abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 augustus 2009 @ 21:01:46 #1
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_71662469
Als je van muziek houdt, dan luister je naar...

• Bekijk de website of de fansite voor meer informatie.
  • Luisteren in 32 kbps of 96 kbps Windows Media, 128kbps MP3, 24kbps AAC+ of 64kbps AAC+.
  • Bekijk de webcam (Windows Media).
  • Uitzending terugluisteren (Windows Media)?
  • Hoe heette dat ene nummer ook alweer? Bekijk de muziek statistieken.
  • Is FOK! weer traag? Of wil je gewoon chatten met je mede-3FM-verslaafden? Chat dan mee in de enige echte FOK!3FM Chat!
  • Statistieken van deze topicreeks.
  • Overzicht van de voorgaande topics in deze reeks. (of ga naar http://forum.3fmfan.nl/ om altijd direct naar het laatste topic te gaan).

3FM-ers op FOK! zijn:

DJ's
    Giel Beelen (Giel.Beelen)
    Gerard Ekdom (Ekdom)
    Sander Guis (Guis)
    Daniël Lippens (Daniellippens)
    Timur Perlin (Timur)
    Roosmarijn Reijmer (antiroos)
    Annemieke Schollaardt (annemic)
    Michiel Veenstra (MichielV)
    Robbert-Jan van de Velde (rjvandevelde)
    Domien Verschuuren (DomienVerschuuren)
    Producers
    Maricha Kroeske (Maricha, producer MetMichiel)
    Tjitse Leemhuis (Tjitse, producer Ekstra Weekend)
    Kevin Moens (moveyourass-kevin, producer MoveYourAss)
    Erwin Moolenaar (ErwinMoolenaar, producer Sense of Dance)
    Robert-Jan Glasman (robertjanglas3fm, producer MoveYourAss)
    Overige 3FM-medewerkers
    Michiel de Romijn (afzuigkapfilter, knoppendraaier en schuiventrekker 3FM/NOB)
    Rachid Finge (Rachidfinge, nieuwslezer NOS radionieuws en NOS headlines)

Welke OP? Deze! Deze!
  • [b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
    GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
    :P
      donderdag 6 augustus 2009 @ 21:02:21 #2
    33232 Againzender
    Vriend van de show
    pi_71662488
    Flikker ik weer een topic dicht als ik net ff online ben....
    [b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
      donderdag 6 augustus 2009 @ 21:04:05 #4
    33232 Againzender
    Vriend van de show
    pi_71662539
    Kate
    pi_71662567
    Kate Nash
    'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
    pi_71662581
    CrossPosting:

Beste mede 3FM-fans,

28 augustus is het zo ver, dan bestaat EkStra Weekend 3 jaar.

Ik heb het geluk de traditie welke 2 jaar geleden is ontstaan toen Gerard mij vroeg of ik wel vaker vlaaien naar jarige radioprogramma's bracht, ook dit jaar voort te mogen zetten. Oftewel, ik mag, samen met twee anderen, de heren in de studio feliciteren terwijl ik opnieuw een overheerlijke vlaai overhandig. De twee anderen zijn inmiddels bekend, namelijk onze eigen muisje-eliza en Marc63.

Nou is mijn vraag aan jullie, hebben jullie misschien ideeën voor leuke cadeautjes voor de heren Ekdom en Veenstra? Voor Tjibbe heb ik zelf al een idee, maar ook voor hem zijn ideeën welkom.
    Uiteraard ontvang ik deze ideeën graag per e-mail ( 3fm@ronaldbroekhuizen.nl ), zodat het voor de heren zelf een verrassing blijft.
    Daarnaast zijn alle donaties waarmee deze cadeautjes aangeschaft kunnen worden van harte welkom. Mail me even voor m'n bank- of paypalgegevens.

Alvast bedankt voor de input en de donaties!
    pi_71662646
    dus wanneer gaat Gerard nou weg en issie dan optijd voor de surprise?
    pi_71662668
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
    dus wanneer gaat Gerard nou weg en issie dan optijd voor de surprise?
    Als ik het goed begrepen heb gaat hij zaterdag weg, voor twee weken.

Dan zou ie dus ruim op tijd weer terug zijn.
      donderdag 6 augustus 2009 @ 21:08:48 #9
    33232 Againzender
    Vriend van de show
    pi_71662669
    Dit is toch eigenlijk wel een hele natuurlijke overgang Michiel
      donderdag 6 augustus 2009 @ 21:08:58 #10
    52753 Sjowhan
    ex-mod DIG. Watskebeurt?
    pi_71662755
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:08 schreef Broekie het volgende:

[..]

Als ik het goed begrepen heb gaat hij zaterdag weg, voor twee weken.

Dan zou ie dus ruim op tijd weer terug zijn.
    Sander Guis doet a.s. vrijdag de Freaknacht en Roosmarijn doet nog twee keer de freaknacht. Ik weet niet welke freaknachten dat ziet en of ze ook beide keren voor Gerard invalt, maar je zou er van uit kunnen gaan dat Gerard er de 28e wel weer is.
    pi_71662776
    Michiel is de eerste die naast Bart Caravan Palace draait.
      donderdag 6 augustus 2009 @ 21:17:44 #13
    129011 -Bubseltje-
    absofuckinglutely!!
    pi_71662877
    Is Gerard er nog bij Ekstra Weekend morgen?
    pi_71662899
    video killed the radiostar....dat vind ik zooooooooooooooooo n leuk lied!!!! ik heb t al n paar keer gerequest bij Eric, maar hij is nooit gedraaid
    pi_71662945
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:13 schreef Derek010 het volgende:
    Michiel is de eerste die naast Bart Caravan Palace draait.
    Ik hoorde em voor het eerst bij Ekdom op KX. Toen wist ie niet of het nou de band Caravan met de plaat Palace was of andersom
    pi_71662947
    Mars heeft vrouwen nodig....nou....
      donderdag 6 augustus 2009 @ 21:21:48 #18
    33232 Againzender
    Vriend van de show
    pi_71662978
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
    video killed the radiostar....dat vind ik zooooooooooooooooo n leuk lied!!!! ik heb t al n paar keer gerequest bij Eric, maar hij is nooit gedraaid
    Probeer het eens bij Gerard. The Bugles is een project van Trevor Horn, en Gerard is volgens mij wel een fan van hem
    pi_71662993
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
    Mars heeft vrouwen nodig....nou....
    Las vandaag dat er methaangas in de atmosfeer van Mars is ontdekt. Waar het vandaan komt weten wetenschappers nog niet, maar ze zijn er wel achter dat de atmosfeer vijandig is ten opzichte van organismen. Met die vrouwen loopt het dus slecht af...

Of Joost moet de Romeinse god Mars bedoelen...
    pi_71663000
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:21 schreef Againzender het volgende:

[..]

Probeer het eens bij Gerard. The Bugles is een project van Trevor Horn, en Gerard is volgens mij wel een fan van hem

jamaar ik kan bijna nooit aandachtig naar AV luisteren
    pi_71663012
    Ik heb geen leven
    pi_71663040
    Dat klopt niet
    pi_71663080
    Hij zingt juist wel I got life
      donderdag 6 augustus 2009 @ 21:25:07 #24
    238231 3FMaster
    Wat dacht je anders?
    pi_71663081
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:05 schreef Broekie het volgende:
    CrossPosting:

Beste mede 3FM-fans,

28 augustus is het zo ver, dan bestaat EkStra Weekend 3 jaar.

Ik heb het geluk de traditie welke 2 jaar geleden is ontstaan toen Gerard mij vroeg of ik wel vaker vlaaien naar jarige radioprogramma's bracht, ook dit jaar voort te mogen zetten. Oftewel, ik mag, samen met twee anderen, de heren in de studio feliciteren terwijl ik opnieuw een overheerlijke vlaai overhandig. De twee anderen zijn inmiddels bekend, namelijk onze eigen muisje-eliza en Marc63.

Nou is mijn vraag aan jullie, hebben jullie misschien ideeën voor leuke cadeautjes voor de heren Ekdom en Veenstra? Voor Tjibbe heb ik zelf al een idee, maar ook voor hem zijn ideeën welkom.
    Uiteraard ontvang ik deze ideeën graag per e-mail ( 3fm@ronaldbroekhuizen.nl ), zodat het voor de heren zelf een verrassing blijft.
    Daarnaast zijn alle donaties waarmee deze cadeautjes aangeschaft kunnen worden van harte welkom. Mail me even voor m'n bank- of paypalgegevens.

Alvast bedankt voor de input en de donaties!
    Waarom hen? Is dat vaste prik, of heb je, net als Stenders, een bingomachine naast je staan met alle namen
    Flickr // Nu ook op Last.fm! en Twitter!
    pi_71663089
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:22 schreef Marc63 het volgende:

[..]

Las vandaag dat er methaangas in de atmosfeer van Mars is ontdekt. Waar het vandaan komt weten wetenschappers nog niet, maar ze zijn er wel achter dat de atmosfeer vijandig is ten opzichte van organismen. Met die vrouwen loopt het dus slecht af...

hebben ze het dan over o.1% of over een heuleboel. Voorlopig bestaat de atmosfeer van Mars voornamelijk uit CO2 dacht ik, en al die andere dingetjes die ze vonden waren substantieel
    pi_71663123
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:25 schreef 3FMaster het volgende:

[..]

Waarom hen? Is dat vaste prik, of heb je, net als Stenders, een bingomachine naast je staan met alle namen
    ik heb geknipperd met mn lange wimpers
    En als er geen vrouw bij is, hebben Gerard en Michiel minder aandacht
      donderdag 6 augustus 2009 @ 21:27:59 #27
    33232 Againzender
    Vriend van de show
    pi_71663170
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:

[..]

jamaar ik kan bijna nooit aandachtig naar AV luisteren
    maar als dat dan eens wel kan, probeer het eens, Gerard let goed op wat er langs komt aan requests
    pi_71663172
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:

[..]

hebben ze het dan over o.1% of over een heuleboel. Voorlopig bestaat de atmosfeer van Mars voornamelijk uit CO2 dacht ik, en al die andere dingetjes die ze vonden waren substantieel
    Nou, lees hier het hele artikel maar.
    pi_71663175
    oh toe maar 2 badeendjes
    pi_71663185
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:22 schreef Marc63 het volgende:

[..]

Poëtische vrijheid en referenties, mooi spul.
    Mars staat gelijk aan man als Venus staat gelijk aan vrouw.
    Mooi spul, mannen hebben vrouwen nodig.
    This is way beyond my remote concern of being condescending.
    Anders of Niets
    Luister Live
    pi_71663190
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:25 schreef 3FMaster het volgende:

[..]

Er hebben een aantal mensen gereageerd op mijn oproep op Twitter en daar heb ik een keuze uit gemaakt.
    pi_71663193
    hoort die krakende deur er ook bij?
    pi_71663294
    goed lied vind ik dit
    pi_71663318
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:28 schreef Broekie het volgende:

[..]

Er hebben een aantal mensen gereageerd op mijn oproep op Twitter en daar heb ik een keuze uit gemaakt.
    als of iedereen je op twitter volgt, en de namen die eruit gekomen zijn , zijn dan ook niet geheel overwacht

heb de oproep niet gezien, had ook niet gekunt, ivm werken van vrouwlief.
      donderdag 6 augustus 2009 @ 21:34:16 #35
    33232 Againzender
    Vriend van de show
    pi_71663360
    Ligt het trouwens aan mij dat ik het prettig vind om naar White Lies te luisteren als ik ga vliegen? Op de een of andere manier vind ik het wel prettige reismuziek.... maar Eddie Floyd met Big Bird is altijd onmisbaar op een vliegreis natuurlijk.
    pi_71663401
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:34 schreef Againzender het volgende:
    Ligt het trouwens aan mij dat ik het prettig vind om naar White Lies te luisteren als ik ga vliegen? Op de een of andere manier vind ik het wel prettige reismuziek.... maar Eddie Floyd met Big Bird is altijd onmisbaar op een vliegreis natuurlijk.
    Terwijl ze eerst fear of flying als bandnaam hadden
    pi_71663409
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

als of iedereen je op twitter volgt, en de namen die eruit gekomen zijn , zijn dan ook niet geheel overwacht

heb de oproep niet gezien, had ook niet gekunt, ivm werken van vrouwlief.
    Er waren anders ook genoeg reacties op m'n oproep van twitteraars die hier nooit komen. Ja, ik had m'n oproep ook op twitter én hier kunnen doen, maar aangezien ik toch maar 2 mensen mee mocht nemen was de keuze dan alleen maar lastiger geweest.
    Om nog eerlijker te zijn zou er eerst iemand anders mee gaan ipv Marc, iemand wie hier niet bekend is, maar hij kon geen vrij krijgen.
      donderdag 6 augustus 2009 @ 21:37:25 #38
    33232 Againzender
    Vriend van de show
    pi_71663446
    Dat is niet best als er in de wijk steeds meer stroomvoorzieningen gaan uitvallen ....
    pi_71663595
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:36 schreef Broekie het volgende:

[..]

Er waren anders ook genoeg reacties op m'n oproep van twitteraars die hier nooit komen. Ja, ik had m'n oproep ook op twitter én hier kunnen doen, maar aangezien ik toch maar 2 mensen mee mocht nemen was de keuze dan alleen maar lastiger geweest.
    Om nog eerlijker te zijn zou er eerst iemand anders mee gaan ipv Marc, iemand wie hier niet bekend is, maar hij kon geen vrij krijgen.
    Heb ooit al eens met Arno (nog voordat ie De Stagiar was) afgesproken om samen te proberen om bankgast bij EW te zijn. In zijn stageperiode heeft hij een keer bankgast gespeeld zonder mij mee te nemen, dus de 28e kan ik eindelijk eens een keer zonder hem bankgast zijn
    pi_71663649
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:28 schreef Marc63 het volgende:

[..]

Nou, lees hier het hele artikel maar.

ik heb t gelezen...maar zo gevaarlijk is dat toch niet ...in de atmosfeer van de aarde zit ook methaangas
    pi_71663657
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:42 schreef Marc63 het volgende:

[..]

Heb ooit al eens met Arno (nog voordat ie De Stagiar was) afgesproken om samen te proberen om bankgast bij EW te zijn. In zijn stageperiode heeft hij een keer bankgast gespeeld zonder mij mee te nemen, dus de 28e kan ik eindelijk eens een keer zonder hem bankgast zijn
    Mjah, Arno zou ook nog een rondleiding regelen voor alle CrossRadio staffers welke de eerste keer niet mee konden (of toen nog geen staff waren), maar dat heeft ie ook nooit meer gedaan...
    pi_71663691
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:

[..]

ik heb t gelezen...maar zo gevaarlijk is dat toch niet ...in de atmosfeer van de aarde zit ook methaangas
    Zoiets dacht ik ook al, maar ik was geen ster in scheikunde dus toen ik las dat het gevaarlijk was, geloofde ik dat meteen.
    pi_71663737
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:46 schreef Marc63 het volgende:
    Kids
      donderdag 6 augustus 2009 @ 21:46:51 #45
    33232 Againzender
    Vriend van de show
    pi_71663745
    Ach, als je dan toch een plaat na een eerdere release wilt pushen, is Kids wel een heeele fijne

sorry buren
      donderdag 6 augustus 2009 @ 21:47:10 #46
    33232 Againzender
    Vriend van de show
    pi_71663756
    pi_71663818
    leuk dat kampvuurtje bij gerard om de hoek...ik ga even langs met spekkies

van Twitter: gerardekdom: Is bij mij om de hoek net een luchtballon in de fik gevlogen... Heel Soest is op straat! Komkommertijd...
    pi_71663825
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:36 schreef Broekie het volgende:

[..]

Broekie , het zal mij eerlijk een biet wezen hoe je het doet, ik weet dat jij alles doet uit oprechtheid. Ik had het in dit geval leuker gevonden als het niet al mensen waren die al vaker er geweest zijn, maar dat is mijn persoonlijke visie.
    pi_71663863
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:44 schreef Broekie het volgende:

[..]

Mjah, Arno zou ook nog een rondleiding regelen voor alle CrossRadio staffers welke de eerste keer niet mee konden (of toen nog geen staff waren), maar dat heeft ie ook nooit meer gedaan...
    Een stagair moet je ook nooit geloven, als ze beloven iets te regelen binnen een bedrijf
    pi_71663888
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:45 schreef Marc63 het volgende:

[..]

Zoiets dacht ik ook al, maar ik was geen ster in scheikunde dus toen ik las dat het gevaarlijk was, geloofde ik dat meteen.
    hou een vonkje bij de scheet van een koe (90% methaangas) en je krijgt leuke steekvlam.

er is niet voor niets geopperd of ze koeien stallen niet konden gebruiken voor gas inwinning.
    pi_71663931
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:51 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

hou een vonkje bij de scheet van een koe (90% methaangas) en je krijgt leuke steekvlam.

er is niet voor niets geopperd of ze koeien stallen niet konden gebruiken voor gas inwinning.
    ik heb mensen op tv en joesoep gezien......
      donderdag 6 augustus 2009 @ 21:53:41 #52
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_71663967
    Goooooooooeeeeedenavond
    pi_71663981
    Lees net dat de deeltjesversneller "eindelijk" in november gaan starten....Als ze dat nou doen nadat ik bij the Prodigy ben geweest
      donderdag 6 augustus 2009 @ 21:54:46 #54
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_71663994
    Net Kids gemist
    pi_71663995
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:53 schreef Timo20 het volgende:
    Goooooooooeeeeedenavond
    helleuw
      donderdag 6 augustus 2009 @ 21:55:31 #56
    111382 Ofyles2
    Bestemming: onbekend
    pi_71664018
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:54 schreef Timo20 het volgende:
    Net Kids gemist
    Downloaden, dan mis je hem nooit.
    pi_71664027
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:54 schreef muisje-eliza het volgende:
    Lees net dat de deeltjesversneller "eindelijk" in november gaan starten....Als ze dat nou doen nadat ik bij the Prodigy ben geweest
    als ze eindelijk starten dan is het in februari op snelheid die ze willen hebben
      donderdag 6 augustus 2009 @ 21:56:13 #58
    33232 Againzender
    Vriend van de show
    pi_71664041
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:

[..]

methaan is niet direct gevaarlijk. het gaat om de concentratie: het verdrijft zuurstof als het in grote concentraties aanwezig is, en als je er wat zuurstof bij hebt dan wil het wel fikken inderdaad: aardgas bestaat voor het overgrote deel uit methaan.
    Verder is methaan een zeer sterk broeikasgas, iets wat in de hele koolstofdioxide discussie wel een (expres vaqnwege de landbouwlobby?) vergeten wordt.
      donderdag 6 augustus 2009 @ 21:56:25 #59
    111382 Ofyles2
    pi_71664050
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:54 schreef muisje-eliza het volgende:
    Stel je niet aan, de LHC is veilig als weet-ik-veel-wat.
      donderdag 6 augustus 2009 @ 21:56:28 #60
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_71664052
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Heb ik ook al
    pi_71664116
    fijn weekend!
    Luister van maandag t/m donderdag tussen 19.00-22.00 uur naar MetMichiel op 3FM!
    www.metmichiel.nl
      donderdag 6 augustus 2009 @ 21:59:50 #62
    111382 Ofyles2
    pi_71664152
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:58 schreef Maricha het volgende:
    fijn weekend!
    Jij ook, thx!
    pi_71664155
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:56 schreef Againzender het volgende:

[..]

methaan is niet direct gevaarlijk. het gaat om de concentratie: het verdrijft zuurstof als het in grote concentraties aanwezig is, en als je er wat zuurstof bij hebt dan wil het wel fikken inderdaad: aardgas bestaat voor het overgrote deel uit methaan.
    Verder is methaan een zeer sterk broeikasgas, iets wat in de hele koolstofdioxide discussie wel een (expres vaqnwege de landbouwlobby?) vergeten wordt.
    mja oke, het verdrijft zuurstof, maar die 1% zuurstof op Mars zou al niet zo heul belangrijk zijn.

mgo, ben geen wetenschapper, maar een simpele ziel, ze zullen er vast veel geld voor krijgen om dit soort onderzoekjes te doen...dus zullen ze wel gelijk hebben
    pi_71664162
    quote:
    fijn weekend!
    pi_71664237
    quote:
    fijn weekend!

Rust nog maar even goed uit voordat je weer fulltime moet werken
    pi_71664308
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:59 schreef muisje-eliza het volgende:

[..]

mja oke, het verdrijft zuurstof, maar die 1% zuurstof op Mars zou al niet zo heul belangrijk zijn.

mgo, ben geen wetenschapper, maar een simpele ziel, ze zullen er vast veel geld voor krijgen om dit soort onderzoekjes te doen...dus zullen ze wel gelijk hebben
    Geld ergens instoppen wil niet per definitie zijn dat ze gelijk hebben
    pi_71664397
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Geld ergens instoppen wil niet per definitie zijn dat ze gelijk hebben
    heb je ook gelijk in
      donderdag 6 augustus 2009 @ 22:07:44 #68
    199823 TheZapster
    Don't hassel The Hoff
      donderdag 6 augustus 2009 @ 22:10:24 #69
    111382 Ofyles2
    pi_71664514
    Caligula
      donderdag 6 augustus 2009 @ 22:11:17 #70
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_71664543
    Little Boots

Haar nieuwe single is echt cool, nog happier:

pi_71664661
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 22:06 schreef muisje-eliza het volgende:

[..]

heb je ook gelijk in
    probleem is dat vaak die materie 99,9% van de bevolking al ver boven de pet gaat en daarop geen zinnig iets kan zeggen. in dit geval val ik ook onder die 99,9% , al heb ik wel studie gedaan in die richting.
    pi_71664815
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 22:14 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

probleem is dat vaak die materie 99,9% van de bevolking al ver boven de pet gaat en daarop geen zinnig iets kan zeggen. in dit geval val ik ook onder die 99,9% , al heb ik wel studie gedaan in die richting.
    nja, tot op zekere hoogte volg ik het ook nog wel
    pi_71664934
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 22:19 schreef muisje-eliza het volgende:

[..]

nja, tot op zekere hoogte volg ik het ook nog wel
    omdat wat jij voor ogen krijgt , nog een beetje wordt uitgelegd in jip en janneke taal.
    pi_71664950
    I'ts a sunny summer day hop hop hop hop
    pi_71664974
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 22:23 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

omdat wat jij voor ogen krijgt , nog een beetje wordt uitgelegd in jip en janneke taal.
    dat zou iedereen moeten doen, word alles een stuk leuker om te begrijpen
    pi_71665040
    pfft janklied
    pi_71665155

dit vind ik wel mn ultieme zomerplaat...waarom weet ik niet, tis vast al oeroud maar als ik dit hoor krijg ik oer-zomer-gevoelens
      donderdag 6 augustus 2009 @ 22:31:30 #78
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_71665213
    Eén van mijn favoriete zomertracks is Groove Armada - My Friend.
    Vooral in combinatie met die geweldige video:

She blew like trumpets
    pi_71665264
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 22:31 schreef Timo20 het volgende:
    Eén van mijn favoriete zomertracks is Groove Armada - My Friend.
    Vooral in combinatie met die geweldige video:

die is ook mooi....
      donderdag 6 augustus 2009 @ 22:34:59 #80
    109485 Sirolf
    001100110100011001001101
    pi_71665340
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ik heb 'm zelfs in 3 versies op m'n MP3 staan, namelijk het origineel, de Soulwax-remix en de PSB-remix.
      donderdag 6 augustus 2009 @ 22:35:29 #81
    199823 TheZapster
    Don't hassel The Hoff
    pi_71665358
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 22:29 schreef muisje-eliza het volgende:

dit vind ik wel mn ultieme zomerplaat...waarom weet ik niet, tis vast al oeroud maar als ik dit hoor krijg ik oer-zomer-gevoelens
    Toen het uitkwam speelde jij nog met je My Little Ponies
      donderdag 6 augustus 2009 @ 22:36:25 #82
    109485 Sirolf
    001100110100011001001101
    pi_71665397
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Een stagair moet je ook nooit geloven, als ze beloven iets te regelen binnen een bedrijf
    Ik beloof dan ook niks.

Maar ik ben dan ook geen stagiair meer.
      donderdag 6 augustus 2009 @ 22:37:59 #83
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_71665456
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 22:32 schreef muisje-eliza het volgende:

[..]

die is ook mooi....
    en die video is ook zo herkenbaar
    pi_71665476
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 22:35 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Toen het uitkwam speelde jij nog met je My Little Ponies
    ik had dit soort oto's

dan ging ik er mee in bad, en ernaast een bakje koud water, en die otootjes steeds weer een andere kleur geven
      donderdag 6 augustus 2009 @ 22:42:36 #85
    199823 TheZapster
    Don't hassel The Hoff
    pi_71665604
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 22:38 schreef muisje-eliza het volgende:

[..]

ik had dit soort oto's
    [ afbeelding ]
    dan ging ik er mee in bad, en ernaast een bakje koud water, en die otootjes steeds weer een andere kleur geven
    Die had ik ook vroegah
    pi_71665625
    Zombies.
    Anders of Niets
    Luister Live
      donderdag 6 augustus 2009 @ 22:43:30 #87
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_71665642
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 22:38 schreef muisje-eliza het volgende:

[..]

ik had dit soort oto's
    [ afbeelding ]
    Hotwheels hadden we vroeger ook een hele collectie van

Kyteman live is echt top
    pi_71665723
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 22:43 schreef on_air het volgende:
    Zombies.
    lekker heh
    pi_71665809
    kom met mij

edit: klinkt wel n bietje euh....schuin
      donderdag 6 augustus 2009 @ 22:47:40 #90
    227782 Brennel
    Let the music play
    pi_71665812
    Hoi.
    Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
    Nou jij.
    pi_71665832
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef Brennel het volgende:
    Hoi.
    pi_71665854
    helleuw Bren
      donderdag 6 augustus 2009 @ 22:51:11 #93
    199823 TheZapster
    Don't hassel The Hoff
    pi_71665967
    sjeeh..laat die megahit nou even en draai leuke muziek
      donderdag 6 augustus 2009 @ 22:52:27 #95
    199823 TheZapster
    Don't hassel The Hoff
    pi_71665997
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 22:51 schreef muisje-eliza het volgende:
    De MH is toch best leuk en zomers
    pi_71666003
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 22:51 schreef muisje-eliza het volgende:
    Lekker nummer.
    Anders of Niets
    Luister Live
    pi_71666121
    Joepie .
    Anders of Niets
    Luister Live
      donderdag 6 augustus 2009 @ 22:56:12 #98
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_71666128
    Cake Looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooong jacket
      donderdag 6 augustus 2009 @ 22:56:17 #99
    199823 TheZapster
    Don't hassel The Hoff
      donderdag 6 augustus 2009 @ 22:56:24 #100
    111382 Ofyles2
    pi_71666133
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 22:52 schreef on_air het volgende:

[..]

Lekker nummer.
    Ja, inderdaad.

Kijken of ik de volgende binnen een week zal downloaden.
    pi_71666146
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 22:52 schreef on_air het volgende:

[..]

Lekker nummer.
    ik heb last van overkill...ik heb nu wel even genoeg gehoord
      donderdag 6 augustus 2009 @ 22:57:00 #102
    227782 Brennel
    Let the music play
    pi_71666150
    I want a girl with a short skirt and a loooooooooooooooooooooong jacket
    Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
    Nou jij.
      donderdag 6 augustus 2009 @ 22:58:07 #103
    111382 Ofyles2
    pi_71666179
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 22:56 schreef muisje-eliza het volgende:

[..]

ik heb last van overkill...ik heb nu wel even genoeg gehoord
    Wat is jouw voorkeur voor morgenmiddag?
    pi_71666235
    Ben ik de enige die Hallo terug zegt als iemand op de radio zegt "hallo ik ben Theo".

Hallo Theo!
    Anders of Niets
    Luister Live
      donderdag 6 augustus 2009 @ 23:00:14 #105
    111382 Ofyles2
    pi_71666257
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 22:59 schreef on_air het volgende:
    Ben ik de enige die Hallo terug zegt als iemand op de radio zegt "hallo ik ben Theo".

Hallo Theo!
    Geen idee.
      donderdag 6 augustus 2009 @ 23:00:48 #106
    199823 TheZapster
    Don't hassel The Hoff
    pi_71666280
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 22:59 schreef on_air het volgende:

Hallo Theo!
    Uhm...ja ik denk het wel.
    pi_71666340
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 23:00 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Uhm...ja ik denk het wel.
    Had al zo'n vermoeden.
    Anders of Niets
    Luister Live
    pi_71666354
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 22:58 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Wat is jouw voorkeur voor morgenmiddag?
    *jack penate -be the one

denk ik
      donderdag 6 augustus 2009 @ 23:03:27 #109
    199823 TheZapster
    Don't hassel The Hoff
      donderdag 6 augustus 2009 @ 23:04:00 #110
    199823 TheZapster
    Don't hassel The Hoff
    pi_71666402
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 23:02 schreef on_air het volgende:

[..]

Had al zo'n vermoeden.
    Doe je dat alleen bij Theo of ook bij Kees?
      donderdag 6 augustus 2009 @ 23:04:24 #111
    227782 Brennel
    Let the music play
    pi_71666420
    Ruimtemannetjes.

Next!
    Nou jij.
    pi_71666466
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 23:04 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Doe je dat alleen bij Theo of ook bij Kees?
    Nieuwslezers, reclames... DJ's
    Anders of Niets
    Luister Live
      Moderator / Redactie Sport donderdag 6 augustus 2009 @ 23:06:00 #113
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_71666482
    quote:
    Neerlands bekendste dj, dj Tiësto, komt vrijdag 2 oktober met een nieuw album. Het zal het vierde studioalbum worden voor de dj en gaat Kaleidoscope heten. Als we de platenmaatschappij mogen geloven, is het 'een spannende plaat'. Op de nieuwe cd werkt Tiësto samen met veel artiesten, de een nog bekender dan de ander.

Zo komen Jónsi van de band Sigur Rós, Kele Okereke van Bloc Party, zangeres Nelly Furtado, Calvin Harris en zangeres Emily Haines van Metric langs op de nieuwe cd. Tiësto gaat een andere weg inslaan dan zijn fans gewend zijn, meldt de platenmaatschappij. Na de release gaat de dj weer op wereldtournee, waarbij de dj uit Breda 175 optredens doet, verdeeld over vijf continenten.
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_71666547
    poging tot slapen gaan
    pi_71666580
    quote:
    Zo, dat vind je niet vaak in KLB, een terechte klacht mèt foto's van Alizee! Een moddervette chapeau voor de TS
    Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
      donderdag 6 augustus 2009 @ 23:10:20 #116
    227782 Brennel
    Let the music play
    pi_71666634
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 23:07 schreef muisje-eliza het volgende:
    poging tot slapen gaan
    Ik doe mee, ben al vanaf 4.20 wakker en de hele dag tot 21.30 in de weer geweest
    Nou jij.
      donderdag 6 augustus 2009 @ 23:11:27 #117
    199823 TheZapster
    Don't hassel The Hoff
    pi_71666660
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 23:05 schreef on_air het volgende:

[..]

Nieuwslezers, reclames... DJ's
    Wel gezellig, maakt het toch wat persoonlijker.
      donderdag 6 augustus 2009 @ 23:13:16 #118
    199823 TheZapster
    Don't hassel The Hoff
      donderdag 6 augustus 2009 @ 23:16:05 #119
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_71666808
    ! nog nooit gehoord Eric!!!
    pi_71666822
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 23:11 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Wel gezellig, maakt het toch wat persoonlijker.
    Altijd knus met mensen om me heen.
    Anders of Niets
    Luister Live
    pi_71666842
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 23:08 schreef Sersjee het volgende:

[..]

Zo, dat vind je niet vaak in KLB, een terechte klacht mèt foto's van Alizee! Een moddervette chapeau voor de TS
    Waar was jij met de Zombies?
    Anders of Niets
    Luister Live
      donderdag 6 augustus 2009 @ 23:17:24 #122
    111382 Ofyles2
    pi_71666849
    quote:
    Gewoon onder de douche plassen, is milieuvriendelijker!
    pi_71666861
    Dit zuigt hard... John Hughes is overleden.
      donderdag 6 augustus 2009 @ 23:19:01 #124
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_71666909
    Oeh, Road Trippin` dat is idd. wel een heel erge zomer track
    pi_71666925
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 23:17 schreef on_air het volgende:

[..]

Waar was jij met de Zombies?
    Onderweg naar huis, al badend in het zweet. Heel matige timing, kan niet anders zeggen.
    pi_71667030
    *stil* *mooi*

. . .
    Anders of Niets
    Luister Live
    pi_71667063
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 23:19 schreef Sersjee het volgende:

[..]

Onderweg naar huis, al badend in het zweet. Heel matige timing, kan niet anders zeggen.
    Maar het is nu weer goed. De timing.
    Anders of Niets
    Luister Live
    pi_71667077
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 23:22 schreef on_air het volgende:
    *stil* *mooi*

. . .
    Nou dat. Dat verwacht je niet op een donderdagavond.
      donderdag 6 augustus 2009 @ 23:23:32 #129
    199823 TheZapster
    Don't hassel The Hoff
    pi_71667101
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 23:23 schreef on_air het volgende:

[..]

Maar het is nu weer goed. De timing.
    Ik heb Rancid er even voor afgezet. Beatles voor alles.
      donderdag 6 augustus 2009 @ 23:24:24 #131
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
      donderdag 6 augustus 2009 @ 23:25:55 #132
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_71667177
    Hij`s zeer fijn, de nieuwe Moke
      donderdag 6 augustus 2009 @ 23:26:18 #133
    199823 TheZapster
    Don't hassel The Hoff
    pi_71667185
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 23:24 schreef Sersjee het volgende:

[..]

Rancid

Beste concert waar ik ooit geweest ben.Rancid in de Melkweg ergens eind jaren 90.
    pi_71667240
    Moke
    pi_71667291
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 23:24 schreef Sersjee het volgende:

[..]

Mên.
    Anders of Niets
    Luister Live
    pi_71667529
    Een pallet Leffe Blond.
    pi_71667576
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
    Een pallet Leffe Blond.
    .
    Anders of Niets
    Luister Live
    pi_71667585
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 23:37 schreef on_air het volgende:

[..]

.
    Oh wacht, je zit in het buitenland.
    Anders of Niets
    Luister Live
    pi_71667612
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 23:22 schreef on_air het volgende:
    *stil* *mooi*

. . .
    Ik ben weer es te laat .
    The story of my life.
    pi_71667630
    quote:

[..]

.
    Vier keer een kelk Leffe .
    pi_71667653
    quote:

[..]

Oh wacht, je zit in het buitenland.
    Hmja. Al smaakt ie hier ook prima. Anders was ik wel ff een vat naar Houthem komen brengen .
    pi_71667684
    Denk da'k zondag Ferris Bueller's Day Off, The Breakfast Club en Weird Science ga kijken. Achter elkaar.
      Moderator / Redactie Sport donderdag 6 augustus 2009 @ 23:40:44 #143
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_71667698
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Vier keer een kelk Leffe .
    Dat pikken je wijnflessen niet.
    pi_71667769
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 23:40 schreef borisz het volgende:

[..]

Dat pikken je wijnflessen niet.

Ik wissel 't hier in België wel af. Wijn en bier dus . Erg gezellige avond hier gehad .
    pi_71667843
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 23:40 schreef Sersjee het volgende:
    Denk da'k zondag Ferris Bueller's Day Off, The Breakfast Club en Weird Science ga kijken. Achter elkaar.
    Denk dat ik Weird Science vijf keer achter elkaar ga kijken. LaBrock.
    Anders of Niets
    Luister Live
      donderdag 6 augustus 2009 @ 23:44:10 #146
    199823 TheZapster
    Don't hassel The Hoff
    pi_71667897
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 23:44 schreef TheZapster het volgende:
    Het ultieme zomerlied op KX nu. Splitsing - Wind en Zeilen
    Heul fijn .
    pi_71668017
    Mweh... bed.
    Anders of Niets
    Luister Live
      donderdag 6 augustus 2009 @ 23:49:40 #149
    199823 TheZapster
    Don't hassel The Hoff
    pi_71668172
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 23:44 schreef on_air het volgende:

[..]

Denk dat ik Weird Science vijf keer achter elkaar ga kijken. LaBrock.
    Misschien gooi ik Pretty in pink en Sixteen candles er ook wel bij, want Molly Ringwald. Als beginnend tiener had ik wat met redheads, want ik kan me nog levendig een Belinda Carlisle-fase herinneren.
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 01:08:02 #151
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_71670320
    tijd
    pi_71672223
    .
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 07:36:59 #153
    109485 Sirolf
    001100110100011001001101
    pi_71672297
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 07:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
    .
    Wat hij zegt!

Hoe lang zit Veenstra eigenlijk nog in de ochtend? Ik moet zeggen dat ik 't veel prettiger vind om naar te luisteren dan Giel.
    pi_71672308
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 07:36 schreef Sirolf het volgende:

[..]

Wat hij zegt!

Hoe lang zit Veenstra eigenlijk nog in de ochtend? Ik moet zeggen dat ik 't veel prettiger vind om naar te luisteren dan Giel.
    Volgende week nog toch?
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 08:03:29 #155
    17517 MichielV
    Veenstra Veenstra!
    pi_71672452
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 07:39 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Volgende week nog toch?
    Correct!
    Noordpool.FM al gelezen?
    MetMichiel - maandag tot en met donderdag om 19 uur op 3FM! http://www.metmichiel.nl Check ook m'n log: http://www.michielveenstra.nl
    pi_71672496
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 08:03 schreef MichielV het volgende:

[..]

Correct!
    .
    En dan een vergelijkend warenonderzoek en voor je 't weet zit ene Venema voor vast op dit tijdslot .
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 08:17:35 #157
    109485 Sirolf
    001100110100011001001101
    pi_71672562
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 08:08 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

.
    En dan een vergelijkend warenonderzoek en voor je 't weet zit ene Venema voor vast op dit tijdslot .
    Maar wie komt er dan in de avond? Dat wordt dan de grote vraag.
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 08:22:19 #158
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_71672608
    Goedemorgen

Laatste dagje op werk
    Vanavond met vakantie en dan 1 september nieuw werk
    A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
    I won't go down in history, but I will go down on your sister...
    Freedom is just another word for missing someone...
    Satisfaction is the death of desire...
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 08:28:17 #159
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_71672660
    Oh
    Tot hoe ver gaat't regenen en onweren in het oosten? Ik ga om 19:00 weg in Den Haag richting DEUTSCHLAND! om naar Kroatie te rijden Hopelijk heb ik niet teveel last van het weer...
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 08:35:30 #160
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_71672721
    Oh Michiel, waarom je gloeilampen gaat hamsteren? tsja, dit soort effecten:

gaat je niet lukken met een gloeilamp

Van die mooie figuren die ze soms maken met die gloeidraden etc...nou zijn dit vaak hele zwakke gloeilampen, maar goed, dit kan je niet zo mooi namaken met LED's of met een spaarlamp...
    pi_71672724
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 07:36 schreef Sirolf het volgende:

[..]

Wat hij zegt!

Veenstra in de morgen is vernieuwend dat zouden ze met meer tijdssloten moeten doen , om daar een dj wissel op uit te proberen.
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 08:37:42 #162
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_71672753
    Het is inderdaad weer eens wat anders ja
    Ik lach me elke keer rot om Tjibbe op de campings

Maar goed, ik waardeer beide DJ's zeer in de ochtend
    pi_71672766
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 08:35 schreef SilentChaos het volgende:
    Oh Michiel, waarom je gloeilampen gaat hamsteren? tsja, dit soort effecten:
    [ afbeelding ]

gaat je niet lukken met een gloeilamp

Van die mooie figuren die ze soms maken met die gloeidraden etc...nou zijn dit vaak hele zwakke gloeilampen, maar goed, dit kan je niet zo mooi namaken met LED's of met een spaarlamp...
    leds geven nog steeds geen warmgevoel waar spaarlampen dat wel gaan doen
    pi_71672789
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 08:22 schreef SilentChaos het volgende:
    Goedemorgen

Laatste dagje op werk
    Vanavond met vakantie en dan 1 september nieuw werk
    zo'n laatste dag kunnen ze beter overslaan je doet nl helemaal niets meer pc is leeg bureau is leeg. Op vrijdagen werken toch al minder mensen.
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 08:42:08 #165
    52753 Sjowhan
    ex-mod DIG. Watskebeurt?
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 08:42:48 #166
    52753 Sjowhan
    ex-mod DIG. Watskebeurt?
    pi_71672816
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 08:41 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

zo'n laatste dag kunnen ze beter overslaan je doet nl helemaal niets meer pc is leeg bureau is leeg. Op vrijdagen werken toch al minder mensen.
    Je moet toch blijkbaar de uren maken, dus dan maar aanwezig zijn voor het aanwezig zijn. Misschien dat er nog een handje uitgestoken kan worden om dingen te regelen voor andere collega's, maar that's it wel een beetje.
    pi_71672829
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 08:17 schreef Sirolf het volgende:

[..]

Maar wie komt er dan in de avond? Dat wordt dan de grote vraag.
    Venema . En Ekdom ook de hele dag. Eigenlijk krijg je een soort van EkstraFM.
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 08:47:21 #168
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_71672876
    Ja inderdaad, dat is het ook zo'n beetje...Bureau heb ik gister opgeruimd, ben nu wat privé dingen van de PC aan't opslaan, we zijn vandaag maar met z'n 4en dus echt veel is er niet te doen

Ik help nog idd waar nodig maar meer kan je niet echt doen. Moet nog even netjes alle documenten uitprinten voor m'n opvolger, mochten ze die ooit vinden

Muse
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 08:56:58 #170
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_71672994
    Al die arme Chineesjes in de fabriek waarvan ik nou via msn afscheid moet nemen

Het is aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant een opluchting/nieuwe uitdaging altijd
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 08:57:23 #171
    49096 cosmick
    Les Yeux Orange
    pi_71672997
    Zo, hehehe
    pi_71673019
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 08:57 schreef cosmick het volgende:
    Zo, hehehe
    Als we daar cos niet hebben .
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:02:14 #173
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_71673048
    Hey die Cos
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:06:19 #174
    49096 cosmick
    Les Yeux Orange
    pi_71673113
    Dag jongens, tuurlijk, altijd gezellig hier .
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:07:03 #175
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_71673125
    Nou dat zeker ja

Maar dit is m'n laatste dagje hier VAKANTIE
    En op m'n nieuwe werk ga ik natuurlijk niet meteen uitgebreid zitten Fok! ken
    pi_71673148
    Level 42 altijd +1.

O, en goedemorgen
    pi_71673165
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 09:08 schreef Sersjee het volgende:
    Level 42 altijd +1.

O, en goedemorgen
    Mogguh .
    pi_71673173
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 09:07 schreef SilentChaos het volgende:
    DAT ZULLEN WE NOG WEL ES ZIEN!
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:13:10 #179
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_71673231
    Tjibbe's prutsproducties?
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:13:51 #180
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_71673249
    Beggin' van Bertolf
    pi_71673250
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 09:13 schreef SilentChaos het volgende:
    Tjibbe's prutsproducties?
    http://www.tjibbeprutsproducties.nl/
    quote:
    Waarschuwing: het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:15:54 #182
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_71673281
    Error 404
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:16:10 #183
    49096 cosmick
    Les Yeux Orange
    pi_71673288
    quote:
    Nou dat zeker ja

Maar dit is m'n laatste dagje hier VAKANTIE
    Laatste dag! Historisch moment. Gebak? Champagne? En je gaat vandaag natuurlijk niet de hele dag werken?
    pi_71673306
    Missing
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:19:04 #185
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_71673335
    Om 3 uur zeg ik tot ziens Vanavond een lange nacht, eerste stuk rij ik (tot Frankfurt ongeveer), daarna rijdt een vriend van me verder.
    Maar geen gebak, er is ook bijna niemand, champagne denk ik ook niet...
    Vroegah, toen het nog goed ging met het bedrijf, waren er altijd afscheidsetentjes Maar daar reken ik ook maar niet op gezien de grote ontslaggolf die heeft plaatsgevonden!
    Mijn vertrek was gelukkig vrijwillig

Seks met alle vrouwen hier, dat zou een leuk afscheidscadeau zijn, maar daar reken ik ook niet op
    pi_71673361
    quote:
    Wat voor iets ga je nu doen bij je nieuwe baas voor werk.
    pi_71673379
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 09:19 schreef SilentChaos het volgende:

Seks met alle vrouwen hier, dat zou een leuk afscheidscadeau zijn, maar daar reken ik ook niet op
    Dit is waardeloos zonder foto van die vrouwen
    pi_71673383
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
    Keiharde porno.
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:22:20 #189
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_71673393
    Hoi , vakantie . Een week lang relaxen .
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:23:22 #190
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_71673407
    Elektronica op klantspecificatie...Dit kan echt van alles zijn, van gasmeters tot panelen die productieprocessen vereenvoudigen. Zelfs automatische voedingsmachines voor dieren etc. maken ze als klanten dat willen

Ik word daar de schakel tussen de software en de hardware en zal waarschijnlijk ook veel klantcontact gaan doen (dat doe ik nu namelijk ook heel veel en ik vind dat wel heel leuk )
    pi_71673411
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 09:22 schreef DaMook het volgende:
    normaliter heb je al een week nodig om bij te komen
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:24:22 #192
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_71673426
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 09:21 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Dit is waardeloos zonder foto van die vrouwen
    Dat snap ik, maar laat ik dat maar niet doen
    Neem maar van mij aan dat ze allemaal leuk zijn
    pi_71673434
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 09:22 schreef DaMook het volgende:
    .
    Ik moet nog drie weken wachten.
    pi_71673499
    Walking In Memphis.
    pi_71673516
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 09:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
    Walking In Memphis.
    Dat. Mooi.
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:30:46 #196
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_71673536
    Ja fijne plaat, en gelukkig niet die versie van Cher
    pi_71673544
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 09:29 schreef Sersjee het volgende:

[..]

Dat. Mooi.
    . Veeeeul beter dan die uitvoering door plastic less fantastic Cher .
    pi_71673547
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 09:30 schreef SilentChaos het volgende:
    Ja fijne plaat, en gelukkig niet die versie van Cher
    GMTA
    pi_71673561
    Walkin' in Memphis
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:32:22 #200
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_71673562
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 09:24 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

.
    Ik moet nog drie weken wachten.
    Na deze week moet ik ook weer 3 weken wachten voor ik weer een week vrij heb .
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
    pi_71673565
    Bellen met anoukie
    pi_71673595
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 09:32 schreef DaMook het volgende:

[..]

Na deze week moet ik ook weer 3 weken wachten voor ik weer een week vrij heb .
    .
    Heb dit jaar pas een dag of 3/4 vrij gehad, dus 't wordt echt tijd... Iceland, here I come .
    pi_71673624
    Beach Boys
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:39:43 #204
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_71673712
    Trouwens, dat nieuwe nummer van Nikki he...Dat klinkt best aangemaak eigenlijk
    Ik vind haar echt de eerste uit een talentenjacht waar nog toekomst in zit
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:40:49 #205
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_71673751
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 09:31 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

GMTA
    Duidelijk ja!
    pi_71673958
    OEH! Ik wil mee ik wil mee ik wil mee!!!
    pi_71673975
    Stereophonics
    pi_71674039
    Geen Kids .
    pi_71674142
    Loopt toch géén man over het water op 3FM
    Na het gesprek op 3FM kwam er toch wat ruis op de lijn. Guido Twitterde dat er ook een aantal andere partijen (BNN, Comedy Central en RTL) interesse hadden getoond en dat hij bang was dat hij Michiel nu teveel hoop had gegeven.

Om opheldering in deze afspraak te scheppen belde Michiel donderdagochtend nog maar een keer met de Bredanaar. Guido gaf aan nog niet over materiaal te beschikken en nu eerst eens te gaan kijken hoe de reuring om dit nieuwsfeit verloopt. Aan de hand daarvan trekt hij zijn plan.

Owjee is Michiel te voorbarig geweest met verspreiden van nieuws.
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:05:13 #210
    238231 3FMaster
    Wat dacht je anders?
    pi_71674320
    G'morgen
    @MaW: Bnn oke, CC oke, maar RTL die zo'n programma uitzendt
    pi_71674353
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 10:05 schreef 3FMaster het volgende:
    G'morgen
    @MaW: Bnn oke, CC oke, maar RTL die zo'n programma uitzendt
    De commercielen doen alles voor de kijkcijfers , Voetbal etc , Stomme BN-er programmas
      Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:08:46 #212
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_71674398
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 10:06 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

De commercielen doen alles voor de kijkcijfers , Voetbal etc , Stomme BN-er programmas
    De PO doet ook alles voor de kijkcijfers
    pi_71674423
    Prettig begin.
    pi_71674447
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 10:08 schreef borisz het volgende:

[..]

De PO doet ook alles voor de kijkcijfers
    Michiel deed dit ook vast voor de luistercijfers
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:10:49 #215
    238231 3FMaster
    Wat dacht je anders?
    pi_71674451
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 10:06 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Het past niet echt in het plaatje van Rtl. Daar hoort geen gelovig bash programma.
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:11:14 #216
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_71674461
    MJ
      Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:13:03 #217
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_71674503
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 10:10 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Michiel deed dit ook vast voor de luistercijfers
    Ja .

Maar de PO zoals we die nu hebben is ruk. Gooi eerst de reclames eruit, dan hoef je de salarissen ook niet terug te verdienen. Want Matthijs van Nieuwkerk krijgt zoveel omdat ze het toch wel weer terug krijgen. De tariefkaarten bij de PO is dramatisch, want ze zijn goedkoper dan RTL en SMS.
    pi_71674508
    Oe!
    pi_71674514
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 10:10 schreef 3FMaster het volgende:

[..]

Het past niet echt in het plaatje van Rtl. Daar hoort geen gelovig bash programma.
    Meen dat de insteek was humor met god en niet perse het bash idee.
    pi_71674516
    Air
    pi_71674520
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
    Prettig begin.
    Dat wordt voortgezet.
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:14:15 #222
    238231 3FMaster
    Wat dacht je anders?
    pi_71674528
    En het geluid van mijn laptop gaat vol open. .
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:15:49 #223
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_71674568
    Goed zo Gerard
    Ik stort 1 euro op je rekening als je het volhoudt om tot 12:00 geen Coldplay te draaien
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:16:38 #224
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_71674588
    Kanye West mag dan natuurlijk wel met Homecoming
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:19:33 #225
    238231 3FMaster
    Wat dacht je anders?
    pi_71674657
    Dire Straits
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:20:42 #226
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_71674688
    pi_71674690
    .
    pi_71674704
    Ekdom heeft zelf alle muziek mogen uitkiezen vandaag? Alleen maar goede platen .
    pi_71674724
    Walk of life
      Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:27:27 #230
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_71674877
    Ik heb zin in de loting om 13.30 .
    pi_71674892
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 10:27 schreef borisz het volgende:
    Ik heb zin in de loting om 13.30 .
    jij gaat echt dood zonder sport of niet
    pi_71674899
    Enjoy the silence
    pi_71674903
    Enjoy The Silence
      Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:29:22 #234
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_71674932
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 10:28 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

jij gaat echt dood zonder sport of niet
    Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven .
    pi_71674989
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 10:29 schreef borisz het volgende:

[..]

Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven .
    Sport econometrist is the future
      Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:33:38 #236
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_71675033
    Ik had gekeken bij de opleinding Sport en economie maar dat was helaas alleen maar HBO en ik ben een 'typisch' WO mens. Ik doe liever het denkwerk .
    pi_71675126
    Running with the devil
    pi_71675142
    pi_71675391
    Watch them all fall down .
    Anders of Niets
    Luister Live
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:48:42 #240
    238231 3FMaster
    Wat dacht je anders?
    pi_71675397
    Jooooooooaaaaaaaaaaaaah
    pi_71675420
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 10:48 schreef on_air het volgende:
    Watch them all fall down .
    Domino Dancing .
    Anders of Niets
    Luister Live
    pi_71675478
    PSB Alarm
    pi_71675494
    Hele lekkere doorstart.
    Anders of Niets
    Luister Live
    pi_71675534
    MSP
    pi_71675540
    MSP goede AV tot nu toe
    pi_71675645
    Vrolijk. Glazuur-van-je-tanden-af-vrolijk.
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:00:14 #247
    49096 cosmick
    Les Yeux Orange
    pi_71675696
    Wie gebruikt er hier een Airport.

Die klote-verbinding vliegt er steeds uit .
    pi_71675715
    Dit is een woordvoerder? Ze komt niet uit haar woorden...
    Anders of Niets
    Luister Live
    pi_71675810
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 11:00 schreef cosmick het volgende:
    Wie gebruikt er hier een Airport.

Die klote-verbinding vliegt er steeds uit .
    Roosmarijn heeft er 1 , zit er over te denken er 1 te nemen, gezien deze mooi wit is.
    pi_71675820
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 11:00 schreef on_air het volgende:
    En nog slecht nederlands ook.
    pi_71675854
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 11:00 schreef on_air het volgende:
    Nou, inderdaad. Klonk niet best.
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:05:38 #252
    227782 Brennel
    Let the music play
    pi_71675857
    Ordinary World
    Nou jij.
    pi_71675974
    Duran Duran
    pi_71676016
    Robbie Williams
    De enige echte.
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:12:35 #255
    49096 cosmick
    Les Yeux Orange
    pi_71676049
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 11:04 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Roosmarijn heeft er 1 , zit er over te denken er 1 te nemen, gezien deze mooi wit is.
    Nou, zo'n ding knal je doorgaans toch achter een kast of bank dus dat mooie wit zal mij een worst zijn.

Ik verlies vannochtend op wonderbaarlijke wijze steeds de verbinding met mijn (Windows) pc. De MAC tegenover mij blijft wel vrolijk verbinding houden .
    pi_71676119
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 11:12 schreef cosmick het volgende:

[..]

Nou, zo'n ding knal je doorgaans toch achter een kast of bank dus dat mooie wit zal mij een worst zijn.

Ik verlies vannochtend op wonderbaarlijke wijze steeds de verbinding met mijn (Windows) pc. De MAC tegenover mij blijft wel vrolijk verbinding houden .
    Ik hoor daar vaker over sinds de laatste windows update van afgelopen week.
    pi_71676204
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 11:12 schreef cosmick het volgende:

[..]

Van de hitte bevangen? Kan die bak niet tegen.
    Anders of Niets
    Luister Live
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:23:10 #258
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_71676371
    ....Blof....
    Semi-intelligente teksten....
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:26:05 #259
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_71676442
    Faith

En dan nu de versie van Limp Bizkit, die is vet
    pi_71676465
    Erg prettige muzikale ochtend.
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:27:22 #261
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_71676494
    Inderdaad

Heb ook nog geen Coldplay gehoord
      Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:27:47 #262
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_71676507
    Het is bijna 12:34
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:35:20 #263
    52753 Sjowhan
    ex-mod DIG. Watskebeurt?
    pi_71676771
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
    Inderdaad

Heb ook nog geen Coldplay gehoord
    Ik denk dat je vast het rekeningnummer kan gaan opzoeken voor die 1 euro
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:35:57 #265
    52753 Sjowhan
    ex-mod DIG. Watskebeurt?
    pi_71676783
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 11:27 schreef borisz het volgende:
    Het is bijna 12:34
    Dan moet je nog even een uurtje wachten . Er is nog geen tijd voor

Ik zie deze tijd alleen als ik goed oplet, aangezien ik dan pauze moet houden
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:39:33 #266
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_71676906
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 11:35 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Ik denk dat je vast het rekeningnummer kan gaan opzoeken voor die 1 euro
    Maar het is wel een euro die z'n geld meer dan waard is
    pi_71676936
    Phil
    pi_71677255
    Die nieuwe Demona klonk wel goed.
    En ik blijf dit een lekker nummer vinden, vooral die cello's uit een kastje .
    Anders of Niets
    Luister Live
    pi_71677394
    Simply Dredfull.
    Anders of Niets
    Luister Live
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:55:15 #270
    52753 Sjowhan
    ex-mod DIG. Watskebeurt?
    pi_71677486
    Roosmarijn de AV. Ben benieuwd volgende week
    pi_71677494
    Ontroerend Claudia miste ons als luisteraar
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:55:48 #272
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_71677503
    Neusen...is geen tikfout Gerard
    pi_71677523
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 11:55 schreef Sjowhan het volgende:
    Roosmarijn de AV. Ben benieuwd volgende week
    Roosmarijn is toch ook van de muziekgestapo van 3fm, kijken of ze haar eigen platen ook gaat inperken
    pi_71677542
    SaldoMutatie Silentchaos : -1 euro
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:59:26 #275
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_71677629
    Jep, maar een goed uitgegeven euro hoor
    pi_71677753
    Ah, is die snol weer . Prima, lunchen en zappen.
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 12:03:22 #277
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_71677758
    Goh, moeilijk
    Red Hot Chilli Peppers - By the way....

Jurgen
    pi_71677851
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 11:56 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Roosmarijn is toch ook van de muziekgestapo van 3fm, kijken of ze haar eigen platen ook gaat inperken
    Met AV is ze leuk. Qua muziek. Niet zozeer qua presentatie. Haar eigen programma is muzikaal ook erg prettig.
    Anders of Niets
    Luister Live
    pi_71677906
    Oja, KX tijd.
    Anders of Niets
    Luister Live
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 12:09:05 #280
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_71677946
    Ipod tijd
    pi_71678331
    Weer PSB!! .

What have I Done. Whooptiedoo.
    Anders of Niets
    Luister Live
    pi_71678607
    Bijna 12:34:56 7/8/09!
    De enige echte.
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 12:35:23 #283
    238231 3FMaster
    Wat dacht je anders?
    pi_71678653
    Yeeeh!
    pi_71678698
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 12:33 schreef Rnie het volgende:
    Kansloos.
    Anders of Niets
    Luister Live
    pi_71679275
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 12:33 schreef Rnie het volgende:
    .
    pi_71679296
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 12:06 schreef on_air het volgende:

[..]

Met AV is ze leuk. Qua muziek. Niet zozeer qua presentatie. Haar eigen programma is muzikaal ook erg prettig.
    Mwah, ik hoor haar niet zo graag. Dat overdreven blije gedoe. Muziek kan wel wat compenseren idd.
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:13:20 #287
    238231 3FMaster
    Wat dacht je anders?
    pi_71679757
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 12:59 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Mwah, ik hoor haar niet zo graag. Dat overdreven blije gedoe. Muziek kan wel wat compenseren idd.
    Wat jij dan hebt met Claudia, heb ik met Bart. Overdreven blij.
    pi_71679933
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 13:13 schreef 3FMaster het volgende:

[..]

Dat heb ik ook bij Timur, maar ook vaak bij Paul
    pi_71680034
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 13:13 schreef 3FMaster het volgende:

[..]

En met Roos dus (daar had ik 't over ).
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:24:18 #290
    238231 3FMaster
    Wat dacht je anders?
    pi_71680091
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 13:19 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Dat heb ik ook bij Timur, maar ook vaak bij Paul
    Paul is een topgozer. Timur heeft soms nog zo'n commerciele stem, maar zn humor kan ik wel waarderen.
    @Roel: Roos hoor ik eigenlijk zelden. Ik weet niet zelfs op welke tijd ze zit...
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:40:36 #291
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_71680578
    Mensen, ik ga er vandoor!
    Tot ziens en hopelijk tot gauw, aang3ezien ik de komende tijd weinig gaatjes zal vinden om te Fokken vrees ik althans, niet op kantoortijden
    pi_71680602
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 13:40 schreef SilentChaos het volgende:
    Mensen, ik ga er vandoor!
    Tot ziens en hopelijk tot gauw, aang3ezien ik de komende tijd weinig gaatjes zal vinden om te Fokken vrees ik althans, niet op kantoortijden
    Enjoy!
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:41:46 #293
    238231 3FMaster
    Wat dacht je anders?
    pi_71680620
    Ik mag meedoen met luisteraar van de week!
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:48:19 #294
    238231 3FMaster
    Wat dacht je anders?
    pi_71680895
    Ik sta vooor!!
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:51:44 #295
    238231 3FMaster
    Wat dacht je anders?
    pi_71681055
    Gewonne
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:52:12 #296
    238231 3FMaster
    Wat dacht je anders?
    pi_71681076
    ..En hier komt de teller op 3 (FM)
    pi_71681321
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 13:51 schreef 3FMaster het volgende:
    Gewonne
    Gefeliciteerd man wat heb je eigenlijk gewonnen?
    If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 14:03:18 #298
    238231 3FMaster
    Wat dacht je anders?
    pi_71681508
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 13:58 schreef themauster het volgende:

[..]

Gefeliciteerd man wat heb je eigenlijk gewonnen?
    Ik hoopte op Franz kaarten, maar ik heb het vakantiebandje gewonnen
    pi_71681850
    Gefeliciteerd!

Bart vergelijkt een boterham met kaas en jam, met een Chileense Zwitser
    pi_71682537
    Bulletproof
    If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
    pi_71682540
    Vol
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')