quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:30 schreef Schokbreker het volgende:
Laten we Duck Hunt niet vergeten.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Goldeneye op de nintendo64, uren speel pezier
Ik ben bepaald geen Microsoft-liefhebber, maar zowel Microsoft als Sony hebben ook zelf games geproduceerd en die eerste doet dat volgens mij nog steedsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:51 schreef Triforce_Courage het volgende:
Valt me op dat lui met dit soort opmerkingen van de SNES of N64 periode komen. Toegegeven dat de beste games van toen op de SNES uitkwamen, maar onderschat de NES niet.
Ontopic:
Nintendo is juist het enige bedrijf met eigen consoles EN 1st party games. Dat kan je van Sony en Microsoft niet zeggen.
Klacht: Afhankelijkheden van 3rd party developers.
Nintendo heeft nooit de overgang naar 3d willen maken zoals Sony dat heeft gedaan. Nintendo heeft altijd, en doet dat nog steeds, de grootste prioriteit bij gameplay gelegd ipv. graphics. Vandaar dat de Wii ook de slechtste graphics heeft. Maar je kunt je wel langer vermaken met een spel op de Wii dan op enig andere console.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:05 schreef Gehannes het volgende:
Nintendo heeft gewoon de overgang naar 3D niet goed kunnen maken. Zelda ocarina of time was goed maar de rest van die 3d spellen waren gewoon allemaal minder dan de 2d versies.
Ja, per definitie.quote:Maar je kunt je wel langer vermaken met een spel op de Wii dan op enig andere console.
Zelda cd-i games the horror the horror ....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:11 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Nintendo heeft nooit de overgang naar 3d willen maken zoals Sony dat heeft gedaan. Nintendo heeft altijd, en doet dat nog steeds, de grootste prioriteit bij gameplay gelegd ipv. graphics. Vandaar dat de Wii ook de slechtste graphics heeft. Maar je kunt je wel langer vermaken met een spel op de Wii dan op enig andere console.
Even een leuk feitje:
De playstation is ontstaan door een samenwerking van Nintendo en Sony. Helaas heeft Nintendo toen de keuze gemaakt om met Philips in zee te gaan.
Ik kan me alleen maar herinneren dat je moest uitkijken in een veld vol met zwijnenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:48 schreef loonytik het volgende:
[..]
Zelda cd-i games the horror the horror ....
Ik wilde altijd die hond neerschieten maar dat mocht dan weer nietquote:
dan heb je geluk gehad.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:17 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik kan me alleen maar herinneren dat je moest uitkijken in een veld vol met zwijnen
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik wilde altijd die hond neerschieten maar dat mocht dan weer niet
<-----quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:48 schreef loonytik het volgende:
[..]
Zelda cd-i games the horror the horror ....
oh je bent/was van de verkeerde kant ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:06 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik was vroeger meer voor de Sega
bouwjaar 1990 hier, snes draait hier meer als de ps3quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:51 schreef Triforce_Courage het volgende:
Valt me op dat lui met dit soort opmerkingen van de SNES of N64 periode komen. Toegegeven dat de beste games van toen op de SNES uitkwamen, maar onderschat de NES niet.
Daarom leg ik de wiimote altijd na 20 min weg en kan ik uren spelen op bv een ps3.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:11 schreef Triforce_Courage het volgende:
Maar je kunt je wel langer vermaken met een spel op de Wii dan op enig andere console.
Tijd dat ze weer samen gaan werkenquote:Even een leuk feitje:
De playstation is ontstaan door een samenwerking van Nintendo en Sony. Helaas heeft Nintendo toen de keuze gemaakt om met Philips in zee te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |