quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:24 schreef The_Dean het volgende:
Terechte klacht. Dit is geen weer voor een blanke bleke ICT'er.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:24 schreef The_Dean het volgende:
Terechte klacht. Dit is geen weer voor een blanke.
Niet te vergelijken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:25 schreef Ritmo het volgende:
Stel jullie niet aan, in Griekenland en Spanje is het 36 graden. Dit weer is heerlijk, als je vrij bent tenminste.
Het is in zee-klimaten zoals NL dat heeft al snel niet te harden. De luchtvochtigheid is over het algemeen lager in andere klimaten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:25 schreef Ritmo het volgende:
Stel jullie niet aan, in Griekenland en Spanje is het 36 graden. Dit weer is heerlijk, als je vrij bent tenminste.
misschien is het wel een pakkenwinkelquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:26 schreef Penisbaard het volgende:
Alsof je verplicht een pak met stropdas aan moet voor een sollicitatiegesprekJe komt straks als enige met een dik pak aanzetten terwijl iedereen luchtige kleding draagt op dat kantoor.
Klopt, het is hier s'avonds iets te benauwd. Boven de 30 graden hoef ik het hier niet te hebben, maar 26 graden overdag is zeker wel lekker.quote:
mooiste is nog dat ie solliciteert voorbadmeesterquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:26 schreef Penisbaard het volgende:
Alsof je verplicht een pak met stropdas aan moet voor een sollicitatiegesprekJe komt straks als enige met een dik pak aanzetten terwijl iedereen luchtige kleding draagt op dat kantoor.bij de McDonalds
Off-Topic : Ritmo ga ff naar dat WoW Topic van die azazel en lees het ff door is dit jou kloon:Pquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, het is hier s'avonds iets te benauwd. Boven de 30 graden hoef ik het hier niet te hebben, maar 26 graden overdag is zeker wel lekker.
Mits met bruine vlekquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:44 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Kom gewoon in je onderbroek. Dan nemen ze je vast aan.
We hebben een politieagent in ons midden?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:25 schreef maickeltje het volgende:
Niet klagen, ik heb elke dag een uniform en stropdas voor...ook met dit weer..
Gut, loopt je PCtje vast?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:44 schreef pumpkineater het volgende:
Mooi weer???? Sterf eens even snel mongool! Kankerwarmte!
Dan zit je nog in een koel gedeelte, in het binnenland kan het rond deze tijd van het jaar 50 graden zijn in de zonquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
In Spain is het 35 graden maar lijkt het nog frisjes door die chille wind
Aan de kust ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:50 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dan zit je nog in een koel gedeelte, in het binnenland kan het rond deze tijd van het jaar 50 graden zijn in de zon
Dan zoek je toch wat schaduw op?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:50 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dan zit je nog in een koel gedeelte, in het binnenland kan het rond deze tijd van het jaar 50 graden zijn in de zon
Ik neem aan dat je een das bedoelt, geen stropdas. Een stropdas is zo'n ding dat je met elastiek om je nekl doet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:23 schreef elkravo het volgende:
... ik heb morgen een sollicitatiegesprek... in pak en stropdas![]()
...niet funny...
Ik weet niet of het jou is opgevallen, maar het is inmiddels zaterdag....quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een das bedoelt, geen stropdas. Een stropdas is zo'n ding dat je met elastiek om je nekl doet.
Tip: koop een linnen pak en een overhemd dat 1 maat te groot is (dat je kraag je nek niet afknelt). Zorg dat het comfortabel zit.
Go get 'em boy.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:24 schreef CaptainCookie het volgende:
Ze nemen je toch wel aan bij de mac hoorDoe die stropdas maar af
Of buschauffeur.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:26 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
We hebben een politieagent in ons midden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |