets wat in de hele koolstofdioxide discussie wel een (expres vaqnwege de landbouwlobby?) vergeten wordt.
Geld ergens instoppen wil niet per definitie zijn dat ze gelijk hebbenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mja oke, het verdrijft zuurstof, maar die 1% zuurstof op Mars zou al niet zo heul belangrijk zijn.
mgo, ben geen wetenschapper, maar een simpele ziel, ze zullen er vast veel geld voor krijgen om dit soort onderzoekjes te doen...dus zullen ze wel gelijk hebben
heb je ook gelijk inquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geld ergens instoppen wil niet per definitie zijn dat ze gelijk hebben
probleem is dat vaak die materie 99,9% van de bevolking al ver boven de pet gaat en daarop geen zinnig iets kan zeggen. in dit geval val ik ook onder die 99,9% , al heb ik wel studie gedaan in die richting.quote:
nja, tot op zekere hoogte volg ik het ook nog welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
probleem is dat vaak die materie 99,9% van de bevolking al ver boven de pet gaat en daarop geen zinnig iets kan zeggen. in dit geval val ik ook onder die 99,9% , al heb ik wel studie gedaan in die richting.
omdat wat jij voor ogen krijgt , nog een beetje wordt uitgelegd in jip en janneke taal.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nja, tot op zekere hoogte volg ik het ook nog wel
dat zou iedereen moeten doen, word alles een stuk leuker om te begrijpenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
omdat wat jij voor ogen krijgt , nog een beetje wordt uitgelegd in jip en janneke taal.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:31 schreef Timo20 het volgende:
Eén van mijn favoriete zomertracks is Groove Armada - My Friend.
Vooral in combinatie met die geweldige video:
Ik heb 'm zelfs in 3 versies op m'n MP3 staan, namelijk het origineel, de Soulwax-remix en de PSB-remix.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Downloaden, dan mis je hem nooit.
Toen het uitkwam speelde jij nog met je My Little Poniesquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:29 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
![]()
![]()
dit vind ik wel mn ultieme zomerplaat...waarom weet ik niet, tis vast al oeroud maar als ik dit hoor krijg ik oer-zomer-gevoelens
Ik beloof dan ook niks.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Een stagair moet je ook nooit geloven, als ze beloven iets te regelen binnen een bedrijf
quote:
ik had dit soort oto'squote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Toen het uitkwam speelde jij nog met je My Little Ponies
Die had ik ook vroegahquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik had dit soort oto's
[ afbeelding ]
dan ging ik er mee in bad, en ernaast een bakje koud water, en die otootjes steeds weer een andere kleur geven
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik had dit soort oto's
[ afbeelding ]
dan ging ik er mee in bad, en ernaast een bakje koud water, en die otootjes steeds weer een andere kleur geven
De MH is toch best leuk en zomersquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:51 schreef muisje-eliza het volgende:
sjeeh..laat die megahit nou even en draai leuke muziek
Lekker nummer.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:51 schreef muisje-eliza het volgende:
sjeeh..laat die megahit nou even en draai leuke muziek
Wat is jouw voorkeur voor morgenmiddag?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb last van overkill...ik heb nu wel even genoeg gehoord
Geen idee.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:59 schreef on_air het volgende:
Ben ik de enige die Hallo terug zegt als iemand op de radio zegt "hallo ik ben Theo".
Hallo Theo!
Uhm...ja ik denk het wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:59 schreef on_air het volgende:
Ben ik de enige die Hallo terug zegt als iemand op de radio zegt "hallo ik ben Theo".
Hallo Theo!
*jack penate -be the onequote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat is jouw voorkeur voor morgenmiddag?
Nieuwslezers, reclames... DJ'squote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Doe je dat alleen bij Theo of ook bij Kees?
quote:Neerlands bekendste dj, dj Tiësto, komt vrijdag 2 oktober met een nieuw album. Het zal het vierde studioalbum worden voor de dj en gaat Kaleidoscope heten. Als we de platenmaatschappij mogen geloven, is het 'een spannende plaat'. Op de nieuwe cd werkt Tiësto samen met veel artiesten, de een nog bekender dan de ander.
Zo komen Jónsi van de band Sigur Rós, Kele Okereke van Bloc Party, zangeres Nelly Furtado, Calvin Harris en zangeres Emily Haines van Metric langs op de nieuwe cd. Tiësto gaat een andere weg inslaan dan zijn fans gewend zijn, meldt de platenmaatschappij. Na de release gaat de dj weer op wereldtournee, waarbij de dj uit Breda 175 optredens doet, verdeeld over vijf continenten.
Zo, dat vind je niet vaak in KLB, een terechte klacht mèt foto's van Alizee! Een moddervette chapeau voor de TSquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:51 schreef TheZapster het volgende:
Wat een topicVrouwen die klagen dat mannen bril omhoog laten staan
Ik doe mee, ben al vanaf 4.20 wakker en de hele dag tot 21.30 in de weer geweestquote:
Altijd knus met mensen om me heen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wel gezellig, maakt het toch wat persoonlijker.
Waar was jij met de Zombies?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zo, dat vind je niet vaak in KLB, een terechte klacht mèt foto's van Alizee! Een moddervette chapeau voor de TS
Gewoon onder de douche plassen, is milieuvriendelijker!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:51 schreef TheZapster het volgende:
Wat een topicVrouwen die klagen dat mannen bril omhoog laten staan
Onderweg naar huis, al badend in het zweet. Heel matige timing, kan niet anders zeggen.quote:
Maar het is nu weer goed. De timing.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Onderweg naar huis, al badend in het zweet. Heel matige timing, kan niet anders zeggen.
Nou dat. Dat verwacht je niet op een donderdagavond.quote:
Ik heb Rancid er even voor afgezet. Beatles voor alles.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:23 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar het is nu weer goed. De timing.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:17 schreef Sersjee het volgende:
Dit zuigt hard... John Hughes is overleden.
Rancidquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb Rancid er even voor afgezet. Beatles voor alles.
Mên.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb Rancid er even voor afgezet. Beatles voor alles.
Hmja. Al smaakt ie hier ook prima. Anders was ik wel ff een vat naar Houthem komen brengenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:37 schreef on_air het volgende:
[..]
Oh wacht, je zit in het buitenland.
Denk dat ik Weird Science vijf keer achter elkaar ga kijken. LaBrock.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:40 schreef Sersjee het volgende:
Denk da'k zondag Ferris Bueller's Day Off, The Breakfast Club en Weird Science ga kijken. Achter elkaar.
Heul fijnquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:44 schreef TheZapster het volgende:
Het ultieme zomerlied op KX nu. Splitsing - Wind en Zeilen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien gooi ik Pretty in pink en Sixteen candles er ook wel bij, want Molly Ringwald. Als beginnend tiener had ik wat met redheads, want ik kan me nog levendig een Belinda Carlisle-fase herinneren.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:44 schreef on_air het volgende:
[..]
Denk dat ik Weird Science vijf keer achter elkaar ga kijken. LaBrock.
Wat hij zegt!quote:
Volgende week nog toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
Hoe lang zit Veenstra eigenlijk nog in de ochtend? Ik moet zeggen dat ik 't veel prettiger vind om naar te luisteren dan Giel.
Correct!quote:
quote:
Maar wie komt er dan in de avond? Dat wordt dan de grote vraag.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
En dan een vergelijkend warenonderzoek en voor je 't weet zit ene Venema voor vast op dit tijdslot.
Veenstra in de morgen is vernieuwend dat zouden ze met meer tijdssloten moeten doen , om daar een dj wissel op uit te proberen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
Hoe lang zit Veenstra eigenlijk nog in de ochtend? Ik moet zeggen dat ik 't veel prettiger vind om naar te luisteren dan Giel.
leds geven nog steeds geen warmgevoel waar spaarlampen dat wel gaan doenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:35 schreef SilentChaos het volgende:
Oh Michiel, waarom je gloeilampen gaat hamsteren? tsja, dit soort effecten:
[ afbeelding ]
gaat je niet lukken met een gloeilamp
Van die mooie figuren die ze soms maken met die gloeidraden etc...nou zijn dit vaak hele zwakke gloeilampen, maar goed, dit kan je niet zo mooi namaken met LED's of met een spaarlamp...
zo'n laatste dag kunnen ze beter overslaan je doet nl helemaal niets meer pc is leeg bureau is leeg. Op vrijdagen werken toch al minder mensen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:22 schreef SilentChaos het volgende:
Goedemorgen
Laatste dagje op werk![]()
![]()
Vanavond met vakantie en dan 1 september nieuw werk![]()
![]()
Je moet toch blijkbaar de uren maken, dus dan maar aanwezig zijn voor het aanwezig zijn. Misschien dat er nog een handje uitgestoken kan worden om dingen te regelen voor andere collega's, maar that's it wel een beetje.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zo'n laatste dag kunnen ze beter overslaan je doet nl helemaal niets meer pc is leeg bureau is leeg. Op vrijdagen werken toch al minder mensen.
Venemaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar wie komt er dan in de avond? Dat wordt dan de grote vraag.
DAT ZULLEN WE NOG WEL ES ZIEN!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:07 schreef SilentChaos het volgende:
En op m'n nieuwe werk ga ik natuurlijk niet meteen uitgebreid zitten Fok! ken
http://www.tjibbeprutsproducties.nl/quote:
quote:Waarschuwing: het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.
Laatste dag! Historisch moment. Gebak? Champagne? En je gaat vandaag natuurlijk niet de hele dag werken?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:07 schreef SilentChaos het volgende:
Nou dat zeker ja
Maar dit is m'n laatste dagje hierVAKANTIE
Wat voor iets ga je nu doen bij je nieuwe baas voor werk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:07 schreef SilentChaos het volgende:
Dit is waardeloos zonder foto van die vrouwenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
Seks met alle vrouwen hier, dat zou een leuk afscheidscadeau zijn, maar daar reken ik ook niet op
Keiharde porno.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
Seks met alle vrouwen hier, dat zou een leuk afscheidscadeau zijn, maar daar reken ik ook niet op
normaliter heb je al een week nodig om bij te komenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:22 schreef DaMook het volgende:
Hoi, vakantie
. Een week lang relaxen
.
Dat snap ik, maar laat ik dat maar niet doenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dit is waardeloos zonder foto van die vrouwen
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:22 schreef DaMook het volgende:
Hoi, vakantie
. Een week lang relaxen
.
GMTAquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:30 schreef SilentChaos het volgende:
Ja fijne plaat, en gelukkig niet die versie van Cher
Na deze week moet ik ook weer 3 weken wachten voor ik weer een week vrij hebquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik moet nog drie weken wachten.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Na deze week moet ik ook weer 3 weken wachten voor ik weer een week vrij heb.
Duidelijk ja!quote:
De commercielen doen alles voor de kijkcijfers , Voetbal etc , Stomme BN-er programmasquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:05 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen
@MaW: Bnn oke, CC oke, maar RTL die zo'n programma uitzendt
De PO doet ook alles voor de kijkcijfersquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De commercielen doen alles voor de kijkcijfers , Voetbal etc , Stomme BN-er programmas
Michiel deed dit ook vast voor de luistercijfersquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:08 schreef borisz het volgende:
[..]
De PO doet ook alles voor de kijkcijfers
Het past niet echt in het plaatje van Rtl. Daar hoort geen gelovig bash programma.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De commercielen doen alles voor de kijkcijfers , Voetbal etc , Stomme BN-er programmas
Jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Michiel deed dit ook vast voor de luistercijfers
Meen dat de insteek was humor met god en niet perse het bash idee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Het past niet echt in het plaatje van Rtl. Daar hoort geen gelovig bash programma.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het levenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij gaat echt dood zonder sport of niet
Sport econometrist is the futurequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Roosmarijn heeft er 1 , zit er over te denken er 1 te nemen, gezien deze mooi wit is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:00 schreef cosmick het volgende:
Wie gebruikt er hier een Airport.
Die klote-verbinding vliegt er steeds uit.
En nog slecht nederlands ook.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:00 schreef on_air het volgende:
Dit is een woordvoerder? Ze komt niet uit haar woorden...
Nou, inderdaad. Klonk niet best.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:00 schreef on_air het volgende:
Dit is een woordvoerder? Ze komt niet uit haar woorden...
Nou, zo'n ding knal je doorgaans toch achter een kast of bank dus dat mooie wit zal mij een worst zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roosmarijn heeft er 1 , zit er over te denken er 1 te nemen, gezien deze mooi wit is.
Ik hoor daar vaker over sinds de laatste windows update van afgelopen week.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, zo'n ding knal je doorgaans toch achter een kast of bank dus dat mooie wit zal mij een worst zijn.
Ik verlies vannochtend op wonderbaarlijke wijze steeds de verbinding met mijn (Windows) pc. De MAC tegenover mij blijft wel vrolijk verbinding houden.
Van de hitte bevangen? Kan die bak niet tegen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, zo'n ding knal je doorgaans toch achter een kast of bank dus dat mooie wit zal mij een worst zijn.
Ik verlies vannochtend op wonderbaarlijke wijze steeds de verbinding met mijn (Windows) pc. De MAC tegenover mij blijft wel vrolijk verbinding houden.
Ik denk dat je vast het rekeningnummer kan gaan opzoeken voor die 1 euroquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
Inderdaad
Heb ook nog geen Coldplay gehoord![]()
![]()
Dan moet je nog even een uurtje wachtenquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik denk dat je vast het rekeningnummer kan gaan opzoeken voor die 1 euro
Roosmarijn is toch ook van de muziekgestapo van 3fm, kijken of ze haar eigen platen ook gaat inperkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:55 schreef Sjowhan het volgende:
Roosmarijn de AV. Ben benieuwd volgende week
Met AV is ze leuk. Qua muziek. Niet zozeer qua presentatie. Haar eigen programma is muzikaal ook erg prettig.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roosmarijn is toch ook van de muziekgestapo van 3fm, kijken of ze haar eigen platen ook gaat inperken
Mwah, ik hoor haar niet zo graag. Dat overdreven blije gedoe. Muziek kan wel wat compenseren idd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Met AV is ze leuk. Qua muziek. Niet zozeer qua presentatie. Haar eigen programma is muzikaal ook erg prettig.
Wat jij dan hebt met Claudia, heb ik met Bart. Overdreven blij.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, ik hoor haar niet zo graag. Dat overdreven blije gedoe. Muziek kan wel wat compenseren idd.
Dat heb ik ook bij Timur, maar ook vaak bij Paulquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wat jij dan hebt met Claudia, heb ik met Bart. Overdreven blij.
En met Roos dus (daar had ik 't overquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wat jij dan hebt met Claudia, heb ik met Bart. Overdreven blij.
Paul is een topgozer. Timur heeft soms nog zo'n commerciele stem, maar zn humor kan ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat heb ik ook bij Timur, maar ook vaak bij Paul
Enjoy!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:40 schreef SilentChaos het volgende:
Mensen, ik ga er vandoor!![]()
Tot ziens en hopelijk tot gauw, aang3ezien ik de komende tijd weinig gaatjes zal vinden om te Fokken vrees ikalthans, niet op kantoortijden
Gefeliciteerd man wat heb je eigenlijk gewonnen?quote:
Ik hoopte op Franz kaarten, maar ik heb het vakantiebandje gewonnenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:58 schreef themauster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man wat heb je eigenlijk gewonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |