die andere is Pieere Janet, en daar had ik nog nooit van gehoordquote:
bij het voetbalquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:29 schreef tomtomaat het volgende:
omhaal
ik zeg meestal omhaalquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:30 schreef tomtomaat het volgende:
maar is het niet fallruckzieher?
Een verdomd slechte scheidsrechterquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:35 schreef tomtomaat het volgende:
In de halve finale van het WK 1982 flootWest-Duitsland - Frankrijk. Hij liet een charge van de Duitse doelman Harald Schumacher op Patrick Battiston onbestraft. De speler bleef bewusteloos liggen, met beschadigde nekwervels en ruggengraat en met twee tanden minder.
Welke scheidsrechter?
dat wist ik nog wel, maar ik kom er gewoonweg niet opquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:40 schreef tomtomaat het volgende:
Even een hintje.......
Het was een landgenoot van ons.....
quote:
de afkorting klopt niet, maar voluit is het goed dus:quote:
Typoquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:45 schreef slaveloos het volgende:
[..]
de afkorting klopt niet, maar voluit is het goed dus:
Stand deel 1694
4 Ofyles2
2 Neleos
4 slaveloos
2 borisz
2 zebaz
2 skittelman
1 lubje25
5 Mark
2 tomtomaat
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:51 schreef tomtomaat het volgende:
gaat lekker hier, maar het was duidelijk wie Burnett bedoelde
Burnett +1 geven?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:50 schreef Mark het volgende:
Ashe dan nog altijd
quote:
Ik wil je vragen om dat punt te heroverwegen en aan Burnett te gevenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:51 schreef Mark het volgende:
[..]mijn verbetering was ook niet bedoeld om het punt te stelen
De mijne trouwens ook niet....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:51 schreef Mark het volgende:
[..]mijn verbetering was ook niet bedoeld om het punt te stelen
Blijft een sympathieke jongen die Mark...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:52 schreef Mark het volgende:
[..]
[..]
Ik wil je vragen om dat punt te heroverwegen en aan Burnett te geven
Als jij een award verdient dan is het natuurlijk de Muziekaward, denk niet dat iemand in deze reeks daar tegenop kan (al hebben sommigen de vreemde gedachte dat MajO dat kanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:53 schreef Burnett het volgende:
Zo pak ik die sportaward van tong80 natuurlijk nooit af...
Ik voel een award mijn kant op komenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:54 schreef Burnett het volgende:
[..]
Blijft een sympathieke jongen die Mark...
borisz is ook de beroerdste niet...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:53 schreef borisz het volgende:
Ok done.
OP maar weer eens gelezen, tijd geleden dat ik dit gespeeld heb.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:54 schreef Mark het volgende:
[..]
Als jij een award verdient dan is het natuurlijk de Muziekaward, denk niet dat iemand in deze reeks daar tegenop kan (al hebben sommigen de vreemde gedachte dat MajO dat kan)
Da's dan ook eveneens een MUZ Triviantspelerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:55 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
en Neleos is ook niet slecht...
Berkery nogquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:55 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Idem voor Berkery: MUZ Triviantquote:
Wat zijnquote:De 12 EU-landen die op 1 januari 2002 de euro als nationaal betaalmiddel hebben ingevoerd zijn: België, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Luxemburg, Ierland, Italië, Nederland, Oostenrijk, Portugal en Spanje.
Op 1 januari 2007 kwamhet aantal EU-landen versterken tot 13. Op 1 januari 2008 hebben
(14) en
(15) de euro ingevoerd.
(16) is op 1 januari 2009 toegetreden tot de euro-landen.
Cyprus en Malta zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Slovenië, Slowakije, Montenegro en Albanië?
Ik ben wel een heel stuk minder dan Mark, Burnett of Berkery. Daarom doe ik ook minder mee in MUZ trivia, die vragen zijn meestal te moeilijk voor mij.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:55 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak is te specifiek om hoog te kunnen scoren bij MUZ, maar het blijft leuk om mee te doenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:30 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ben wel een heel stuk minder dan Mark, Burnett of Berkery. Daarom doe ik ook minder mee in MUZ trivia, die vragen zijn meestal te moeilijk voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |