Inderdaad. Of heeft ts het rooster eraf gehaald omdat hij/zij bang is voor de stof die erin vast blijft hangenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:10 schreef Mirjam het volgende:
bestaan er nog ventilators zonder zo'n rooster dan?
Misschien dt er door erfenissen nog eentje uit het jaar 1860 rond blijft gaan en na tijdje bij TS is gekomen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:10 schreef Mirjam het volgende:
Vast niet, maar ik heb dat ding er 10 jaar geleden een keer afgehaald omdat het extra geluid geeft als ik hem gebruik als ik ga slapen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:10 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:10 schreef Mirjam het volgende:
Ze hebben hier net wel een airco zonder buiten-unit neergezet. Die zorgt er voor dat het nog warmer wordt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:13 schreef pumpkineater het volgende:
Dat is wel heel triest, gewoon weigeren te werken als je geen verkoeling krijgt/mag!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:13 schreef jitzzzze het volgende:
Werkt TS in een kantoor zonder airco? Bestaan die nog?
quote:
HAHA, ts heeft een bureaustoel voor gehandicaptenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:27 schreef mighty_myte het volgende:
Ik laat hier de 'gevaarlijke' situatie zien:
[ afbeelding ]
Ik heb ook lang haar en heb ook gewoon een fan zonder rooster hoor, scheelt een hoop in herrie. Je moet gewoon niet zo stom zijn om met je kop daar in te gaan hangen.quote:
HAHAHA, JitZe rijdt in een auto voor vrouwen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
HAHA, ts heeft een bureaustoel voor gehandicapten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |