Sorriequote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:50 schreef Copycat het volgende:
HiDiHo is een topicopenverzaker!
Ik wil niet meer!!!!!
quote:
Ik ben ook aan het pokeren, maar dan op de beurs. In drie weken 25 procent rendement, gisteren alles veilig gesteld, maar kon het vandaag toch weer niet laten en maar weer gekocht (op die 25 procent na)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sorrie
Was ff bezig met verliezen![]()
Kijk maar uit, tegenwoordig moet je voor korte termijn beleggingen er aardig bovenop zittenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het pokeren, maar dan op de beurs. In drie weken 25 procent rendement, gisteren alles veilig gesteld, maar kon het vandaag toch weer niet laten en maar weer gekocht (op die 25 procent na)
Ik doe het zelf, maar sommige aandelen staan, historisch gezien, zo enorm laag, dat je voor de lange termijn je welhaast winst moet maken. Tenzij alles naar z'n grootje gaatquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kijk maar uit, tegenwoordig moet je voor korte termijn beleggingen er aardig bovenop zitten![]()
(als je het zelf doet)
Je zou zeggen dat het nu wel verder omhoog gaat, tenzij je de verkeerde hebtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik doe het zelf, maar sommige aandelen staan, historisch gezien, zo enorm laag, dat je voor de lange termijn je welhaast winst moet maken. Tenzij alles naar z'n grootje gaat
Er was jou al iemand voorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:08 schreef Dementor het volgende:
[RLS SC #160] Ja! En toen???
100 euro voor het goede doel, dank u wel.
Aangezien Remlof zei en nu kappen heb ik NMNS een pm gestuurd met een link naar betreffende quote ipv dat op het forum te melden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh mooi!
Dat heb ik niet gelezen, waar staat die post?
Ja /care, hij vroeg om een link naar die post.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Aangezien Remlof zei en nu kappen heb ik NMNS een pm gestuurd met een link naar betreffende quote ipv dat op het forum te melden.
Precies, en die heb ik gegeven. Maar wilde ook gehoor geven aan Remlof.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja /care, hij vroeg om een link naar die post.
Voila.
Reactie op je PM gehad?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:20 schreef Marrije het volgende:
Aangezien Remlof zei en nu kappen heb ik NMNS een pm gestuurd met een link naar betreffende quote ipv dat op het forum te melden.
Net alsof linken naar een oude post op Fok! niet zou mogen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, en die heb ik gegeven. Maar wilde ook gehoor geven aan Remlof.
I care
Ik dacht daar komt dan weer discussie van enzo en Remlof was duidelijk dat ie dat sfeerverziekende niet meer wilde in de sc en of dat per pm kon. Dus dat heb ik gedaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Net alsof linken naar een oude post op Fok! niet zou mogen.
Ja heel netjes hoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht daar komt dan weer discussie van enzo en Remlof was duidelijk dat ie dat sfeerverziekende niet meer wilde in de sc en of dat per pm kon. Dus dat heb ik gedaan.
100 Euro ook al binnen?quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:08 schreef Dementor het volgende:
[RLS SC #160] Ja! En toen???
100 euro voor het goede doel, dank u wel.
Het ging niet om het geld. Ik wilde weten wie er 'gelijk' had. En met deze zoekfunctie was het heel snel gevonden, amper 5 minutenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:33 schreef Talitha het volgende:
Hebben jullie serieus allemaal SC's lopen afzoeken?! Stelletje aasgieren.
Mijn mening: hou je eigen en andermans kinderen erbuiten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is dat iemand écht dood wensen of is het een gevatte reply op een "bash"
U zegt het maar
Iemands naaste dood wensen is verre van gevat, of je het nu meent of niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is dat iemand écht dood wensen of is het een gevatte reply op een "bash"
U zegt het maar
Olie op het vuur.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het ging niet om het geld. Ik wilde weten wie er 'gelijk' had. En met deze zoekfunctie was het heel snel gevonden, amper 5 minuten
Vandaar per pmquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Olie op het vuur.Maar dat schijnt erbij te horen op FOK.
Nou ja, voor mij was het geen doodswens. Er werd verteld dat ik door de honden opgevreten mocht worden. Een standaard reactie is dan "Je moeder!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Iemands naaste dood wensen is verre van gevat, of je het nu meent of niet.
Wow, even de boel volledig om proberen te draaien.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, voor mij was het geen doodswens. Er werd verteld dat ik door de honden opgevreten mocht worden. Een standaard reactie is dan "Je moeder!!". In dit geval baalde Gert dat hij op z'n zoontje moest passen, dus eraan toegevoegd "Of je zoontje".
Als je hier uit haalt dat ik wens of wil dat je zoontje moet sterven, dan spoor je écht voor geen meter of je gaat er willens en wetens mee aan de haal om iemand te beschadigen. Dat laatste lijkt mij het geval
Ja tuurlijk, jij zal het ook niet nalaten om een vuurtje op te stoken, dat zit in je genenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:47 schreef Dementor het volgende:
Of moet ik die post waarin je 100 euro belooft aan de vinder ook even opzoeken?
Het wás ook een grapje. Wel met een beetje een ondertoon, maar het was niet rottig bedoeld en zo vatte jij het ook niet op.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:35 schreef FANN het volgende:
Hé jah.... laten we Fann er ook even bijhalen....
pffffffff mag ik hier even buiten blijven?
ik vatte het op als een grappie en zo was het denk ik ook bedoeld, sjesus hé, dat was ik allang weer vergeten.
dat ik de Bunkert niks vond en dat hele gedoe er omheen ook niet is geen geheim, maar de bunkert is afgelopen
move on.........
ja,ja, snap ik.......quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wás ook een grapje. Wel met een beetje een ondertoon, maar het was niet rottig bedoeld en zo vatte jij het ook niet op.
Daarom vond ik de reactie van nssm ook zo misselijk. Het gaat verder niet om jou.
Uh... jullie wonen op fietsafstand hè... misschien dat de fysiéke variant wel degelijk zin heeft.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:41 schreef FANN het volgende:
wél jammer om te horen dat inlikken bij APK totaal geen zin heeft![]()
Je bent een dag te vroegquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:42 schreef remlof het volgende:
Ja, hoi. Weekend
Ik heb alleen nog een bejaardenhuiskamer uit te ruimen morgen
Het eerste klink gezelliequote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:42 schreef remlof het volgende:
Ja, hoi. Weekend
Ik zal aan je denken als ik morgen een heel huis aan het leegruimen ben.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:42 schreef remlof het volgende:
Ja, hoi. Weekend
LULquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh... jullie wonen op fietsafstand hè... misschien dat de fysiéke variant wel degelijk zin heeft.
Boeiend allemaal, vooral die grote woorden van je. Trouwens, wie praten je allemaal achterna? Je spreekt in bovenstaande namens heel veel, maar hoeveel zijn nu een "hoop mensen?"quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:32 schreef Gert het volgende:
O.. nu ging het om de inténtie. Het was een "gevatte reply".![]()
Konkel je er maar weer uit, schijnheiligman. Dat is je grote hobby immers.
Wat was joúw intentie eigenlijk, door eerst een sneer te geven over mijn "vriendinnetjes" omdat ik het waagde iets over de griep-spam van FANN te zeggen, en daarna nog even vervelend te komen doen over een Den Haag-gesprekje?
En dit zomaar ineens, zonder voorafgaande strubbeling tussen ons? Wat ga je daar voor draai aan geven? Of is dat willens en wetens bonje zoeken met mij?
Je hebt zelf een tijdlang geroepen dat ik jou met rust moest laten, dan zou je dat bij mij ook doen. Maar jij zoekt mij op. De ene keer op een geniepige manier, met APK, de andere keer open en bloot aanvallend, zoals afgelopen weekend.
De lijst met "groupies" die mij slaafs napraten wordt wel érg groot zo langzamerhand hè. Een hoop mensen doorzien jouw misselijke gezuig en gestook.
O nee, ik ben zelf zéker geen heilige. En ik loop echt ook weleens te sarren. Maar de geniepige en vaak über-schijnheilige manier waarop jij dat doet, is weerzinwekkend.
En ik ga er vanaf nu elke keer tegenin. Ik pik niks meer van je.
Dan heb je nog niet echt weekend.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:42 schreef remlof het volgende:
Ja, hoi. Weekend
En wéér een hoop gekonkel en gekaats.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Boeiend allemaal, vooral die grote woorden van je. Trouwens, wie praten je allemaal achterna? Je spreekt in bovenstaande namens heel veel, maar hoeveel zijn nu een "hoop mensen?"
Bovendien lieg je dat je het gedrukt staat, bij Caroo zocht je mij op, bij Blurk zocht je mij op, bij Lobasca zocht je mij op en zo kan ik nog wel even doorgaan. 'n Beetje verdeel en heers spelen, ik wens je d'r succes mee.
Je leest gewoon niet, ik zei in bovenstaande posting dat je mij op zat te zoeken. Maar ik laat het hier bij, want Remlof zit op het vinketouw en als er een ban valt, dan weet ik wel ongeveer wie die krijgt. Het zal vast geen moderator zijn die een maand weg zal zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Geef nou eens antwoord man. We leven in het nu. Je zoekt mij toch gewoon op? Waarom?
Eerst vanavond naar Sonsbeekpark, daar is een Paradeachtig iets, dan morgen vroeg op en een uur of 3, 4 ruimen en dan hopen dat er nog wat lekker weer over is om van te genietenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet echt weekend.![]()
Ga morgenavond maar wéér juichen. (met je hernia)
Ja jij draait het om inderdaad. Je komt met de ouwe koeien (no offense ladiesquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je leest gewoon niet, ik zei in bovenstaande posting dat je mij op zat te zoeken. Maar ik laat het hier bij, want Remlof zit op het vinketouw en als er een ban valt, dan weet ik wel ongeveer wie die krijgt. Het zal vast geen moderator zijn die een maand weg zal zijn.
Je optie om mij met rust te laten vind ik een goede, dat had ik ook al eens een keer of twintig voorgesteld.
Damn, ik wilde net met goatses en tubgirls gaan smijten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:53 schreef remlof het volgende:
Ik negeer die broedertwist gewoon hoor, zolang de policy niet overtreden wordt tenminste
Morgen 50% kans op regen. Daar valt die drie, vier uur mooi in.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Eerst vanavond naar Sonsbeekpark, daar is een Paradeachtig iets, dan morgen vroeg op en een uur of 3, 4 ruimen en dan hopen dat er nog wat lekker weer over is om van te genieten
Tja, volgens mij kwam jij afgelopen week met oude koeien over je zoontje, is 't niet? Ik zeg dus dat jij alles om zit te draaien.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja jij draait het om inderdaad. Je komt met de ouwe koeien (no offense ladies) blurk en lobasca aanzetten.
Probleem opgelost, voor vast en zeker een dag of driequote:Bovendien zég ik dat jij dat vroeger vaak hebt geroepen. Nou, dat was een wijs voorstel van je. Nu doe ik 'm. Hou je daaraan, doe ik het ook.
Tja, niet alleen met oude koeien, het was ook nog eens gelogen hè, is 't niet?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, volgens mij kwam jij afgelopen week met oude koeien over je zoontje, is 't niet? Ik zeg dus dat jij alles om zit te draaien.
Ja, het is gelogen. Je gaat er op een schandalig vieze manier mee aan de haal. Dat doe je vaker trouwens. 'n Beetje liegen, draaien, ten faveure van jezelf. Maar goed, so be it.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja, niet alleen met oude koeien, het was ook nog eens gelogen hè, is 't niet?
Dergelijke reacties kun je voortaan steeds verwachten. Dus hou het maar langer dan een dag of drie vol, da's een stuk gezelliger, ook voor de rest.. Hoewel.... een aantal vindt het best aardig allemaal vermoed ik.
Kom je nu meequote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:53 schreef remlof het volgende:
Ik negeer die broedertwist gewoon hoor, zolang de policy niet overtreden wordt tenminste
Niet eerder terug komen van vakantie he!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Probleem opgelost, voor vast en zeker een dag of drie
Wie zit er nu smerig te konkelen, door zelf te ontkennen maar wél te roepen dat ik dat over LS's kind zou hebben gezegd. Geniepige smeerlap. Je beschuldigt mij van wat je zelf doet, om zo te proberen je er onderuit te konkelen. En nee je krijgt het laatste woord niet. Zodra jij mij met rust laat, laat ik jou met rust.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het is gelogen. Je gaat er op een schandalig vieze manier mee aan de haal. Dat doe je vaker trouwens. 'n Beetje liegen, draaien, ten faveure van jezelf. Maar goed, so be it.
Wanneer ga je mij nu met rust laten, vandaag, morgen of volgende week?
OK, ander onderwerp.quote:
Ook al bbq'en, leuk, dementor ook al. Als ik wil bbq'en dan moet ik met de bbq onder mn arm naar het zuiderparkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, ander onderwerp.
Den Haag
O nee, ik ga zo BBQ'en.![]()
Tip: Thais gekruide kipfiletblokjes van de AH effe aan een spies rijgen. Súper!
p.s. Wél eerst even op de BBQ garen.
ik kom alleen op het strand als het niet zo druk is, ik hou helemaal niet van die drukte.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:49 schreef Gert het volgende:
Toch nog effe Den Haag: ik vind het héérlijk weer dit hoor, maar als je hier weer rond kan lopen met helemaal niemand in de buurt, dat heeft ook wel wat. Sjezus
[ afbeelding ]
Nou! Daar vind ik het anders hartstikke gezellig, met al die BBQ'ende gezinnetjes!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ook al bbq'en, leuk, dementor ook al. Als ik wil bbq'en dan moet ik met de bbq onder mn arm naar het zuiderpark
Toen wij er van de week waren, mét avondeten voor de kinderen, zag ik mn oudste de hele tijd niet omdat ie het te druk had om met andere kinderen te spelen, nou ja, vooral met hun bal danquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou! Daar vind ik het anders hartstikke gezellig, met al die BBQ'ende gezinnetjes!
Ik ga er geregeld joggen en met dit weer zie je 's avonds overal vuurtjes en spelende kids.
OK, hongerdebonger.
Echt?!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:19 schreef Marrije het volgende:
Thomas Berger heeft de Mexicaanse griep
Oh dat was al even bekend
Mag je wel om lachen hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!![]()
![]()
O sorry, ik mag hier denk ik niet om lachen![]()
Maar ik vind die Thomas Berger zo'n eng menneke
Ik zit het net te lezen, ik geloof dat er wel meer zijn die hem eng vindenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mag je wel om lachen hoor![]()
Maar wees niet bang dat je hem morgen tegen komt, hij zit in quarantaine
Kerst met Thomas Bergerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:23 schreef Marrije het volgende:
Wie weet heeft jouw nichtje de ambitie om mevrouw Berger te worden?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:30 schreef Marrije het volgende:
Hehe.
Ik moest net lachen om Dries Roelvink![]()
Froukje de Both is bij hem op bezoek om te eten en Dries kookt voor haar.
Hij is druk aan het koken en zij vraagt, Dries, jij kunt heel lekker koken, dat wist ik niet, zijn er nou nog meer dingen die mensen niet van jou weten?
Dries: ja, ik kan ook zingen.
Ach daar was mijn vader helemaal weg vanquote:
héeeeeeeee muissie....... ja er kan me hem nog vaag herinneren met zo;n pet en volgens mij met klompen aanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach daar was mijn vader helemaal weg vanGelukkig droeg ie niet van die rare sokken
Ik klik eindelijk op een YT van Fann![]()
p.s. mannen volgens mij als jullie een biertje samen zouden drinken is het allemaal o.k. maar dat gaat niet gebeuren. De bitch fights zijn veul korter![]()
Al heb ik woorden met mijn moeder nu
ow......moet ik wel effe de link neerzetten natuurlijkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:29 schreef FANN het volgende:
MUis !
dit liedje vin ik niks.... maar hier is hij wel met zijn pet op en in die duffe kleren![]()
nu ga ik effe alles naar binnen verhuizen..... mijn glazen bolletje staat op barsten.......
Van dat liedje krijg ik echt zo'n ouderwets zorgeloos gevoelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |