dat blijft wel een grappig aspect.... als een vrouw dat niet zou durven over een andere vrouw gaan vrouwen denken dat die ene misschien wel es lesbi is en daar niet vooruit durft te komen....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:11 schreef gers het volgende:
[..]
mannen zijn dan bang om dan voor homo aangezien te worden
Dat is wel erg kortzichtig, maar goed, dat ben ik zelf eigenlijk ook: ik kan me niet / moeilijk voorstellen dat iemand zich aangetrokken kan voelen tot een man. Voor mij is dit 'normaal'. Niet iets wat aangeleerd is ofzo. Er bestaan zo ontzettend veel misvattingen over homoseksualiteit. Zo las ik vandaag nog in de ZAZ dat Megan Fox gelooft dat iedereen bi is en onder druk van de omgeving een keuze maakt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:03 schreef gers het volgende:
En ik vind het gewoon raar dat je op het zelfde geslacht kan vallen omdat ik mij totaal niet voel aangetrokken door eigenschappen (lichamelijk en karakter) van mannen. ( zal wel komen omdat ik hetero ben)
Stoerdoenerij, slecht voor je imago enz. jeweetzelluffquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
mannen die het wel durven bij man nen worden voor homo uitgemaakt... hoe bedoel je omgekeerde wereld... slaat eigenlijk helemaal nergens op
Ik snap nooit zo goed waarom iets zelf niet ervaren zo vaak gelijk moet staan met je niet kunnen voorstellen dat iemand anders het wel heeft.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:16 schreef Viking84 het volgende:
Dat is wel erg kortzichtig, maar goed, dat ben ik zelf eigenlijk ook: ik kan me niet / moeilijk voorstellen dat iemand zich aangetrokken kan voelen tot een man. Voor mij is dit 'normaal'. Niet iets wat aangeleerd is ofzo.
heb heel in het begin dat ik er voor uit kwam die opmerking gehoord... En gewoon gevraagd... ben jij wel eens geneukt door een echte vent dan? Nee, nou zorg jij daar eerst voor en als jij het lekker vond.. kom dan eens terug om mij te zeggen dat t lekker is met een vent.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom iets zelf niet ervaren zo vaak gelijk moet staan met je niet kunnen voorstellen dat iemand anders het wel heeft.
Maar Viking zal het waarschijnlijk niet in haar hoofd halen om aan een heterovrouw te vragen hoe ze kan vallen op een man. In dat licht is het wel vreemd dat het andersom een normale vraag zou zijn.
Maar ach, zo is "je hebt zeker nog nooit een echte man gehad, kom maar hier schatje, ik weet wel raad met je" ook heel geaccepteerd in bepaalde kringen.
Hehequote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:53 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb trouwens altijd gedacht dat NanKing een jongetje was.
Ik zeg zelf altijd dat zij toch wel precies moeten weten waarom ik op vrouwen val. En op de vraag of je de piemel niet mist of nog wel gaat missen, zeg ik altijd iets als 'Hoe moet jij dat weten? Of heb je zelf wel eens een lekkere piemel gehad?'quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij jou ligt t aan je naam
Maaruhm mag ik ook een vraag stellen aan de heteromannen?
Waarom vinden jullie het zo normaal om aan een vrouw te vragen waarom ze geen man willen,... terwijl jullie zelf ook geen man willen?
Mijn baas zelfs. Min of meer en indirect of wat was het eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:14 schreef Vanyel het volgende:
Sommige iets minder wildvreemden hebben me dat ook wel eens gevraagd. Afhankelijk van de manier waarop de vraag gesteld wordt ga ik er serieus op in of niet.
Ik wel hoor, maar heterovrouwen vinden dat ook heel raar. Veel lesbiennes heb ik daar niet over gesproken, en homo's waarmee ik het daarover had zagen toch opeens weer een kans. Vrouwen kijken natuurlijk ook gewoon naar de concurrentie, mannen concurreren minder op uiterlijk. Daarnaast hebben mannen er vaak totaal geen kijk op. Ze hebben gewoon geen oog voor schoonheid in het algemeen, van wat ten ook, met als enige uitzondering dat het via seksuele drift gaat. Het is niet zo dat het uiterlijk van mannen de uitzondering is, het uiterlijk van vrouwen is de uitzondering.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
ze kunnen niet eens zeggen of een andere man aantrekelijk is om te zien zonder dat ze kotsen
waarom kunnen jullie mannen dat niet? hetero vrouwen kunnen dat prima als het om een andere vrouw gaat
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:28 schreef capricia het volgende:
[..]
-Niet verliefd worden op
-niet aangetrokken voelen tot
- geen sexuele fantasie hebben over...
Je snapt het toch wel?
Nou ik als vrouw heb zelf ook een enorm slechte kijk op mannen eerlijk gezegd. De standaard mooie mannen vind ik vaak niet woest aantrekkelijk/ zou ik zo voorbij lopen zonder dat ze opvielen op straat (George Clooney etc).quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daarnaast hebben mannen er vaak totaal geen kijk op.
Maar hier mag het welquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:54 schreef NanKing het volgende:
Zo onbeschoft is dat he "hoe of wat doen jullie nou in bed". Zoiets vraag je toch niet aan een wildvreemde.
Vrouwen zijn er natuurlijk ook veel diverser in. Het is niet zo moeilijk om een vrouw te vinden waar 99% van de heteromannen geen nee tegen zegt. Het vinden van een man waar 99% van de vrouwen ja tegen zou willen zeggen is al een heel stuk lastiger. Ik heb het idee dat het bij vrouwen ook veel meer om secundaire uiterlijkheden gaat, dus iets wat je bijvoorbeeld niet op een foto al zou zien, maar meer zit in houding en gelaatsuitdrukking en dergelijke.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:49 schreef bulbjes het volgende:
Nou ik als vrouw heb zelf ook een enorm slechte kijk op mannen eerlijk gezegd. De standaard mooie mannen vind ik vaak niet woest aantrekkelijk/ zou ik zo voorbij lopen zonder dat ze opvielen op straat (George Clooney etc).
Als iemand zegt 'goh wat een mooie man, vind je niet?' moet ik vaak echt ff drie keer kijken en dan denken 'hmm ok misschien dat dit en dit dan mooi aan hem is of zo?. Welk criterium moet ik toepassen??'
Ik vind mannen ook gewoon saaier om naar te kijken: ze lijken allemaal zo op elkaar, hun kleding is een stuk saaier om naar te kijken dan bij vrouwen etc.
Maar als IK al zo slecht ben in het kijken naar mannen, kan ik me goed voorstellen dat mannen ook echt weinig zinnigs kunnen zeggen over andere mannen. En wat voor criterium gebruik je ook om te kijken naar mannen...dat weet ik zelf niet eens goed, hoe andere vrouwen naar mannen kijken.
Mannen ZIJN gewoon in de meeste gevallen ook niet echt 'mooi' te noemen of zo.
Begrijp ik het goed dat jij eigenlijk helemaal geen sexuele fantasieen hebt met mensen er in?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:58 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Haha ik dacht altijd dat ik hetero/ bi was omdat ik weliswaar opgewonden raak van vrouwen (en wat minder van mannen: sinds een aantal jaar ook van mannen, maar op een heel andere manier) maar niet over seks met vrouwen fantaseer. Maar ik bedenk me nu net dat ik OOK niet fantaseer over seks met mannen
![]()
![]()
Of nouja, zeer zelden dan: en dan zijn het eerdere ervaringen waar ik aan terugdenk oid.
Maar ik heb eigenlijk zelden tot nooit seksuele fantasieen over mannelijke filmsterren en dat soort dingen, en ook niet over vrouwen.
Dit vroeg ik mij ook af, maar hij's al beantwoord zie ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:21 schreef gers het volgende:
even een serieuze vraag dan , wanneer stoppen lesbo's met seks
bij heteros is het meesta; als de man klaar is gekomen omdat hij dan niet meer kan![]()
maar vrouwen kunnen in principe de hele tijd doorgaan
Ja, voor een groot deel heb ik idd geen sexuele fantasieen met mensen erin. Heel soms dat ik terugdenk aan iets, of heeeel soms wel eens gefantaseerd over iemand of zo (maar dat is dan toch een ander soort opgewondenheid) maar meestal kijk ik gewoon naar plaatjes/ filmpjes/ lees verhaaltjes waar ik dan instant opgewonden van wordt -of wat ik later in mn hoofd dan weer afspeel of zo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat jij eigenlijk helemaal geen sexuele fantasieen hebt met mensen er in?
Vaak worden dit soort dingen juist gezegd door mannen die er niks van bakken in bed.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb heel in het begin dat ik er voor uit kwam die opmerking gehoord... En gewoon gevraagd... ben jij wel eens geneukt door een echte vent dan? Nee, nou zorg jij daar eerst voor en als jij het lekker vond.. kom dan eens terug om mij te zeggen dat t lekker is met een vent.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:57 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Vaak worden dit soort dingen juist gezegd door mannen die er niks van bakken in bed.
Het is gewoon zo, dat de man in een hetero relatie alleen maar 'sex' wilt, en weinig aan voorspel doet.
En de lesbo doet juist meer aan voorspel en alles, en daar kan de ander van genieten..
Mannen zijn wat dat betreft meer dieren, die willen sex en klaar..vrouwen nemen meer de tijd om ervan te genieten..
Maar, ach, niemand is heilig, en je moet het doen met wat je hebt, haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |