Sorriequote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:50 schreef Copycat het volgende:
HiDiHo is een topicopenverzaker!
Ik wil niet meer!!!!!
quote:
Ik ben ook aan het pokeren, maar dan op de beurs. In drie weken 25 procent rendement, gisteren alles veilig gesteld, maar kon het vandaag toch weer niet laten en maar weer gekocht (op die 25 procent na)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sorrie
Was ff bezig met verliezen![]()
Kijk maar uit, tegenwoordig moet je voor korte termijn beleggingen er aardig bovenop zittenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het pokeren, maar dan op de beurs. In drie weken 25 procent rendement, gisteren alles veilig gesteld, maar kon het vandaag toch weer niet laten en maar weer gekocht (op die 25 procent na)
Ik doe het zelf, maar sommige aandelen staan, historisch gezien, zo enorm laag, dat je voor de lange termijn je welhaast winst moet maken. Tenzij alles naar z'n grootje gaatquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kijk maar uit, tegenwoordig moet je voor korte termijn beleggingen er aardig bovenop zitten![]()
(als je het zelf doet)
Je zou zeggen dat het nu wel verder omhoog gaat, tenzij je de verkeerde hebtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik doe het zelf, maar sommige aandelen staan, historisch gezien, zo enorm laag, dat je voor de lange termijn je welhaast winst moet maken. Tenzij alles naar z'n grootje gaat
Er was jou al iemand voorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:08 schreef Dementor het volgende:
[RLS SC #160] Ja! En toen???
100 euro voor het goede doel, dank u wel.
Aangezien Remlof zei en nu kappen heb ik NMNS een pm gestuurd met een link naar betreffende quote ipv dat op het forum te melden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh mooi!
Dat heb ik niet gelezen, waar staat die post?
Ja /care, hij vroeg om een link naar die post.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Aangezien Remlof zei en nu kappen heb ik NMNS een pm gestuurd met een link naar betreffende quote ipv dat op het forum te melden.
Precies, en die heb ik gegeven. Maar wilde ook gehoor geven aan Remlof.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja /care, hij vroeg om een link naar die post.
Voila.
Reactie op je PM gehad?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:20 schreef Marrije het volgende:
Aangezien Remlof zei en nu kappen heb ik NMNS een pm gestuurd met een link naar betreffende quote ipv dat op het forum te melden.
Net alsof linken naar een oude post op Fok! niet zou mogen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, en die heb ik gegeven. Maar wilde ook gehoor geven aan Remlof.
I care
Ik dacht daar komt dan weer discussie van enzo en Remlof was duidelijk dat ie dat sfeerverziekende niet meer wilde in de sc en of dat per pm kon. Dus dat heb ik gedaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Net alsof linken naar een oude post op Fok! niet zou mogen.
Ja heel netjes hoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht daar komt dan weer discussie van enzo en Remlof was duidelijk dat ie dat sfeerverziekende niet meer wilde in de sc en of dat per pm kon. Dus dat heb ik gedaan.
100 Euro ook al binnen?quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:08 schreef Dementor het volgende:
[RLS SC #160] Ja! En toen???
100 euro voor het goede doel, dank u wel.
Het ging niet om het geld. Ik wilde weten wie er 'gelijk' had. En met deze zoekfunctie was het heel snel gevonden, amper 5 minutenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:33 schreef Talitha het volgende:
Hebben jullie serieus allemaal SC's lopen afzoeken?! Stelletje aasgieren.
Mijn mening: hou je eigen en andermans kinderen erbuiten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is dat iemand écht dood wensen of is het een gevatte reply op een "bash"
U zegt het maar
Iemands naaste dood wensen is verre van gevat, of je het nu meent of niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is dat iemand écht dood wensen of is het een gevatte reply op een "bash"
U zegt het maar
Olie op het vuur.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het ging niet om het geld. Ik wilde weten wie er 'gelijk' had. En met deze zoekfunctie was het heel snel gevonden, amper 5 minuten
Vandaar per pmquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Olie op het vuur.Maar dat schijnt erbij te horen op FOK.
Nou ja, voor mij was het geen doodswens. Er werd verteld dat ik door de honden opgevreten mocht worden. Een standaard reactie is dan "Je moeder!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Iemands naaste dood wensen is verre van gevat, of je het nu meent of niet.
Wow, even de boel volledig om proberen te draaien.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, voor mij was het geen doodswens. Er werd verteld dat ik door de honden opgevreten mocht worden. Een standaard reactie is dan "Je moeder!!". In dit geval baalde Gert dat hij op z'n zoontje moest passen, dus eraan toegevoegd "Of je zoontje".
Als je hier uit haalt dat ik wens of wil dat je zoontje moet sterven, dan spoor je écht voor geen meter of je gaat er willens en wetens mee aan de haal om iemand te beschadigen. Dat laatste lijkt mij het geval
Ja tuurlijk, jij zal het ook niet nalaten om een vuurtje op te stoken, dat zit in je genenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:47 schreef Dementor het volgende:
Of moet ik die post waarin je 100 euro belooft aan de vinder ook even opzoeken?
Het wás ook een grapje. Wel met een beetje een ondertoon, maar het was niet rottig bedoeld en zo vatte jij het ook niet op.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:35 schreef FANN het volgende:
Hé jah.... laten we Fann er ook even bijhalen....
pffffffff mag ik hier even buiten blijven?
ik vatte het op als een grappie en zo was het denk ik ook bedoeld, sjesus hé, dat was ik allang weer vergeten.
dat ik de Bunkert niks vond en dat hele gedoe er omheen ook niet is geen geheim, maar de bunkert is afgelopen
move on.........
ja,ja, snap ik.......quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wás ook een grapje. Wel met een beetje een ondertoon, maar het was niet rottig bedoeld en zo vatte jij het ook niet op.
Daarom vond ik de reactie van nssm ook zo misselijk. Het gaat verder niet om jou.
Uh... jullie wonen op fietsafstand hè... misschien dat de fysiéke variant wel degelijk zin heeft.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:41 schreef FANN het volgende:
wél jammer om te horen dat inlikken bij APK totaal geen zin heeft![]()
Je bent een dag te vroegquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:42 schreef remlof het volgende:
Ja, hoi. Weekend
Ik heb alleen nog een bejaardenhuiskamer uit te ruimen morgen
Het eerste klink gezelliequote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:42 schreef remlof het volgende:
Ja, hoi. Weekend
Ik zal aan je denken als ik morgen een heel huis aan het leegruimen ben.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:42 schreef remlof het volgende:
Ja, hoi. Weekend
LULquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh... jullie wonen op fietsafstand hè... misschien dat de fysiéke variant wel degelijk zin heeft.
Boeiend allemaal, vooral die grote woorden van je. Trouwens, wie praten je allemaal achterna? Je spreekt in bovenstaande namens heel veel, maar hoeveel zijn nu een "hoop mensen?"quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:32 schreef Gert het volgende:
O.. nu ging het om de inténtie. Het was een "gevatte reply".![]()
Konkel je er maar weer uit, schijnheiligman. Dat is je grote hobby immers.
Wat was joúw intentie eigenlijk, door eerst een sneer te geven over mijn "vriendinnetjes" omdat ik het waagde iets over de griep-spam van FANN te zeggen, en daarna nog even vervelend te komen doen over een Den Haag-gesprekje?
En dit zomaar ineens, zonder voorafgaande strubbeling tussen ons? Wat ga je daar voor draai aan geven? Of is dat willens en wetens bonje zoeken met mij?
Je hebt zelf een tijdlang geroepen dat ik jou met rust moest laten, dan zou je dat bij mij ook doen. Maar jij zoekt mij op. De ene keer op een geniepige manier, met APK, de andere keer open en bloot aanvallend, zoals afgelopen weekend.
De lijst met "groupies" die mij slaafs napraten wordt wel érg groot zo langzamerhand hè. Een hoop mensen doorzien jouw misselijke gezuig en gestook.
O nee, ik ben zelf zéker geen heilige. En ik loop echt ook weleens te sarren. Maar de geniepige en vaak über-schijnheilige manier waarop jij dat doet, is weerzinwekkend.
En ik ga er vanaf nu elke keer tegenin. Ik pik niks meer van je.
Dan heb je nog niet echt weekend.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:42 schreef remlof het volgende:
Ja, hoi. Weekend
En wéér een hoop gekonkel en gekaats.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Boeiend allemaal, vooral die grote woorden van je. Trouwens, wie praten je allemaal achterna? Je spreekt in bovenstaande namens heel veel, maar hoeveel zijn nu een "hoop mensen?"
Bovendien lieg je dat je het gedrukt staat, bij Caroo zocht je mij op, bij Blurk zocht je mij op, bij Lobasca zocht je mij op en zo kan ik nog wel even doorgaan. 'n Beetje verdeel en heers spelen, ik wens je d'r succes mee.
Je leest gewoon niet, ik zei in bovenstaande posting dat je mij op zat te zoeken. Maar ik laat het hier bij, want Remlof zit op het vinketouw en als er een ban valt, dan weet ik wel ongeveer wie die krijgt. Het zal vast geen moderator zijn die een maand weg zal zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Geef nou eens antwoord man. We leven in het nu. Je zoekt mij toch gewoon op? Waarom?
Eerst vanavond naar Sonsbeekpark, daar is een Paradeachtig iets, dan morgen vroeg op en een uur of 3, 4 ruimen en dan hopen dat er nog wat lekker weer over is om van te genietenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet echt weekend.![]()
Ga morgenavond maar wéér juichen. (met je hernia)
Ja jij draait het om inderdaad. Je komt met de ouwe koeien (no offense ladiesquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je leest gewoon niet, ik zei in bovenstaande posting dat je mij op zat te zoeken. Maar ik laat het hier bij, want Remlof zit op het vinketouw en als er een ban valt, dan weet ik wel ongeveer wie die krijgt. Het zal vast geen moderator zijn die een maand weg zal zijn.
Je optie om mij met rust te laten vind ik een goede, dat had ik ook al eens een keer of twintig voorgesteld.
Damn, ik wilde net met goatses en tubgirls gaan smijten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:53 schreef remlof het volgende:
Ik negeer die broedertwist gewoon hoor, zolang de policy niet overtreden wordt tenminste
Morgen 50% kans op regen. Daar valt die drie, vier uur mooi in.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Eerst vanavond naar Sonsbeekpark, daar is een Paradeachtig iets, dan morgen vroeg op en een uur of 3, 4 ruimen en dan hopen dat er nog wat lekker weer over is om van te genieten
Tja, volgens mij kwam jij afgelopen week met oude koeien over je zoontje, is 't niet? Ik zeg dus dat jij alles om zit te draaien.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja jij draait het om inderdaad. Je komt met de ouwe koeien (no offense ladies) blurk en lobasca aanzetten.
Probleem opgelost, voor vast en zeker een dag of driequote:Bovendien zég ik dat jij dat vroeger vaak hebt geroepen. Nou, dat was een wijs voorstel van je. Nu doe ik 'm. Hou je daaraan, doe ik het ook.
Tja, niet alleen met oude koeien, het was ook nog eens gelogen hè, is 't niet?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, volgens mij kwam jij afgelopen week met oude koeien over je zoontje, is 't niet? Ik zeg dus dat jij alles om zit te draaien.
Ja, het is gelogen. Je gaat er op een schandalig vieze manier mee aan de haal. Dat doe je vaker trouwens. 'n Beetje liegen, draaien, ten faveure van jezelf. Maar goed, so be it.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja, niet alleen met oude koeien, het was ook nog eens gelogen hè, is 't niet?
Dergelijke reacties kun je voortaan steeds verwachten. Dus hou het maar langer dan een dag of drie vol, da's een stuk gezelliger, ook voor de rest.. Hoewel.... een aantal vindt het best aardig allemaal vermoed ik.
Kom je nu meequote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:53 schreef remlof het volgende:
Ik negeer die broedertwist gewoon hoor, zolang de policy niet overtreden wordt tenminste
Niet eerder terug komen van vakantie he!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Probleem opgelost, voor vast en zeker een dag of drie
Wie zit er nu smerig te konkelen, door zelf te ontkennen maar wél te roepen dat ik dat over LS's kind zou hebben gezegd. Geniepige smeerlap. Je beschuldigt mij van wat je zelf doet, om zo te proberen je er onderuit te konkelen. En nee je krijgt het laatste woord niet. Zodra jij mij met rust laat, laat ik jou met rust.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het is gelogen. Je gaat er op een schandalig vieze manier mee aan de haal. Dat doe je vaker trouwens. 'n Beetje liegen, draaien, ten faveure van jezelf. Maar goed, so be it.
Wanneer ga je mij nu met rust laten, vandaag, morgen of volgende week?
OK, ander onderwerp.quote:
Ook al bbq'en, leuk, dementor ook al. Als ik wil bbq'en dan moet ik met de bbq onder mn arm naar het zuiderparkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, ander onderwerp.
Den Haag
O nee, ik ga zo BBQ'en.![]()
Tip: Thais gekruide kipfiletblokjes van de AH effe aan een spies rijgen. Súper!
p.s. Wél eerst even op de BBQ garen.
ik kom alleen op het strand als het niet zo druk is, ik hou helemaal niet van die drukte.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:49 schreef Gert het volgende:
Toch nog effe Den Haag: ik vind het héérlijk weer dit hoor, maar als je hier weer rond kan lopen met helemaal niemand in de buurt, dat heeft ook wel wat. Sjezus
[ afbeelding ]
Nou! Daar vind ik het anders hartstikke gezellig, met al die BBQ'ende gezinnetjes!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ook al bbq'en, leuk, dementor ook al. Als ik wil bbq'en dan moet ik met de bbq onder mn arm naar het zuiderpark
Toen wij er van de week waren, mét avondeten voor de kinderen, zag ik mn oudste de hele tijd niet omdat ie het te druk had om met andere kinderen te spelen, nou ja, vooral met hun bal danquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou! Daar vind ik het anders hartstikke gezellig, met al die BBQ'ende gezinnetjes!
Ik ga er geregeld joggen en met dit weer zie je 's avonds overal vuurtjes en spelende kids.
OK, hongerdebonger.
Echt?!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:19 schreef Marrije het volgende:
Thomas Berger heeft de Mexicaanse griep
Oh dat was al even bekend
Mag je wel om lachen hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!![]()
![]()
O sorry, ik mag hier denk ik niet om lachen![]()
Maar ik vind die Thomas Berger zo'n eng menneke
Ik zit het net te lezen, ik geloof dat er wel meer zijn die hem eng vindenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mag je wel om lachen hoor![]()
Maar wees niet bang dat je hem morgen tegen komt, hij zit in quarantaine
Kerst met Thomas Bergerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:23 schreef Marrije het volgende:
Wie weet heeft jouw nichtje de ambitie om mevrouw Berger te worden?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:30 schreef Marrije het volgende:
Hehe.
Ik moest net lachen om Dries Roelvink![]()
Froukje de Both is bij hem op bezoek om te eten en Dries kookt voor haar.
Hij is druk aan het koken en zij vraagt, Dries, jij kunt heel lekker koken, dat wist ik niet, zijn er nou nog meer dingen die mensen niet van jou weten?
Dries: ja, ik kan ook zingen.
Ach daar was mijn vader helemaal weg vanquote:
héeeeeeeee muissie....... ja er kan me hem nog vaag herinneren met zo;n pet en volgens mij met klompen aanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach daar was mijn vader helemaal weg vanGelukkig droeg ie niet van die rare sokken
Ik klik eindelijk op een YT van Fann![]()
p.s. mannen volgens mij als jullie een biertje samen zouden drinken is het allemaal o.k. maar dat gaat niet gebeuren. De bitch fights zijn veul korter![]()
Al heb ik woorden met mijn moeder nu
ow......moet ik wel effe de link neerzetten natuurlijkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:29 schreef FANN het volgende:
MUis !
dit liedje vin ik niks.... maar hier is hij wel met zijn pet op en in die duffe kleren![]()
nu ga ik effe alles naar binnen verhuizen..... mijn glazen bolletje staat op barsten.......
Van dat liedje krijg ik echt zo'n ouderwets zorgeloos gevoelquote:
IId !!! Prachtige dag in een prachtig bos .. Fff fietsten ook lekkerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:27 schreef Deisyy het volgende:
En als je dan van dat mooie weer hebt en lekker op het strand bent denk ik weleens: waarom zou ik het verder weg gaan zoeken?
geen idee en ik ben niet eens lekker op het strand geweestquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:27 schreef Deisyy het volgende:
En als je dan van dat mooie weer hebt en lekker op het strand bent denk ik weleens: waarom zou ik het verder weg gaan zoeken?
Maar wel bij de Jumbo vanmorgen vroegquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
geen idee en ik ben niet eens lekker op het strand geweest
Lekker veel schaduwquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
IId !!! Prachtige dag in een prachtig bos .. Fff fietsten ook lekker
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ja maar......![]()
Het was heerlijk op het strand, en nee we lagen niet bij de pier, maar gewoon op "ons" strand waar het lekker rustig was. Het water was lekker koud en ik heb meerdere malen gedacht: wat woon ik toch in een topstad
Dat was gisteren, de Jumbo, maar maakt niet uitquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wel bij de Jumbo vanmorgen vroeg![]()
Woon je te ver bij het strand vandaan?
Ja lekker, al is de oceaan bij Bordeaux nog een stukje kouder en schoner.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ik heb ook nog even een duik genomen, maar ik vond het VIES koud.![]()
Bedoel, ik doé het wel, ben geen mietje, maar mijn ideale watertermperatuur is toch echt een graadje of 7 hoger.
Vind jij dit echt lekker dan Lies? Zo van: haaa heeeeerlijk, en zo ploemp erin?
Maar het was wél heerlijk. Na zo'n koude duik op het strand even opdrogen. En dan een kwartiertje later weer thuis. En dan de BBQ aan. Topstad, zeker op dit soort dagen!
Ja zomer in Nederland is zo slecht niet soms.
Jesus gaat we zo ook al beginnen !!quote:[b]Opafbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus gaat we zo ook al beginnen !!![]()
Van harte met je zoveelste post![]()
Ik taai ook maar af
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik feliciteer dagelijks mensen met hun zoveelste post.
Er zat achter dat het voor Peter een bijzondere ervaring is de 31001ste post en ik mis hem in de scquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ik zat al te zoeken naar een hint, maar er zit verder gewoon niéts achter dus.![]()
Had je tóch een flesje wijn mee naar het strand of zo?
Ik ben gewoon wéér aan de wijn gegaan. Maar ja... warm, BBQ, zomer... feeststemming!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zat achter dat het voor Peter een bijzondere ervaring is de 31001ste post en ik mis hem in de sc
Maar ik heb helemaal geen zin om me te verdedigen voor welke post dan ook!![]()
Ik ben nog nuchter, ik moet zelfs nog eten
Ik zit niet te roepen dat je wat over LS's zijn kind hebt gezegd, dat zegt hij zelf, en wel hier: [RLS SC #160] Ja! En toen???quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie zit er nu smerig te konkelen, door zelf te ontkennen maar wél te roepen dat ik dat over LS's kind zou hebben gezegd. Geniepige smeerlap. Je beschuldigt mij van wat je zelf doet, om zo te proberen je er onderuit te konkelen. En nee je krijgt het laatste woord niet. Zodra jij mij met rust laat, laat ik jou met rust.
Toen was je dus schijnbaar ook al zo bezig. En ik konkel mij verder nergens onderuit, maar je bent pittig ziek in je hoofd als jij denkt dat ik je zoontje dood zou wensen. En je weet ook vast wel beter, maar je vind het o zo leuk om er mee aan de haal te gaan en iemand er mee proberen vast te nagelen en/of iemand in een kwaad daglicht te stellen.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Niet zo hypocriet doen nu he? Tijdens BB5 ging jij maar al te graag mee, als iemand mij me probeerde neer te halen vanwege mijn zoontje.
Ik denk dat helemaal niemand denkt dat jij op dat moment hoopte dat het zoontje van Gert ter plekke dood neer zou vallen. Net als dat als ik; val maar lekker dood tegen Versabommie zeg ik niet écht hoop dat hij omvalt. Maar daar gaat het denk ik ook niet om, natuurlijk kan je er van alles bijhalen, argumenten gaan aandragen waarom die post zo slecht nog niet was enzv. Maar je zei dat je het niet gezegd had, en je hebt het wel gezegd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit niet te roepen dat je wat over LS's zijn kind hebt gezegd, dat zegt hij zelf, en wel hier: [RLS SC #160] Ja! En toen???
[..]
maar je bent pittig ziek in je hoofd als jij denkt dat ik je zoontje dood zou wensen.
Pizza zit in de oven, wijn in de koelkast, morgen vrij he?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben gewoon wéér aan de wijn gegaan. Maar ja... warm, BBQ, zomer... feeststemming!![]()
We moeten nog lang genoeg weer in de grauwe kledder zitten straks, als het weer herfst is.
Oók weer een reden om te gaan zuipen trouwens.![]()
Maar Peter heeft dus zijn ronde getal inmiddels overschreden?
Dan kan hij toch weer komen posten?![]()
Nummer wat ik erg mooi in het origineel vind, in een prachtige uitvoering door Radiohead:
Gaan we weer..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit niet te roepen dat je wat over LS's zijn kind hebt gezegd, dat zegt hij zelf, en wel hier: [RLS SC #160] Ja! En toen???
[..]
Toen was je dus schijnbaar ook al zo bezig. En ik konkel mij verder nergens onderuit, maar je bent pittig ziek in je hoofd als jij denkt dat ik je zoontje dood zou wensen. En je weet ook vast wel beter, maar je vind het o zo leuk om er mee aan de haal te gaan en iemand er mee proberen vast te nagelen en/of iemand in een kwaad daglicht te stellen.
En dát Gert, dat maakt dat ik je een laag en minderwaardig figuur vind, jij gaat over lijken, ik niet!
Maar Liesje, ik laat mij niet aanwrijven dat ik iemands kind dood zou wensen, dat komt namelijk absoluut niet in mij op. What the fuck kan Gert's kind of Gert's moeder er aan doen dat hij en ik een dispuut hebbenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat helemaal niemand denkt dat jij op dat moment hoopte dat het zoontje van Gert ter plekke dood neer zou vallen. Net als dat als ik; val maar lekker dood tegen Versabommie zeg ik niet écht hoop dat hij omvalt. Maar daar gaat het denk ik ook niet om, natuurlijk kan je er van alles bijhalen, argumenten gaan aandragen waarom die post zo slecht nog niet was enzv. Maar je zei dat je het niet gezegd had, en je hebt het wel gezegd.
Wees gewoon een vent en zeg: ja ik heb dat gezegd, dat was niet netjes van me.
Nee er staat niet letterlijk: jouw kind moet dood, daar heb je een punt. Maar het gaat om de intentie!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar Liesje, ik laat mij niet aanwrijven dat ik iemands kind dood zou wensen, dat komt namelijk absoluut niet in mij op. What the fuck kan Gert's kind of Gert's moeder er aan doen dat hij en ik een dispuut hebben![]()
Het wordt mij daarentegen wel letterlijk zo aangewreven, daar kan ik dus simpelweg niet in mee gaan en al helemaal niet mee uit de voeten. Het is te bizar én te ziek voor woorden dat iemand het in zijn hoofd haalt om mij daarmee te proberen onderuit te halen. Het staat er ook helemaal niet, dat z'n kind maar dood moet.
Prima, in die TBO SC interpreteerde ik die opmerking van jou in de richting van Fann schijnbaar verkeerd. Zo jij voor Caroo gaat staan als ik in haar richting iets roep, zo sta ik ook voor sommigen hier als derden die proberen te raken. En als die opmerking van jou in Fann's richting niet kwaad bedoeld was, dan krijg je daarvoor mijn excuses.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:25 schreef Gert het volgende:
En natuurlijk was het mijn intentie om je te raken, afgelopen weekend. Maar ik was fucked up pissig dat je out of the blue ineens een sneer kwam geven over mijn "vriendinnetjes" cq vriendjespolitiek.
Hier zit je fout, die posting in de SC had geen echt kwade intentie en al helemaal niet specifiek in jouw richting. Daar kwam ik op zijn NMNS's binnenvallen, zoals dat wel vaker van toepassing is.quote:Gewoon misplaatst. En daarná nog een keer in de SC komen gallen. Gewoon zomaar, terwijl er niets speelde.
Hier zit je ook fout, ik ben niet misselijk bezig geweest, integendeel. Ik heb dat al een paar keer gezegd. Op die avond zelf probeerde ik het te sussen, daarna heb ik er de hele week niet over gesproken.quote:Wat echter al wél in mijn hoofd zat, is dat jij bijzonder misselijk bezig bent geweest tijdens het APK-gedoe.
In mijn herinnering deed alleen Liesje dat. Anderen kan ik mij niet voor de geest halen. En al die andere keren dat het er over ging tussen ons, haalde jij dit iedere keer zelf aan.quote:En nee écht niet alleen in mijn hoofd, meerdere mensen hebben openlijk gezegd dat je aan het zuigen was en misbruik maakte van de situatie.
Nee, het was ook geen nette post. Het was, as usual, als kleine kinderen heen en weer bekvechtenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee er staat niet letterlijk: jouw kind moet dood, daar heb je een punt. Maar het gaat om de intentie!
Het was geen nette post, en dat mag best gezegd worden.
Maar waar bemoei ik me eigenlijk mee? Pizza!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, het was ook geen nette post. Het was, as usual, als kleine kinderen heen en weer bekvechten![]()
Ja, zuip je maar weer klemquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nu doe ik het weer, tijd voor wijn dan maar
Jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, zuip je maar weer klem
Hoe dan ook, morgennacht ben ik op vakantie en ik hoop dat jij het hier een beetje in de gaten blijft houden als ik er niet ben
Nee, heel soms is het geen sneerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja
Of was dat een sneer want dan doe ik:![]()
Zal wel loslopen. Ik ga vast en zeker wel een roerige veertien dagen tegemoet en 't is fijn dat ik nog een week kan uitrustenquote:Ja hoor ik houd de boel in de gaten, al denk ik dat als jij weg bent de komkommertijd pas echt begint
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Prima, in die TBO SC interpreteerde ik die opmerking van jou in de richting van Fann schijnbaar verkeerd. Zo jij voor Caroo gaat staan als ik in haar richting iets roep, zo sta ik ook voor sommigen hier als derden die proberen te raken. En als die opmerking van jou in Fann's richting niet kwaad bedoeld was, dan krijg je daarvoor mijn excuses.
[..]
Hier zit je fout, die posting in de SC had geen echt kwade intentie en al helemaal niet specifiek in jouw richting. Daar kwam ik op zijn NMNS's binnenvallen, zoals dat wel vaker van toepassing is.
[..]
Hier zit je ook fout, ik ben niet misselijk bezig geweest, integendeel. Ik heb dat al een paar keer gezegd. Op die avond zelf probeerde ik het te sussen, daarna heb ik er de hele week niet over gesproken.
Totdat jij een week later kwam met een posting waarin je één en ander bij hem neerlegde en zelf als slachtoffer neerzette. Dat schoot mij in het verkeerde keelgat en dat noemde in een lullige posting. Mag dat asjeblief? Het twee keer openen van dat naamtopic had niets maar dan ook niets te maken met dat ik jou wilde triggeren. Ik vind hem simpelweg een goeie gast (voor zover ik hem ken) en ik lach regelmatig om zijn botte opmerkingen. En nogmaals, er staat in die openingspost niets dat jou zou kunnen raken.
[..]
In mijn herinnering deed alleen Liesje dat. Anderen kan ik mij niet voor de geest halen. En al die andere keren dat het er over ging tussen ons, haalde jij dit iedere keer zelf aan.
Ik zal je nog iets anders vertellen, ik heb er zelfs een PM aan gewaagd in de richting van hem waarin ik het verdomme nog voor je opgenomen heb. Niet qua je modereren, maar wel in de trant dat je toch vast wel meer was dan een blauwe (want die ruzie ging op die avond over je modereren) en dat ik het jammer vond dat een vriendschap naar z'n grootje ging.
Wat voor pizza?quote:
Ja ja, de tyfus voor iedereenquote:
MEXICO ook goed???quote:
De buikloop voor jou en 12 aambeienquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, de tyfus voor iedereen![]()
maar dan weer niet echt natuurlijk
Ik sta in de scroll en negeer modus, in ieder geval de komende veertien dagen, dat moet wel lukken.![]()
En nu slapen![]()
Bolognese met een ei er overheenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat voor pizza?![]()
Echt jjij verslaat de Spanjaarden, met je dinnertime!
Bijna!quote:
Ah, niet blijven plakken, oh nog een uurtje. oh ik neem er nog een. oh nog een peukie en dan ga ikquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Bijna!
Nog één biertje doen dan maar? "t Is warm nog hè!
Ook nog wakkerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie zijn nog wakker!![]()
Wel Caro! Plak nog even!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah, niet blijven plakken, oh nog een uurtje. oh ik neem er nog een. oh nog een peukie en dan ga ik
Heeeeeej Ruudje!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook nog wakkeren ik neem ook nog een biertje
Terug van vakantie:?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook nog wakkeren ik neem ook nog een biertje
Tof, ik ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb zin om ergens een paar vingers af te gaan hakken
Gezellig!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb zin om ergens een paar vingers af te gaan hakken
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
Howcome?
Met een degen?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:27 schreef Gert het volgende:
Ja dit soort nachten zijn heerlijk! Alleen ik heb géén vakantie en het is al schofterig laat.
Magoe: morgen thuiswerken en pas om half tien een conference call.![]()
Dus! Wie schenkt er nog even een klein rakkertje naast m'n bier!
Ah nee, laten we dat dan maar weer niét doen.
Zie je vanrinsum nog wel eens?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar is markvanrinsum als je hem nodig hebt?![]()
Oeh linkje!!
Maar blubber is leuk, trouwens!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:27 schreef Gert het volgende:
Ja dit soort nachten zijn heerlijk! Alleen ik heb géén vakantie en het is al schofterig laat.
Magoe: morgen thuiswerken en pas om half tien een conference call.![]()
Dus! Wie schenkt er nog even een klein rakkertje naast m'n bier!
Ah nee, laten we dat dan maar weer niét doen.
photobucket lag er eerder vandaag al uitquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo, photobucket ligt er ook al uit. KUThackers
Wel toevallig danquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
photobucket lag er eerder vandaag al uit
Maar volgens mij voor onderhoud niet door hackers
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
Balou en Bumba waren vandaag trouwens gezamenlijk op pad. terwijl ik nietsvermoedend aan het nietsen was hebben zij zich onder de schutting door gegraven! En net op het punt dat ik op het punt stond om naar het strand te gaan en de deuren dicht wilde doen dacht ik waar zijn die beesten (O+) eigenlijk?![]()
Ik zoeken, zoeken, zoeken...Paniek!!![]()
En toen zag ik het gat onder de schutting door, ik moest bijna huilen
Balou kwam doordat ik een blikje zachtvoer opende
en na een half uur kwam bumba er onderdoor gekropen omdat ik hem lokte met een speeltje. met een blik van, hoi, ik was even wandelen![]()
Ik keek:nooit meer doen je bent nog zo klein!
Dat wilde ik even met jullie delen.
Via een andere wegquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 03:47 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Uitschakelingen en inschakelingen.
Sorry, het moet 2 km lopen zijn, geen 12quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Ja dat kan natuurlijk ook, maar die 12 km. lopen, is dat vrijwillig?![]()
Ik ben echt een strandmens, zomers en 's winters, maar het liefst zomers![]()
En dan na zo'n dag zon lekker bbq-en op het strand, heerlijk. Wij proberen dat minstens 1 keer per jaar met mijn zussn en aanhang te doen, moet wel het weer mee werken.
Heel even dacht ik dat dit een paintje was over het gat onder de schutting van Liesjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 03:47 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Uitschakelingen en inschakelingen.
Goedemorgen,quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heel even dacht ik dat dit een paintje was over het gat onder de schutting van Liesje![]()
Fijn dat het weer op een laag pitje staat, Gert en NMNS.
Ik heb die ruzie / breuk tussen APK en Gert niet zo serieus genomen eigenlijk, over 3 maanden is dat vast weer koek en ei.
Fijne vakantie NMNS!
Wat natuurlijk ook fijn kan zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:15 schreef Copycat het volgende:
Als sardines in de olie hutjemutje op het strand. The horror.
Draai je je om, dan lig je met je neus in de aars van degene naast je.
Heerlijk, eerste kopje v/d dag, extra darkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:21 schreef remlof het volgende:
Goedemorgen, mog 1 bak koffie en dan aan de slag
weet ik niet, misschien als jij achter me ligt?quote:
Scheveningen ook hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:20 schreef HiDiHo het volgende:
In Bloemendaal is het iig vrij rustig nu![]()
[ afbeelding ]
Van zo'n zwetende Duitser met fiks overgewicht.quote:
Yep, rustigquote:
Die verdwijnen vanzelf in hun kuilquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van zo'n zwetende Duitser met fiks overgewicht.
Dat viel mij ook al opquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Het ziet er ook niet erg zonnig uit daar aan de kust
Unlike hier in de binnenlanden
Aan de kust is het altijd minder warm, winderiger en mistiger... Maar ze hebben zee, da's het enige voordeelquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op![]()
Misschien condens vanuit zee?
Ik zie op de radar dat er ook een bui over nederland trekt
Tekening zit aan de halsbandquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:43 schreef Copycat het volgende:
CarO!
Hoe is het met de tekening voor Sandy gegaan? En hoe zijn de meiden momenteel onder het verlies? (Jij dus ook ...)
Oiquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van zo'n zwetende Duitser met fiks overgewicht.
Maar hun hebben geenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Aan de kust is het altijd minder warm, winderiger en mistiger... Maar ze hebben zee, da's het enige voordeel
Komt wel goed..... schatjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tekening zit aan de halsband![]()
En die hangt aan het rek in de keuken.
Ja het ging best goed verder, na de uitbarsting van gistermorgen.
We zijn gister later de rest van de dag weggeweest en dat was ook wel goed voor ze. Alleen hadden zij waar we waren, net zo'n soort hondje van 7 maanden. Maar dat ging hartstikke goed, geen huilbui ofzo.
En als je ziet hoe speels en levendig dat beestje was, zag ik ook wel dat ik de goeie beslissing had gemaakt.
Met mij gaat het ook goed, ik kon het gister al bijna met droge ogen vertellen![]()
Maar t gaat wel goed
In elk geval niet saai 1 kleurquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:51 schreef HiDiHo het volgende:
Als ik hier naar buiten kijk, zie ik dit;
[ [url=http://ss.servepics.com/15/IMG000[21].JPG]afbeelding[/url] ]
Zal Peter ook blij mee zijnquote:
Heb je hier nou 30 min naar gezocht?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:01 schreef Copycat het volgende:
Fijn dat het goed gaat.
En zolang je er niet zo uitziet, mag je je niet aangesproken voelen:
[ afbeelding ]
Je vergeet nog te melden dat het hier altijd naar zoute derrie stinkt en dat de zeemeeuwen ergerlijk hard met hun vleugels klapperen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Aan de kust is het altijd minder warm, winderiger en mistiger... Maar ze hebben zee, da's het enige voordeel
Nee, ik was aan het werkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:02 schreef HiDiHo het volgende:
Heb je hier nou 30 min naar gezocht?![]()
(maar ik voel me gelukkig niet aangesproken)
Hoeveel hits?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik was aan het werk.
Googelen op Duitser en Strand levert direct resultaat.
Doe mij de kust maarquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Je vergeet nog te melden dat het hier altijd naar zoute derrie stinkt en dat de zeemeeuwen ergerlijk hard met hun vleugels klapperen.
Maar eh... de kust heeft véél meer zon-uren per jaar dan het binnenland.![]()
Daar zijn kaartjes van, kun je zo nazoeken.
Dat het harder waait, klopt. En het is gematigder dan landinwaarts: in de zomer is het wat minder warm en in de winter wat minder koud. Da's op een dag als gisteren wel lekker, dat het hier dan "maar" 30 graden is en met een zeebriesje. Maar als het hier 19 is en in Nijmegen 23, dan is hier natuurlijk janken geblazen.
Bah, het is net een ballon zo met dat tuutjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:01 schreef Copycat het volgende:
Fijn dat het goed gaat.
En zolang je er niet zo uitziet, mag je je niet aangesproken voelen:
[ afbeelding ]
ff kijken of ie de lucht in gaat als je daar een vuurtje bij houdtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Bah, het is net een ballon zo met dat tuutje
Nu jij er bent gaat ie vast schijnenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:15 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij komt de zon er zo nog wel door, of is dat te optimistisch gedacht?![]()
Goedemorgen
Haha!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nu jij er bent gaat ie vast schijnen
Morge sunshine![]()
Maar daar is-ie wél, de zon!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nu jij er bent gaat ie vast schijnen
Morge sunshine![]()
Ik drink geen koffiequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar daar is-ie wél, de zon!![]()
Béétje waterig nog, though. Liesje, werk eens een kop koffie naar binnen, je kijkt nog wat suf.
die mensen moeten ze meteen uit de ouderlijke macht ontzettenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:51 schreef liesje1979 het volgende:
Have funn fann
Ik kwam dit filmpje tegen in een topic:
Ik kan er erg slecht tegen.
De PC van een vriend van mij is waarschijnlijk ook bezweken onder de warmte. En wie kan er weer zijn vrijdagavond aan besteden? juistquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is inderdaad goor warm, al helemaal als je gras moet maaien. Daarnaast nog stress, want airco auto was stuk. En dan merk je toch hoe verwend je bent, want ik weiger om 900 kilometer zonder airco te rijden. Afijn, na half Harderwijk op stelten te hebben gezet, doet ie het weer.
je kan ook nee zeggen...en voor een andere dag een afspraak makenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De PC van een vriend van mij is waarschijnlijk ook bezweken onder de warmte. En wie kan er weer zijn vrijdagavond aan besteden? juist
ik zal jou eens een dag zonder pc laten zittenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
je kan ook nee zeggen...en voor een andere dag een afspraak maken
Arme ziel....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De PC van een vriend van mij is waarschijnlijk ook bezweken onder de warmte. En wie kan er weer zijn vrijdagavond aan besteden? juist
Op de radar is nog bijna niets te zien, dus het zal nog zeker wel een uurtje durenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Arme ziel....
Maar de lucht is hier flink aan het betrekken, ik heb goede hoop op een flinke donderbui.
ghehehe...dan heb ik nog een reserve toevalligquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik zal jou eens een dag zonder pc laten zitten
die gozer jankte bijna aan de foon![]()
![]()
hier wordt het ook helemaal donker....ff flink afkoelen...maar het zal wel warm water zijn wat valtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Arme ziel....
Maar de lucht is hier flink aan het betrekken, ik heb goede hoop op een flinke donderbui.
Ik heb zijn 'reserve' nu als serverquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
ghehehe...dan heb ik nog een reserve toevallig![]()
Eén rood vlekje, bij Harderwijk, het dondert hier nu alquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op de radar is nog bijna niets te zien, dus het zal nog zeker wel een uurtje duren
Gewoon uittrekken, dan blijft ie lekker droogquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:06 schreef Copycat het volgende:
Als het hier nog maar een uurtje of twee droog blijft. Ik heb een wit T-shirt aan.
Het is gelukkig nog droog en nu ga ik borrelen!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gewoon uittrekken, dan blijft ie lekker droog
Wordt ie anders zwart dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:06 schreef Copycat het volgende:
Als het hier nog maar een uurtje of twee droog blijft. Ik heb een wit T-shirt aan.
Noem je dat binnen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:20 schreef FANN het volgende:![]()
ik kom hier effe een binnepretje verwerken mag dat?
jah........ ik moest me al heel erg inhouden jah..quote:
WillyDeVille ook.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:57 schreef Dementor het volgende:
Ik val met dit soort weer gewoon in slaap.
Nee joh, gekke Gerritquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:49 schreef Gert het volgende:
Het was gisteren nog een stuk warmer, maar vandaag voelt drukkender aan.
Echt zo'n overgangsdag.
Over een paar dagen is vast die tering herfst er al weer.![]()
OM TE KOTSEN!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:03 schreef Deisyy het volgende:
De zon gaat volgende week gewoon schijnen met een graadje of 20-21![]()
WeekendAlvast gevierd met een glaasje rosé ... of 2
Zolang het duurt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:02 schreef Gert het volgende:
[..]
WillyDeVille ook.![]()
Vorig jaar nog een hele tour, o.a. in Nederland, vannacht overleden aan kanker.
Nou ja, lekker zomers plaatje van 'm dan maar:
Ik weet niet waar jij je weersberichten vandaan haalt, maar ik altijd bij die met de beste voorspellingenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Cheers!
Wel een hoge neerslagkans de komende week, maar hopelijk blijft het nog een beetje zomer. Da's goed voor de vrolijkheid!
Ben je met -Paul- wezen varen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:37 schreef remlof het volgende:
Kamer van m'n pa is leeg en heb daarna heerlijk aan een meertje gelergen en gevaren met een vriend die toch in de buurt was met z'n boot. Nu effe chillen en dan straks naar het park
Volgens mij gaat het vnvnd al regenen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zolang het duurt.
Heb nu The Count Of Monte Cristo met Gerard Depardieu op stapel staan dus het mag zondag best gaan regenen.
Nee, met een van m'n beste vrienden, die heeft ons met z'n boot verhuisd naar een eiland waar ze met z'n 10en zatenquote:
Ja, er is echt een last van me afgevallen, ben gewoon blij nuquote:Mooi dat die rotklus achter de rug is, dat zijn moeilijke dingen
Klik!quote:
Heeft het vanmiddag nog geonweerd in Apeldoorn? Want we lagen op het strand en zagen donkere wolken naar het noorden, boven de Veluwe en ook gedonder uit die richting.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:23 schreef Peter6000 het volgende:
Zou zomaar kunnen dat er hier rond 21.35 wat regen gaat vallen, ik voel het aan mijn Buienradar linkerpink.
Gelukkig hoef ik niet meer naar buiten.
Hihihi.
Ben vanmiddag in slaap gevallen op de bank (dus dat wordt weer de hele nacht wakker zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Heeft het vanmiddag nog geonweerd in Apeldoorn? Want we lagen op het strand en zagen donkere wolken naar het noorden, boven de Veluwe en ook gedonder uit die richting.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij je weersberichten vandaan haalt, maar ik altijd bij die met de beste voorspellingen![]()
[ afbeelding ]
Biertjes op een boot.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:50 schreef remlof het volgende:
Ja, er is echt een last van me afgevallen, ben gewoon blij nu
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ben vanmiddag in slaap gevallen op de bank (dus dat wordt weer de hele nacht wakker zijn), maar volgens mij is het droog gebleven.
(wedervraag stellen)
Hebben jullie wel lekker weer gehad op het strand?
Ja beetje sluierbewolking maar erg goed uit te houden, het was gezellig, zelfs met kinderen erbijquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ben vanmiddag in slaap gevallen op de bank (dus dat wordt weer de hele nacht wakker zijn), maar volgens mij is het droog gebleven.
(wedervraag stellen)
Hebben jullie wel lekker weer gehad op het strand?
Uhuhquote:
Maar wij hebben de meeste zonuren, heb ik mij wel eens laten vertellen (quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat de perceptie dan gewoon anders is, want ik vind dit geen goede voorspellingen. De komende drie dagen 50% kans op neerslag, wat dus anderhalve dag regen betekent () en eind van de week nog maar twintig graden. Máximáál hè. Dus dat houdt in dat dan in Maastricht tussen 1 en 2 uur 's middags de twintig graden even gehaald wordt.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gezellig!
Wat heb je gegeten P?
Ouch! Ja die had ik moeten zien aankomen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]2 kaasbroodjes (oven) 1 magnetronmaaltijd (macaroni met stukjes ham) 10 eierkoeken 2 energiedrankjes 4 mokken koffie
Wat heb je gegeten, A?
Klinkt gezond, zo op een lege maag.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:43 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ik ga zo aardappel-anders maken, bacon ui.
Ik had vanmiddag bijna dat kaartje weer gepost, maar toen herinnerde ik me dat jij hebt gezegd dat ik dat de hele tijd doe.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wij hebben de meeste zonuren, heb ik mij wel eens laten vertellen ()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Klinkt gezond, zo op een lege maag.
Ik las het ja en moest hardop lachen, iets van: er zijn kaartjes van, moet je even zoekenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag bijna dat kaartje weer gepost, maar toen herinnerde ik me dat jij hebt gezegd dat ik dat de hele tijd doe.
Ik troost me maar met de gedachte dat meer mensen jojo-en.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:45 schreef Gert het volgende:
Die hele roomprei-hype is wel een beetje overgewaaid nu hè. Ik vond dat wel gezellig eigenlijk.
Oh ik dacht dat Texel/Zeeland op nummer 1 stonden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wij hebben de meeste zonuren, heb ik mij wel eens laten vertellen () dus als ie dan gaat schijnen dan krijgen wij hem opzeker
Jahaaa kniesoor!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Texel/Zeeland op nummer 1 stond.
Dat is ook zo, maar laat die hagenezen nou maar in hun waanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Texel/Zeeland op nummer 1 stonden.
O.. dus je had wel door dat ik het dáárom niet postte.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las het ja en moest hardop lachen, iets van: er zijn kaartjes van, moet je even zoeken
Post gewoon lekker dat kaartje als je daar zin in hebt, ik ben trots op ons aantal zonuren
Nee ik dacht dat je te lui was om te zoeken, alhoewel, ik je er voor aan zie dat hij in je favorieten staatquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
O.. dus je had wel door dat ik het dáárom niet postte.![]()
Ik doe het nu lekker ook niet!![]()
Maar als het hier morgen blauw is terwijl ze in de rest van het land lopen te simmen dat het zo plenst..
"zonuren nederland" in google, da's alles.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat je te lui was om te zoeken, alhoewel, ik je er voor aan zie dat hij in je favorieten staat
Al die zeikers zijn gewoon jaloers!
Ja, maar:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
"zonuren nederland" in google, da's alles.
Ah.. zullen we dan maar weer even? Ach ja joh.![]()
[ afbeelding ]
Nee 25 graden en zwaarbewolkt, dát is feest. Jongens wat een toffe zomer. Veel leuker dan die 22 graden en een heerlijk zonnetje aan zee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:13 schreef remlof het volgende:
Wat heb je aan zon als het geen zomers weer is?
Mag ik je namens de Haagse kliek vast van harte welkom heten?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:21 schreef Copycat het volgende:
Maar ik zou ook best in Den Haag kunnen aarden.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:34 schreef Deisyy het volgende:
De Hageneze kliek heeft gewoon iedereen weg gejaagd
Wie???quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:34 schreef Deisyy het volgende:
De Hageneze kliek heeft gewoon iedereen weg gejaagd
Ik heb ze wel.. Maar al jaren niet kunnen dragen. Maar zelfs dan ik kan er niet mee auto rijden en plus dat ik nogal lang ben dus niet boven mijn lief wil uitsteken. Maar ik vind het echt knap dat ik sommige dames op toren hoge hakken zie rond rennen . Ik vind het zit schoenenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:02 schreef FANN het volgende:
Ik zat effe hier.... ‘Hoge hakken moeten verboden worden’
dragen jullie allemaal van die hele hoge hakken?![]()
ikke niet heur![]()
krijg je pijn in je poten van toch
ik zou het wel willen kunnen maar ik ga d'r ook geen pijn voor lijden hoor.. doei....quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ze wel.. Maar al jaren niet kunnen dragen. Maar zelfs dan ik kan er niet mee auto rijden en plus dat ik nogal lang ben dus niet boven mijn lief wil uitsteken. Maar ik vind het echt knap dat ik sommige dames op toren hoge hakken zie rond rennen . Ik vind het zit schoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |