Of is het weer een publiciteitsstunt?quote:Thomas Berge getest op Mexicaanse griep
AMSTERDAM - Thomas Berge, net terug van vakantie in het Spaanse Salou, is uit voorzorg getest op de Mexicaanse griep.
Na tien dagen feesten in Spanje werd de zanger onwel tijdens de vlucht naar Nederland, meldt RTL. Na drie dagen ziek op de bank bij zijn oma en opa te hebben gelegen, is hij bij zijn huisarts geweest, die hem het advies gaf om vooral rust te houden.
Voor de zekerheid is er wel bloed afgenomen om op Mexicaanse griep te testen. Thomas krijgt morgen om 1300 uur de uitslag.
Vrijdag staat een optreden gepland, dat in principe gewoon doorgaat.
quote:
quote:Na drie dagen ziek op de bank bij zijn oma en opa te hebben gelegen
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:06 schreef Moozzie het volgende:
publiciteit kan ie wel gebruiken iig
Alweer?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:08 schreef everlast08 het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)009_thomas_berge.xml
Schijnt dus nu definitief H1N1 te zijn. Alweer een reden om uit zijn buurt te blijven.
quote:Thomas Berge geveld door Mexicaanse griep
6 augustus 2009
Pech voor Thomas Berge. De zanger is geveld door de Mexicaanse griep. Dit heeft hij aan Shownieuws verteld. Onlangs werd al bekend dat Thomas zich niet zo goed voelde na een feestvakantie in Salou, maar het wachten was nog op de uitslag van de grieptest, die de zanger uit voorzorg liet doen. De uitslag werd vandaag bekend en bevestigde de vermoedens die velen al hadden.
De optredens die de zanger uit Haaksbergen aankomend weekend zou geven, worden afgelast. Wanneer Thomas weer op het podium te zien zal zijn, is nog niet bekend.
Ik denk dat ik jou proactief forumwijd ga stalken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:41 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik denk dat ze hem preventief moeten afmaken.
Klinkt beregezellig.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:24 schreef static het volgende:
Ik denk dat ik jou proactief forumwijd ga stalken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |