abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:34:13 #151
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71661674
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:30 schreef Androoit het volgende:

[..]

Het gaat hier op een aantal punten fout. Ik zal ze opsommen.

1. Je neemt aan dát. Ik heb je er al opgewezen dat zoiets tot vervelende situaties kan leiden. Zie punt 3 waarom
2. Toen ik een paar posts terug, aan wilde geven dat jij "rampeneerd" met een "d" schreef ipv met een "t" zoals je mij zo leuk wist te verbeteren, kwam de boodschap niet over bij je. Dit was zonder te editten.
3. Dankzij mijn edits, is mijn post duidelijk geworden bij je, en kwam de boodschap aan. De implicatie dat er geen 3 edits nodig zouden moeten zijn om een post aan te laten komen (de aanname die jij doet in het stuk wat ik quote) blijkt dus niet per definitie kloppend te zijn, omdat jij het praktijkvoorbeeld bent van een user waar dat juist [i]niet/i] van op toepassing is
Ik begreep de strekking van je post wel. Maar ik had het niet fout, dientengevolge dacht ik je er even makkelijk vanaf te laten komen.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:34:53 #152
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71661693
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:33 schreef Androoit het volgende:

[..]

Waar doel je op? Op het feit dat ik aangaf het woord niet te kennen en het dus blindelings over nam van jou? Of op het feit dat ik eigenlijk, ondanks ik het woord niet ken, wel zou moeten weten hoe het infinitief van rampeneren vervoegt zou moeten worden?

Indien je doelt op het laatste, kan ik je gelijk geven. Echter, mocht ik het mis hebben gehad, dan was ik de enige. Nu heb ik jou met je eigen spelfout om de oren kunnen slaan. Een prettige gedachte. In ieder geval een stuk prettiger dan dat ik de grote loser was. Nu sta ik slechts in jouw schaduw. Daar kan ik mee leven.
Ik heb geen spelfout gemaakt.
pi_71661700
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:32 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je hebt toch geen Apserger of wel? Ik hoef toch niet alles precies te definieren wat ik precies bedoel en waar ik naartoe wil gaan etc etc. Dan zijn we morgen nog niet klaar! Als een doodnormaal iemand jou vraagt wat dan wel leuk is. Dan vertel je meestal wat je zelf leuk vindt. Touren met een camper vind ik zelf stukken minder ja. Maarja als jouw ideaal ipv een feestvakantie ana het strand, so be it. Dan vertel je dat toch?
Waarom krijg ik het idee dat dit camper gebeuren expres is om mij proberen te jennen omdat ik vantevoren niet precies uitlegde wat ik nou onder leuk verstond alvorens om JOUW mening te vragen? Als ik om JOUW mening vraag vraag ik wat jij leuk vind, iedereen wil zijn/hara meing souien toch? Waarom weer zo autisctisch doen? "O NOES! Definieer "leuk" anders begrijp ik je niet en ga ik maar zitten trollen als een kind, mwehehe!"

Christus nederlanders tegenwoordig.. wat stoppen ze in de voeding?
Het zit wel diep he.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:36:09 #154
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71661725
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:32 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je hebt toch geen Apserger of wel? Ik hoef toch niet alles precies te definieren wat ik precies bedoel en waar ik naartoe wil gaan etc etc. Dan zijn we morgen nog niet klaar! Als een doodnormaal persoon jou vraagt wat dan wel leuk is. Dan vertel je meestal wat je zelf leuk vindt. Touren met een camper vind ik zelf stukken minder ja. Maarja als dat jouw ideaal is ipv een feestvakantie aan het strand, so be it. Dan vertel je dat toch?
Waarom krijg ik het idee dat dit "camper verhaal" bullshit is om mij proberen te jennen omdat ik niet vantevoren precies uitlegde wat ik nou onder "leuk" versta alvorens om JOUW mening te vragen? Als ik JOUW om je mening vraag vraag ik wat jij leuk vind, iedereen wil zijn/haar meing spuien is goed toch? Waarom weer zo autisctisch reageren? "O NOES! Definieer "leuk" anders begrijp ik je niet en ga ik maar zitten trollen als een kind mwehehe!"

Christus nederlanders tegenwoordig.. wat stoppen ze in de voeding?
Ben je je pilletje weer vergeten?
pi_71661754
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:34 schreef Biels het volgende:

[..]

Ik begreep de strekking van je post wel. Maar ik had het niet fout, dientengevolge dacht ik je er even makkelijk vanaf te laten komen.
Ho ho ho. Even een samenvatting.

Jij schrijft "rampeneerd". Ik neem dat letterlijk over. Vervolgens verbeter jij me. Het kan aan mij liggen, maar verbeter je uiteindelijk ook niet jezelf? Aangezien je het zelf ook met een d schrijft?
pi_71661797
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:34 schreef Biels het volgende:

[..]

Ik heb geen spelfout gemaakt.
Dan heb ik ook geen spelfout gemaakt en begin je te bitchen om niks, amiright?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:38:45 #157
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71661816
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:36 schreef Androoit het volgende:

[..]

Ho ho ho. Even een samenvatting.

Jij schrijft "rampeneerd". Ik neem dat letterlijk over. Vervolgens verbeter jij me. Het kan aan mij liggen, maar verbeter je uiteindelijk ook niet jezelf? Aangezien je het zelf ook met een d schrijft?
Lees het nog eens goed terug.
pi_71661830
Ik ga er trouwens vandoor, voordat de sportschool dicht is . Zonde Biels, ik had meer tegenstand verwacht. Dit was redelijk matig. Nu heb ik het fenomeen rampeneren niet mogen meemaken

Ik keek er zo naar uit
pi_71661880
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:38 schreef Biels het volgende:

[..]

Lees het nog eens goed terug.
Sweet irony. Had jij net niet je mond vol over "editten" en een boodschap in 1 keer duidelijk laten overkomen?

Geweldig dit
pi_71661886
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:13 schreef Fascination het volgende:

[..]

[..]

Hier zoals Bt, niet naar zo'n gelegenheid toegaan.
Want? Omdat de mensen op FOK! het kut vinden?
-
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:41:15 #161
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71661895
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:39 schreef Androoit het volgende:
Ik ga er trouwens vandoor, voordat de sportschool dicht is . Zonde Biels, ik had meer tegenstand verwacht. Dit was redelijk matig. Nu heb ik het fenomeen rampeneren niet mogen meemaken

Ik keek er zo naar uit
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:16 schreef Biels het volgende:

[..]

Ge-rampeneerd.

Hij zegt, hij heeft gezegd.

Hij rampeneert, hij heeft gerampeneerd.
Nog even voor je weg bent dan. Net heb je er schijnbaar overheen gelezen.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:41:53 #162
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71661909
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:40 schreef Androoit het volgende:

[..]

Sweet irony. Had jij net niet je mond vol over "editten" en een boodschap in 1 keer duidelijk laten overkomen?

Geweldig dit
Ik heb niks ge-edit, hoor. Dat jij blijkbaar andere woorden ziet dan ik neerzet is niet mijn probleem.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:42:34 #163
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71661922
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:40 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Want? Omdat de mensen op FOK! het kut vinden?
Omdat het kut is tenzij je een SBS-tokkie bent. Kom op, je gaat toch niet naar Spanje om in de Hollandse bar te gaan staan .
pi_71661958
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:41 schreef Biels het volgende:

[..]

[..]

Nog even voor je weg bent dan. Net heb je er schijnbaar overheen gelezen.
Je hebt gelijk. Wat betreft die edit (je volgende post). Daar heb je ook gelijk in. Ik heb blijkbaar niet goed gelezen.

Geen sarcasme trouwens. Eerlijkheid

Nu is het natuurlijk wel de vraag of je blij mag zijn met het punt wat je gemaakt hebt, daar het je enige punt is, en ook nog eens op spelling ingaat, maargoed. Deze gun ik je

Nu echt weg btw
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:43:58 #165
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71661962
Alleen op Fok trouwens, 2 pagina's discussie over een vermeende spelfout .
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:44:14 #166
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_71661972
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Terechte klacht. Maar ik had eerlijk gezegd ok wel een mooiboi willen zijn op een mooi strand tussen allemaal jonge geile hete sletjes. En dan een soa oplopen had me niet veel kunnen schelen. Ik wil na 31 jaar een s gv* leven en genieten ipv. ziekte en geziek "dat jeje zelf, uiterlijk telt niet moet zijn bla bla bla"

Eerst eens een aantal mensen beroven zodat ik plastische chirurgie kan betalen.

Wie weet volgens jaar mischien eindelijk een keer op vakantie ;'(
Jezus gast, hoe eens op met dat jank gedrag van je.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:45:08 #167
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71661997
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:43 schreef Androoit het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Wat betreft die edit (je volgende post). Daar heb je ook gelijk in. Ik heb blijkbaar niet goed gelezen.

Geen sarcasme trouwens. Eerlijkheid

Nu is het natuurlijk wel de vraag of je blij mag zijn met het punt wat je gemaakt hebt, daar het je enige punt is, en ook nog eens op spelling ingaat, maargoed. Deze gun ik je
Zoals ik al zei, ik ga me niet in deze discussie mengen. Dat jij me vervolgens op een spelfout denkt te betrappen en er een half uur over doorgaat is weer heel wat anders.
pi_71662047
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:36 schreef Schenkstroop het volgende:
geef me je adres effe dan kom ik wat verstand in je harses klappen want ik ben kut hollandse kindjes als jij echt beu.

>PM.
_!!!!!!!!!!
Feyenoord Rotterdam
pi_71662083
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:20 schreef Androoit het volgende:

[..]

OK, origineel
Ik weet toch wel waar ik ongeveer uit ga komen. Eerst even lekker keihard schoppen en daarna enigszins onderbouwen/nuanceren.
quote:
Ja klopt, maar dan nog weet je. Laat hun ook in hun waarde.
Ik niet.
quote:
Say whut? Ik ben aardig wat feesten afgegaan (Defqon, Qlimax, Sensation Black, MoH, Inqontrol) en dat iets van 5 jaar achter elkaar, maar nerds? Nooit gezien. Wel van die prettyboys en sletjes, maar daar ga ik toch niet voor.
Nu noem je allemaal hardstyle-feesten, de nerds die je daar ziet zijn vaak MBO ICT'ers. De universitaire variant vind je weer op Cocoon e.d. (gelukkig is dat maar hoogstens 10 % van het geheel)
quote:
Doet me weinig. Zie ik als een troll. Maar idd, soms, heel soms, laat ik me ook verleiden (maar dan irl) tot een discussie waarvan ik wist; BEK DICHT, maar die verleiding he
Ik laat me hier keer op keer verleiden. In het echt heb ik nooit zulke discussies, omdat die mensen al niets meer te zeggen hebben als je ze 1 keer goed vastlult. Op een forum is dat 10 keer moeilijker.
quote:
Ja ik doe soms nog wel eens wat met ex klasgenootjes. Soort van alto's en vage (mijns inziens) kroegen. Het is leuk voor even, maar een avond hoeft niet zo nodig. Ben liever bij mijn soort mensen. Anders voel ik me niet echt prettig.
Haha ja idd. Geen slechte mensen ofzo, maar zo weinig initiatief tot dingen vaak en zo vermoeiend.
-
pi_71662104
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:42 schreef Biels het volgende:

[..]

Omdat het kut is tenzij je een SBS-tokkie bent. Kom op, je gaat toch niet naar Spanje om in de Hollandse bar te gaan staan .
Wel als puber. Dan wil je alleen zuipen en neuken.
-
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:50:07 #171
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71662134
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:48 schreef Ritmo het volgende:

Ik laat me hier keer op keer verleiden. In het echt heb ik nooit zulke discussies, omdat die mensen al niets meer te zeggen hebben als je ze 1 keer goed vastlult. Op een forum is dat 10 keer moeilijker.
Ik kan me de laatste keer dat jij me hebt vastgeluld niet herinneren, anders.
pi_71662138
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:43 schreef Biels het volgende:
Alleen op Fok trouwens, 2 pagina's discussie over een vermeende spelfout .
Uberhaupt alleen op Fok, mensen die nooit naar een zuip-oord geweest zijn toen ze jong waren.
-
pi_71662160
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:50 schreef Biels het volgende:

[..]

Ik kan me de laatste keer dat jij me hebt vastgeluld niet herinneren, anders.
Dat zeg ik, op internet lul je nauwelijks iemand vast.
-
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:51:03 #174
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71662167
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:48 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wel als puber. Dan wil je alleen zuipen en neuken.
Alsof dat niet kan in een tent die geen Nick en Simon draait . Face it, als je daarheen gaat eindig je in een Turks all-in resort met de kinderen in zo'n Nederlandse enclave.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:51:54 #175
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71662193
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:50 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat zeg ik, op internet lul je nauwelijks iemand vast.
Ik wil je wel eens in het echt spreken over dit onderwerp dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')