Of is het weer een publiciteitsstunt?quote:Thomas Berge getest op Mexicaanse griep
AMSTERDAM - Thomas Berge, net terug van vakantie in het Spaanse Salou, is uit voorzorg getest op de Mexicaanse griep.
Na tien dagen feesten in Spanje werd de zanger onwel tijdens de vlucht naar Nederland, meldt RTL. Na drie dagen ziek op de bank bij zijn oma en opa te hebben gelegen, is hij bij zijn huisarts geweest, die hem het advies gaf om vooral rust te houden.
Voor de zekerheid is er wel bloed afgenomen om op Mexicaanse griep te testen. Thomas krijgt morgen om 1300 uur de uitslag.
Vrijdag staat een optreden gepland, dat in principe gewoon doorgaat.
quote:
quote:Na drie dagen ziek op de bank bij zijn oma en opa te hebben gelegen
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:06 schreef Moozzie het volgende:
publiciteit kan ie wel gebruiken iig
Alweer?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:08 schreef everlast08 het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)009_thomas_berge.xml
Schijnt dus nu definitief H1N1 te zijn. Alweer een reden om uit zijn buurt te blijven.
quote:Thomas Berge geveld door Mexicaanse griep
6 augustus 2009
Pech voor Thomas Berge. De zanger is geveld door de Mexicaanse griep. Dit heeft hij aan Shownieuws verteld. Onlangs werd al bekend dat Thomas zich niet zo goed voelde na een feestvakantie in Salou, maar het wachten was nog op de uitslag van de grieptest, die de zanger uit voorzorg liet doen. De uitslag werd vandaag bekend en bevestigde de vermoedens die velen al hadden.
De optredens die de zanger uit Haaksbergen aankomend weekend zou geven, worden afgelast. Wanneer Thomas weer op het podium te zien zal zijn, is nog niet bekend.
Ik denk dat ik jou proactief forumwijd ga stalken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:41 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik denk dat ze hem preventief moeten afmaken.
Klinkt beregezellig.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:24 schreef static het volgende:
Ik denk dat ik jou proactief forumwijd ga stalken.
Remake van de Zangeres Zonder Naamquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:00 schreef borisz het volgende:
Volgende week kom er zeker een nieuwe single uit
Ging lekker voor de zon naar Spanjehhhquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Remake van de Zangeres Zonder Naam
Ik ben uit Mexico gekomen...en heb de griep toen meegenomen. Mexicoooooooo
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:38 schreef Pheno het volgende:
Handig ook dat hij bij zijn opa en oma gaat liggen. Wilt hij daar vanaf?
Ze hebben al preventief Tamiflu vertelde Thomas netquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:38 schreef Pheno het volgende:
Ik ga preventief alvast m'n geld uitgeven die ik nu met bakken ga verdienenquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:23 schreef DjinN het volgende:
mooi...zijn we daar ook weer vanaf
Hij heeft gewoon express de Mexicaanse griep opgelopen. Hij vertelde ook wel heel stoer hoe hij met meerdere dames had lopen vozen... ja dan lok je het ook uit natuurlijk!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:38 schreef borisz het volgende:
Ik wist het al, vanavond zendt de Tros wat van hem uit.
PR-stunt gewoon.
Thomas Berge in concertquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:38 schreef borisz het volgende:
Ik wist het al, vanavond zendt de Tros wat van hem uit.
PR-stunt gewoon.
Op wat?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:54 schreef groenen het volgende:
Hij vertelde dat het verstandig is dat een hoop breezersletjes zich laten testen.
Aan dat IQ valt helaas weinig te doen. De andere dingen nog welquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:01 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Het beste zou zijn op van alles en nog wat, van soa's tot pig flu tot I.Q.
Straks steekt 'ie de fans aan en die gaan naar een concert van Jeroen van der Boom of andere derderangs Nederlandse pauper en zo steekt het hele zooitje elkaar aan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij vertelde dat er drie fans op ziekenbezoek kwamen. Dat zijn vast die uit het programma 'Fans'.
ze was gisteren in shownieuws om te reageren op het vreselijke nieuwsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:42 schreef DrDentz het volgende:
Zo'n hele zak spekkies voor Thomas.
"Die ook! Die is ook voor Thomas!" "Ik blijf 'm niet achter z'n reet aanlopen.."
Oh!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze was gisteren in shownieuws om te reageren op het vreselijke nieuws
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:55 schreef JaneDoe het volgende:
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=91325
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:05 schreef Desunoto het volgende:
Ik had die aflevering nog gezien
Dat mens spoort niet helemaal helemaal niet.
Kut(klein)kindquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:15 schreef JaneDoe het volgende:
Opa en oma Thomas Berge in quarantaine
van onze redactie
AMSTERDAM - De Mexicaanse griep van Thomas Berge is niet alleen gevaarlijk voor de zanger zelf...
Thomas heeft misschien ook zijn grootouders besmet met het virus en dus zitten de twee nu in quarantaine. "Ik ben wel erg geschrokken dat Thomas de Mexicaanse griep heeft", vertelt de oma van Thomas aan RTL Boulevard. "Ik dacht dat hij een verkoudheid had opgelopen door de airco in zijn hotelkamer."
Opa en Oma Berge hebben het virus mogelijk opgelopen omdat hun kleinzoon, meteen na terugkeer van zijn vakantie in Spanje, bij ze op bezoek ging. Voorlopig mogen ze het huis niet uit, maar gelukkig hoeven de oudjes niet te verhongeren. "Er zijn hier mensen die ons te eten brengen. Ze bellen dan aan en zetten het eten voor de deur. We mogen namelijk niet onder de mensen komen."
bron
m'n haren rijzen ter Bergequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:15 schreef JaneDoe het volgende:
Opa en oma Thomas Berge in quarantaine
van onze redactie
AMSTERDAM - De Mexicaanse griep van Thomas Berge is niet alleen gevaarlijk voor de zanger zelf...
Thomas heeft misschien ook zijn grootouders besmet met het virus en dus zitten de twee nu in quarantaine. "Ik ben wel erg geschrokken dat Thomas de Mexicaanse griep heeft", vertelt de oma van Thomas aan RTL Boulevard. "Ik dacht dat hij een verkoudheid had opgelopen door de airco in zijn hotelkamer."
Opa en Oma Berge hebben het virus mogelijk opgelopen omdat hun kleinzoon, meteen na terugkeer van zijn vakantie in Spanje, bij ze op bezoek ging. Voorlopig mogen ze het huis niet uit, maar gelukkig hoeven de oudjes niet te verhongeren. "Er zijn hier mensen die ons te eten brengen. Ze bellen dan aan en zetten het eten voor de deur. We mogen namelijk niet onder de mensen komen."
bron
Hij heeft vanavond een special bij de TROS.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:19 schreef Moozzie het volgende:
Die gozert is nog nooit zo vaak in het nieuws geweest
Jij bent mijn levenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft vanavond een special bij de TROS.
Ken jij een nummer van hem ?
Sommige managements zijn echt briljant.
Of hebben geld te veel.
Kan je het even zingen? Want mij zegt het nietsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jij bent mijn leven
Mijn dag kan niet stuk
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:47 schreef DrDentz het volgende:
Jij bent mijn leven
Mijn dag kan niet stuk
Tra la la la la la
La lalaaa
Mijn dag kan niet stuk
vraag t margaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je het even zingen? Want mij zegt het niets
marga de superfan die thomas bij elk optreden voorziet van een grote zak snoepgoedquote:
dat komt door al die 'dagjesmensen' waardoor thomas geen tijd meer had voor de échte fansquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:33 schreef DrDentz het volgende:
Toch raar, Marga staat bij Thomas' optreden helemaal vooraan. Maar ze lijkt niet echt tevreden. Ze wil meer. Als ik helemaal vooraan zou staan bij een optreden van iemand waarvan ik zo idolaat zou zijn als Marga van Thomas is zou ik wel tevreden huiswaarts keren. Maar Marga staat op het eind te huilen omdat de dag in de soep gelopen is. Ze is te veeleisend.
Die arme Marga toch.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:20 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat komt door al die 'dagjesmensen' waardoor thomas geen tijd meer had voor de échte fans
die hebben het voor marga verpest!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:27 schreef Heathen. het volgende:
Ook de hele familie wordt meegenomen naar de dood.... verstandig.
Helderziende dat ik benquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:38 schreef Pheno het volgende:
Haha, awesome.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:09 schreef DrDentz het volgende:
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)3/media=65850/page=1
Ongekende SBS6 kwaliteit, ik ga deze aflevering weer even terugkijken
INdd, op die leeftijd "uitzieken" bij opa en omaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:24 schreef Fortune_Cookie het volgende:
3 dagen ziek bij zijn oma en opa op de bank? Is dat marketingtechnisch interessant? Is kleine Thomas nog steeds opa's kleine knul?
WDF is dat toch voor zieke shit metb dat jong?
Hilarisch ditquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:55 schreef JaneDoe het volgende:
Nou zeg. Op het eind van het filmpje geeft Thomas haar een dikke kus op haar wang die ze daarna meteen met een vies gezicht weer weg veegt. Ondankbaar stuk vreten !quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:55 schreef JaneDoe het volgende:
Mooi om te zien.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:54 schreef JaneDoe het volgende:
de aflevering van fans! met thomas en marga is nu op!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |